heel dom?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien hij het heeft over het knopje achter de ruitewisser gok ik op een Citaro.
Maar buiten dat: hoe dom kan je zijn.
Zit ie bij de Amba daar ook niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien hij het heeft over het knopje achter de ruitewisser gok ik op een Citaro.
Volgen mij wel jaquote:Op maandag 8 februari 2010 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zit ie bij de Amba daar ook niet?
Bij de nieuwe wel. Toen ik met mijn vader mee was heb ik het gezien.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef NoBody122 het volgende:
Juist bij de Citaro, althans degenen die ik ken, zit ie daar niet...
Knap gejat hoor. Hè, ... Deuks Sjevo?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
Filmpje van de busbrand van juijn rossum op de snelweg vorige week.
quote:Let ook op de ruitenwissers die nog gewoon aan het werk zijn.
Jullie twee zijn vast nog heel erg jong?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[.zich zelf binnen gelaten.]
heel dom?
Als ge van 'portugeesche' Ambassadors houdt, ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:38 schreef NoBody122 het volgende:
[.Caetanos.]
Eensch, rijden best fijn
wat hebben de almaarders eigenlijk tegen de integro's?quote:
Als ze nooit geen 15m B12 Volvo's met 340pk trekkracht achterin hadden gehad - waarschijnlijk helemaal niks, met alleen hun 220 PK Berkhof Premier's als normaal gereedschap ter vergelijking.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:03 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
wat hebben de alkmaarders eigenlijk tegen de integro's?
quote:Chr. J. Flikweert, directeur van de Gomarus Scholengemeenschap, zei zaterdagmiddag „nog geen enkel idee” te hebben welke schade leerlingen van zijn school vrijdagmiddag hebben opgelopen een busbrand op de A15.
quote:Naast de enorme schrik bij leerlingen, ouders en personeel en bestuur van de school mag er volgens Flikweert ook dankbaarheid zijn dat er zich geen persoonlijke ongelukken hebben voorgedaan. „Het zijn gebeurtenissen die diep ingrijpend zijn en heel begrijpelijk veel schrik en angst met zich mee brengen.”
http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/busfoto/kienwaiwongquote:Op zondag 7 februari 2010 14:04 schreef Peterselieman het volgende:
Bus 8208 die in Leeuwarden tegen een ANWB-paal knalde krijgt een nieuw front. Deze is afkomstig van de 1762 die laatst een motorbrand heeft gehad. Die bus zal afgevoerd gaan worden.
Ik snap ook niet waarom de Nederlandse vervoerders niet direct voor de 299pk-versie gingen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:31 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Als ze nooit geen 15m B12 Volvo's met 340pk trekkracht achterin hadden gehad - waarschijnlijk helemaal niks, met alleen hun 220 PK Berkhof Premier's als normaal gereedschap ter vergelijking.
Een in de regel slecht trekkende 250 pk Integro met ook nog eens een slechte zit achter 't stuur vinden ze dus twee keer helemaal niks. Bovendien staan ze om de haverklap in de garage.
Dit:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de Nederlandse vervoerders niet direct voor de 299pk-versie gingen.
Blijkbaar is die 12 liter motor ook nog begrensd met maar 299 pkquote:Specificaties van de BX-FN-20
Aantal cilinders 6
Aantal staanplaatsen 25
Aantal zitplaatsen 48
Brandstof Diesel
Cilinderinhoud 11967 cm3
Datum aanvang laatste tenaamstelling 27-01-2010 (13 dagen geleden) *
Datum eerste afgifte Nederland 16-10-2009 (3 maanden, 24 dagen geleden)
Datum eerste toelating 16-10-2009 (3 maanden, 24 dagen geleden)
Euroklasse 5
Handelsbenaming INTEGRO
Kenteken bus BXFN20, BX–FN–20, BX FN 20
Massa leeg voertuig 12.400 kg
Massa rijklaar 12.500 kg
Omschrijving van de inrichting bus
Roetfilter Nee
Toegestane maximum massa voertuig 18.600 kg
Vermogen 220 kW/299 pk
Vervaldatum APK 16-10-2010 (over 8 maanden, 7 dagen)
Voertuigsoort bedrijfsauto
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Laatst bijgewerkt 09-02-2010
Nee, klopt, maar het is niet voor niets dat dat tegenwoordig niet zo is. Mensen gaan tegenwoordig dan ook even voor de fun achter het stuur zitten en ze kunnen niet met hun tengels van de knopjes afblijven. Bovendien blijft het feit dat het de bedoeling niet is dat de mensen zichzelf binnenlaten, anders had het knopje wel ergens anders gezeten.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Jullie twee zijn vast nog heel erg jong?
't Was nog niet zo heel lang geleden heel normaal om je zelf binnen te laten als de bus op de halte stond en de sjofeur een bakkie doen. Alleen stond de deur destijds gewoon los en kon je die dan eenvoudig met de hand open trekken (en ook weer dichtdoen).
[..]
Een taxibedrifj die chartert op stadsdienst Oss heeft een paar (ik dacht 4?) Pro Citys gekocht, ook vlak na introductie... (Oh wacht... hij is alleen maar vlak na introductie te kop geweest )quote:
Inmiddels geverifieerd. De 'zwakste' Integro heeft een motorvermogen van 354 pk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef BeefRWijker het volgende:
Geen probleem bij Qbuzz: Qbuzz 3600
[..]
Blijkbaar is die 12 liter motor ook nog begrensd met maar 299 pk
* Is die bus soms al weer door geschoven?
De inrichting lijkt mij connexxion groen en wat staat daar op die achterdeur ? Connexxion ? Ik kan het niet goed lezen. Het is niet zo zeer een Qbuzz kleur, maar een kleurstelling gekozen door de provincies Drenthe en Groningen. Kan dus heel goed zijn dat andere maatschappijen ook die kleurstelling moeten aannemen (zie Twents, Breng en Ret+Qbuzz Rotterdam)quote:
Jup, hij is inderdaad van Connexxion Taxi Services.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:37 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
De inrichting lijkt mij connexxion groen en wat staat daar op die achterdeur ? Connexxion ? Ik kan het niet goed lezen. Het is niet zo zeer een Qbuzz kleur, maar een kleurstelling gekozen door de provincies Drenthe en Groningen. Kan dus heel goed zijn dat andere maatschappijen ook die kleurstelling moeten aannemen (zie Twents, Breng en Ret+Qbuzz Rotterdam)
Huh?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inmiddels geverifieerd. De 'zwakste' Integro heeft een motorvermogen van 354 pk.
Ik had gekeken op de site van Mercedes-Benz en de 354 pk-versie is de laagste die ik vond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Jup, hij is inderdaad van Connexxion Taxi Services.
En hier is die van Drenthe Tours nog eens, maar dit keer dus ook in de GD kleuren:
[ afbeelding ]
[..]
Huh?
Dan heeft Qbuzz zeker de uitverkoop versie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had gekeken op de site van Mercedes-Benz en de 354 pk-versie is de laagste die ik vond.
NIets mis mee toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:14 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Dan heeft Qbuzz zeker de uitverkoop versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |