abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_256276
de bus ZUIGT!!!! maar ik lijk wel de enige die dat vind, iedereen praat erover, en ik word en ziek van!!!!!!!
  donderdag 30 maart 2000 @ 14:22:00 #2
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_256277
Ik weet het niet zo... Aan de ene kant is het schitterend dat er mensen zo dom zijn dat ze in de bus gaan zitten...het leven is al zo kort en dan ga je daar zitten...is gewoon schitterend...de sukkels..

Andere kant heb ik ook echt zoiets van doe normaal ....haal het van tv af...

Maarja dat is mijn mening

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_256278
Nee hoor , een zekere seki uit Rotterdam vindt de Bus ook zuigen.
pi_256279
nee hoor, je bent niet de enige. ik ben een hele grote fan, maar geen van mijn collega's kijkt, dus kan ik er onder werktijd helaas met niemand over praten. dit in tegenstelling tot lang geleden, in het bb-tijdperk

* hobbes is heel blij met dit forum!!!.

pi_256280
helemaal mee eens,it's darn sad...
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_256281
quote:
op 03-30-2000 om 02:17 PM schreef salademan het volgende:
de bus ZUIGT!!!! maar ik lijk wel de enige die dat vind, iedereen praat erover, en ik word en ziek van!!!!!!!

Uuuum.. flauwe vraag misschien; maar waarom kijk je dan? En waarom lees en post je hier? Of is de misschien verslaving te sterk?

  donderdag 30 maart 2000 @ 18:52:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_256282
Bij mij op m'n werk kijkt er ook niemand consequent naar De Bus (tenminste dat zeggen ze), dus ook ik kan m'n ei erover alleen op dit Forum (of andere fora, maar ben niet zo'n forum-toerist) kwijt.

Gelukkig maar, anders had ik wellicht hoge kosten in de therapeutische sfeer moeten maken.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')