abonnement Unibet Coolblue
pi_256033
volgens onze krant hebben zich maar 17 mensen serieus gemeld om in de bus te komen
sbs zou overwegen om er geen nieuwe in te doen vanwege de ongeschiktheid van deze 17 en van de eerder gescreenden wilde niemand meer
zelf zou ik ook niet willen
jij wel meld je alsnog
pi_256034
Heb al eerder gezegd dat ik er wel in wil, de miljoen aan het AIDS-Fonds en de kankerstichting zou geven en reclame zou maken voor Fok! Alleen heb ik geen zes ruggen in mijn matras zitten.

Tot nu toe ben ik bij elke sollicitatie in mijn leven aangenomen omdat ik goed kan lullen. Dus voelen mensen zich geroepen mee te helpen aan een goeie daad en een mogelijk einde aan het bestaan van een vreselijke ziekte (liefde en dood gaan naar mijn smaak niet goed samen) laat het me dan weten.

Ideeen zijn meer dan welkom en ik ben bereid om alles zwart op wit te zetten met de stichtingen.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_256035
quote:
op 03-29-2000 om 05:43 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:

Alleen heb ik geen zes ruggen in mijn matras zitten.


Ik heb alleen ruggen op m'n matras liggen...

gratis en voor niet
  woensdag 29 maart 2000 @ 18:01:00 #4
2792 sproet
the one and only !
pi_256036
quote:
op 03-29-2000 om 05:43 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heb al eerder gezegd dat ik er wel in wil, de miljoen aan het AIDS-Fonds en de kankerstichting zou geven en reclame zou maken voor Fok! Alleen heb ik geen zes ruggen in mijn matras zitten.

Tot nu toe ben ik bij elke sollicitatie in mijn leven aangenomen omdat ik goed kan lullen. Dus voelen mensen zich geroepen mee te helpen aan een goeie daad en een mogelijk einde aan het bestaan van een vreselijke ziekte (liefde en dood gaan naar mijn smaak niet goed samen) laat het me dan weten.

Ideeen zijn meer dan welkom en ik ben bereid om alles zwart op wit te zetten met de stichtingen.

Grtz,

Meerhoerman.


Als we nu allemaal wat dokken om meerhoerman in die bus te krijgen?
Kan meerhoerman mooi zorgen dat er weer Seki-orde in de bus komt en dat wij er weer plezier in krijgen.
Ik leg bij deze alvast het kwartje in dat bij me was gevallen.
Als de rest nu ook eens diep in zijn buidel tast moet het wel gaan lukken om meerhoerman de bus in te krijgen!


[url=http://www.roeler.iwarp.com/images/sproetwctegel.jpg][b]een sproet in de morgen is een dag zonder zorgen!![/b][/url]
pi_256037
quote:
op 03-29-2000 om 06:01 PM schreef sproet het volgende:
Als we nu allemaal wat dokken om meerhoerman in die bus te krijgen?
Kan meerhoerman mooi zorgen dat er weer Seki-orde in de bus komt en dat wij er weer plezier in krijgen.
Ik leg bij deze alvast het kwartje in dat bij me was gevallen.
Als de rest nu ook eens diep in zijn buidel tast moet het wel gaan lukken om meerhoerman de bus in te krijgen!

Een kwartje?! Kwartje miljoen? Kom op jongens want de dames in mn bordeel houden het niet bij zo!!!!

VAMOS!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_256038
Dan kunnen ze bij SBS6 niet zo goed tellen. Dit vermelden ze op debusop6.nl:

Overweldigende belangstelling voor plek in de BUS
datum: Woensdag 29 maart 17:25
bron: Internetredactie op de Maan
De race om een plek in de BUS is begonnen. Maandagavond om 23.30 uur sloten de lijnen waarop gebeld kon worden om een bod uit te brengen op een plek in het grote bed. De telefooncentrales konden het aanbod maar ternauwernood aan. Een voorlopige tussenstand: Er kwamen ongeveer tweeduizend telefoontjes binnen, waarvan er een kleine vijfhonderd serieus ingingen op de aanbieding. De geboden bedragen varieren van fl 6.000,01 tot het verbijsterende bedrag van fl 35.000,-. Of een kandidaat wordt geselecteerd, hangt niet alleen van de hoogte van de inleg af. Het vereiste minimumbedrag aan borg is zesduizend gulden en zodra een inventaris is gemaakt van de binnengekomen kandidaten, begint de intensieve screening.
Dit is precies dezelfde voorselectie die de huidige passagiers hebben doorlopen, met uitzondering van het selectieweekend uiteraard. Hieruit komen twee potentiele passagiers, die maandagavond 3 april de BUS in stappen. 24 uur later beslissen de passagiers wie van de twee nieuwelingen bij hen blijft. Degene die afvalt, verlaat het zwarte gevaarte onmiddellijk.De screening en het psychologisch onderzoek bepalen, samen met motivatie en hoogte van de borg, of iemand daadwerkelijk BUSmateriaal is. Aanstaande maandag zie je in de live-uitzending van 21:00 uurop SBS6, wie er de BUS ingaat om zich de komende weken te laten rijden.

------------------------
Tja wie moet je dan geloven?

pi_256039
ik heb dit topic geplaatst
onze krant (zeeuws nieuwblad) meldde dit vandaag
ze zijn wel erg slecht ingelicht of sbs lult een stuk in de ruimte
of ik natuurlijk
  woensdag 29 maart 2000 @ 23:31:00 #8
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_256040
quote:
op 03-29-2000 om 08:47 PM schreef gtotep het volgende:
ik heb dit topic geplaatst
onze krant (zeeuws nieuwblad) meldde dit vandaag
ze zijn wel erg slecht ingelicht of sbs lult een stuk in de ruimte
of ik natuurlijk

zeeuws jongetje kent dit nieuwsblad niet ?

VAMOS

pi_256041
quote:
op 03-29-2000 om 06:35 PM schreef Enterpre@ het volgende:
Dan kunnen ze bij SBS6 niet zo goed tellen. Dit vermelden ze op debusop6.nl:

of iemand daadwerkelijk BUSmateriaal is.


BUSMATERIAAL IS ???!!!!!

pi_256042
Weet je toch, Coos. Tanjalies zei het al eens vanuit de praktijk: deelnemers zijn voor de produktiemensen van spelletjes-programma's "een noodzakelijk kwaad".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')