abonnement Unibet Coolblue
pi_256428
Ik zag dat Aziz eindelijk zijn haarkleur aan zijn intelligentie aangepast heb hahaha....

Ik vind het niks hoor, een marrokaan met blond haar.


Greetinx

BT

pi_256429
Ik zag dat Blue Thunder eindelijk zijn spelling aan zijn intelligentie aangepast heb hahaha....
pi_256430
ermz hoezo? vanwege dat heb???? als je commentaar op mijn taalgebruik heb moet je dat ook in je posting zettuh
pi_256431
'Marokkaan'.
Hoofdletter M, enkele 'r', dubbele 'k'.

Blond?

pi_256432
jah weet ik veel. hehe dat is niet zo interessant

nee blondt met dt

Greetinx

BT

  donderdag 30 maart 2000 @ 23:55:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_256433
Aziz met blond haar...

"Jaah uhh weetjuh, ik krijg uhh bepaalde sinjaaluh doorruhh, oh neej, uhh ut sijn blaarruh op muhh kop".

  vrijdag 31 maart 2000 @ 20:10:00 #7
521 ruby
Hell yeah!
pi_256434
Het doet me een beetje aan Heino denken.

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_256435
het is net die zwarte zweedse voetballer, alleen heeft die vanzichzelf blond haar
naam ben ik even kwijt, sorry
  vrijdag 31 maart 2000 @ 21:32:00 #9
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_256436
quote:
op 03-31-2000 om 09:18 PM schreef gtotep het volgende:
het is net die zwarte zweedse voetballer, alleen heeft die vanzichzelf blond haar
naam ben ik even kwijt, sorry

Ik dacht eerder aan Maradonna, dat lichaam komt ook overeen met dat van Aziz.

fake a dream
  vrijdag 31 maart 2000 @ 22:29:00 #10
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_256437
Aziz is druk doende te reïncarneren als Dommel


"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  zaterdag 1 april 2000 @ 22:38:00 #11
3023 lica
fan of...
pi_256438
Aziz en blond,...., sorry, maar ik mis het helemaal. Volgens mij zit Aziz in een identitietscrisis en grijpt hij de periode in de Bus aan om achter zijn ware ik te komen. In de eerste week dacht hij de knuffelbeer te zijn, of toch maar niet...
Vervolgens vond hij Seki wel stoer en praatte met hem mee. Seki weg, wat nu?
Dan maar eens het haar blond verven en wat kunnen we verder nog verwachten???
Sad but true....
  zaterdag 1 april 2000 @ 23:27:00 #12
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_256439
quote:
op 04-01-2000 om 10:38 PM schreef lica het volgende:
Aziz en blond,...., sorry, maar ik mis het helemaal. Volgens mij zit Aziz in een identitietscrisis en grijpt hij de periode in de Bus aan om achter zijn ware ik te komen. In de eerste week dacht hij de knuffelbeer te zijn, of toch maar niet...
Vervolgens vond hij Seki wel stoer en praatte met hem mee. Seki weg, wat nu?
Dan maar eens het haar blond verven en wat kunnen we verder nog verwachten???

bij blond houdt het op, hij is toch al als dom bestempeld, daarom haarkleur misschien aangepast?

pi_256440
Henk Krol (van de GAY Krant) liet enige maanden geleden in het Eindhovens Dagblad zetten dat hij voor zijn verjaardag hoopte op een striptease van een geblondeerde afrikaan.

Zou Aziz ook in aanmerking komen of is hij te dik/of niet afrikaans genoeg

pi_256441
Oh ja en maandag als hij uit de bus verwijderd wordt mag hij 'se kind sien' het arme jong herkent z'n vader niet eens meer.
pi_256442
quote:
op 03-31-2000 om 08:10 PM schreef ruby het volgende:
Het doet me een beetje aan Heino denken.
groetjes Ruby


Was Heino niet uit 't raam gesprongen of zo? dacht dat ik daar iets van gehoord heb 'n paar maanden geleden.
pi_256443
Als Katja nog geen reden genoeg had om af te knappen, zal dit haar de doorslag wel gegeven hebben.
  zondag 2 april 2000 @ 03:47:00 #17
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256444
Ik vind het wel vooruitstrevend om nog niet eens in de zomer over te stappen op hoogblond.
Ben te zaai voor een signature
pi_256445
[[/QUOTE]
Was Heino niet uit 't raam gesprongen of zo? dacht dat ik daar iets van gehoord heb 'n paar maanden geleden.


[/quote]Nee dat was Rex Gildo

pi_256446
Dit blonde haar van Aziz kan hem nog redden!!
Als hij vanaf nu drie keer daags Paul de Leeuw perfect parodieërt. Die deed zelf Ruud dus het mag. En die heeft, toen hij nog HAAR had zelf ook een blonde periode gehad. Twee jonge blonde 'goden'.

zie hier: i/s/Forum12/HTML/000708.html

Dus Aziz zet hem op het is nog geen maandagavond.
Op bepaalde momenten voel ik bepaalde dingen waarvan je denkt, nou......

  zondag 2 april 2000 @ 04:02:00 #20
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256447
quote:
op 04-02-2000 om 03:49 AM schreef asterix het volgende:
[

Was Heino niet uit 't raam gesprongen of zo? dacht dat ik daar iets van gehoord heb 'n paar maanden geleden.


[/quote]Nee dat was Rex Gildo

[/quote]

Ja leuk, uit het dakraam van de bus springen om vervolgens twee meter lager met beide benen op de grond te landen. Wauw! Wat een actie van die Aziz, zag je dat?! Landde zo met beide benen op de vloer! En dat voor een blonde...... Nou, dat was me nog eens televisie!

Ben te zaai voor een signature
pi_256448
quote:
op 04-01-2000 om 10:38 PM schreef lica het volgende:
Aziz en blond,...., sorry, maar ik mis het helemaal. Volgens mij zit Aziz in een identitietscrisis en grijpt hij de periode in de Bus aan om achter zijn ware ik te komen. In de eerste week dacht hij de knuffelbeer te zijn, of toch maar niet...
Vervolgens vond hij Seki wel stoer en praatte met hem mee. Seki weg, wat nu?
Dan maar eens het haar blond verven en wat kunnen we verder nog verwachten???

Ik dacht gehoord te hebben dat Aziz zijn haar ook al eens blond geverfd had op z'n 18e. Sinds hij opnieuw in de 'gevarenzone' is geplaatst, zie ik hem verwoedde pogingen doen, 'een andere Aziz' te laten zien. Daar valt dit vlgs. mij ook onder.

Helemaal bevreemdend was zijn 'massage van Antonette' (ik zie dit nergens besproken hier, ook geen topic "uitzending 31-3")
Allereerst was het absoluut geen massage, eerder een door Antonette toegelaten 'intimiteit'. Aziz is er zó fanatiek in, doorspekt met allerlei ranzige insinuaties bij het zachtjes 'strelen' van Ant.'s rug,
dat hij vervolgens totale kramp krijgt in z'n liezen, vraagt om een 'pitstop', dan gaat liggen en duidelijk in paniek raakt over zijn lichaam dat overal pijn doet. Hij snelt de slaapkamer uit, trapt in zijn haast Esmeralda op haar hand, stoot zijn hoofd aan het plafond.... alles om maar snel 'buiten' te komen en een shaggie te gaan roken.

Ik neem aan dat hij zich betrapt gevoeld heeft in zijn gretige intimiteit met Antonettes lichaam, maar daarna ziet hij af van verdere massage, tot grote teleurstelling van Ant., die erop staat, met hem naar buiten te gaan. Daar horen we zijn klacht over het missen van sex, hetgeen hij zegt, onmiddellijk te gaan inhalen zodra hij de Bus uit is.

Ik lees uit dit alles een duidelijk dilemma tussen 'zijn hormonen' en de angst, om door toegeven hieraan weer onpopulair te worden en a.s. maandag eruit gestemd te worden.
Als Jop terugkomt zegt Aziz trots: "ik heb Ant. gemasseerd". Jop laconiek: "fijn - hoef ik het niet meer te doen". Aziz: "kan jij de rest doen". What more is there to say ?

  zondag 2 april 2000 @ 10:33:00 #22
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_256449


Helemaal mee eens Moor!

Ook het aanbieden van excuses aan Iwan, waarin Aziz zich verontschuldigt voor zijn "gedachtengang" en het gesprek met Tessa en Bul, tijdens het werk, waarbij Aziz de buspassagiers een compliment maakt:"We hebben wel eens woorden met elkaar, maar we blijven er niet in hangen".
Volgens mij maakte hij dat complimentje aan zichzelf.
Allemaal pogingen om, zowel voor de buitenwacht (TV kijkers), als de binnenwacht (de Bus), zijn positie te verstevigen.
Het blonderen van zijn haar is dat ook, kijk mij eens lekker gek doen, zien jullie wat ik durf?
Ik vind Aziz nogal eenzaam, zijn vrienden weten niet waar hij woont, hij krijgt geen post(alleen fanmail) en hij voelt zich eigenlijk bij niemand thuis, hij wil oh zo graag "knallen", maar heeft geen idee hoe dat moet.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_256450
Aziz roept bij mij echt een beetje medelijden op. Zoals hij in die rode tent, handenwrijvend allemaal onzin staat te verkondigen tjee. Ontwapenend dat wel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')