abonnement Unibet Coolblue
pi_256043
De bus, een programma om over te twisten. De bus-bewoners je mag ze of je mag ze niet. Maar sommige mensen gaan wel erg ver. Haat hebben voor iemand die je niet kent vind ik erg doorzichtig. Diezelfde haat uitspreken vind ik neigen naar zieligheid. Maar het toppunt is vandaag geschied: met de komst van de "Anti TESSA [wat motte we d'rmee)-fanclub."

Ik vraag mij dan af "hoe ziek ben je". Een plaatje van Tessa met een Bloederig Kruis, een forum waar je heerlijk je frustratie kwijt kan het nieuws dat heel veel anti-tessa waarde geeft en links die nog doorzichtiger de bron van deze ellende verraden.

Hoe ziek ben je?

  woensdag 29 maart 2000 @ 18:51:00 #2
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
  woensdag 29 maart 2000 @ 19:31:00 #3
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_256045
wat is die url????

sorry, ziekelijke zaken zijn best interessant.
sorry, heel erg. Ze hoeft voor mij alleen maar symbolisch aan het kruis genageld te worden. Hoewel ze volgens mij best wel eens masochistische trekjes zou kunnen hebben.
Trouwens er is ook een anti-jop site. Stop jop, of zo.

Lafayette

  woensdag 29 maart 2000 @ 19:49:00 #5
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_256047
Bloederig kruis?
Moest echter wel lachen om het plaatje van voor haar operatie. lol.

Lafayette

pi_256048
quote:
op 03-29-2000 om 06:49 PM schreef Enterpre@ het volgende:
De bus, een programma om over te twisten. De bus-bewoners je mag ze of je mag ze niet. Maar sommige mensen gaan wel erg ver. Haat hebben voor iemand die je niet kent vind ik erg doorzichtig. Diezelfde haat uitspreken vind ik neigen naar zieligheid. Maar het toppunt is vandaag geschied: met de komst van de "Anti TESSA [wat motte we d'rmee)-fanclub."

Ik vraag mij dan af "hoe ziek ben je". Een plaatje van Tessa met een Bloederig Kruis, een forum waar je heerlijk je frustratie kwijt kan het nieuws dat heel veel anti-tessa waarde geeft en links die nog doorzichtiger de bron van deze ellende verraden.

Hoe ziek ben je?


Ik vind het nog zieker dat ze het wederom bij 'het net' hebben gedaan. Is dat van het net een initiatief van de KPN om te zien hoe traag het internet kan worden?

Als ik het grijze scherm dus al zie klik ik de browser al weg. En zie ik van de aankoop af.

Zit jij soms in een sattelietverbinding met 43582662754624065324506432509643590435902643590643590643906543 gigabyte per seconde dat je de page wel binnen 48 uur kon downloaden?

Wat een luxe.

Grtz,

Meerhoerman.

  woensdag 29 maart 2000 @ 22:46:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_256049
Van de frontpage van die "site":

149 bezoeken waarvan 62 door een lid

Tja, je moet wel een enorm lid zijn om je daar in te schrijven


Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 29 maart 2000 @ 23:14:00 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_256050
quote:
op 03-29-2000 om 06:49 PM schreef Enterpre@ het volgende:
Haat hebben voor iemand die je niet kent vind ik erg doorzichtig.

Ach, zoals je POSITIEVE fansites hebt, heb je ook NEGATIEVE. Ik kan me daar op zich niet zo druk over maken. De bedoeling van De Bus is (net als een echte soap), natuurlijk mede opgezet om EMOTIES los te trekken (dit overigens met als enige oogmerk WINST te maken, maar dat terzijde). Dat dat dan ook idd gebeurd, is niet meer dan logisch, zie 90% van dit Forum.

Ik vindt de site op zich flauw, zelfs de foto 'voor de operatie' is oudbakken. Maar ach, ieder z'n pleziertjes.

PS Buzzer: Als mijn 'LID' wil surfen, zijn er wel betere sites.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')