abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_256285
Uit het respectabele NRC Handelsblad van gisteren (29-03-2000):

"Dat de kijker niet alles pikt, blijkt uit de ontwikkeling in De Bus, de opvolger van Big Brother bij SBS6, met populariteitsstemmingen en afvallers. De deelnemers trekken vier maanden door het land in een bus. Na kijkersprotesten heeft de populaire deelnemer Seki vrijwillig zijn koffers gepakt. De lange havenarbeider was een wandelende tijdbom, vol rancunes, wantrouwen en terreur die herhaaldelijk moest worden gemaand over zijn ruwe taalgebruik. Er hing een dreigende sfeer en hij had het met name begrepen op de vrouwen, die altijd door hem werden afgesnauwd. Ik vraag me af welke voetbalvandalen hem op gegeven moment met bijna eenvijfde van de stemmen bovenaan hadden geplaatst.
Afgelopen week kreeg hij een "gele kaart" voor zijn getier dat als een zwarte wolk over het gezelschap hing. De kijkers hadden voor de tweede keer heftig geprotesteerd.

Er kwamen tips over een crimineel verleden van Seki. De mentale coach vroeg Seki of dat waar was. Seki antwoordde niet op de vragen naar zijn verleden en besloot op te stappen. Er is grote opluchting en uitgelatenheid in het busgezelschap. Alleen deelnemer Büllent, de knappe politieagent, is bedroefd over het vertrek van degene die hem eerst zo terroriseerde. Op de ramen plakt hij foto's van zijn vroegere beul die het programma zo spannend maakte."


Link naar het volledige artikel: http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2000/03/29/Rtv/01.html

pi_256286
NRC is een irritante arrogante krant..
Hooligans die Sjekkie bovenaan plaatsen.. hihihihihi... bespottelijke gedachten en complottheorieen..

even de rest van het artikel bekeken.. Don Quichotes daaro bij De NRC..

ps het is niet NRC over de BUS, Maar NRC in de bus.. verkeerd taalgebruik..

pi_256287
Het NRC hoort toch ook bij DE TELEGRA(A)F of vergis ik me
  donderdag 30 maart 2000 @ 23:50:00 #4
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_256288
NRC is hautaine krant. Seki is een ochtendmens dus leest gelukkig geen NRC.

Lafayette

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')