Nou, de muren worden kant en klaar opgeleverd, een kennis van ons gaat spachtelen in elk denkbare kleur. Dat scheelt enorm, zou hij 4,5 dagen over doen. De keukentegels krijgen we als housewarming cadeautje, worden zandkleurig (ik zeg steeds vanille maar de keukenkleur is zand

) grote tegels in glans.
Dan hebben we een grijsblauwe kleur gekozen, beetje donker, die komt op een lange muur en de overige muren worden lichtblauw (voor elke slaapkamer)
De hal wordt ook lichtblauw, alleen de blinde muur tegenover de badkamer wordt donker, want daar gaan we op krijten

De huiskamer moeten we nog overdenken maar misschien dat we die ook wel vanille-achtig doen, lekker neutraal, als we er echt niet meer uitkomen.
Op de muur tegenover de deur komt geen welkomst tekst meer, maar ik wil kijken naar een mooie grote collagelijst om foto's in te doen.
Zoals ik/wij de planning nu hebben wordt er geklust door de aannemer vanaf 22 november, de week erna de keuken geplaatst en de vloer gelegd, daarna kunnen we oververhuizen, hopelijk zijn we met een lang weekend klaar. Week 49 en 50 heb ik vrij voor de kleine klusjes, en lekker genieten samen