abonnement Unibet Coolblue
pi_77100601
Nog niet helemaal afgerond maar dan nu toch na contact met de makelaar eindelijk in de laatste fase.
Vorig jaar rond deze tijd woonde ik nog 'gelukkig' samen. In de zomer heb ik mijn relatie verbroken, ben tijdelijk terug gegaan bij mijn ouders en reageerde volop op huurwoninkjes. In augustus viel mijn oog op een nieuwbouwproject, heb zelfs een kwartier na sluitingstijd pas gereageerd en wonder boven wonder werd ik na het weekend gebeld dat ik een appartementje toegewezen had gekregen. Enfin, dat is nu bijna 5 maanden geleden Dankzij een lastige ex heeft de hypotheek op zich laten wachten, maar alles is nu getekend, de laatste stukken lever ik maandag in en dan is het wachten op een belletje van de notaris.



Het gaat om een 3-kamerwoning van 80 4kante meter. Bovenstaande indeling maar dan gespiegeld. Enige nadeel is dat de eetkamer geheel, en de werkkamer/logeerkamer/studio gedeeltelijk uitkijkt op de gallerij maar ach als dat alles is.. Ik heb straks weer een plekje voor mijzelf
Mijn keuken wordt mijn pronkstuk, ik ben gek op koken namelijk! Is tevens het duurste in mijn hele huisje Kleuren zand met bruin, evenals de huiskamer en de eetkamer. Over de rest moet ik nog nadenken
De kleinste kamer wordt in ieder geval mijn fotostudiootje en tevens werkkamer met fijn bureau aangezien ik straks als t goed is een hbo opleiding ga volgen.
Ohja voor de nieuwsgierige, locatie is Almere Poort. Verwachte oplevering tussen week 26 en week 35
pi_77100787
Leuk hoor, gefeliciteerd!
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:54:08 #3
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_77100869
Vind die smurfenblauwe muren nogal eeeh gewaagd
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_77100962
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:54 schreef dabadbass het volgende:
Vind die smurfenblauwe muren nogal eeeh gewaagd
Gelukkig kan ze zelf de kleuren voor haar muren kiezen.
pi_77100995
Dat ziet er leuk uit Cassandra.

Wou dat ik het kon betalen Ik kan dit jaar überhaupt al niet verhuizen. Ik wilde dit jaar dichter naar de stad toe of het liefst in de stad maar toen ik vorige week had gebeld naar de woning corp. kwam ik er achter dat ik al 3 jaar geleden was uitgeschreven van woningzoekende omdat ik schijnbaar niet had gereageerd op een kennisgeving voor een opschoningsactie. Dus i.p.v. 5 jaar aan punten heb ik er nu 0
pi_77101017
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:54 schreef dabadbass het volgende:
Vind die smurfenblauwe muren nogal eeeh gewaagd
is een impressie


zo wordt t. zonder babespullen
pi_77101593
Leuke indeling zo met dat eetgedeelte en die keuken wel open maar niet direct in het zicht naar de woonmakamer. Zit er een echt balkon bij of is het zo'n frans geval?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77104581
Ik vind t een beetje een rot indeling op t eerste gezicht, ik kan mijn bankstel volgens mij ook maar op 1 plek kwijt. In de winter kun je die nog voor t balkon zetten maar zomers moet die weer in de hoek.. Maar we zien wel hoe t in t eggie wordt. Ik ga nog t meest genieten van de slaapkamer, daar komt, jawel, een echt bed in! (doe t nu met een campingbedje op de kamer van mijn zusje al vertoef ik nog de meeste avonden bij mn vriend die wel een echt bed heeft 'ja schatje dat is de enige reden dat ik bij je ben '
Is een frans balkon overigens
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:31:05 #9
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77104973
Ziet er heel leuk uit

Wat moet je eigenlijk nog doen als je de sleutels ontvangt?

[ Bericht 23% gewijzigd door ikke043 op 21-01-2010 17:59:38 ]
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77106181
TVP,

Wat is een ruwe indicatie van de aankoopprijs?? En geen problemen met hypotheek als je weer gaat leren enzo??
pi_77106483
Wat ik moet doen als ik de sleutels ontvang? Alles geloof ik. Alles is kaal, alleen de badkamer en wc zijn (standaard) betegeld. De keuken wordt voor mij ingebouwd. Verder ga ik mijn vriendengroep optrommelen, dan moet t zo gepiept zijn. Gelukkig mensen die goed zijn in sjouwen, weer een ander die vaker laminaat heeft gelegd. En zelf delegeren Nee ik heb nog totaal geen idee. Dit wordt de eerste keer voor mij dat ik echt zo ga verhuizen. Ben voorheen bij mijn ex ingetrokken dus sowieso weinig ervaring met verhuizen. 2x met mijn ouders meegegaan naar een nieuwbouw appartement maar gek genoeg vergeten hoe of wat

Deze woningen liggen tussen de 114000 en 120000, uit mijn hoofd. Voor meer info: www.wonen.fm
Ik hoop mijn studie via mijn werk te doen (al is t maar deels) maar ik heb verder nog geen idee. Het is een stuk pittiger dan voorheen met 2 salarissen, dat zeer zeker. Maar we zullen het zien.. Ben in ieder geval trots dat dit helemaal alleen van mij is. En de studiekosten geef ik nu uit aan reiskosten naar mijn vriend Dus dat speel ik zo mooi quite hoop ik hihi
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:26:08 #12
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77107023
Maar dat klinkt dan, dat je alleen nog maar mpet behangen, verven en een vloer leggen misschien. Dat zal niet zo lang duren
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77131311
Mooi huis voor betrekkelijk lage kosten zeg! .
En dat in de randstad. .
pi_77131856
Ik dacht ook, voor dat geld, dat kan bijna niet. Maar ik zag op de site wonen.fm die je gaf, dat het via de koopgarantregeling gaat... Maar het is hoe dan ook een mooie deal! En leuk huis lijkt me, leuke indeling inderdaad!
pi_77133494
Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien!
pi_77139143
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:26 schreef ikke043 het volgende:
Maar dat klinkt dan, dat je alleen nog maar mpet behangen, verven en een vloer leggen misschien. Dat zal niet zo lang duren
Klopt maar alles verder laat ik doen hoor. Ik hoef gelukkig geen muren te verplaatsen o.i.d..
Ik wil alleen een van de vensterbanken laten uitdiepen, zodat ik in mijn raam kan zitten. Heerlijk, met een boekje erbij. Moet alleen nog even kijken welk raam en of dat überhaupt mogelijk is.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:14 schreef DeepChord het volgende:
Mooi huis voor betrekkelijk lage kosten zeg! .
En dat in de randstad. .
Ideaal
Lage kosten geven mij toch de gelegenheid om de komende 5 jaar iets op te bouwen
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef Beijtje het volgende:
Ik dacht ook, voor dat geld, dat kan bijna niet. Maar ik zag op de site wonen.fm die je gaf, dat het via de koopgarantregeling gaat... Maar het is hoe dan ook een mooie deal! En leuk huis lijkt me, leuke indeling inderdaad!
Regeling is niet mis. Ik gok dat de waarde hoe dan ook gaat stijgen, en waardevermeerdering door eigen aanpassingen in huis zijn geheel voor je eigen rekening gelukkig
pi_77139867
Zeker wel mooi

Zit ook naar zoiets te kijken in Delft.. Maar daar kost iets vergelijkbaars 200k+... Was ik maar ergens anders geboren
  Moderator vrijdag 22 januari 2010 @ 14:45:05 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_77141048
Wat een leuk huisje spannend hoor!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:20:59 #19
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_77142392
Zeker mooie kans hoor!

Enige nadeel, maar das persoonlijk, het is in Almere... Moet je almere smorgen eens uit proberen te komen. Sta je direct vast in de file.

Ik zag overigens nergens echt meer info op die site. ze sprkeen bijv. ook van de FM limited edition maar die heb ik ook niet kunnen vinden.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_77142635
Ik werk in Almere. Dus dat is geen probleem. Het is niet mijn bedoeling om hier eeuwig te blijven wonen Maar meer om zelf iets op te bouwen. Voor mijn vriend is het nadeliger. Ik ben nu heel veel in Amsterdam omdat ik nog thuis woon, hoop straks wel met latten alles een beetje netjes te verdelen dat hij ook wat vaker in almere blijft Maar die zal wel last krijgen met de ochtendspits dus dat is nog maar even te zien.. De stichtse brug valt relatief gezien nog mee qua drukte maar dat is net via de andere kant van Almere..
Voordeel is dan wél weer dat dit op t randje ligt, je voegt 100 meter voor de hollandse brug in, en persoonlijk vind ik de file daarna wel weer meevallen.
pi_77146496
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:14 schreef DeepChord het volgende:
Mooi huis voor betrekkelijk lage kosten zeg! .
En dat in de randstad. .
Vond ik ook al. Had er toch minimaal 30k bij geschat.

Indeling vind ik ook wel leuk zo. Ik zou gewoon een losse stoel ofzo voor het raam zetten. Die je in de zomer dan midden in de kamer zet. Je heb daar volgens mij wel genoeg ruimte om er nog fatsoenlijk langs te kunnen lopen.

Erg leuk hoor.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:53:31 #22
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_77148747
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik werk in Almere. Dus dat is geen probleem. Het is niet mijn bedoeling om hier eeuwig te blijven wonen Maar meer om zelf iets op te bouwen. Voor mijn vriend is het nadeliger. Ik ben nu heel veel in Amsterdam omdat ik nog thuis woon, hoop straks wel met latten alles een beetje netjes te verdelen dat hij ook wat vaker in almere blijft Maar die zal wel last krijgen met de ochtendspits dus dat is nog maar even te zien.. De stichtse brug valt relatief gezien nog mee qua drukte maar dat is net via de andere kant van Almere..
Voordeel is dan wél weer dat dit op t randje ligt, je voegt 100 meter voor de hollandse brug in, en persoonlijk vind ik de file daarna wel weer meevallen.
valt wel mee? je hebt iig humor.

Ik heb 18 maanden in almere gewerkt vanuit Utrecht.
Vaak genoeg heb ik het vanaf utrecht tot de A1 stil zien staan en dan vanuit Hilversum tot aan de brug. Ik reed dus tegen d efile in. Meestal had ik wel een momentje dat ik dacht; je zult maar in almere wonen en in utrecht ofzo werken....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_77148887
Dat ziet er leuk uit!
Ook fijn dat je een apart toilet krijgt! Wat duurt dat wachten lang hè?
pi_77149217
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:53 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

valt wel mee? je hebt iig humor.

Ik heb 18 maanden in almere gewerkt vanuit Utrecht.
Vaak genoeg heb ik het vanaf utrecht tot de A1 stil zien staan en dan vanuit Hilversum tot aan de brug. Ik reed dus tegen d efile in. Meestal had ik wel een momentje dat ik dacht; je zult maar in almere wonen en in utrecht ofzo werken....
sssst als mijn vriend dit leest ben ik nog niet van t continue gependel af
Laatste keer ochtendspits was tijdens rijlessen ruim 3 jaar geleden. Mijn ouders doen t dagelijks en die hebben geen last.

Apart toiletje is heerlijk
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:42:54 #25
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_77150436
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Verder ga ik mijn vriendengroep optrommelen, dan moet t zo gepiept zijn. Gelukkig mensen die goed zijn in sjouwen, weer een ander die vaker laminaat heeft gelegd. En zelf delegeren
Ik ga er wel voor zorgen dat jij met een sponsje, doekje en ander schoonmaakgerei aan de slag gaat om kasten, deuren, vensters e.d. schoon te maken. Deze zitten meestal nog vol met resten van het een en het ander, viezigheid en kitresidu. Jij zult geen tijd hebben om te delegeren. . .
Gaat een leuk huisje worden. .

Maar ik blijf erbij dat Almere een rotlocatie is, zeker als je in de randstad werkt en iedere dag met de auto richting Amsterdam moet. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_77150686
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef Detroit het volgende:

Maar ik blijf erbij dat Almere een rotlocatie is, zeker als je in de randstad werkt en iedere dag met de auto richting Amsterdam moet. .
OV geen optie?
pi_77158846
Tvp´tje
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_77166133
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:42 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik ga er wel voor zorgen dat jij met een sponsje, doekje en ander schoonmaakgerei aan de slag gaat om kasten, deuren, vensters e.d. schoon te maken. Deze zitten meestal nog vol met resten van het een en het ander, viezigheid en kitresidu. Jij zult geen tijd hebben om te delegeren. . .
Gaat een leuk huisje worden. .

Maar ik blijf erbij dat Almere een rotlocatie is, zeker als je in de randstad werkt en iedere dag met de auto richting Amsterdam moet. .
Jij hebt geen tijd om daar voor te zorgen, jij moet dan een bed en kasten etc in elkaar zetten. En de ervaring leert dat ik aangenaam gezelschap ben maar geen goede hulp dus helaas mr.
Enne rotlocatie of niet, je komt toch maar
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:50 schreef Fortitude het volgende:

[..]

OV geen optie?
Detroit heeft zo'n geile wagen die gaat echt niet met t ov
pi_77166575
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:01 schreef Cassandra87 het volgende:

Detroit heeft zo'n geile wagen die gaat echt niet met t ov
Ja ok dat snap ik maar als je zo sneller bij je werk komt. Mits hij hem voor andere dingen nodig heeft natuurlijk.
pi_77171003
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 01:12 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ja ok dat snap ik maar als je zo sneller bij je werk komt. Mits hij hem voor andere dingen nodig heeft natuurlijk.
Nee auto van de zaak. En ik moet zeggen dat ik in die auto graag in de file sta
Maar dat is gewoon een stukje inleveren, ik heb straks geen geld meer om elke dag met de trein te gaan dus dat moet ie maar een keer of 2 in de week ervoor over hebben
pi_77172586
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee auto van de zaak. En ik moet zeggen dat ik in die auto graag in de file sta
Maar dat is gewoon een stukje inleveren, ik heb straks geen geld meer om elke dag met de trein te gaan dus dat moet ie maar een keer of 2 in de week ervoor over hebben
Moet jij maar wat goede muziek voor hem regelen ofzo.

Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik meezing.
pi_77491266
Ja, kleine update! Aangezien ik eigenljk nooit meer thuis ben weet ik niet hoelang de tekening al binnen is, maar toch maar even laten scannen. Hij is alleen erg verkleind..


Bij deze dus mijn keuken.
Links koelkast plus inbouw-oven
Daarnaast plek voor de vaatwasser, kraan, en helemaal rechts het fornuis met afzuigkap.

De kookplaat (ga m laten wijzigen voor een variant met druktoetsen ipv draaiknoppen)
Combi-oven, heel toevallig precies dezelfde als die van mijn vriend dus ik kan er gelukkig al mee overweg
Afzuigkap
En een 'trek-kraan' die heb ik altijd al willen hebben.
De kastjes zijn zandkleurig en het aanrechtblad donkerbruin, evenals de rest van de huiskamer en keuken dus
  zondag 31 januari 2010 @ 21:44:45 #33
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77491873
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja, kleine update! Aangezien ik eigenljk nooit meer thuis ben weet ik niet hoelang de tekening al binnen is, maar toch maar even laten scannen. Hij is alleen erg verkleind..

[ afbeelding ]
Bij deze dus mijn keuken.
Links koelkast plus inbouw-oven
Daarnaast plek voor de vaatwasser, kraan, en helemaal rechts het fornuis met afzuigkap.

[ afbeelding ]De kookplaat (ga m laten wijzigen voor een variant met druktoetsen ipv draaiknoppen)
[ afbeelding ] Combi-oven, heel toevallig precies dezelfde als die van mijn vriend dus ik kan er gelukkig al mee overweg
[ afbeelding ] Afzuigkap
En een 'trek-kraan' die heb ik altijd al willen hebben.
De kastjes zijn zandkleurig en het aanrechtblad donkerbruin, evenals de rest van de huiskamer en keuken dus
Ziet allemaal heel leuk uit en die draaiknoppen zijn een stuk lastiger schoon te maken
maar wat is een trek-kraan??
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77492011
Draaiknoppen schoonmaken heb ik inmiddels ook ervaring mee Maar leuk is anders. Een trekkraan, daarbij kun je de hals van de kraan eruit trekken, stuk flexibeler!
  zondag 31 januari 2010 @ 21:50:34 #35
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77492182
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Draaiknoppen schoonmaken heb ik inmiddels ook ervaring mee Maar leuk is anders. Een trekkraan, daarbij kun je de hals van de kraan eruit trekken, stuk flexibeler!
Aaah, die ken ik wel zo'n halve douche
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77928521
gaat allemaal goed merk ik(oke op wat papiergedoe na).
Eigenlijk best nieuwsgierig naar hoe het er allemaal in het echt uitziet
pi_80048029

Wij hebben feest (want mijn vader is jarig )

Hypotheek is rond, 20 april mag ik tekenen.
Gelijk vanavond even die mensen van de keuken mailen om idd een andere kookplaat te laten zetten en een vaatwasser in te bouwen.
En misschien nog even langs de meubelboulevard om een vloer uit te zoeken en kleurstellingen mee te nemen voor de muren.

Volgens de laatste berichten wordt de woning in juni/juli al opgeleverd (rekening gehouden met het stilliggen ivm vorst)! Dus, heel mooi, verjaardag in eigen woning als alles goed gaat
Zal vanavond een foto plaatsen
  woensdag 7 april 2010 @ 20:12:32 #38
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80056805
Gefeliciteerd(ook met je vader )

Je gaat toch wel een echte vloer leggen en geen laminaat, of wel?
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80063889
Gefeliciteerd!
pi_80071641
Ik heb nog geen idee wat ik ga leggen. Wat zijn de kosten van een 'echte vloer'? Volgens mij ging ik inderdaad voor parket kijken

Beetje grijzig wordt t.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:39:08 #41
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_80076876
Gefeliciteerd! .

En ik vermoed dat een "echte vloer" iets is als bijvoorbeeld een houten vloer, of van zulke tegels zoals jouw vader gaat krijgen in zijn nieuwe huis.

Maar voor een houten vloer (als het een beetje fatsoenlijk hout is) ben je al snel duizenden euros kwijt voor een vloertje van enkele tientallen vierkante meters. Of je dát er nou aan wil uitgeven? Dan is de vloer zowat even duur als je appartement bij wijze van spreken.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_80077054
Tja, wat is "fatsoenlijk hout"? Je kan tegenwoordig ook op veel plaatsen voor relatief weinig geld onbehandeld eiken krijgen, dat zelf leggen en oliën of lakken, kost niet heel veel meer dan echt goed laminaat...
pi_80077186
oooohw felicitaties

Mwah D wordt zoiets als wat bij jou ligt dusse als ik je nou lief aankijk gaan we dan binnenkort weer samen meubelzaken afstruinen?

Ik hoef niet t duurste van t duurste, als het maar redelijk te doen is en niet te snel slijt.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:49:07 #44
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80077274
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:43 schreef Beijtje het volgende:
Tja, wat is "fatsoenlijk hout"? Je kan tegenwoordig ook op veel plaatsen voor relatief weinig geld onbehandeld eiken krijgen, dat zelf leggen en oliën of lakken, kost niet heel veel meer dan echt goed laminaat...
Als je het parket gewoon koopt en zelf legt - waar je dan wel de tijd en moeite voor moet nemen als leek - dan heb je voor ¤15 à ¤20 per vierkante meter al een mooie eiken vloer.

Dat hebben wij gedaan, alleen heeft mijn vader 'm gelegd
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80077314
Ik denk dat ik t ga uitbesteden.. Alhoewel ik wel een kennis heb die eventueel wilt leggen.
pi_80077378
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:49 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Als je het parket gewoon koopt en zelf legt - waar je dan wel de tijd en moeite voor moet nemen als leek - dan heb je voor ¤15 à ¤20 per vierkante meter al een mooie eiken vloer.
Precies!
pi_80077509
ja idd zo rond die prijs zit je wel ja. Je moet wel rekening mee houden met een goede geluidsdempende ondervloer;)

verder ziet het er leuk uit! en ruim!:)

en keuken wat heerlijk strak!:)
~ Bonito La Risa ~
pi_80077685
mijn keuken die gaat zoooow gaaf worden.
Alleen kan ik toch iets minder overweg met de oven
Overigens ben ik gisteren -illegaal- mijn huis in geweest. De muren staan er nog niet, jeetje wat lijkt t dan klein!
Vond t nog kleiner lijken dan de 55m2 waar mijn vriend dus in woont, maar dat schijnt mee te vallen in t echt.
Zal ff vragen of detroit vanavond de foto's online kan gooien.
pi_80077800
ook als de muren staan, lijkt het nog erg klein (tenminste dat vind ik ook bij m'n eigen bouwval;))
dan denk je echt waar moet die grote bank?:p

maar als je dan grote stappen maakt, valt het weer mee haha

wordt de sfeer van je huis net zo strak als de keuken?
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 8 april 2010 @ 16:39:57 #50
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_80088580
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:43 schreef Beijtje het volgende:
Tja, wat is "fatsoenlijk hout"? Je kan tegenwoordig ook op veel plaatsen voor relatief weinig geld onbehandeld eiken krijgen, dat zelf leggen en oliën of lakken, kost niet heel veel meer dan echt goed laminaat...
Dat lijkt me wel "a hell of a job" trouwens, het zelf leggen, lakken en alle andere dingen doe nog gedaan moeten worden met onbehandeld hout. Maar dan héb je ook wat!
Maar de TS kennende wil ze het daadwerkelijke werk delegeren aan anderen, dus zal het er niet van komen. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 8 april 2010 @ 19:35:52 #51
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80095109
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Detroit het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel "a hell of a job" trouwens, het zelf leggen, lakken en alle andere dingen doe nog gedaan moeten worden met onbehandeld hout. Maar dan héb je ook wat!
Maar de TS kennende wil ze het daadwerkelijke werk delegeren aan anderen, dus zal het er niet van komen. .
Ach dat valt wel mee. In 2 dagen moet je het als leek kunnen leggen, en schuren is een avondje werk. En ja lakken is nou ook niet het zwaarste werk.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80100497
Voorkant
Vooraanzicht, de rij rechttegenover in t midden links (eh duidelijk zo? )
Deuropening
Links komt de huiskamer, rechts de slaapkamer. Klein lijkt het he?
Uitzicht vanaf mijn eetkamer...Detroit heeeeel klein in de verte

[ Bericht 2% gewijzigd door Cassandra87 op 08-04-2010 21:48:51 ]
pi_80100672
Foto's doen 't niet...
pi_80101031
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Beijtje het volgende:
Foto's doen 't niet...
Nu wel
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Detroit het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel "a hell of a job" trouwens, het zelf leggen, lakken en alle andere dingen doe nog gedaan moeten worden met onbehandeld hout. Maar dan héb je ook wat!
Maar de TS kennende wil ze het daadwerkelijke werk delegeren aan anderen, dus zal het er niet van komen. .
Ach nog 2,5 maand en dan kun je zelf vertellen wat voor job je ervan vind
pi_80101616
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Mixende_match het volgende:

wordt de sfeer van je huis net zo strak als de keuken?
Huiskamer, eetkamer en keuken dus zoals op die foto van de babykamer. Eikengrijze vloer door t gehele huis.
Werkkamer wordt héél lichtgrijs (bijna wit), en ik denk dat ik dat doortrek in de gang maar misschien doe ik die wel weer taupe, wat dus terugkeert in de huiskamer, eetkamer en keuken.
Mijn slaapkamer wordt het meest kleurrijk, ik wil een warm paarse muur, en de overige drie zo licht lila dat het bijna wit lijkt.

Nou wil ik wel jullie tips gebruiken, ik wilde in de huiskamer witte meubels, o.a. een witte bank en een wit tv-meubel


Voor mijn slaapkamer en de eetkamer heb ik juist donkere meubels in gedachten.
Zoooon fijn bed
Kleur doet afbreuk aan de werkelijkheid, is dus eigenlijk bruin-zwart. Daar ook een eettafel van, met deze stoelen:


Nou heb ik t idee dat ik de eenheid eruit haal door overal donkere meubels neer te zetten en in de huiskamer witte. Maar aan de andere kant geeft dit volgens mij wél weer een ruime huiskamer!
What to do? Alles 1 kleur of niet?

Maar mijn smaak is dus (redelijk) strak en in ieder geval sober
pi_80102094
Nee joh, je kan toch prima variëren in kleur meubels over verschillende kamers? Zo te zien is het allemaal toch wel in de zelfde stijl, dus denk absoluut niet dat je daarmee de eenheid er uit haalt!
pi_80109806
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Links komt de huiskamer, rechts de slaapkamer. Klein lijkt het he?
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat vindt! (Over mijn eigen huisje in wording dan)

Zou een zwevend tv-meubel niks voor je zijn? Met al die pootjes vind ik het wel vrij druk worden..
pi_80111724
Misschien wel hoor, ideaal is t zelfde meubel tot de grond zonder pootjes in hoogglans wit Zoooo sjiek.
Maar we zien t wel, geen tijd om morgen naar doemere te gaan, daar kan ik een sample van mn keuken meenemen om de verf uit te zoeken. Ik kan vanavond gaan maar dan zonder Detroit en daar heb ik niet zo'n trek in, wil toch wel zijn input. Maar zondag ga ik misschien wel even naar de meubelboulevard om ideeen op te doen voor een strakke bank (degene die ik op t oog heb is te landelijk )
Zoiets als wat detroit zijn zus heeft Maar dan ben ik gelijk mijn spaarcenten kwijt (een hele lange ruime hoekbank)
pi_80112072
Beetje afhankelijk van hoeveel ik daadwerkelijk heb kunnen sparen wil ik niet beknibbelen op een fijn bankstel (zeker omdat t bed een paar honderd euro goedkoper is dan ik begroot had.

Ofzoiets.
Dat t bed lekker ligt weet ik al, verder vind ik een fijn bankstel toch ook wel erg belangrijk. Ik wil het liefst een hoekbank, of eventueel een 2+3 zits en misschien een relax fauteuil
Punt is alleen dat ik een (nep) leren wil, die is toch net iets makkelijker schoon te maken (in t wit! )
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:44:23 #60
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_80112376
keep in mind....

grote meubels maken een ruimte nog kleiner dan ze al zijn of lijken. Meestal is het zo dat een ruimte die leeg is groter lijkt dan is in werkelijkheid is. Jij vind het nu al klein lijken.
Daarbij, maar das persoonlijk, is er naar mijn idee niets irritanter dan een woonkamer of ruimte in welke vorm dan ook, waar je niet fatsoenlijk kunt lopen zonder over allerlei items te vallen.


Duurde ff voordat ik doorhad wat je met Detroit in de verte bedoelde ...

Ik zat echt te kijken of deza handel in de VS werd gebouwd.... ja ma. die kraan heeft toch een NL plaat?
... en toen viel het kwartje ....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_80114088
ik ga ook pas écht meubels shoppen als alles klaar is. Maar ik ben nu aan t kijken welke stijl ik wil. En t schijnt in t echt flink ruim te zijn.

Detroit is mijn Username that is
pi_80115861
waaaauuuw! die bank!

en dat bed heb ik ook(A) haha
egt super mooi wordt het geloofik;)
~ Bonito La Risa ~
pi_80115954
en ik denk dat het prima kan hoor, donkere meubels en woonkamer wit.
In die eetkamer stoelen zit natuurlijk ook al wit. En het is een best wel strakke inrichting, wat dan weer doorloopt in de woonkamer(aan die bank en die tv kast te zien;))
~ Bonito La Risa ~
pi_80120485
Dat bed hebben Detroit en ik voor hem ook uitgezocht vorig jaar En we hebben totaal dezelfde smaak, t is een net bed, past in de inrichting, en slaapt heeeerlijk (nouja t matras )

die bank is écht gaaf dus ik hoop dat zoiets gaat passen
pi_80120757
Haha Same for my boyfriend;) 2jaar geleden vond ik dat het tijd was om
z'n kamer ff te restylen;)
dat bed, met zelfde kleur bureau,boekenkast en malm ladenkast(die hoge) echt mooi!

Mag ik misschien vragen waar je die bank. Heb gezien?
~ Bonito La Risa ~
pi_80121558
www.meubella.nl

Vriendlief had alle meubels al maar inderdaad ook donkerbruin, bijna zwart, dit bed paste er prima bij. En vriendjes huis is ook dus de meeste dingen kaap ik gewoon (ideeen dan, niet spullen)
pi_80122634
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 07:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien wel hoor, ideaal is t zelfde meubel tot de grond zonder pootjes in hoogglans wit Zoooo sjiek.
Volgens mij moet dat prima samen te stellen zijn met die serie Zelf ga ik voor een hangend model met een glasplaatje op de bovenkant, zodat de naden niet zichtbaar zijn. Oogt sjiek en is toch budgetvriendelijk

Een paar grote meubels in een "kleine" ruimte ziet er normaal gesproken ruimtelijker uit dan veel kleine. Een lekkere bank is natuurlijk nooit weg!
pi_80199889
Ik zag vandaag echt een heeeeel gaaf tv-meubel bij de arena maar ook met een prijskaartje: 1500,-
Helaas.. Zelfs detroit was er verliefd op Nouja t was t eerste waarbij we allebei tegelijk zoiets hadden van, damn
Ja.. want dat gaat nog problematisch worden.. mochten we ooit gaan samenwonen. Ik grapte al dat we een lint moesten spannen door huis heen, links mijn smaak, rechts zijn smaak. Op sommige punten komt die namelijk héél erg overheen, maar dan zijn we wel duizenden euro's verder Met beperkt budget zijn we t niet altijd even eens :n waardoor we (Lees: Detroit) ook maar heeft besloten dat ik maar alleen moet shoppen in t vervolg

Over budget gesproken. Ik heb afgesproken om de bouwrente zelf te betalen. Ja, dit was vóór de vertraging van de hypotheekservice welke alweer een aantal maanden is opgelopen.
Ik heb deze maand net genoeg gespaard om dat bedrag te betalen, maar kan vervolgens weer in 3 maanden tijd overnieuw beginnen voor de meubels.
Nu is t zo dat ik nog een hoop centjes in depot heb zitten zonder bestemming (minus vloer, verf en keuken) daar moet ik toch mijn bouwrente tot nu toe mee kunnen betalen of heb ik dat echt van te voren moeten vastleggen?
Vraag ligt bij mn contactpersoon, maar ik krijg m nooit te pakken (heb nu al een paar x in een paar dagen gebeld en gemaild, word er een beetje ziek van, dus ga gewoon door met bestoken)
Als dit van mijn depot kan, kan ik mijn kekke bankstel namelijk aanschaffen (ware t niet dat deze vermoedelijk te groot is...)
pi_80219801
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Cassandra87 het volgende:
www.meubella.nl

Vriendlief had alle meubels al maar inderdaad ook donkerbruin, bijna zwart, dit bed paste er prima bij. En vriendjes huis is ook dus de meeste dingen kaap ik gewoon (ideeen dan, niet spullen)
mooie meubels zeg! alleen mijn budget is ietsie minder
haha dus hebben we nu maar besloten om geen hoekbank te nemen, maar een 3zits.

Ben van t weekend bij www.vdvliet.nl geweest. hadden ze ook echt vette dingen
~ Bonito La Risa ~
pi_80222090
Ik kan t van mn depot betalen
Dus ik ga als t past wel die bank halen. Ik heb ook niet veel centjes maar de rest van mn huisje kost gewoon geen drol
  maandag 12 april 2010 @ 15:30:04 #71
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_80228368
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan t van mn depot betalen
Dus ik ga als t past wel die bank halen. Ik heb ook niet veel centjes maar de rest van mn huisje kost gewoon geen drol
Het duurt nog wel even voordat je weet of het past hè. .

Maar goed nieuwsch. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_80228953
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:30 schreef Detroit het volgende:

[..]

Het duurt nog wel even voordat je weet of het past hè. .

Maar goed nieuwsch. .
Als jij nou zoals beloofd gisteren al die maten uitrekent Die staan er namelijk bij
pi_80242910
Nou na nog wat rekenen heb ik toch gekozen voor iets goedkopers ('t verschil is namelijk een wasmachine + droger ) en ben hier:
(hoekbank en dan uiteraard in t wit!)
of hier
(en dan 2+3 zits uitgekomen)
Ik neig naar de 2 losse banken hoewel ik een hoekbank echt gaaf blijf vinden.
pi_80243600
Vind de witte
De hoekbank oogt wat cheap en als het net-net past wordt het al snel teveel
Zou er echt goed over denken voor je grote banken koopt hoor, spreek uit ervaring
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80380650
jammer zeg van je budget! was net verliefd geworden haha

maar witte bank is wel erg besmettelijk denk. Ik zat er nl ook over te denken. ik vind nu deze leuk..


en deze


beide rond 700-800

op www.4udesigned.nl hebben ze ook wel leuke spullen.
~ Bonito La Risa ~
pi_80416017
Ik wil echt een witte bank, aangezien 70% van de meubels (nl. in eetkamer, slaapkamer en werkkamer) donkerbruin tegen t zwarte aan zijn, en alles vrij strak is, vind ik t wel gaaf om de huiskamer wit te houden. Zeker met die openslaande deuren moet dat een mooi open effect geven denk ik.
Maar ik heb nog de tijd. Doel is eerst de slaapkamer af te hebben zodat k niet hoef te klussen na werktijd en savonds laat weer naar amsterdam moet. En de rest zien we wel, ik heb nog een tijdje om even na te denken.

Maar wit is inderdaad besmettelijk, liefst heb ik een leren bank, maar wil wel een 2+3 zits (alhoewel Detroit ook een 2-zits plus enkele stoel heeft en met zn 2 is dat makkelijk te doen, maar toch) en die zijn vrij prijzig. Kwestie van geen schoenen aan in huis, en schone sokken zijn een verplichting
  † In Memoriam † zaterdag 17 april 2010 @ 17:05:25 #77
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_80422818
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja voor de nieuwsgierige, locatie is Almere Poort. Verwachte oplevering tussen week 26 en week 35
Almere Poort wordt steeds toffer, ik zeg het je! Woon er nu bijna een jaar met heel veel plezier .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_80423825
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:05 schreef Skaai het volgende:

[..]

Almere Poort wordt steeds toffer, ik zeg het je! Woon er nu bijna een jaar met heel veel plezier .
Ja leuk! Ik ben heel erg benieuwd. Waar woon je in poort?
Werk je toevallig buiten almere?
  † In Memoriam † zaterdag 17 april 2010 @ 23:22:41 #79
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_80433115
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja leuk! Ik ben heel erg benieuwd. Waar woon je in poort?
Werk je toevallig buiten almere?
Ik woon in het Columbuskwartier, de Verwondering. En ik werk buiten Almere ja, op Schiphol
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_80438981
hoe is t te doen met files?
Ik kan alleen t europakwartier vinden (met moeite, we zijn de eerste 3 maanden bij de verkeerde woning wezen kijken )
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 12:14:42 #81
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_80441467
Nou ik ontwijk de files aangezien ik op onchristelijke tijden (half 6 of 6 uur) begin . Zodra ik om 7 uur de deur uitga is het al drukker, hoe het om half 8/8 uur is durf ik niet te zeggen.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 18 april 2010 @ 17:23:45 #82
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_80450454
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:14 schreef Skaai het volgende:
hoe het om half 8/8 uur is durf ik niet te zeggen.
Vast en zeker veel te lang. .

Maar begin wel benieuwd te worden hoe het gaat worden in Almere-Poort als sommigen er zo over te spreken zijn. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_80450523
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:23 schreef Detroit het volgende:

[..]

Vast en zeker veel te lang. .

Maar begin wel benieuwd te worden hoe het gaat worden in Almere-Poort als sommigen er zo over te spreken zijn. .
Jij moet heul niet piepen. En anders ruilen we wel, jij met de trein, ik met de auto.
pi_80896905
De voorgevel zit er al in, volgens mij moeten we alleen nog wachten op de muren binnen in. En dan kan de keuken geplaatst worden.
Wel net een ander bankstel gezien wat in t echt erg gaaf toont:
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:16:54 #85
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80917167
Vergeet je het leidingwerk niet
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80924173
Leidingwerk? Eh? Dat moet geregeld zijn en anders schakel ik een kennis in
pi_80941638
Vloer gekocht!
pi_80941675
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Vloer gekocht!
[ afbeelding ]
White wash?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80941836
Arctic wood heet ie. Beetje grijs met beige in t echt, lijkt wel wat op white wash
pi_80945608
weet iemand of ik direct kan verven of hoe dat gaat, en hoe ik uitreken hoeveel liter verf ik nodig heb?
  zondag 2 mei 2010 @ 22:03:08 #91
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_80949811
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
weet iemand of ik direct kan verven of hoe dat gaat, en hoe ik uitreken hoeveel liter verf ik nodig heb?
Volgens mij ben je ongeveer 1 liter kwijt voor 6m2. Door de lengte met de breedte te vermenigvuldigen kom je uit op de oppervlakte. Als je dan de oppervlakte deelt door 6m2 dan kun je ongeveer berekenen hoeveel liter je nodig hebt.

Maar volgens mij weet je dat wel. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_80957094
Benieuwd wat je er van gaat maken

(waarom neem je je kookplaat met knoppen in plaats van druktoetsen?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80958173
Gaat gewijzigd worden was ivm de kosten. Had beperkt budget, maar de vloer is gekocht, nu de verf nog, en van wat overblijft komt dan inderdaad een andere kookplaat.
pi_80958489

Deze geeft overigens een beter beeld van de kleur
pi_81043225
Hoe zit t trouwens met verven, ik had gedacht dat ik direct zou gaan verven maar hoor her en der dat er eerst behangen moet worden zodat de muren kunnen drogen? En dat duurt wel een paar jaar?
pi_81043277
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe zit t trouwens met verven, ik had gedacht dat ik direct zou gaan verven maar hoor her en der dat er eerst behangen moet worden zodat de muren kunnen drogen? En dat duurt wel een paar jaar?
Dat klopt inderdaad, meestal word dat met speciaal bouwbehang gedaan.
pi_81044302
Shit.. Ik zit ff te googlen maar kan niks vinden, ik had juist kleurtjes willen verven. Maar mijn ouders gaan zometeen voor de 3e keer een nieuwbouw betrekken en die hebben nog nooit eerst behangen?
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 12:45:02 #98
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_81046127
Ik heb ook niet behangen hoor, muur gladgeschuurd en verf erop. Ik heb wel een muur met glasvezel behangen maar dat zoog zoveel verf op (dure verf ook nog ) dat ik dat nooit meer doe.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_81349365
wegens problemen invoeren nuts (?) Prognose: Oktober/november
Ik ga maar eens een kamer zoeken om te verblijven want ik zit dadelijk zonder onderdak
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:55:21 #100
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_81349594
Balen, je zou toch denken dat aannemers extra veel tijd hebben door de 'crisis'. Wat zou dat 'invoeren' zijn? Het aansluiten op het bestaande ofzo?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_81362880
Schijnt stroom en watervoorzieningen e.d. te zijn waarvoor het héle gebouw wind en waterdicht moet zijn en alle meterkasten gereed. Dit is dus nog niet overal zo.

Maar ik mag nog wat langer bij Detroit blijven gelukkig Kan ik ook sparen.
Weet iemand de gevolgen van inschrijven op een adres, als je eerst alleen stond en er komt iemand bij? O.a. mbt belastingen e.d.?
pi_81365272
Nog een domper:
Waar t tv-kastje staat komt de verwarming. Hopelijk kan dat zelf nog aangepast worden.

wel bij profijtmeubel bloedmooie banken gezien die prima in t budget vallen:

2,5 en 3 zits voor nog geen 700,-

In het zwart en de chaise longue wil ik aan de andere kant

en nog een hele mooie stoffen hoekbank die echt zalig zat. Maar ik wil binnekort met Detroit even langs gaan, want de bank moet ook lekker liggen natuurlijk samen
pi_81398033
tvp
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:26:57 #104
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_81600933
ts. heb je nog dat bed bij Meubella gekocht?

ik vraag me af of t wat is die spullen

de prijzen zijn te mooi om waar te zijn eigenlijk en lees verschillende meningen op internet over die winkel

wel echt toffe bedden daar....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_81610267
Dat was een bank en ik heb nog niets gekocht omdat ik de sleutel pas in november krijg
Bank zal van profijtmeubel vandaan komen, toch een stukje goedkoper.
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:17:01 #106
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_81611698
quote:
Op maandag 3 mei 2010 08:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geeft overigens een beter beeld van de kleur
mooie vloer! is die niet van het merk Tarkett?
ziet er iig strak uit!

trouwens balen! van vertraging
~ Bonito La Risa ~
pi_81628914
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ts. heb je nog dat bed bij Meubella gekocht?

ik vraag me af of t wat is die spullen

de prijzen zijn te mooi om waar te zijn eigenlijk en lees verschillende meningen op internet over die winkel

wel echt toffe bedden daar....
Vraag ik me ook af. Ik durf het in ieder geval nog niet aan, gezien de reacties op Radar..

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=14&t=71144
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:31:38 #108
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_81655107
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Ik durf het in ieder geval nog niet aan, gezien de reacties op Radar..

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=14&t=71144
tja maar aan de andere kant, wel echt leer of geen echt leer boeit me eigenlijk niet zo voor een bed...
ze zien er wel erg heftig uit sommige... voor maar 500 eurootjes...

hmmmmm misschien toch ff een keer gaan kijken daar...

sorry voor de offtopic
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:02:55 #109
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83529409
cassandra? is het inmiddels al af?

ben erg benieuwd namelijk!
~ Bonito La Risa ~
pi_83548661
Nee vanavond langs gereden, t plantsoen is flink gevorderd, de muren zitten erin maar geen nieuws over een vroegere oplevering. Ik denk dat t eerder september wordt dan november maar we gaan t meemaken.
pi_83768032
Gefeliciteerd Cassandra87 ziet er hoopvol uit
pi_84416867

Middelste frans balkon

Eigen toegangspoortje :+

Middelste woning

Zo komen ze er vermoedelijk uit te zien
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:31:06 #113
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84852683
Dit topic wil ik ook even volgen.
Als de verwarming "achter" de tv kast komt, kun je dan niet beter de bank en t tv meubel verplaatsen, zodat het tv meubel komt te staan in de hoek waar nu de bank staat en de bank midden in de kamer, met de rugleuning naar de keuken?? Dan heb je de verwarming vrij..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_84857557
Mooi ruim appartement voor een superprijs.

Jammer dat er geen buitenruimte bij zit. Maar voor die prijs mag je zeker niet klagen.

Gefeliciteerd :).
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_84914172
Dat is zeer zeker een optie om dat zo te doen maar de rugleuning naar de keuken vind ik niets, wil mijn kleine huiskamer graag open houden. Swinters kan ik mijn bankstel switchen, maar zomers gaat het balkon dan niet meer open.
Maar even afwachten hoe het er irl uit ziet

Voor de prijs klaag ik zeker niet. in de weekenden ben ik in Amsterdam en daar hebben we tot savonds laat zon op het balkon O+
pi_85262614

Even gefrobeld. Alles is op schaal, dus vrij krap, zeker de slaapkamer. Maar misschien valt dat wel mee in de praktijk.
De tafel is niet echt zo lang, ik heb de max. lengte gebruikt in het plaatje.
Verder twijfel ik nog over een logeerkamer of werkkamer. Ik wil sowieso een gedeelte gebruiken om een mini fotostudio te plaatsen. Mijn bureau staat op zo'n rare plek omdat links tegen t raam óf een logeerbed komt, óf iets wat mijn vriend volgend jaar krijgt als ik t voor elkaar krijg. Ik neig op dit moment meer naar een opblaasbaar matras voor eventuele logés zodat mensen kunnen blijven slapen en ik ook een plekje heb voor mijn vriend waar hij lekker zijn ding kan doen.

De relatief grote ruimte in de gang is een bergruimte, waar mijn wasmachine en droger komt, en een voorraad/opruimkast.
De muur tegenover de badkamer wordt geschilderd met magneet- en schoolbordverf.

Volgens de laatste geruchten worden de woningen opgeleverd tussen week 38 en week 41.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:14:34 #117
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_85288773
Stormlooptopic dit. :P.

OT: dat de boel maar snel opgeleverd moge worden. ^O^.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_85555427
Ik las dat van de verwarming die komt waar je het tv-meubel geplaatst hebt, dus wat denk je hiervan? :

Dat rode is dus een hoekbank :P of bank met chaise longue, of 2 losse banken in hoekopstelling. Enfin, dit was mn ideetje. Wat ook een voordeel is(misschien) is dat je de tv in de hoek ofzo kunt zetten, maar in ieder geval heb je bij tv-kijken het raam niet in je rug, dit kan in de zomer héel vervelend zijn door licht dat op je tv-scherm valt
pi_85808587
Ik wilde juist de huiskamer zo open mogelijk laten, omdat het vrij smal is (ong. 3,5 meter breed) zodat de ruimte toch nog groot lijkt :)
Maar als t goed is komt de verwarming in de hoek, dus naast het tv-meubel
pi_85811588
enn misschien een bedbank? of opklapbed idd :)
~ Bonito La Risa ~
pi_86071371
Wordt vermoedelijk ook een slaapbank. Kan ik lekker terugtrekken en er kunnen mensen blijven slapen.

oplevering staat gepland in week 43/44
pi_86138009
Overigens zou ik op de muur tegenover de hal een leuke spreuk willen plakken.
Ik ben een beetje inspiratieloos en kom tot nu toe op 'love makes a house a home' of 'home is 'where your story begins' en de laatste vind ik wel erg leuk omdat t eigenlijk precies op mij slaat, nieuwe weg in gaan, oude schepen verbranden en eindeljk voor mijzelf kiezen. Maar eigenlijk vind ik m ook wel saai :')
Dus als iemand nog een leuk idee heeft?
pi_86138188
remember yesterday,
dream about tomorrow,
but live today!

dat staat bij kennissen op de muur.

google anders eens op "muur tekst" dan vind je veel stikkers die je zo op de muur kan plakken. daar kan je ook veel voorbeelden bekijken en inspiratie vandaan halen.
pi_86138409
Ik vind dat soort teksten maar fout. Ga dan direct voor carpe diem. :')
pi_86138484
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:53 schreef loecje het volgende:
remember yesterday,
dream about tomorrow,
but live today!

dat staat bij kennissen op de muur.

google anders eens op "muur tekst" dan vind je veel stikkers die je zo op de muur kan plakken. daar kan je ook veel voorbeelden bekijken en inspiratie vandaan halen.
Ik zie er niets origineels bij staan.. Dat is t een beetje :@

Wat dat betreft ga ik mee met fortitude, ik zoek echt iets origineels en anders liever niets
pi_86138602
Als je echt zoiets wilt doen dan zou ik eerder voor iets gaan wat direct tegenover die sappige teksten staat. Iets lichtelijk fouts ofzo.
pi_86139107
Tip van Detroit:
Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein.
pi_86139226
Maarja, je moet maar Duits op je muur willen :X
pi_86139251
:')
Hij mag meedenken :Y
Of ik er wat mee doe is een tweede :+
pi_86139412
Idd.. Zou dan zelf eerder kiezen voor een songtekst.. Maar dan niet de afgezaagde Blof-nummers maar iets meer Rock&Roll ofzo.

Edit: dat ze overigens bijna klaar lijken te zijn met bouwen betekent helemaal niks voor de oplevering, helaas. Bij mij waren ze in juli al klaar eigenlijk (zat max. nog 10 uur werk in) en ze gaan pas volgende week opleveren }:|
pi_86139653
Overigens vind ik dit nog steeds een hele mooie indeling. Recent ben ik ook voor een paar redelijke moderne appartementen wezen kijken (uit 2007). 1 daarvan kwam erg over met die van jou, wel 109 m3.



Mooi voorbeeld hoe het dan weer niet moet. Die loggia was 10x niks. Die deur tussen de hal en de eethoek kan je toch niet fatsoenlijk open wil je daar nog een tafel kwijt kunnen, 2 wasbakken en een bad zijn maar ruimteverspilling. Het enige wat nog aardig is de berging, maar ook die is behoorlijk dom gepositioneerd.

Dat mis jij wel een beetje, een goede berging. Wat is dat ene hokje links naast je keuken, een washok? Of zit daar een CV ketel? Als het het eerste is dan zou ik daar een wasmachine en een droger / lage diepvries neerzetten. Dan daarboven flink wat planken plaatsen. Dan heb je nog redelijk wat berging.
pi_86140066
Doe een suggestie ;)

Ik heb nu de 2 die ik al noemde
of
* Don't hold on to expectations, the unexpected changes our lives
* I hear and I forget, I see and I remember, I do and I learn (die slaat ook wel op mij)
En nog ff verder brainstormen..

@Fortitude
Ik wilde net zeggen, wel een mooie berging. De cv ketel zit bij mij in t kleine hokje naast het toilet. Het grotere hok is de berging, waar inderdaad de wasmachine komt en opbergruimte. Overigens heb ik beneden nog een eigen bergruimte van.. 9 of 10 4kante meter. Jammer dat het niet aan mijn woonruimte vast zit maar hoe dan ook een flinke bergruimte. Hier komt ook eea te staan wat ik niet direct nodig heb, (liefst zoveel mogelijk), in ieder geval fietsen voor mij en detroit en een flinke vrieskist.

Morgen hebben we en bezichtiging, dan plaats ik foto;s.
pi_86140806
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens heb ik beneden nog een eigen bergruimte van.. 9 of 10 4kante meter. Jammer dat het niet aan mijn woonruimte vast zit maar hoe dan ook een flinke bergruimte. Hier komt ook eea te staan wat ik niet direct nodig heb, (liefst zoveel mogelijk), in ieder geval fietsen voor mij en detroit en een flinke vrieskist.
Nee joh, daar betaal je alleen maar voor. Zou je over een paar jaar naar iets groters willen verkassen dan ben je - door de prijs - het appartement ook zo weer kwijt. Met die grote bering beneden zou je ruim genoeg ruimte moeten hebben, of je moet echt teveel zooi hebben. :D.

Heb je niet een plattegrond met maten? Ik vind het wel interessant omdat ik nu dus ook een appartement moet inrichten.

Heb je wel eens overwogen om een grootte kast tegenover je keuken te zetten. Daar heb je volgens mij wel de ruimte voor. Daarmee oogt het wel iets minder ruim, maar je krijgt er wel lekker veel opbergruimte voor terug.
pi_86141311
Hij stond er niet bij omdat ik vrij laat ben begonnen met mijn uitzet wegsparen, maar door een paar betaalde foto-opdrachten heb ik daar geen problemen mee.
Deze komt in mijn keuken te staan, en qua ruimte valt t 100% mee:
[
Vind extra ruimte in de keuken wel belangrijk, koken is een van mijn grootste hobby's/passies en ik doe dit dan ook graag en veelvuldig. Maar mijn kookgerei is in ieder geval erg uitgebreid.
Hopelijk kom je hier wijs uit, ik heb een officieel plattegrond maar mijn scanner staat in de berging
pi_86141594
Trouwens ook leuk:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
want wie vrolijk kijkt in de morgen
Die lacht de hele dag

*Mogen duidelijk zijn dat ik sinds enige tijd met de auto naar mijn werk ga :') En giel beelen automatisch op staat.

Dance like no one else will see you.
Love like you've never been hurt.
Dream like you’re going to live forever.
Live like you’re going to die today.
Die vind ik dan wel weer mooi


Maar nog steeds zijn de teksten te cliche om op mijn muur te hangen -O-

Het aangeleerde is spraakzaam, het werkelijke in ons zwijgt

[ Bericht 4% gewijzigd door Cassandra87 op 06-09-2010 21:15:57 ]
pi_86143602
Ik dacht dat dit al eerder was gezegd, maar kon het niet zo snel vinden...

Hoezo ga je voor die tafel / opstelling in het kantoortje? Bij zo'n meubel kan je amper iets kwijt, terwijl er prima daar een hoekmeubel past. Enige nadeel is dat je soms iemand voor je neus langs ziet lopen. Maar dat valt vaak ook wel mee, zeker als het complex meerdere trappenhuizen heeft.
pi_86144733
Was nog niet eerder gezegd. Maar daar zou of iets voor detroit komen (bij nader inzien plaats ik dat in de huiskamer) of een slaapbank zodat er logés kunnen blijven slapen.
Andere optie is een luchtbed voor logés maar dat vind ik voor ons neefje en nichtje van 4 en 6 niet zo praktisch.
Er komt folie op het raam omdat ik mijn fotostudio in die kamer ga plaatsen, behoorlijk wat apparatuur en ik wil niet dat iedereen daar naar binnen staart, dus van langslopende mensen heb ik niet zo'n last :)
pi_86165720
nice! schiet al aardig op.
nog een tekst:

' Si le courire entre avec toi,
Grande joie tu recevras'

betekend:
Als je met een glimlach binnen komt,
zal je veel vreugde ontvangen

Ik ben zelf ook op zoek naar een leuke tekst. Maar de tekst moet wel wat voor je betekenen.
dus is best lastig. Ik hou ook veel van muziek, zijn soms ook hele mooie zinnen, dus een aantal zinnen uit jouw lievelingsmuziek misschien een idee?
~ Bonito La Risa ~
pi_86175412

De meest linker parkeerplaats

De hal. Detroit staat voor het washok, de achterste deur links is de huiskamer. Daar tegenover is onze slaapkamer en de voorste deur rechts is de hobbykamer.


Meterkast

Stukje washok


Badkamer

Toilet

Keuken en eetkamer. Zie ook mijn geweldige uitzicht :r
Zit te overwegen om hier folie op de ruiten te plakken. Iemand nog suggesties of gewoon lekker zo laten?
Optie die ik nu heb is op 40 cm onderaan folie te doen en vitrage.

Onze slaapkamer

De huiskamer. Er komt een ombouw ter grootte van de hele muur om de radiator links zodat ik een brede vensterbank heb en de radiator uit het zicht is. De radiator rechts wil ik verwijderen. Tis een lelijk ding, staat in de weg, bovendien ben ik eerder geneigd om met een fleecedeken op de bank te nestelen dan de verwarming aan te doen, en een is genoeg. Detroit is sowieso een bikkel :+ Heeft t zelden koud.

De brievenbussen :D

Mijn berging op begane grond.

Aangepaste plattegrond. Deze moet in spiegelbeeld gezien worden.

Leuke tekst op de muur:
Casa Cassandra :D
Nee hoor, maar vond m wel grappig :')

Een minpunt, de muren worden niet gestuct (?) opgeleverd (dat had ik gehoord, was helaas niet zo), maar behangklaar afgeleverd. Ik heb geen geld over om de muren te stucen, en gewoon verven is niet aan te raden?
pi_86175854
Leuke inrichting :). MIjn complimenten.

Ik was/ben ook in de markt om een appartement te kopen, bij voorkeur nieuwbouw. Helaas zit dat er nu even niet in :(.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_86176120
Muren worden (vrijwel) nooit afgewerkt opgeleverd bij een project, alleen plafonds. Zou ook niet handig zijn, iedereen wil iets anders.

Als je het goedkoop wil doen, kun je spackspuitwerk overwegen. Dat is hetzelfde als er op je plafonds zit en is relatief het meest goedkoop. Je moet er echter van houden, veel mensen vinden het te goedkoop ogen. (Ik vind het prima, bij mij wordt alles gespoten).

Direct sauzen kan eigenlijk niet, daar is het niet strak genoeg voor. Dan moet je het eerst sausklaar laten stucen en daarna nog eens oversauzen.

Spackspuiten kan vanaf ongeveer 6 à 7 euro per verkante meter inclusief BTW. Voor spachtelputz en glad stucwerk zit je rond de 14 à 15 euro. (PM maar als je een goedkoop adres voor spacken zoekt.)
pi_86176186
met een beetje fantasie, zie ik het heel mooi worden

is ipv plakfolie of vitrage een lange plantenpot met wat hogere (gras?)planten een optie?
heb je gelijk wat groen in de kamer en minder inkijk.

voor die muren kan je ook van dat behang(weet ff niet hoe het heet) plakken en dat over sausen. wel extra werk maar goedkoper dan laten stuken.
pi_86176262
Ohja, daar had ik niet aan gedacht: glasvezelbehang. Dat is denk ik nog goedkoper dan spackspuiten. Wel meer werk (zelf behangen en daarna sauzen), maar wel goedkoper!

Edit: en toch ook wel een gevalletje je-moet-het-mooi-vinden. Schijn je ook nooit meer van je muren te krijgen...

[ Bericht 27% gewijzigd door JSS op 07-09-2010 19:50:58 ]
pi_86176710
@Loecje, ik was niet zo blij, vooral met de ligging (trappenhuis) en bovendien woon ik heel erg fijn samen met Detroit in Amsterdam, maar langzamerhand begin ik steeds enthousiaster te worden over mijn eigen huisje. Hij oogt nu ook groter dan toen ik eerder was wezen kijken. Het is een heel fijn klein en knus huisje, maar wel mijn eigen plekje.
De huiskamer, keuken en eetkamer worden taupe met creme, mijn slaapkamer wordt de muur waar t bed staat een warme kleur paars en de overige muren wit met een druppeltje paars doorheen, de studeerkamer wordt wit met heel licht grijs, en de gang wordt licht grijs met een of 2 muren donkerder grijs, zoals ik het nu in mijn hoofd heb.

Glasvezelbehang zie ik inderdaad ook staan, dat red ik niet in een week maar goed, neem ik wat langer vrij. Ik twijfel alleen over of ik zelf kundig genoeg ben om dat op te hangen. Voordeel is wel dat de verf dan strak wordt aangebracht, die korreltjes vind ik niet zo mooi. Ik zit via marktplaats wel naar vakmensen te kijken maar in hoeverre die betrouwbaar zijn?

Oh, ik=rekenwonder. Globaal is de oppervlakte 79 vierkante meter. De hoogte is 2,62, via kwantum is een rol van 50x1, 40,- en daar haal ik zo'n 19 banen uit. Ik moet met 190 banen toch wel uitkomen :') Dan kan ik een richtprijs aanhouden
pi_86177062
heeft die berging trouwens iets van ventilatie? (die buis misschien?)
anders zou ik ff goed in de gaten houden hoe vochtig het daar is. en anders een vochtvreter neerzetten.
mijn hospita heeft alles uit de berging weg moeten gooien doordat he aangetast was door schimmel. ontstond door vocht probleem en geen enkele ventilatie.
pi_86178164
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Glasvezelbehang zie ik inderdaad ook staan, dat red ik niet in een week maar goed, neem ik wat langer vrij. Ik twijfel alleen over of ik zelf kundig genoeg ben om dat op te hangen. Voordeel is wel dat de verf dan strak wordt aangebracht, die korreltjes vind ik niet zo mooi. Ik zit via marktplaats wel naar vakmensen te kijken maar in hoeverre die betrouwbaar zijn?
Tsja, dat blijft altijd lastig. 't Zal inderdaad wel een flink werk zijn, maar volgens mij goed zelf te doen. En bij uitstek iets waarbij je vrienden/kennissen/familie kunt inzetten :Y)
quote:
Oh, ik=rekenwonder. Globaal is de oppervlakte 79 vierkante meter. De hoogte is 2,62, via kwantum is een rol van 50x1, 40,- en daar haal ik zo'n 19 banen uit. Ik moet met 190 banen toch wel uitkomen :') Dan kan ik een richtprijs aanhouden
Heel grof kun je inderdaad je oppervlakte * hoogte gebruiken als indicatie, maar vroeg of laat zul je toch even je precieze wandoppervlak moeten uitrekenen. Met de plattegrond vrij makkelijk: de lengte van alle wanden (let ook op nissen, kleine hoekjes etc.!) bij elkaar optellen en dan vermenigvuldigen met de hoogte (inderdaad 2,65 m. tegenwoordig). Dan weet je het precies :)
pi_86184018
Of die berging ventilatie heeft, geen idee, denk inderdaad dat die buis daar voor is, of zou dat net als in het washok voor de wasmachine zijn?

Ik trommel ook iedereen op om te helpen hoor :+ Maar of die mensen door de weeks ook kunnen helpen.. Geen idee. Ik ga ook maar wat offertes opvragen en zaterdag ga ik met mijn nieuwe buurmeisje naar een wooncentrum om daar ook tips en adviezen te vragen, en wie weet kom ik een behangetje geheel naar mijn smaak tegen!
Overigens scheelt t een heleboel als ik een deel verf en een deel behang, ik zou bijv. alleen in de huiskamer echt verf willen. Ik wil hierheen namelijk:
even los van t feit dat dit een babykamer is :') En geen idee of dat met behang te realiseren is.
Maar in de slaapkamer of gang kan t zelfs leuk worden, mooi behangetje. Alleen de muur tegenover de badkamer wordt dan wel weer geverfd, met krijt- en magneetverf.
Mja nog zat om over na te denken :D

Terechte vraag van een van de buren:

Dat onding rechtsbovenin, is een ventilatie-unit die verplicht is, omdat de weg aan deze zijde grenst kan er hier geen gebruik gemaakt worden van een normale schuif. Die unit steekt zo'n 30 cm uit boven de openslaande deuren. Lastig dus om hier gordijnen of luxaflex op te hangen.
Nu had ik het idee om een gordijnrail aan het plafond te bevestigen, en deze in de hoeken rond af te laten lopen, over de gehele breedte van de muur.
Nou ben ik alleen bang dat dit niet mooi is, en ik weet dat hier ook een flink kostenplaatje aan vast hangt. Maar ik zie zo snel geen andere optie?
2 gordijnrails vind ik ook niet mooi (denk ik) op dat korte stuk, luxaflex gaat niet want dan krijg ik mijn deuren niet meer open, combinatie van beiden is ook niets gok ik.
Ehm..

Misschien stel ik véél te veel vragen.. Maar het is mijn eerste huisje en ik wil er écht een tophuisje van maken zodat ik geen heimwee krijg naar ons huisje in amsterdam :')
pi_86190174
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:

Nu had ik het idee om een gordijnrail aan het plafond te bevestigen, en deze in de hoeken rond af te laten lopen, over de gehele breedte van de muur.
Nou ben ik alleen bang dat dit niet mooi is, en ik weet dat hier ook een flink kostenplaatje aan vast hangt.
Dat zou je bij de Ikea 32 euro kosten.. Dat valt wel mee toch? ;)
pi_86195665
Gezien het inspiratie-plaatje dat je post, denk ik dat je op sommige plekken toch wel stuckwerk nodig hebt. Zo strak als daar krijg je het niet met glasvezelbehang. Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeed de woonkamer sausklaar laten stucen en de rest met glasvezelbehang. Dan is er ook minder te behangen en kun je het misschien wel in een weekend met vrienden/familie doen...
  woensdag 8 september 2010 @ 10:57:53 #150
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86196971
Mooi huisje schatje! Ik vind het intern overduidelijk ruimer dan mijn appartement. Daar kun je vast nog iets moois van gaan maken. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_86198091
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:57 schreef Detroit het volgende:
Mooi huisje schatje! Ik vind het intern overduidelijk ruimer dan mijn appartement. Daar kun je vast nog iets moois van gaan maken. :).
he lief heb jij niet de virtuele rondleiding die je online kan gooien, zonder geluid :@ graag ;)
En t wordt ook heel mooi. Ons paleisje O+ Stelletje bofferds hebben we gewoon 2 mooie appartementen onder ons kont :+
  woensdag 8 september 2010 @ 11:45:03 #152
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86198552
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

he lief heb jij niet de virtuele rondleiding die je online kan gooien, zonder geluid :@ graag ;)
Ik zal nog eens kijken of ik het geluid er op een of andere manier uit kan krijgen. Ik ben onbekend met de bewerking daarvan, but we'll see. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_86198653
Als je nou gewoon rechte gordijnrails doet aan het plafond. voor de deuren langs, tot de uitbouw bij de CV. Dan zit ie er als het ware tussen.
Of wordt dat uitbouwstukje niet zo breed?
En dan kun je bij dat raam wat anders doen.
pi_86198831
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:45 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik zal nog eens kijken of ik het geluid er op een of andere manier uit kan krijgen. Ik ben onbekend met de bewerking daarvan, but we'll see. :).
Ik deed dat gewoon in WMM
Maar anders kijk ik vanavond wel even :*
Want dat heb je niet op je appeltje..
  woensdag 8 september 2010 @ 12:18:47 #155
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86199755
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik deed dat gewoon in WMM
Maar anders kijk ik vanavond wel even :*
Want dat heb je niet op je appeltje..
Ik zal nog wel even kijken of er Apple software is die daarvoor misschien bruikbaar is. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_86202998
misschien kan je wel horizontale jaloezien doen met steuntjes voor aan de wand (deur dus)
of je moet zoiets doen, met zijgeleiding, zodat als je de deuren open doet, niet half weg waaien ;)
maar dat is wel wat grotere kostenplaatje, denk ik zo. haha

maar misschien heeft ikea ook steuntjes voor aan de wand (deur in jouw geval)
en dan kan je voor het raam hetzelfde doen :)

ik weet niet of je mijn verhaal snapt... maar toch ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_86315557
Nouja dat zie ik straks wel als ik wat uitgebreider kan kijken, heeft geen haast. 30e is de vve-vergadering, ben benieuwd!
Ik ga overigens niet alles spuiten/stucen, vanavond nog wat offertes opvragen.
Dit behang komt aan het hoofdeinde van mijn bed:

Ben er helemaal verliefd op O+
Nu nog een mooi behangetje zoeken voor de overige muren.
En deze slaapbank heb ik gezien, voor in de werkkamer. Een-persoons, maar 2 kleine kinderen kunnen er samen op slapen:

En voor af en toe zit en ligt hij vrij lekker. Qua kleur past t ook mooi omdat de werkkamer grijs wordt.
Een andere optie was in de huiskamer een slaapbank neer te zetten ipv een gewone bank.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:49:59 #158
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86325459
Het gaat mooi worden schatje! Puik behangetje ook. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_86325614
Ik zie t alleen somber in dat ik mijn muren bedekt krijg -O- qua financiën
  † In Memoriam † zondag 12 september 2010 @ 03:52:03 #160
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86334264
Kijk voor de lol eens op de Karperweg14a in Waterwijk (meteen als je de wijk inkomt aan je linkerhand, in het industrie gebiedje), daar zit een of andere gekke Marokkaan met een shitload aan supergoedkoop behang. Sommige in verpakking, anderen niet, de ene met batchnummer en de ander zonder :P maar voor weihnag heb je een leuk behangetje. Ik heb in mijn kleine computerkamer een vogelbehangetje, nieuw is deze 30 euro per rol maar die van mij koste slechts 4 euro per rol omdat er een drukfout zat in het verpakkingsmateriaal en het dus niet voor de volle prijs kan worden verkocht ofzo.
Hij heeft ook laminaat en verf.

[ Bericht 8% gewijzigd door Skaai op 12-09-2010 04:00:31 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86336149
Zal ik eens langs gaan na mijn werk!
Ik ben nu ook uitgekomen op vloeibaar behang, iets wat niet heel eg prijzig lijkt en aangebracht kan worden op de muren zoals ze nu zijn. Er zitten een aantal leveranciers in Almere dus daar zal ik ook maar eens langs gaan
pi_86341583
Net langs geweest bij villa arena. Krijg er gewoon hoofdpijn van. Dat paarse printje dat ik had, kost mij al voor een kleine muur 80,-
Verder kan ik écht geen leuke print vinden, voor een stukje ok maar vind dan maar wat bijpassends.
Ik werd er een beetje naar van, ik heb nl. geen groot budget meer in mijn bouwdepot. En ik haat behang :@
Maar vermoedelijk is O+ mijn grote held _O_ en kan ik straks met een verfroller in de weer.
Just the way I wanted it. Maar hoe of wat zien we over 2 maanden wel.
pi_86548252
Nou is de kans aanwezig dat ik niet alleen hier kom te wonen maar lekker met zijn 2 *; *O*
als dat inderdaad zo is wordt de slaapkamer niet paars ;( Maar dat is ook geen ramp. Eerste kleur die in mij opkomt is ijsblauw.

even een blonde vraag. Ik heb stadsverwarming á 25,- per maand.
Wat houdt dit nu in voor mijn energierekening? Betaal ik 25,- + het geen wat iemand zonder SV betaald (gemiddelde is geloof ik 110 pm voor een 2-persoons huishouden?)
pi_86549173
Ohh O+ wat leuk!
Dus detroit gaat toch bij je in wonen?! Gezellig! Haha

Maar doe je dan dus toch verf op je muren?
~ Bonito La Risa ~
pi_86550371
Nog niet zeker maar we zijn het wel sterk aan het overwegen. Op die manier kunnen we wel allebei studeren in ieder geval.

quote:
Op zondag 12 september 2010 14:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Net langs geweest bij villa arena. Krijg er gewoon hoofdpijn van. Dat paarse printje dat ik had, kost mij al voor een kleine muur 80,-
Verder kan ik écht geen leuke print vinden, voor een stukje ok maar vind dan maar wat bijpassends.
Ik werd er een beetje naar van, ik heb nl. geen groot budget meer in mijn bouwdepot. En ik haat behang :@
Maar vermoedelijk is O+ mijn grote held _O_ en kan ik straks met een verfroller in de weer.
Just the way I wanted it. Maar hoe of wat zien we over 2 maanden wel.
Dus ja er komt verf op de muren :) Stuckosten zou ik van O+ krijgen, maar als we gaan samenwonen hoeven we geen meubels te kopen dus de kosten die al zijn gespaard gaan in de stucadoor zitten
pi_86550478
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Nog niet zeker maar we zijn het wel sterk aan het overwegen. Op die manier kunnen we wel allebei studeren in ieder geval.
[..]

Dus ja er komt verf op de muren :) Stuckosten zou ik van O+ krijgen, maar als we gaan samenwonen hoeven we geen meubels te kopen dus de kosten die al zijn gespaard gaan in de stucadoor zitten
Owww zo! Sorry snapte t nie meer :P
~ Bonito La Risa ~
pi_86580906
Nou mijn schoonvader is wezen eten en daar nog eea mee doorgesproken en de knoop is doorgehakt. We gaan er nu vanuit dat we begin november kunnen klussen en begin december de woning kunnen betrekken
Maar nu dus definitief met zijn 2 *;
En t is wel grappig want t voelt echt al alsof we jaren samen zijn maar dat is nog niet zo lang dus :@

Maar er staat ons een spannende tijd te wachten want ipv dat we een huis inrichten, moeten we nu een huis naar beider smaak opknappen en een huis verkopen.
pi_86584393
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:

Maar er staat ons een spannende tijd te wachten want ipv dat we een huis inrichten, moeten we nu een huis naar beider smaak opknappen en een huis verkopen.
Maar je hebt nu wel een stuk ruimer budget. :D
pi_86585322
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Maar je hebt nu wel een stuk ruimer budget. :D
Nou de eerste tijd wordt wel krap, Detroit heeft nog geen werk, in de toekomst is het wel lekker ruim.
En we hoeven niets nieuws aan te schaffen, behalve extra kledingkast en een buffetkast. Helaas zijn niet alle meubels zwartbruin zoals ik wilde maar ook andere kleuren maar dat nemen we maar voor lief :+
We hebben wél voldoende geld om te steken in de muren en dergelijke :Y
  PR/Manusje van alles zondag 19 september 2010 @ 12:17:31 #171
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_86596011
leuk huis krijg je
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_86596743
Dat horen we graag :D

Ik zat net een topic te bekijken in dit forum waarop Detroit zegt, volgens mij heeft de vrouw daar de grootste hand in gehad. Ik natuurlijk: Dat is bij ons huisje toch ook zo? O-)
Daar was hij het niet zo mee eens..
dus ik moet sommige plannen alweer laten varen :+
pi_87611645
9 november is de voorinspectie en 18 november krijgen we de sleutel!
Heel erg spannend. We zitten alleen nog in over de kleuren. Omdat we bang zijn met emmers aan kleuren over te houden hebben we besloten om zoveel mogelijk dezelfde kleuren te houden.
Maar welke?
Iemand tips? Ik had origineel in mijn hoofd, de hal en de slaapkamer(s) in grijstinten, en de huiskamer in taupe met beige. Nu zijn we er over de hal en slaapkamer(s) op zich redelijk eens dat we een blauwgrijstint en lichtblauw wel erg mooi vinden, maar de huiskamer.. Detroit vindt bruintinten niet zo mooi. Nu zijn de keukenkastjes zandkleurig, beetje vanilleachtig, en het keukenblad is bruin. Dus ik kan niet zomaar andere kleuren gebruiken?
pi_87611697
groentinten?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:11:57 #175
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_87614387
Nog even schatje en dan kunnen we volop gaan klussen, verhuizen ende inrichten. ^O^.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_87614600
Mja echt veel hoeven wij niet te klussen aangezien de vloer wordt gelegd en de keuken ingebouwd :+
Mogen we onze mega schoolbord *; wel zelf doen en eventueel de kozijnen verven :D
pi_87614671
Wat een luxe :D oh enne de muren zijn makkelijker dan de kozijnen vond ik.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87639040
Nou, de muren worden kant en klaar opgeleverd, een kennis van ons gaat spachtelen in elk denkbare kleur. Dat scheelt enorm, zou hij 4,5 dagen over doen. De keukentegels krijgen we als housewarming cadeautje, worden zandkleurig (ik zeg steeds vanille maar de keukenkleur is zand :')) grote tegels in glans.

Dan hebben we een grijsblauwe kleur gekozen, beetje donker, die komt op een lange muur en de overige muren worden lichtblauw (voor elke slaapkamer)
De hal wordt ook lichtblauw, alleen de blinde muur tegenover de badkamer wordt donker, want daar gaan we op krijten :+

De huiskamer moeten we nog overdenken maar misschien dat we die ook wel vanille-achtig doen, lekker neutraal, als we er echt niet meer uitkomen.

Op de muur tegenover de deur komt geen welkomst tekst meer, maar ik wil kijken naar een mooie grote collagelijst om foto's in te doen.

Zoals ik/wij de planning nu hebben wordt er geklust door de aannemer vanaf 22 november, de week erna de keuken geplaatst en de vloer gelegd, daarna kunnen we oververhuizen, hopelijk zijn we met een lang weekend klaar. Week 49 en 50 heb ik vrij voor de kleine klusjes, en lekker genieten samen *;
pi_88365464
Wij zijn er klaar voor!

Iemand nog op zoek naar een paleisje in Amsterdam?
pi_88399958
*O* jeej wat leuk!
heb niks nodig, woon zelfs nog niet in mijn huis haha. maar handy dat je nu saampies de meubels kunt doen, en geld overhoud voor de verf e.d.

suc6!
~ Bonito La Risa ~
pi_88409742
detroit twijfelt nog over de kleuren :')
Grijsblauw of grijs.
Maar het is zeker handig, meubels e.d. hebben we al. Nu alleen ruziën over welke klok waar komt te hangen enz :+
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2010 @ 20:36:34 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_88412643
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij zijn er klaar voor!

Iemand nog op zoek naar een paleisje in Amsterdam?
Oh wat een leuk huisje O+. Jammer dat ik geen geld heb :P. Maar Poort is ook fijn O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_88412921
Oh trekt Detroit erbij in :D
Leuk! Even het paleisje bekijken ;)
-edit- ziet er goed uit :Y wel een echt manenhuis :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88413019

Onze lamp voor op het toilet O+
(Detroit is er nog niet helemaal mee eens.. Maar soit :+)

en net alle historkaartjes in stukken geknipt om de kleuren uit te zoeken
Alleen probeer ik ze te zoeken via histor.nl maar ik krijg ze niet zoals op de kaartjes?
Het zijn in ieder geval Medina, Absorptie (zandkleurig en donkerbruin) voor in de huiskamer/keuken/eetkamer.
In de slaapkamers mug en ezel :+ (donker grijs en lichtgrijs met een druppeltje paars)
en in de hal ook mug maar met een donkerdere grijs die we voor het krijtbord gebruiken
pi_88413063
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oh trekt Detroit erbij in :D
Leuk! Even het paleisje bekijken ;)
-edit- ziet er goed uit :Y wel een echt manenhuis :P
Tsja hij woonde er al 2 jaar voordat hij mij kende :P Dus echt veel inspraak had ik niet, de bloemen zijn mijn werk, en de foto O+
pi_88413585
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze lamp voor op het toilet O+
(Detroit is er nog niet helemaal mee eens.. Maar soit :+)

en net alle historkaartjes in stukken geknipt om de kleuren uit te zoeken
Alleen probeer ik ze te zoeken via histor.nl maar ik krijg ze niet zoals op de kaartjes?
Het zijn in ieder geval Medina, Absorptie (zandkleurig en donkerbruin) voor in de huiskamer/keuken/eetkamer.
In de slaapkamers mug en ezel :+ (donker grijs en lichtgrijs met een druppeltje paars)
en in de hal ook mug maar met een donkerdere grijs die we voor het krijtbord gebruiken
Wil hij hem dan liever in de woonkamer? :P

De kleurenwaaier van histo heb ik ook ruzie mee gehad, google afbeeldingen werkt beter.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88413940
Hij wilt m liever helemaal niet :P
Nog niet helemaal maar een beeld:
Slaapkamers:


Gang:


Huiskamer etc:

  † In Memoriam † zondag 7 november 2010 @ 15:32:44 #188
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_88434790
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze lamp voor op het toilet O+
(Detroit is er nog niet helemaal mee eens.. Maar soit :+)

en net alle historkaartjes in stukken geknipt om de kleuren uit te zoeken
Alleen probeer ik ze te zoeken via histor.nl maar ik krijg ze niet zoals op de kaartjes?
Het zijn in ieder geval Medina, Absorptie (zandkleurig en donkerbruin) voor in de huiskamer/keuken/eetkamer.
In de slaapkamers mug en ezel :+ (donker grijs en lichtgrijs met een druppeltje paars)
en in de hal ook mug maar met een donkerdere grijs die we voor het krijtbord gebruiken
Kroonluchters op het toilet zijn tof, ik had er ook een in mijn vorige huisje. Hij hangt nu in het washok :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_88443562
Op het verlanglijstje voor kerst O+
pi_88818165
Nog niet van een leien dakje maar morgen om half 10 krijgen wij de sleutel
Zal vast niet soepel lopen maar we zien t wel, ik heb de mailwisseling uitgeprint
Waarom ben ik een van de weinige personen die níet afvalt onder stress, zucht
  woensdag 17 november 2010 @ 14:07:24 #191
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_88818843
Morgen ist es soweit liebchen! O+.
Je bent er wel heel erg veel geld aan kwijt, aan zo'n huis, en daarnaast krijg je een maagzweer en last van je cholesterol door het vechten tegen de wieken van Ymere (organisatorische zooi anyone?), maar uiteindelijk krijg je er hopelijk iets moois voor terug. :P.

En we moeten het Ymere niet te erg aanrekenen. Het is de grootste woningbouwvereniging van Nederland, en dan kun je nou eenmaal niet verwachten dat ze alles organisatorisch goed op orde hebben. Ook gedane beloftes door Ymere om terug te bellen hoeven echt niet nagekomen te worden, ze hebben zat andere dingen te doen! ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_88820131
Gelukkig zit ik door de weeks thuis uit mijn neus te vreten! Dus tijd zat om eea op te lossen.
Ohnee.. Dat was snachts.. Als ik aan t malen was

Maar mooi wordt t zeker!
En vanaf morgen ook foto's :9
pi_88880248


Goedmakertje ipv zo'n lompe radiator, omdat de stadsverwarming zolang uitbleef

*;
Licht!
  Milf donderdag 18 november 2010 @ 21:52:36 #194
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_88880818
Nice :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_88882365
vet :)
pi_89063782
Ik heb eindelijk door hoe ik moet parkeren. Dit is dus onze eigen parkeerplaats.

Detroit had een verrassing voor mij: Onze lamp opgehangen, helemaal te gek!

En vandaag opgehangen:
Plankje opgehangen :+ ff anders dan de standaard glasplaten die je veel ziet.

Keuken halverwege:

Kookplaat
ze zijn de vaatwasser vergeten, voor de rest is t af!

De kraan kun je eruit trekken, ideaal!


De pannenladen en bestekbak zijn vrij breed, dus ik kan bijna alles kwijt!

Overzichtje met lamp
Ik ben helemaal verliefd op de keuken *; als kookverslaafde.

Nu gaat er verder even niets gebeuren. Als het goed is begint de aannemer aankomende maandag.. Maar zijn huidige klus loopt uit dus dat is nog even hard duimen.
pi_89065838
Leuk optrekje.. sterkte met t klussen ;)

Hmmz even iets totaal anders he... je hebt je in eerste instantie niet bij Detroit ingeschreven he?
pi_89066575
eh sinds kort wel, in totaal 3 maanden. Wattan?
pi_89067471
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:

ze zijn de vaatwasser vergeten, voor de rest is t af!

Nee, da's een verrassing. Je krijgt een ouderwets teiltje met zo'n kekke afwasborstel. :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 november 2010 @ 21:49:35 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89071350
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb eindelijk door hoe ik moet parkeren. Dit is dus onze eigen parkeerplaats.
[ afbeelding ]

Nu gaat er verder even niets gebeuren. Als het goed is begint de aannemer aankomende maandag.. Maar zijn huidige klus loopt uit dus dat is nog even hard duimen.
je favoriete standje? :+ ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89078625
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
eh sinds kort wel, in totaal 3 maanden. Wattan?
Heeft te maken met je hypotheekrenteaftrek. Ik weet niet of vriendlief overwaarde realiseert bij de verkoop van huidige woning. Als dat zo is, is dat bedrag niet aftrekbaar voor de belasting. Ondanks dat hij geen eigenaar of hoofdelijk schuldenaar van de woning is.
pi_89082293
Hij is eigenaar van zijn eigen woning, ik heb er alleen bij gewoond, en vanaf december sta ik alleen ingeschreven in Almere
pi_89089415
woow! wat een mooie keuken, het gaat dus bijna gebeuren dat het bijna af is ;) spannend hoor!
~ Bonito La Risa ~
pi_89107145
Hmmz oke... op t moment dat detroit zich ook inschrijft moet je wel met bovenstaande rekening houden. Neem anders even contact op met je hypotheekadviseur.. die heb je tenslotte al betaald voor dergelijke adviezen ;)
pi_89188665
Moeten we sowieso langs, ivm de belasting aftrek komend jaar. Wilde t zelf doen maar stuitte al op mijn situatie in 2011, samenwonend, alleenstaand, ehm.. Dus daar gaan we sowieso nog heen.

Detroit is vaker in Almere dan ik. Incoming mail:

De woonkamer lamp heeft hij net opgehangen.
Zal van de week een foto maken. De aannemer komt de muren woensdag doen ipv maandag.
pi_89528956
Zelf niet veel gedaan, was nog een beetje in shock na dat we zijn geslipt op de heenweg. De aannemer daarentegen (en detroit ook!) is druk aan de slag gegaan. Ik heb mij nuttig gemaakt door afplaktape bij de gamma te halen, met openbaar vervoer :+


Muur past mooi bij de keuken


Moet wél erg wennen aan de tegels boven de afzuigkap.. Niet zoals afspraak, wel handig met schoonmaken, maar of ik het mooi vind? Ik denk er nog over na.
Zonder flits (spachtelputz dus)
Met flits
De witte muur zou dezelfde kleur krijgen als de aangrenzende muren. Maar nadat de donkere muur in de huiskamer af was besloten we om die toch ook donker te doen:
Zoals deze dus


Morgen wordt de keuken afgemaakt en dan is de gehele ruimte klaar. Aannemer gaat sinterklaas vieren en dinsdag gaat hij verder met de slaapkamers/gang, woensdag gaan wij zelf alvast een start maken met het laminaat.
pi_89550354
Kan je nog kiezen hoe het huis wordt afgeleverd ?
Ik vind het sanitair erg karig, evenals de thermostaat etc.

Verder wel een net appartement ^O^
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Moderator zondag 5 december 2010 @ 14:41:36 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_89550588
Ik vind het helemaal niet stom hoor, die tegels boven de afzuigkap
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_89550804
Schilderen jullie zelf of doet de aannemer dat?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_89554886
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef junkiexp het volgende:
Kan je nog kiezen hoe het huis wordt afgeleverd ?
Ik vind het sanitair erg karig, evenals de thermostaat etc.

Verder wel een net appartement ^O^
Kon wel :Y
Maar voor een douchecabine betaalde je 1500,- meerwerk, voor een thermostaatkraan 350,- voor een hangend toilet 1100,- etc.
Dus voor nu laten we het zo, wat opleuken met accesoires en als we wat meer gesetteld zijn en wat hebben kunnen bijsparen zullen we eea aan het sanitair laten opknappen.
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het helemaal niet stom hoor, die tegels boven de afzuigkap
Nee maar het is anders dan ik in mijn hoofd had en zoals afgesproken vandaar.

En de muren worden door de aannemer gespachteld
pi_89555627
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kon wel :Y
Maar voor een douchecabine betaalde je 1500,- meerwerk, voor een thermostaatkraan 350,- voor een hangend toilet 1100,- etc.
Dus voor nu laten we het zo, wat opleuken met accesoires en als we wat meer gesetteld zijn en wat hebben kunnen bijsparen zullen we eea aan het sanitair laten opknappen.

Verstandig ;).
Kan je er ook voor kiezen om de badkamer te laten leveren zonder sanitair, tegels e.d.
En dat in mindering brengen op het totaalbedrag ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_89555651
en wat is die regelaar naast je thermostaat ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_89555915
Dat had gekund maar de woning is al geleverd ;)
Bovendien was wat je terugkreeg, iets van 1300,- dus dat was de moeite niet. Bovendien zit het meeste geld in de keuken omdat ik daar meer tijd spendeer als in de badkamer.
Bovendien vind ik het ook geen ramp. We douchen daar en poetsen onze tanden, het is niet onze droomwoning, dus als het geld er is en we kunnen verbouwen, mooi meegenomen, zo niet ook geen ramp.
De regelaar naast de thermostaat is voor het blowersysteem
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:57:23 #214
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_89656641
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
Schilderen jullie zelf of doet de aannemer dat?
De aannemer doet dat. De muren zijn dusdanig opgeleverd dat je er niet ff met een kwast overheen gaat om het wit te maken.

Het is een duur grapje, maar dan heb je in ieder geval fatsoenlijke muren. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_89657189
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kon wel :Y
Maar voor een douchecabine betaalde je 1500,- meerwerk, voor een thermostaatkraan 350,- voor een hangend toilet 1100,- etc.

Wat rekenen ze daar ook belachelijk veel geld voor. :{ Terwijl het voor hun geen fuck uit maakt wat ze ophangen/aansluiten etc.
pi_89668104
De hal is af O+ Een onwijs mooie kleur wat een combi lijkt tussen grijs en paars. Detroit moet even wennen want als je scheef kijkt is het gewoon paars :+ En hij wilde geen paarse slaapkamer, als ik scheef kijk heb ik dus toch mijn zin :+
Maar als het goed is worden de slaapkamers nu gedaan en zijn die morgen af. Zaterdag starten we met de vloer, hopelijk kunnen we dan dinsdag een busje huren om de spullen te verhuizen.
Ik heb al 2 keer gekookt thuis en het is een droom O+ Proef je gelukkig wel aan t eten want dat smaakte verrukkelijk :D

Het plafond in de woonkamer wordt waarschijnlijk afgewerkt met schuimrubberen sierlijsten, zag er erg netjes uit, maar we denken er nog even over na, ligt er namelijk aan of we zelf 40 meter moeten verven of niet :+
pi_89690088
In de huiskamer is de muur naast de deur toch ook donker gemaakt:

Donker muurtje in de eetkamer:

Hal:

Close up zodat de kleur wat duidelijker is:


Logeerkamer:


Slaapkamer:


Het muurtje naast de deur zou ook donker worden, is echter licht, misschien wordt dat nog aangepast..De witte muur wordt donkergrijs


Morgen gaan we het washok voorstrijken (staat nu het laminaat in) dan wordt die eind van de middag gespachteld, sochtends worden de witte vlakken nog donker gemaakt en de laatste muur in de hal gladgestreken. Dan kunnen we vrijdag die muur schilderen met schoolbordverf, zaterdag ochtend vroeg gaan we al laminaat leggen. Volgens de planning hebben we daar tot maandag voor, dinsdag gaan we over *O* Als het allemaal zo blijft lopen zoals planning.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:37:46 #218
57434 Marloes
Digital Love
pi_89702651
Leuk huisje! Ik ben niet zo weg van de tegels boven de afzuigkap, het viel me ook gelijk op maar dat komt waarschijnlijk omdat wij dat hier niet hebben ofzo :P Kun je dat nog aan laten passen als het niet de afspraak was?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_89708395
Ja maar we doen t niet, aannemer heeft t bewust gedaan wegens mogelijke beschadiging aan de kap door spachtel, en Detroit vindt het wel mooi, het zou meer gedonder geven om het te vervangen:)
en t went wel :)
pi_89760542
Ik heb even meegelezen.
Het appartement ziet er goed uit! Ook het sanitair zou voor mij overigens prima voldoen :)

Ben je nog op zoek naar een bank? Ik ga eind januari verhuizen en heb mijn bank inmiddels bij Pronto Wonen gekocht. Daar hebben ze prima betaalbare banken staan, in alle vormen, maten en kleuren. Wij zijn in Den Bosch bij Pronto geweest, maar ik meen dat er meerdere locaties zijn in Nederland.
pi_89774638
Nee hoor, Detroit verhuist mee en zijn meubilair dus ook :) Maar dankjewel
pi_89784279
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:16 schreef Lindala het volgende:
Ik heb even meegelezen.
Het appartement ziet er goed uit! Ook het sanitair zou voor mij overigens prima voldoen :)

Ben je nog op zoek naar een bank? Ik ga eind januari verhuizen en heb mijn bank inmiddels bij Pronto Wonen gekocht. Daar hebben ze prima betaalbare banken staan, in alle vormen, maten en kleuren. Wij zijn in Den Bosch bij Pronto geweest, maar ik meen dat er meerdere locaties zijn in Nederland.
*ping**pong* reclame momentje?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 12 december 2010 @ 14:52:05 #223
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_89833585
Ondertussen zijn we weer wat verder en ligt er laminaat in de keukenruimte en de woonkamer (flinke oppervlakte om laminaat te leggen :o).

Nu bezig met de overige ruimtes, hopelijk komt dat vandaag nog af zodat we z.s.m. over kunnen verhuizen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_89833986
Zal vanavond ook even foto's posten, met wat mazzel kunnen we maandagavond in het nieuwe huis slapen! Weer wat stress minder. Al ga ik de Amsterdamse omgeving wel missen..
Props voor Detroit ^O^ die werkt knetterhard!
pi_89834307
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:52 schreef Detroit het volgende:
Ondertussen zijn we weer wat verder en ligt er laminaat in de keukenruimte en de woonkamer (flinke oppervlakte om laminaat te leggen :o).

Nu bezig met de overige ruimtes, hopelijk komt dat vandaag nog af zodat we z.s.m. over kunnen verhuizen.
Toch zijn de flinke oppervlaktes het werk niet, dat is immers "grote klappen, snel thuis." Het irritantst vond ik die kleine hoekjes en die (%&*^$&(&)^uitsparingen bij de kozijnen. Dat was een behoorlijk gepriegel met de plintjes destijds.
  zondag 12 december 2010 @ 17:40:08 #226
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_89839753
quote:
Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Toch zijn de flinke oppervlaktes het werk niet, dat is immers "grote klappen, snel thuis." Het irritantst vond ik die kleine hoekjes en die (%&*^$&(&)^uitsparingen bij de kozijnen. Dat was een behoorlijk gepriegel met de plintjes destijds.
Maar je voelt de dag erop wel spierpijn op plekken waarvan je niet eens wist dat ze bestonden, ook al maak je lange slagen. :p.

Wat betreft die plintjes heb je echt wel gelijk, das gewoon vakwerk als het op moeilijke hoekjes aankomt. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_89840059
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Detroit het volgende:

[..]

Maar je voelt de dag erop wel spierpijn op plekken waarvan je niet eens wist dat ze bestonden, ook al maak je lange slagen. :p.

Wat betreft die plintjes heb je echt wel gelijk, das gewoon vakwerk als het op moeilijke hoekjes aankomt. :).
Dat heb ik niet gehad.

En die wat die plintjes betreft: nauwkeurig meten en een verstekbakje will do. :Y
pi_89840186
Dat ik spierpijn heb, ok, maar Detroit is toch actiever dan ik :+
Wij hebben een plintenknipper :D Nog makkelijker :D
pi_89852543

Detroit aan t werk

Bijna af

Huiskamer

Slaapkamer

Slaapkamer

Logeerkamer



Hal

Kapstok past mooi in de nis naast de voordeur

Washok

Toilet is zo ook een stuk beter, nieuwe bril erop.

Morgen even een verhuurbedrijf bellen om een bus te huren, dan gaan we morgen over als er een bus beschikbaar is *O*
pi_89882315
Stormlooptopic...
Bijna alles is over en staat in delen opgestapeld, in huis. Alleen het bankstel kregen we niet mee, die paste niet door het trappenhuis :(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 december 2010 @ 18:14:34 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89882470
en nu zit je op een kale vloer? ;( Of wat gaat je oplossing zijn ?
in ieder geval ..

jullie zijn over *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89882691
We hebben klapstoelen, eetkamerstoelen, en een bed :+ Hopelijk krijgen we die in elkaar vanavond.
Gok dat we het de komende dagen te druk krijgen om onderuit te zitten.. En dan kunnen we een oplossing bedenken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 december 2010 @ 18:29:27 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89882983
wellicht door een raam heen takelen? Dat hebben ze hier met de commode moeten doen (naar binnen) trap was ook te smal :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89883503
Mooi al die lichte kleuren!
Ben benieuwd :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_89887060
Moeten we inderdaad kijken, via het raam ofzo. Alleen moeten we even kijken wat de kosten zijn, die moeten niet oplopen.

Maar we hebben tv en internet en straks een bed :+
pi_89907398
Bed was vrij snel in elkaa :+
Toch wel leuk, ik denk dat we bijna precies een jaar geleden zijn gaan samenwonen (toen waren we net een ruime maand samen) en toen hebben we het bed voor het eerst in elkaar gezet. Nu een jaar later merk je sowieso wel dat we als stel gegroeid zijn maar vooral het bed opnieuw in elkaar zetten loopt een stuk gecoördineerder _O-

Ook kook ik weer keramisch ipv op gas en ik heb gelijk mijn aardappeltjes laten aanbranden :') weer ff wennen.
Slapen was ook wel ff wennen, je hoort aan alle kanten praktisch alles, zoals de bovenbuurman die of aan het timmeren was of sex had :') Hopelijk wordt dat snel minder.

De vaatwasser zou worden geleverd vandaag maar ik moet er -as usual- blijkbaar weer achteraan bellen, heb nl. nog geen levertijd gehoord. Word er een beetje moe van. Maar nog een nadeel.. Ik moet naar buiten om te bellen, binnen heb ik namelijk geen bereik dus ik ga kijken of ik mijn abonnement kan opzeggen c.q. omzetten, en vandaag maar eens kijken naar een vaste telefoon.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 december 2010 @ 09:36:38 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89907633
skype met skype tegoed iets voor je? ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89907707
Ooh dat vind ik zo vreselijk, ooit een klant aan de telefoon gehad die met skype belde, kon er niets van maken. Of is de techniek inmiddels verbeterd?
Maar een vaste huistelefoon vind ik wel handig :Y
pi_89913081
de techniek van skype is gewoon goed hoor (heeft half jaar in buitenland bijna dagelijks skype aan gehad.)
Alleen als je daarbij een slechte microfoon/telefoon gebruikt ben je alsnog slecht verstaanbaar. maar daar kan skype weinig aan doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 december 2010 @ 12:32:39 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89913167
kan ook nog aan een trage verbinding liggen, of een computer die geinfecteerd is met spyware waardoor alles sloom is etc .
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:54:23 #241
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_89918629
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh dat vind ik zo vreselijk, ooit een klant aan de telefoon gehad die met skype belde, kon er niets van maken. Of is de techniek inmiddels verbeterd?
Maar een vaste huistelefoon vind ik wel handig :Y
leuk dat jullie over zijn!!! gefeliciteerd!
en D zijn huis wordt verkocht dus?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_89929026
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

leuk dat jullie over zijn!!! gefeliciteerd!
en D zijn huis wordt verkocht dus?
:Y Helaas wel.. Maar deze woning had ik al voordat ik hem leerde kennen, en ik moet er verplicht 2 jaar wonen. Maar nu kunnen we een flinke tijd sparen en onze droomwoning kopen *;

Overigens heb ik de keukenboer gebeld, vaatwasser werd vandaag geleverd, maar niet aan ons maar aan de monteur, zou worden teruggebeld. Niet dus :N
Morgen maar weer achteraan.
En nog geen telefoon gekocht, wel een kleding kast, boeken kast en een nachtkastje voor Detroit (we hadden er al 1, dit was de 2e)
pi_89958914
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Stormlooptopic...
Bijna alles is over en staat in delen opgestapeld, in huis. Alleen het bankstel kregen we niet mee, die paste niet door het trappenhuis :(
:? Hoe is dat dan ooit binnen gekomen?
  woensdag 15 december 2010 @ 15:01:04 #244
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_89959145
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:Y Helaas wel.. Maar deze woning had ik al voordat ik hem leerde kennen, en ik moet er verplicht 2 jaar wonen. Maar nu kunnen we een flinke tijd sparen en onze droomwoning kopen *;

Overigens heb ik de keukenboer gebeld, vaatwasser werd vandaag geleverd, maar niet aan ons maar aan de monteur, zou worden teruggebeld. Niet dus :N
Morgen maar weer achteraan.
En nog geen telefoon gekocht, wel een kleding kast, boeken kast en een nachtkastje voor Detroit (we hadden er al 1, dit was de 2e)
ah oki :) en 2 woningen tegelijk aanhouden was te duur, gok ik?
wel tof hoor, dat het allemaal zo loopt tussen julile *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

:? Hoe is dat dan ooit binnen gekomen?
het kwam wel het huis van D in, maar niet dat van C, als ik het goed heb begrepen :)
en hoi zeusje :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_89959256
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:01 schreef Murmeli het volgende:

[.

[..]

het kwam wel het huis van D in, maar niet dat van C, als ik het goed heb begrepen :)
en hoi zeusje :*
Oh ja, dat kan ook nog. :|W Niet aan gedacht.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:04:45 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_89959297
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan ook nog. :|W Niet aan gedacht.
ach, je bent blond, dan mag dat :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_89959447
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:04 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ach, je bent blond, dan mag dat :)
In dit geval heeft het andere oorzaken, maar goed, da's off-topic. :)
pi_89961331
Het komt mijn huis wel in, Detroits huis niet uit. Detroit weet niet meer hoe :+ Mogelijk is -ie getakeld, maar dat komt deze maand een beetje krap uit (75,- per uur met minimumafname van 2 uur voor zover ik zie)

En 2 huizen aanhouden kan wel maar is toch weggegooid geld, dubbele hypotheek, reiskosten, en het zou mij zwaar vallen zo zonder Detroit en ik gok dat dat andersom ook wel is :+
pi_90892592
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

*ping**pong* reclame momentje?
Zo was het niet bedoeld in ieder geval.

Het huis ziet er goed uit!
pi_92068445
Hopelijk krijgen we maandag of dinsdag ons állerlaatste onderdeel, dan hebben we écht bijna alles (alleen de logeerkamer moet nog afgemaakt worden maar das geen noodzaak).

De bank van Detroit is wel ok maar als we samen even snel een hap voor tv eten moeten we oppassen elkaars bord niet om te stoten.
Deze is heerlijk ruim en zit zalig. Hij is wel zo ruim dat we onze zithoek moesten wijzigen :+
Maar na een hele dag banken shoppen en proberen was t heerlijk dat we eindelijk een bank vonden die we allebei mooi vonden :+

En als ie er is kan ik eindelijk de housewarming plannen :D 4 maanden na sleuteloverdracht.
pi_92068677
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 09:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Hopelijk krijgen we maandag of dinsdag ons állerlaatste onderdeel, dan hebben we écht bijna alles (alleen de logeerkamer moet nog afgemaakt worden maar das geen noodzaak).
[ afbeelding ]
De bank van Detroit is wel ok maar als we samen even snel een hap voor tv eten moeten we oppassen elkaars bord niet om te stoten.
Deze is heerlijk ruim en zit zalig. Hij is wel zo ruim dat we onze zithoek moesten wijzigen :+
Maar na een hele dag banken shoppen en proberen was t heerlijk dat we eindelijk een bank vonden die we allebei mooi vonden :+

En als ie er is kan ik eindelijk de housewarming plannen :D 4 maanden na sleuteloverdracht.
Heb je em serieus gekocht na een hele dag van winkel naar winkel te gaan? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92068736
keek er al langer via internet, maar we zijn donderdag en zaterdag geweest om banken te bekijken.
pi_92068766
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:19 schreef Cassandra87 het volgende:
keek er al langer via internet, maar we zijn donderdag en zaterdag geweest om banken te bekijken.
En heb je em ook al besteld?

Waarom ik dat vraag; wanneer je een dag/avond van winkel naar winkel naar winkel gaat om banken te proberen, dan zit op het laatst alles lekker omdat je vermoeid bent. Vaak raden ze dan aan om die bank die je op het laatst zo mooi vond de volgende dag nog eens te gaan bekijken, als eerste.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92068819
Dat hebben we ook gedaan :) We zijn daar gisterenochtend wezen kijken en toen hebben we m besteld :)
  zondag 30 januari 2011 @ 10:53:40 #255
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_92069209
Aha, hier komt de olanga terecht, :P .

Tof huisje, en mooie kleuren op de muren, :Y .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_92069327
Ja, alleen hadden we eerst hier het tv meubel:

Daar zit dus ook de kabelaansluiting

Hier tussen was de bank gepland. Maar die was te breed, en Detroit wilde heel graag een chaise longue, maar die steekt dan uit vanachter de deur waardoor de ruimte heel erg krap lijkt. Door m andersom neer te zetten oogt de ruimte (hopelijk :+) veel opener.
Feit is gewoon dat de woonruimte krap is ingedeeld, maar ik noem t toch maar mijn studentenwoning :P
pi_92069637
Leuk hoor Cassandra :)
pi_92072151
Het wordt al echt een huis ^O^
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_92161493
Oo! Wat gaan jullie hard! Leuke bank & leuke kleuren. Suc6 hoor.

Even vraagje, hoelang zijn jullie bezig geweest met de muren sauzen?
~ Bonito La Risa ~
pi_92162433
Die zijn gespachteld, dat heeft een week geduurd.
We gaan zeker hard maar de woning is allang klaar hoor :+
We misten alleen nog een bank, een logeerbed en een kast in de logeerkamer, maar die komen later, dat heeft geen haast. We posten alleen weinig updates.
Als het bankstel vandaag gearriveerd is zal ik foto's maken
pi_92165272
:+
Krijg ik 2 mega pakketten binnen. Op zn kop in de huiskamer. Tsja en nu? Loodzwaar.
Dus Detroit gebeld, kon ie echt geen halve dag nemen? Nee dus. Mn vader gebeld. Die had geen tijd.
Dus Detroit zegt al, kun je niet wachten tot vanavond? Maar ik erger mij dood aan die zooi :+
Dus ik zei ook al tegen mn vader, ik ben koppig. Ga net zolang door tot die bank staat.
Vervolgens heb ik een inbus nodig van 15 cm lang om de poten erop te schroeven. Beetje improviseren, maar de helft van de bank staat al *O*
Nu ff pauze, en dan het lange zitgedeelte.
Lekker puh :6 Mannen, je hebt ze toch ook helemaal niet nodig
pi_92184044
Beetje bagger, met de telefoon gemaakt:

Onze zithoek

TV hoek

Aanzicht richting de keuken

Als er is opgeruimd maak ik meer en betere foto's :+
pi_92286680
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Beetje bagger, met de telefoon gemaakt:
[ afbeelding ]
Onze zithoek
[ afbeelding ]
TV hoek
[ afbeelding ]
Aanzicht richting de keuken

Als er is opgeruimd maak ik meer en betere foto's :+
Wow dat ziet er goed uit :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:21:31 #264
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_92323457
Complimenten voor de moeite die je er in hebt gestoken om je nieuwe woning helemaal je eigen te maken.

Klopt het dan jullie in een soort (besloten)wooncomplex wonen gezien de laatste foto?
pi_92324377
Nee, ik heb de baggerpech voor t trappenhuis te wonen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')