abonnement Unibet Coolblue
pi_77024046


Bediscussieer hier het gerelateerde nieuws over Geert Wilders en de PVV.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:08:06 #2
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77024230
pvv tvp
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_77026831
tvp
pi_77027581
Poll: zullen pvv`ers straf wilders accepteren?
  • ja
  • nee
  • kwee nie
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  •   dinsdag 19 januari 2010 @ 21:26:20 #5
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_77028275
    tvp
    [quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
    [..]
    pi_77028701
    Ben benieuwd hoe de PVV gaat reageren op het artikel in HP/de Tijd. Als ze het dom spelen kunnen ze het opblazen in de media en flink wat negatieve publiciteit verwachten. Waarschijnlijk zullen ze alles ontkennen en iets extreems roepen over moslims om de aandacht af te leiden.
    Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
    "Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
    pi_77029323
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Zolcon het volgende:
    Ben benieuwd hoe de PVV gaat reageren op het artikel in HP/de Tijd. Als ze het dom spelen kunnen ze het opblazen in de media en flink wat negatieve publiciteit verwachten. Waarschijnlijk zullen ze alles ontkennen en iets extreems roepen over moslims om de aandacht af te leiden.
    Ze zullen toch wel wat slimmer zijn dan hun achterban?
    pi_77029393
    Als je die fractieleden ziet debatteren dan zou je toch denken van niet:
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
    "Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
    pi_77030792
    Ik zit klaar voor het media spektakel. Het wordt morgen toch hopelijk wel live op tv uitgezonden?
    pi_77030905
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef alexis_ het volgende:
    Ik zit klaar voor het media spektakel. Het wordt morgen toch hopelijk wel live op tv uitgezonden?
    Ja vanaf 9 uur op de NOS dacht ik. Het is naast mijn school, misschien even langswippen.
    Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
    "Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
    pi_77031530
    quote:
    OM gaat wellicht vrijspraak eisen tegen Wilders

    Het Openbaar Ministerie gaat tijdens de rechtszaak tegen Geert Wilders mogelijk vrijspraak eisen. Dat heeft het OM aan de NOS laten weten.

    Wilders wordt beschuldigd van het aanzetten tot haat, discriminatie en het beledigen van moslims. Justitie is er niet van overtuigd dat de uitlatingen van de PVV-leider in strijd zijn met de wet en dus strafbaar. De strafzaak begint morgen.

    Het Openbaar Ministerie is nooit voorstander geweest van het proces. Justitie noemde de uitspraken van Wilders eerder kwetsend, maar niet strafbaar.

    In beroep
    Tegenstanders van Wilders zijn het daar niet mee eens en gingen in beroep bij het Hof in Amsterdam. Dat bepaalde dat de uitspraken wél strafbaar zijn, met als gevolg dat het OM Wilders moet vervolgen.

    Justitie kijkt het proces nu aan en bepaalt na afloop of er vrijspraak wordt geëist.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_77041787
    Daar gaat ie dan!
    pi_77041933


    Mijn god wat een kneuzen.
    pi_77042446
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef damian5700 het volgende:

    [..]


    Tjonge, en daar is een hele poppenkast voor nodig. Blijkbaar heeft het justitiele apparaat mensen over, typisch gevallletje snijden lijkt me.
    Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
    Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
      woensdag 20 januari 2010 @ 10:02:02 #15
    13921 BdR
    nu ook in ultra-lowres!
    pi_77042712
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 09:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
    [ afbeelding ]

    Mijn god wat een kneuzen.
    Ziet er uit als een nogal georchestreerde demonstratie, allemaal hetzelfde soort bord voor de kop Ach ja Wilders doet alles naar Amerikaans voorbeeld..

    tv not rot brain..
    Life is something to do when you can't get to sleep..
    The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
    pi_77043249
    Welke rb vindt het gebeuren plaats?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_77043269
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 10:02 schreef BdR het volgende:

    [..]

    Ziet er uit als een nogal georchestreerde demonstratie, allemaal hetzelfde soort bord voor de kop
    Het ís ook een georkestreerde demonstratie, georganiseerd door de PVV zelf. Die borden zijn ongetwijfeld ook aangeleverd door de partij.

    Dat maakt het ook zo triest. In plaats van uit onvrede de straat op te gaan met zelfbedachte leuzen en spandoeken - die weliswaar knullig gemaakt zijn uit oude beddelakens, maar een boodschap bevatten die recht uit het hart komt - staan die lui daar gewoon gratis campagne te voeren voor de PVV.
    pi_77043491
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 10:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

    [..]

    Het ís ook een georkestreerde demonstratie, georganiseerd door de PVV zelf. Die borden zijn ongetwijfeld ook aangeleverd door de partij.

    Dat maakt het ook zo triest. In plaats van uit onvrede de straat op te gaan met zelfbedachte leuzen en spandoeken - die weliswaar knullig gemaakt zijn uit oude beddelakens, maar een boodschap bevatten die recht uit het hart komt - staan die lui daar gewoon gratis campagne te voeren voor de PVV.
    De aanklagers van Wilders die voeren ook gratis campagne voor de PVV heb ik het idee.
      † In Memoriam † woensdag 20 januari 2010 @ 10:33:30 #19
    230491 Zith
    pls tip
    pi_77043528
    lol die borden
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
    pi_77045533
    Prachtig.. dat Moskovitisch wil dat die hele aanklacht wordt voorgelezen
    Er gaat niets boven Groningen
      woensdag 20 januari 2010 @ 11:36:56 #21
    156695 Tism
    Sinds 24, Aug, 2006
    pi_77045591
    OvJ.. Geen stem..
    ....nachtrijder...Nachtzwelgje!
    pi_77045677
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef sander-3 het volgende:
    Prachtig.. dat Moskovitisch wil dat die hele aanklacht wordt voorgelezen
    Prachtig, die reactie van de rechter daarop.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_77045685
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 09:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
    [ afbeelding ]

    Mijn god wat een kneuzen.
    linkse elite + islam = dictatuur.

    wat zijn het toch een stel bazen he.
    't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
      woensdag 20 januari 2010 @ 11:42:52 #24
    58548 pisnicht
    dead girls can`t say no
    pi_77045860
    Ben benieuwd of ze nu echt alles 2 x volledig moeten voorlezen. Dat wordt dan een lange dag
    To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
    #allmightygod
    pi_77046095
    gaan we weer.
    't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')