abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_256480
De bus-bewoners hebben het regelmatig over Bekende Nederlanders die ze graag op bezoek zouden willen hebben (net zoals in BB af en toe het geval was). Met het huidige imago van de Bus denk ik niet dat veel BN'ers er op zitten te wachten zich hiermee te associëren. Hooguit wat uitgerangeerde B-artiesten (voor de goede orde: hier reken ik A. Hazes dus niet onder, anderen wellicht wel)

Persoonlijk lijkt Robbie Muntz me wel wat, met een hilarische Seki persiflage, dat zal ze leren !

= godverdikkie hee =
pi_256481
Hmmmm, Kees Versluys, Duo die 2????
Wie kent ze tenslotte niet??
Zolang er was is, is er leven.
  vrijdag 31 maart 2000 @ 10:33:00 #3
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256482
Waarschijnlijk zullen marginale beroemdheden als Hans Versnel (Je kent de naam, maar wie was het ook weer eens?????) of die ene, van de Havenzangers, die met die baard, wel te porren zijn voor een stuk onvervalste leut in de bus. Ik voorspel het nummer: 'Busje komt zo' in leuk Oudhollands polonaiseformaat, heerlijk spontaan en ongedwongen meedeinen op de maat van de muziek.
"Goh, dat was echt wel kicken he?! Helemaal Wappie!"

Schrikbeeld: Revival van dat liedje! Gelukkig is het geen Hype, anders........

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 31 maart 2000 @ 13:22:00 #4
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_256483
Persoonlijk gok ik op BB Ruud
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  vrijdag 31 maart 2000 @ 13:32:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_256484
Of Mona die even een moppie komt zingen (een duetje met TeSS bijvoorbeeld).
pi_256485
* Moor wil Pim Fortuin wel graag weer horen uitleggen, "hoe een lekker ding" Iwan eigenlijk is, toch ?.

* Moor verwacht natuurlijk wel dat Sylvana dan erbij is, om ranzige vraagjes te stellen!.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 31 Maart 2000).]

pi_256486
Ik zie in de wereldvermaarde Dries Roelvink nog wel een kandidaat om eens heerlijk in de bus te komen zingen.
Don´t believe the Hype!!!
  vrijdag 31 maart 2000 @ 15:11:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256487
Bron: Iwan Fansite.Een Bossie Rooie Rozen... [30/3/2000 | Hannus/Kees |
We hebben het voor elkaar! A.s. Zaterdag om 16.00 uur worden de Bussagiers verrast met een live optreden van onze huiszanger Alex die Iwan's favoriete nummer "een bossie rooie rozen" gaat brengen, en misschien wel meer...
Helaas is deze locatie niet toegankelijk, dus, fans, volg het op de streams alsjeblieft want niemand kan erbij (zelf de organisatoren niet)! Zo zie je maar wat een positieve instelling teweeg ken brengen. Bussagiers, veel plezier,
en Alex... succes met je T.V. debuut!
(Big Brother)
---------------

Nu heb ik Iwan ooit eens horen zeggen dat er een vriend van hem zingt bij begravenissen en crematies, zou dat deze creep zijn?


  vrijdag 31 maart 2000 @ 15:15:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256488
Gistermiddag kwam Iwan bij de PsYch vandaan, en fluisterde tegen Tessa....ppsst..een bekende van ons...ppsst...mag nix zeggen....

Djeezus, wat een Suprise voor Iwan.
Ik raad iedereen aan om goed op te letten op Iwan's SPONTANE reactie

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 31 Maart 2000).]

  vrijdag 31 maart 2000 @ 15:17:00 #10
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_256489
* Braakmiddel zou wel willen dat Frans Bauer een liedje (of twee) in de bus kwam zingen en dan kijken hoe snel de bussagiers de bus vrijwillig verlaten.
Gewoon lekker
  vrijdag 31 maart 2000 @ 15:21:00 #11
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_256490
quote:
op 03-31-2000 om 01:22 PM schreef Fiep het volgende:
Persoonlijk gok ik op BB Ruud

zou ik dan wel heel waardeloos van hem vinden. Eerst de bus afkraken en dan vervolgens zijn gezicht in de bus durven tonen. Zou ik echt niet pikken als ik in de bus zat.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_256491
quote:
op 03-31-2000 om 03:15 PM schreef Quenda® het volgende:
Gistermiddag kwam Iwan bij de Psuch vandaan, en fluisterde tegen Tessa....ppsst..een bekende van ons...ppsst...mag nix zeggen....

Djeezus, wat een Suprise voor Iwan.
Ik raad iedereen aan om goed op te letten op Iwan's SPONTANE reactie


LET OP: dit zijn precies dezelfde soort van 'gunsten' die BB-Bart ook kreeg van de VOO-regie..... hier zit de gedoodverfde winnaar van de Bus !!!

  vrijdag 31 maart 2000 @ 15:33:00 #13
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_256492
quote:
op 03-31-2000 om 03:15 PM schreef Quenda® het volgende:
Gistermiddag kwam Iwan bij de PsYch vandaan, en fluisterde tegen Tessa....ppsst..een bekende van ons...ppsst...mag nix zeggen....

Djeezus, wat een Suprise voor Iwan.
Ik raad iedereen aan om goed op te letten op Iwan's SPONTANE reactie


Dat zal wel weer een van zijn spontane (en zo echt lijkende) lachbuien opleveren:
haaaa haa hhaahhaaahhaa.
Ik verheug me er nu al op

  vrijdag 31 maart 2000 @ 15:36:00 #14
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_256493
quote:
op 03-31-2000 om 03:23 PM schreef Moor het volgende:
LET OP: dit zijn precies dezelfde soort van 'gunsten' die BB-Bart ook kreeg van de VOO-regie..... hier zit de gedoodverfde winnaar van de Bus !!!


En het is niet de eerste keer dat je gelijk hebt Moor, ik hoop nu weer

Ik ben online
pi_256494
quote:
op 03-31-2000 om 03:36 PM schreef Hawkwind het volgende:
En het is niet de eerste keer dat je gelijk hebt Moor, ik hoop nu weer


LOL, valt er wat te wedden. Hawk ?

FF on-topic:
BB-Bart was niet alleen een spel-winnaar (eigenlijk juist NIET, gezien de vele manipulaties bij BB was het geen eerlijk 'spel' meer),
hij was een boegbeeld voor de doelgroep waarmee Endemol de nieuwe eeuw inwilde.

Iwan vertegenwoordigt ook zo'n boegbeeld: uiterlijkheid, uiterlijkheid en nog eens ..enz.
Hoe inhoudslozer je 'mascotte' van zichzelf is, hoe meer je 'erop kunt plakken':
Iwan is de verpakking voor het media-kadootje van Endemol aan zijn slaven-consumenten:

"Maakt mij niet uit" is de nieuwe overlevings-strategie....

of, zoals Meister het ergens nog veel beter verwoordt:

quote:
op 03-31-2000 om 12:58 PM schreef Meister het volgende:
Ja, dit stemt bepaald niet hoopvol voor de toekomst van de Nederlandse samenleving. Iwan's goede voorbeeld voor de jeugdige kijkertjes:

* Wees passief, eigen initiatief en creativiteit in het algemeen is uit den boze. Reageer wel op het initiatief van anderen, maar dan alleen kritisch en negatief. Suggereer hiermee dat je, hoewel je er nu niets van toont, je als dat nodig zou nog zou kunnen beschikken over onvermoede diepgang en vaardigheden. Blijf echter vaag hierover.
In gesprekken met anderen vertaalt dit zich er in, dat je de hele tijd 'ja, zeker, hmmm-hmm' afwisselt met zo nu en dan een instemmende knik en ondertussen geduldig afwacht tot de gesprekspartner iets zodanig achterlijks zegt, dat je hem hier makkelijk op af kunt branden: '(tegen Jop: (met ongeloof in de stem) Heb jij wat geleerd in die Bus hier dan? Nou ik niet hoor, ik wist het allemaal al....klaar, af')

* Probeer zo veel mogelijk uit het zicht te blijven. Wannneer je jezelf in de schijnwerpers plaatst, zou je immers wel eens op je bek kunnen gaan. Niets opvallen en geen indruk achter laten is altijd nog beter dan het gevaar lopen dat je publiekelijk een uitglijder maakt.

* De methode om dingen gedaan te krijgen is het gebruik van anderen. Wanneer je derden wil neutraliseren door middel van roddel en achterklap, moet je er zorg voor dragen dat in de hieruit onstane commotie niet jij, maar een van je handlangers de rol van zwarte piet toegespeeld krijgt. Wees niet te zeer gehecht aan deze medestanders ('vrienden' worden ze ook wel genoemd), want het moment dat ze opgeofferd moeten worden en publiekelijk afgevallen is nooit ver weg.




[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 31 Maart 2000).]

  vrijdag 31 maart 2000 @ 16:16:00 #16
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_256495
quote:
op 03-31-2000 om 03:45 PM schreef Moor het volgende:
LOL, valt er wat te wedden. Hawk ?

FF on-topic:
BB-Bart was niet alleen een spel-winnaar (eigenlijk juist NIET, gezien de vele manipulaties bij BB was het geen eerlijk 'spel' meer),
hij was een boegbeeld voor de doelgroep waarmee Endemol de nieuwe eeuw inwilde.

Iwan vertegenwoordigt ook zo'n boegbeeld: uiterlijkheid, uiterlijkheid en nog eens ..enz.
Hoe inhoudslozer je 'mascotte' van zichzelf is, hoe meer je 'erop kunt plakken':
Iwan is de verpakking voor het media-kadootje van Endemol aan zijn slaven-consumenten:

"Maakt mij niet uit" is de nieuwe overlevings-strategie....



Toch vind ik de vergelijking Tussen Iwan en mevrouw Mutsenbacher wat ver gaan
Ik ben online
  vrijdag 31 maart 2000 @ 19:58:00 #17
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_256496
Ik wil Huub Hangop in de Bus. En dan speciaal voor Aziz: Heb jij ook zo'n buik met van die kwabben aan de zijkant? (voor, boven, achterkant?)
pi_256497
quote:
op 03-31-2000 om 03:36 PM schreef Hawkwind het volgende:
En het is niet de eerste keer dat je gelijk hebt Moor, ik hoop nu weer


Fout, fout, fout. Iwan wint echt niet. Daar wil ik wel op wedden!!!

Huub Hangop zou ik ook wel in de bus willen zien. Waar is die eigenlijk gebleven???

  zaterdag 1 april 2000 @ 01:35:00 #19
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256498
Ik zou ook niet graag zien dat die gluiperd De Bus-rit uitzit tot het einde, maar als dat in het script staat.....

Misschien moet Willibrord Fréquin eens contact maken met De Bus, terwijl hij rijdt.

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 01 April 2000).]

  zaterdag 1 april 2000 @ 03:14:00 #20
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_256499
wat dacht je van de seki imitatie die in stenders te horen was?
lijkt me top, via de luidsprekers
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 1 april 2000 @ 13:00:00 #21
521 ruby
Hell yeah!
pi_256500
quote:
op 03-31-2000 om 01:32 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Of Mona die even een moppie komt zingen (een duetje met TeSS bijvoorbeeld).

Ja, want onze ouwe vertrouwde Mona heeft een single op de markt gebracht met drie versies van Watching Me (My Story).

Dit is geen misselijke grap van mijn kant, voor de mensen die nu accuut in shock raken, maar puur de harde waarheid.
Staat namelijk in de Veronicagids van deze week.

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 1 april 2000 @ 22:44:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256501

Bron: SBS site

Alex zingt passagiers toe
datum: Zaterdag 1 april 21:50
bron: Internetredactie op de Maan
Vanavond zijn de passagiers getracteerd op een optreden van Alex, de zanger van het inmiddels bekende nummer 'Een bossie rooie rozen'. Alex doet het op het moment goed met zijn nummer, mede dankzij BUSpassagier Iwan. Volgens Iwan's fanclubbeheerder Marco was 'Een bossie rooie rozen' al een favoriet nummer van Iwan voordat hij de BUS inging. "Alex trad vaak op in het Rontgencafe in Apeldoorn. Waarschijnlijk heeft Iwan hem daar voor het eerst gezien. Sindsdien loopt hij het liedje te zingen in de BUS en ook is het grijsgedraaid tijdens zijn uitbraken. Zo vaak vroeg hij het aan." Daarom leek het de fanclub een leuk idee om voor Iwan een optreden van Alex te regelen. Zodoende hebben zij contact opgenomen met de programmamakers en besloten zij er maar een optreden voor alle BUSsagiers van te maken. En dus heeft Alex in het maanlandschap tussen de rokende kraters de sterren van de hemel staan zingen. De passagiers genieten van hun zoveelste verrassing van vandaag. Het bossie rooie rozen dat Iwan van Alex heeft gekregen, prijkt op de tuintafel, schuin afgesneden in lauw water.
FvdC

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')