pi_86198091
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef Detroit het volgende:
Mooi huisje schatje! Ik vind het intern overduidelijk ruimer dan mijn appartement. Daar kun je vast nog iets moois van gaan maken. :).
he lief heb jij niet de virtuele rondleiding die je online kan gooien, zonder geluid :@ graag ;)
En t wordt ook heel mooi. Ons paleisje O+ Stelletje bofferds hebben we gewoon 2 mooie appartementen onder ons kont :+
Love is giving someone the ability to destroy you, but trusting them not to
Cassandra87 gaat wr verhuizen :+
  woensdag 8 september 2010 @ 11:45:03 #152
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86198552
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

he lief heb jij niet de virtuele rondleiding die je online kan gooien, zonder geluid :@ graag ;)
Ik zal nog eens kijken of ik het geluid er op een of andere manier uit kan krijgen. Ik ben onbekend met de bewerking daarvan, but we'll see. :).
pi_86198653
Als je nou gewoon rechte gordijnrails doet aan het plafond. voor de deuren langs, tot de uitbouw bij de CV. Dan zit ie er als het ware tussen.
Of wordt dat uitbouwstukje niet zo breed?
En dan kun je bij dat raam wat anders doen.
pi_86198831
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:45 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik zal nog eens kijken of ik het geluid er op een of andere manier uit kan krijgen. Ik ben onbekend met de bewerking daarvan, but we'll see. :).
Ik deed dat gewoon in WMM
Maar anders kijk ik vanavond wel even :*
Want dat heb je niet op je appeltje..
  woensdag 8 september 2010 @ 12:18:47 #155
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86199755
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik deed dat gewoon in WMM
Maar anders kijk ik vanavond wel even :*
Want dat heb je niet op je appeltje..
Ik zal nog wel even kijken of er Apple software is die daarvoor misschien bruikbaar is. ;).
pi_86202998
misschien kan je wel horizontale jaloezien doen met steuntjes voor aan de wand (deur dus)
of je moet zoiets doen, met zijgeleiding, zodat als je de deuren open doet, niet half weg waaien ;)
maar dat is wel wat grotere kostenplaatje, denk ik zo. haha

maar misschien heeft ikea ook steuntjes voor aan de wand (deur in jouw geval)
en dan kan je voor het raam hetzelfde doen :)

ik weet niet of je mijn verhaal snapt... maar toch ;)
Mensen die normaal zijn, ken je niet goed genoeg.
pi_86315557
Nouja dat zie ik straks wel als ik wat uitgebreider kan kijken, heeft geen haast. 30e is de vve-vergadering, ben benieuwd!
Ik ga overigens niet alles spuiten/stucen, vanavond nog wat offertes opvragen.
Dit behang komt aan het hoofdeinde van mijn bed:

Ben er helemaal verliefd op O+
Nu nog een mooi behangetje zoeken voor de overige muren.
En deze slaapbank heb ik gezien, voor in de werkkamer. Een-persoons, maar 2 kleine kinderen kunnen er samen op slapen:

En voor af en toe zit en ligt hij vrij lekker. Qua kleur past t ook mooi omdat de werkkamer grijs wordt.
Een andere optie was in de huiskamer een slaapbank neer te zetten ipv een gewone bank.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:49:59 #158
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86325614
Ik zie t alleen somber in dat ik mijn muren bedekt krijg -O- qua financin
  zondag 12 september 2010 @ 03:52:03 #160
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86334264
Kijk voor de lol eens op de Karperweg14a in Waterwijk (meteen als je de wijk inkomt aan je linkerhand, in het industrie gebiedje), daar zit een of andere gekke Marokkaan met een shitload aan supergoedkoop behang. Sommige in verpakking, anderen niet, de ene met batchnummer en de ander zonder :P maar voor weihnag heb je een leuk behangetje. Ik heb in mijn kleine computerkamer een vogelbehangetje, nieuw is deze 30 euro per rol maar die van mij koste slechts 4 euro per rol omdat er een drukfout zat in het verpakkingsmateriaal en het dus niet voor de volle prijs kan worden verkocht ofzo.
Hij heeft ook laminaat en verf.

[ Bericht 8% gewijzigd door Skaai op 12-09-2010 04:00:31 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86336149
Zal ik eens langs gaan na mijn werk!
Ik ben nu ook uitgekomen op vloeibaar behang, iets wat niet heel eg prijzig lijkt en aangebracht kan worden op de muren zoals ze nu zijn. Er zitten een aantal leveranciers in Almere dus daar zal ik ook maar eens langs gaan
pi_86341583
Net langs geweest bij villa arena. Krijg er gewoon hoofdpijn van. Dat paarse printje dat ik had, kost mij al voor een kleine muur 80,-
Verder kan ik cht geen leuke print vinden, voor een stukje ok maar vind dan maar wat bijpassends.
Ik werd er een beetje naar van, ik heb nl. geen groot budget meer in mijn bouwdepot. En ik haat behang :@
Maar vermoedelijk is O+ mijn grote held _O_ en kan ik straks met een verfroller in de weer.
Just the way I wanted it. Maar hoe of wat zien we over 2 maanden wel.
pi_86347871

Met maten
pi_86548252
Nou is de kans aanwezig dat ik niet alleen hier kom te wonen maar lekker met zijn 2 *; *O*
als dat inderdaad zo is wordt de slaapkamer niet paars ;( Maar dat is ook geen ramp. Eerste kleur die in mij opkomt is ijsblauw.

even een blonde vraag. Ik heb stadsverwarming 25,- per maand.
Wat houdt dit nu in voor mijn energierekening? Betaal ik 25,- + het geen wat iemand zonder SV betaald (gemiddelde is geloof ik 110 pm voor een 2-persoons huishouden?)
pi_86549173
Ohh O+ wat leuk!
Dus detroit gaat toch bij je in wonen?! Gezellig! Haha

Maar doe je dan dus toch verf op je muren?
pi_86550371
Nog niet zeker maar we zijn het wel sterk aan het overwegen. Op die manier kunnen we wel allebei studeren in ieder geval.

quote:
Op zondag 12 september 2010 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Net langs geweest bij villa arena. Krijg er gewoon hoofdpijn van. Dat paarse printje dat ik had, kost mij al voor een kleine muur 80,-
Verder kan ik cht geen leuke print vinden, voor een stukje ok maar vind dan maar wat bijpassends.
Ik werd er een beetje naar van, ik heb nl. geen groot budget meer in mijn bouwdepot. En ik haat behang :@
Maar vermoedelijk is O+ mijn grote held _O_ en kan ik straks met een verfroller in de weer.
Just the way I wanted it. Maar hoe of wat zien we over 2 maanden wel.
Dus ja er komt verf op de muren :) Stuckosten zou ik van O+ krijgen, maar als we gaan samenwonen hoeven we geen meubels te kopen dus de kosten die al zijn gespaard gaan in de stucadoor zitten
pi_86550478
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Nog niet zeker maar we zijn het wel sterk aan het overwegen. Op die manier kunnen we wel allebei studeren in ieder geval.
[..]

Dus ja er komt verf op de muren :) Stuckosten zou ik van O+ krijgen, maar als we gaan samenwonen hoeven we geen meubels te kopen dus de kosten die al zijn gespaard gaan in de stucadoor zitten
Owww zo! Sorry snapte t nie meer :P
pi_86580906
Nou mijn schoonvader is wezen eten en daar nog eea mee doorgesproken en de knoop is doorgehakt. We gaan er nu vanuit dat we begin november kunnen klussen en begin december de woning kunnen betrekken
Maar nu dus definitief met zijn 2 *;
En t is wel grappig want t voelt echt al alsof we jaren samen zijn maar dat is nog niet zo lang dus :@

Maar er staat ons een spannende tijd te wachten want ipv dat we een huis inrichten, moeten we nu een huis naar beider smaak opknappen en een huis verkopen.
pi_86584393
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:

Maar er staat ons een spannende tijd te wachten want ipv dat we een huis inrichten, moeten we nu een huis naar beider smaak opknappen en een huis verkopen.
Maar je hebt nu wel een stuk ruimer budget. :D
pi_86585322
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Maar je hebt nu wel een stuk ruimer budget. :D
Nou de eerste tijd wordt wel krap, Detroit heeft nog geen werk, in de toekomst is het wel lekker ruim.
En we hoeven niets nieuws aan te schaffen, behalve extra kledingkast en een buffetkast. Helaas zijn niet alle meubels zwartbruin zoals ik wilde maar ook andere kleuren maar dat nemen we maar voor lief :+
We hebben wl voldoende geld om te steken in de muren en dergelijke :Y
pi_86596011
leuk huis krijg je
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_86596743
Dat horen we graag :D

Ik zat net een topic te bekijken in dit forum waarop Detroit zegt, volgens mij heeft de vrouw daar de grootste hand in gehad. Ik natuurlijk: Dat is bij ons huisje toch ook zo? O-)
Daar was hij het niet zo mee eens..
dus ik moet sommige plannen alweer laten varen :+
pi_87611645
9 november is de voorinspectie en 18 november krijgen we de sleutel!
Heel erg spannend. We zitten alleen nog in over de kleuren. Omdat we bang zijn met emmers aan kleuren over te houden hebben we besloten om zoveel mogelijk dezelfde kleuren te houden.
Maar welke?
Iemand tips? Ik had origineel in mijn hoofd, de hal en de slaapkamer(s) in grijstinten, en de huiskamer in taupe met beige. Nu zijn we er over de hal en slaapkamer(s) op zich redelijk eens dat we een blauwgrijstint en lichtblauw wel erg mooi vinden, maar de huiskamer.. Detroit vindt bruintinten niet zo mooi. Nu zijn de keukenkastjes zandkleurig, beetje vanilleachtig, en het keukenblad is bruin. Dus ik kan niet zomaar andere kleuren gebruiken?
pi_87611697
groentinten?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:11:57 #175
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_87614387
Nog even schatje en dan kunnen we volop gaan klussen, verhuizen ende inrichten. ^O^.
pi_87614600
Mja echt veel hoeven wij niet te klussen aangezien de vloer wordt gelegd en de keuken ingebouwd :+
Mogen we onze mega schoolbord *; wel zelf doen en eventueel de kozijnen verven :D
pi_87614671
Wat een luxe :D oh enne de muren zijn makkelijker dan de kozijnen vond ik.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87639040
Nou, de muren worden kant en klaar opgeleverd, een kennis van ons gaat spachtelen in elk denkbare kleur. Dat scheelt enorm, zou hij 4,5 dagen over doen. De keukentegels krijgen we als housewarming cadeautje, worden zandkleurig (ik zeg steeds vanille maar de keukenkleur is zand :')) grote tegels in glans.

Dan hebben we een grijsblauwe kleur gekozen, beetje donker, die komt op een lange muur en de overige muren worden lichtblauw (voor elke slaapkamer)
De hal wordt ook lichtblauw, alleen de blinde muur tegenover de badkamer wordt donker, want daar gaan we op krijten :+

De huiskamer moeten we nog overdenken maar misschien dat we die ook wel vanille-achtig doen, lekker neutraal, als we er echt niet meer uitkomen.

Op de muur tegenover de deur komt geen welkomst tekst meer, maar ik wil kijken naar een mooie grote collagelijst om foto's in te doen.

Zoals ik/wij de planning nu hebben wordt er geklust door de aannemer vanaf 22 november, de week erna de keuken geplaatst en de vloer gelegd, daarna kunnen we oververhuizen, hopelijk zijn we met een lang weekend klaar. Week 49 en 50 heb ik vrij voor de kleine klusjes, en lekker genieten samen *;
pi_88365464
Wij zijn er klaar voor!

Iemand nog op zoek naar een paleisje in Amsterdam?
pi_88399958
*O* jeej wat leuk!
heb niks nodig, woon zelfs nog niet in mijn huis haha. maar handy dat je nu saampies de meubels kunt doen, en geld overhoud voor de verf e.d.

suc6!
pi_88409742
detroit twijfelt nog over de kleuren :')
Grijsblauw of grijs.
Maar het is zeker handig, meubels e.d. hebben we al. Nu alleen ruzin over welke klok waar komt te hangen enz :+
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:36:34 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_88412643
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij zijn er klaar voor!

Iemand nog op zoek naar een paleisje in Amsterdam?
Oh wat een leuk huisje O+. Jammer dat ik geen geld heb :P. Maar Poort is ook fijn O+
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_88412921
Oh trekt Detroit erbij in :D
Leuk! Even het paleisje bekijken ;)
-edit- ziet er goed uit :Y wel een echt manenhuis :P
pi_88413019
Kroonluchter_organza_309276_0.jpg?view=Standard&imageManipulation=true&maintainRatio=true&pixelsY=357&pixelsX=357
Onze lamp voor op het toilet O+
(Detroit is er nog niet helemaal mee eens.. Maar soit :+)

en net alle historkaartjes in stukken geknipt om de kleuren uit te zoeken
Alleen probeer ik ze te zoeken via histor.nl maar ik krijg ze niet zoals op de kaartjes?
Het zijn in ieder geval Medina, Absorptie (zandkleurig en donkerbruin) voor in de huiskamer/keuken/eetkamer.
In de slaapkamers mug en ezel :+ (donker grijs en lichtgrijs met een druppeltje paars)
en in de hal ook mug maar met een donkerdere grijs die we voor het krijtbord gebruiken
pi_88413063
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oh trekt Detroit erbij in :D
Leuk! Even het paleisje bekijken ;)
-edit- ziet er goed uit :Y wel een echt manenhuis :P
Tsja hij woonde er al 2 jaar voordat hij mij kende :P Dus echt veel inspraak had ik niet, de bloemen zijn mijn werk, en de foto O+
pi_88413585
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen probeer ik ze te zoeken via histor.nl maar ik krijg ze niet zoals op de kaartjes?
Het zijn in ieder geval Medina, Absorptie (zandkleurig en donkerbruin) voor in de huiskamer/keuken/eetkamer.
In de slaapkamers mug en ezel :+ (donker grijs en lichtgrijs met een druppeltje paars)
en in de hal ook mug maar met een donkerdere grijs die we voor het krijtbord gebruiken
Wil hij hem dan liever in de woonkamer? :P

De kleurenwaaier van histo heb ik ook ruzie mee gehad, google afbeeldingen werkt beter.
pi_88413940
Hij wilt m liever helemaal niet :P
Nog niet helemaal maar een beeld:
Slaapkamers:
UMBRIA_0152_NCS_S5005-R50B.jpg
RTEmagicC_SILENT_SAND.jpg.jpg
Gang:
RTEmagicC_SILENT_SAND.jpg.jpg
PIUMA_0456_NCS_S7005-R50B.jpg
Huiskamer etc:
F_7-410_S-6010-Y30R.jpg
u156_st15_l1.jpg
  zondag 7 november 2010 @ 15:32:44 #188
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_88434790
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]

Kroonluchters op het toilet zijn tof, ik had er ook een in mijn vorige huisje. Hij hangt nu in het washok :D
pi_88443562
0104038_PE250688_S3.JPG Op het verlanglijstje voor kerst O+
pi_88818165
Nog niet van een leien dakje maar morgen om half 10 krijgen wij de sleutel
Zal vast niet soepel lopen maar we zien t wel, ik heb de mailwisseling uitgeprint
Waarom ben ik een van de weinige personen die net afvalt onder stress, zucht
  woensdag 17 november 2010 @ 14:07:24 #191
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88818843
Morgen ist es soweit liebchen! O+.
Je bent er wel heel erg veel geld aan kwijt, aan zo'n huis, en daarnaast krijg je een maagzweer en last van je cholesterol door het vechten tegen de wieken van Ymere (organisatorische zooi anyone?), maar uiteindelijk krijg je er hopelijk iets moois voor terug. :P.

En we moeten het Ymere niet te erg aanrekenen. Het is de grootste woningbouwvereniging van Nederland, en dan kun je nou eenmaal niet verwachten dat ze alles organisatorisch goed op orde hebben. Ook gedane beloftes door Ymere om terug te bellen hoeven echt niet nagekomen te worden, ze hebben zat andere dingen te doen! ;).
pi_88820131
Gelukkig zit ik door de weeks thuis uit mijn neus te vreten! Dus tijd zat om eea op te lossen.
Ohnee.. Dat was snachts.. Als ik aan t malen was

Maar mooi wordt t zeker!
En vanaf morgen ook foto's :9
pi_88880248
1162105711_5_KqGW.jpeg
1162105885_5_J2AM.jpeg
1162106191_5_B0ty.jpeg Goedmakertje ipv zo'n lompe radiator, omdat de stadsverwarming zolang uitbleef
1162106389_5_aUUs.jpeg
1162106655_5_x_TV.jpeg *;
1162106949_5__WfV.jpeg Licht!
  Milf donderdag 18 november 2010 @ 21:52:36 #194
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_88880818
Nice :)
Wanneer krijg ik de FA rechten terug? 8-)
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Tien jaar op FOK! User 16000 (Nikky) is gearriveerd!!
pi_88882365
vet :)
pi_89063782
Ik heb eindelijk door hoe ik moet parkeren. Dit is dus onze eigen parkeerplaats.
1166066966_5_TtNt.jpeg
Detroit had een verrassing voor mij: Onze lamp opgehangen, helemaal te gek!
1166067174_5_ssZC.jpeg
En vandaag opgehangen: 1166067377_5_3ynm.jpeg
Plankje opgehangen :+ ff anders dan de standaard glasplaten die je veel ziet.
1166067754_5__65b.jpeg
Keuken halverwege:
1166067577_5_s85u.jpeg
Kookplaat 1166073459_5_i9-D.jpeg
ze zijn de vaatwasser vergeten, voor de rest is t af!
1166067927_5_alx6.jpeg
De kraan kun je eruit trekken, ideaal!
1166068116_5__Oha.jpeg
1166068336_5_ZjSx.jpeg
De pannenladen en bestekbak zijn vrij breed, dus ik kan bijna alles kwijt!
1166073661_5_EUzf.jpeg
1166073894_5_TNtZ.jpegOverzichtje met lamp
Ik ben helemaal verliefd op de keuken *; als kookverslaafde.

Nu gaat er verder even niets gebeuren. Als het goed is begint de aannemer aankomende maandag.. Maar zijn huidige klus loopt uit dus dat is nog even hard duimen.
pi_89065838
Leuk optrekje.. sterkte met t klussen ;)

Hmmz even iets totaal anders he... je hebt je in eerste instantie niet bij Detroit ingeschreven he?
pi_89066575
eh sinds kort wel, in totaal 3 maanden. Wattan?
pi_89067471
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:

ze zijn de vaatwasser vergeten, voor de rest is t af!

Nee, da's een verrassing. Je krijgt een ouderwets teiltje met zo'n kekke afwasborstel. :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:49:35 #200
147316 DJMO
Journalist in opleiding
pi_89071350
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb eindelijk door hoe ik moet parkeren. Dit is dus onze eigen parkeerplaats.
[ afbeelding ]

Nu gaat er verder even niets gebeuren. Als het goed is begint de aannemer aankomende maandag.. Maar zijn huidige klus loopt uit dus dat is nog even hard duimen.
je favoriete standje? :+ ;)
op een gegeven moment moet je een besluit nemen. Begin met leven of ga door met sterven ... .

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')