abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 januari 2010 @ 01:55:19 #51
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_77439906
Thomas krijgt met de aflevering meer spijt dat hij ja tegen dit programma gezegd heeft, lijkt het wel. Die angstige blik in zijn ogen als er weer een suggestieve vraag gesteld wordt. Hij moet gewoon hard lachen van opluchting als er een keer géén homo-opmerking over hem gemaakt wordt.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_77449710
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Jan eigenlijk helemaal niet hot. Dan nog liever Johnny, maar dan wel zonder dat haar.
Mwah, doe mij Tijl maar. Als ie niet zo krampachtig grappen probeert te maken ten minste.
In de laatste aflevering was hij wel leuk. En hij gaf zowaar redelijk normaal antwoord op een vraag!

Ik ga naar een voorstelling van hem, Ruben en Ruben toe hopelijk.

En ik heb af en toe best wel medelijden met Thomas en Kim. Die worden wel veel in de zeik gezet.
pi_77449747
Tijl is wel ok om naar te kijken maar ik vind hem als persoon gewoon niet leuk, dus dan hoef ik hem niet . Laat hem nou maar gewoon doen wat hij kan, grappen maken, en dan date ik wel met iemand die daar leuk voor is .

Die grap over dat hij in zijn naam kon kotsen oid was wel top .
pi_77453018
Ik vind Angela leuk, als je die vergelijkt met die verschrikkelijke Paay, wat een verademing zeg. Die Thomas is het grootste dieptepunt van deze serie afleveringen.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:10:17 #55
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_77453415
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik vind Angela leuk, als je die vergelijkt met die verschrikkelijke Paay, wat een verademing zeg.
Huhuh.
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwah, doe mij Tijl maar. Als ie niet zo krampachtig grappen probeert te maken ten minste.
In de laatste aflevering was hij wel leuk. En hij gaf zowaar redelijk normaal antwoord op een vraag!
Ik ga naar een voorstelling van hem, Ruben en Ruben toe hopelijk.
Hoezo hopelijk?
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_77454535
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:01 schreef Oidale het volgende:
Ik vind Tijl eigenlijk de enige die vijandig is naar anderen hoor
Ja idd. Echt niks is grappig of sympathiek aan hem. .
pi_77454684
Tijl is echt zo on-grappig. Dat was 'ie in de Lama's ook al, maar daar viel het niet zo op omdat die anderen de boel nog ophaalden.

Kim doet het aardig, al heb ik idd ook soms het idee dat ze dingen niet helemaal meekrijgt. Dan zit ze wat schaapachtig te grijnzen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:41:47 #58
3185 Adelante
To let it go now
pi_77458084
Teruggezien, maar vond dit maar een matige aflevering. Tijl had totaal geteld één goede grap en dat was door Thomas op 10 te zetten, omdat zijn manager daar om had gevraagd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77459765
Tijl, wederom vermoeiend
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_77461028
Tijl-bashers

Bash dan Thomas ofzo, wat een monguel is dat zeg
pi_77461078
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:10 schreef Rebbedebje het volgende:
Hoezo hopelijk?
Bedoel je dat omdat ze niet grappig zijn of op een andere manier?
Het was nog niet helemaal zeker. Maar ik ben er nu net achter dat het uitverkocht is.
pi_77461273
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef gnilrednoz het volgende:
Tijl-bashers

Bash dan Thomas ofzo, wat een monguel is dat zeg
Thomas reageert vaak als een puberige nerd inderdaad
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:17:38 #63
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_77463192
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Bedoel je dat omdat ze niet grappig zijn of op een andere manier?
Het was nog niet helemaal zeker. Maar ik ben er nu net achter dat het uitverkocht is.
Check mijn foto en ondertitel
Niet alle zalen zijn uitverkocht hoor.
Waar wilde je naartoe?

Oh en om even ontopic te komen,
Johnny had maar een muts opgedaan.
Hij heeft zeker ons gebitch hier gelezen.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_77463992
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Check mijn foto en ondertitel
Niet alle zalen zijn uitverkocht hoor.
Waar wilde je naartoe?

Oh en om even ontopic te komen,
Johnny had maar een muts opgedaan.
Hij heeft zeker ons gebitch hier gelezen.
http://www.odeondespiegel(...)meer/club_melchior/?

Voor 9 februari zie ik nu, dan is het wel logisch dat het uitverkocht is.

Je inbox is trouwens niet beschikbaar?
Hier dan maar even mijn antwoord op jouw PM:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 31% gewijzigd door -Strawberry- op 31-01-2010 11:37:47 ]
pi_77474785
Ik vond Tijl best wel meevallen vrijdag, en ik vind Tijl sowieso leuker dan Thomas.
pi_77475670
Volgende week de laatste aflevering. Voor mij prima, want ik zit telkens met een half oog te kijken omdat het te saai is, alleen de eerste aflevering heb ik volgens mij echt goed zitten lachen.


-edit-

Zie net de herhaling en had de 2e vraag niet geheel meegekregen eerder, heb toch wel even goed gelachen Zo slaapverwekkend als de eerste vraag was, was de 2e toch wel weer even leuk.
Maar dan wel ook mede door Paul z'n opmerkingen.
En zelfs Tijl was even grappig

[ Bericht 31% gewijzigd door Pisces29 op 31-01-2010 22:40:03 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_77517263
Ik kan maar moeilijk begrijpen dat mensen de moeite nemen om als klapvee tegen noppes
vergoeding in een donkere zaal te gaan zitten en een programma "leuk" te vinden. Deze
RTS ben deze derde garnituur aan BNers is niet leuk en soms erg flauw en vervelend.

De eerste RTS was leuk(Bridget & co) maar schijnbaar zijn de gages die men vroeg
waarschijnlijk te hoog voor het programma met De Leeuw. Trouwens: Krijgen al die BNers
nu betaalt om daar leuk te komen doen en zo ja,hoeveel? Iemand?
pi_77517587
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef Iwanius het volgende:
Ik kan maar moeilijk begrijpen dat mensen de moeite nemen om als klapvee tegen noppes
vergoeding in een donkere zaal te gaan zitten en een programma "leuk" te vinden. Deze
RTS ben deze derde garnituur aan BNers is niet leuk en soms erg flauw en vervelend.

De eerste RTS was leuk(Bridget & co) maar schijnbaar zijn de gages die men vroeg
waarschijnlijk te hoog voor het programma met De Leeuw. Trouwens: Krijgen al die BNers
nu betaalt om daar leuk te komen doen en zo ja,hoeveel? Iemand?
Smaken verschillen, niet?
pi_77517626
Tijl is een klootzak. TOTAAAL niet grappig die jongen
Ik krijg nog geld van je.
pi_77517746
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef Rnie het volgende:
Tijl is een klootzak. TOTAAAL niet grappig die jongen
Hij zit in dat programma om grappig te zijn. Mensen verwachten door zijn achtergrond ook dat hij dat is. Kan me wel voorstellen dat hij daardoor erg onder druk komt te staan en regelmatig totaal niet grappig uit de hoek komt, puur uit wanhopigheid om er toch een aantal goeie grappen te maken.

Alleen waarom issie dan een klootzak? Enkel omdat zijn grappen niet echt willen lukken in dit programma?
pi_77517827
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij zit in dat programma om grappig te zijn. Mensen verwachten door zijn achtergrond ook dat hij dat is. Kan me wel voorstellen dat hij daardoor erg onder druk komt te staan en regelmatig totaal niet grappig uit de hoek komt, puur uit wanhopigheid om er toch een aantal goeie grappen te maken.

Alleen waarom issie dan een klootzak? Enkel omdat zijn grappen niet echt willen lukken in dit programma?
Ik vind hem ontzettend arrogant overkomen. De manier waarop hij thomas en maarten soms onderuit probeert te halen
Ik krijg nog geld van je.
pi_77517852
En trouwens, omdat hij wat cabaret doet hoef toch niet te betekenen dat hij grappig moet doen? We weten heus wel dat cabaret gewoon acteerwerk is.
Ik krijg nog geld van je.
pi_77518073
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef Rnie het volgende:
En trouwens, omdat hij wat cabaret doet hoef toch niet te betekenen dat hij grappig moet doen? We weten heus wel dat cabaret gewoon acteerwerk is.
Ik denk dat humor in een programma als ranking de stars wel belangrijk is, iedereen zal wel proberen om af en toe een grapje te maken, maar bij hem is het meer een vereiste.

Denk jij niet dat ze met die reden hem ook hebben gevraagd en dat mensen zoals jij en ik toch van hem verwachten (al dan niet onbewust) dat hij de 'grappige' is van het stel? Hij is enkel bekend met de lama's, dus die verwachting is toch zo gek nog niet lijkt mij.
pi_77518114
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef Rnie het volgende:

[..]

Ik vind hem ontzettend arrogant overkomen. De manier waarop hij thomas en maarten soms onderuit probeert te halen
Ik vat dat niet op als arrogantie eigenlijk, meer wanhopig op zoek zijn naar grappen.
Paul zeikt ook iedereen af, soms op een zelfde manier als Tijl of nog tenenkrommender.
pi_77518154
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat humor in een programma als ranking de stars wel belangrijk is, iedereen zal wel proberen om af en toe een grapje te maken, maar bij hem is het meer een vereiste.

Denk jij niet dat ze met die reden hem ook hebben gevraagd en dat mensen zoals jij en ik toch van hem verwachten (al dan niet onbewust) dat hij de 'grappige' is van het stel? Hij is enkel bekend met de lama's, dus die verwachting is toch zo gek nog niet lijkt mij.
Tuurlijk verwacht je dat hij grappig is. Maar als hij niet grappig wilt zijn dan is het zijn keuze
Persoonlijk zou ik het leuker vinden als het allemaal wat serieuzer was. Het 'grappige' dit seizoen is namelijk om te huilen
Ik krijg nog geld van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')