abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:41:42 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_77095003
Wederom verkrachting Veldhoven
- door Marc (MPG) op 21-01-2010 @ 11:07

In de buurt van de Philips visvijvers, tussen Veldhoven en Waalre, is gisteravond een vrouw van haar fiets getrokken en verkracht. De verkrachter heeft haar hierbij bedreigd met een mes.

De dader zou een blanke man met donker haar zijn. Hij droeg een lange, donkere jas. De politie heeft een SMS-alert met daarin het signalement van de man verstuurd.

Afgelopen vrijdag werd Veldhoven ook al opgeschrikt door een zedenmisdrijf. Een 17-jarig meisje werd op de Run in Veldhoven van haar fiets gesleurd en in een busje getrokken. Daar werd het meisje misbruikt.

Wederom verkrachting Veldhoven

Walgelijk zn geslachtsdeel moet afgehakt worden
Schijt aan iedereen
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:42:23 #2
139330 TNA
For the stars that shine
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:44:19 #3
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_77095101
Ik dacht toen ik de TT las, Meki topic
pi_77095189
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:44 schreef Bill_E het volgende:
Ik dacht toen ik de TT las, Meki topic
idd
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:46:48 #5
284216 BritneySpears_
you wanna peace of me
pi_77095218
verschrikkelijk
it's Britney bitch
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:48:12 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77095281
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:41 schreef Deadre het volgende:

Walgelijk zn geslachtsdeel moet afgehakt worden
Walgelijk zeker, alleen de voorgestelde ingreep zal geen effect hebben, aangezien verkrachting met macht te maken heeft en niet met seks. De dader gaat in dat geval dus alleen maar zijn handelingen verleggen en mogelijk zelfs nog gruwelijker te werk gaan vanwege zijn 'onmacht'...

Levenslang opsluiten dus.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_77097116
Het getuigt toch wel van een enorme triestheid wanneer je via topictitels op een nieuwsforum de indruk probeert weg te nemen dat 'lichtgetinte' daders zijn oververtegenwoordigd als het om strafrecht gaat. Bovendien leidt de toevoeging van 'blanke man' er alleen maar toe dat de discussie gaat over allochtoon/autochtoon, terwijl die zou moeten gaan over de ernst van de zaak. Niet dat daar zo veel over te discussiėren valt, trouwens.
pi_77097231
ah een wigger dus.

het mooie is dat als een blanke man zoiets doet het nog echt nieuws is en de politie nog wel in actie komt.

kwam dezelfde dame en beschreef een marokkaan als dader dan zou ze een nummertje mogen trekken en in de rij gaan staan
pi_77097537
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Boldface het volgende:
Bovendien leidt de toevoeging van 'blanke man' er alleen maar toe dat de discussie gaat over allochtoon/autochtoon, terwijl die zou moeten gaan over de ernst van de zaak. Niet dat daar zo veel over te discussiėren valt, trouwens.
Och, dat krijg je met al die topics als Marokkanen dit, Moslims dat..
Ik ben het met je eens hoor, maar stop dat gezeik in die TT's dan ook bij andere bevolkingsgroepen.
Begint allemaal wat trieste vormen aan te nemen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_77098765
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Boldface het volgende:
Het getuigt toch wel van een enorme triestheid wanneer je via topictitels op een nieuwsforum de indruk probeert weg te nemen dat 'lichtgetinte' daders zijn oververtegenwoordigd als het om strafrecht gaat.
Het lijkt me eerder dat de topictitel suggereert dat het blank zijn van de man vermeldenswaard is, terwijl het dan niet is. Het is geen signalement immers, en zijn blanke mannen niet ondervertegenwoordigd bij verkrachtingszaken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77098795
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:44 schreef Bill_E het volgende:
Ik dacht toen ik de TT las, Meki topic
Ik ook
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_77098844
Grappig trouwens dat uit de TT al blijkt dat blanke mannen een zeldzaamheid zijn in dit soort misdaden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_77098958
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef bijdehand het volgende:
Grappig trouwens dat uit de TT al blijkt dat blanke mannen een zeldzaamheid zijn in dit soort misdaden.
Of dat sommige achterlijke racisten dat graag zo willen doen voorkomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77099127
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of dat sommige achterlijke racisten dat graag zo willen doen voorkomen.
Racisten Ga terug naar de jaren '70, snor.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_77099239
Toen leerden we op school nog wat 'blijken' betekent, maar dat valt voor jou in de categorie 'moeilijke woorden'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77099386
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Toen leerden we op school nog wat 'blijken' betekent, maar dat valt voor jou in de categorie 'moeilijke woorden'.
Ja ik spreek niet zo goed Nederlands want ik kom oorspronkelijk uit Togo.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_77099393
niet alleen nieuwsforums noemen tegenwoordig de etniciteit van een dader veel nadrukkelijker wanneer het een blanke betreft, ook regionale tvzenders doen dit steeds vaker

"ja, het is weer een verschrikkelijke misdaad mensen, maar we hebben een opsteker, het was dit keer geen allochtoon"
  Admin donderdag 21 januari 2010 @ 15:24:00 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77099474
TT change
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_77114950
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:24 schreef yvonne het volgende:
TT change
Hoe bedoel je meten met 2 maten
routine
pi_77115000
Hebben ze de fiets nog op slot gezet?
Steam id : Kim the boss.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')