abonnement Unibet Coolblue
pi_110485898
Ik hoop ook op Alicia en Peter. Ookal vind ik irl zulke vrouwen maar stom. Wel goed van de serie om zo de andere kant te laten zien. Uiteindelijk is het toch de vader van je kinderen enzo.
  woensdag 18 april 2012 @ 15:25:52 #252
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_110487258
quote:
15s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:51 schreef Tegan het volgende:
Cary's verhaal wordt sowieso slecht uitgelegd hoor. Hij vertelde ook casual ergens dat hij demoted was. Had liever die scene gezien met Peter.
Cary heeft Peter zelf gevraagd om bestraft te worden voor zijn relatie met Dana. Dat is die demotie geworden. Volgens mij had nog een aparte scene waarin dat officieel gebeurt niet heel veel toegevoegd. De reden en gevolgen zijn zo ook duidelijk.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_110668745
Howard _O_ 'Who would you take to a desert island?'
Eli :')
Cary O+
Kalinda is wel echt bang geworden zeg. Vraag me af hoe dat af gaat lopen. Ik mag die Lemon Bishop niet. Hij zit op impliciete wijze Kalinda te bedreigen. Wat moet je nou met zo'n cliënt!
Diane tegen Will: 'Could you please keep your pants zipped!' = precies mijn gedachte haha.

Vond het wel lastig voor die rechter. Hij stond terecht omdat hij een onschuldige heeft op laten sluiten en tijdens het proces moest hij de keuze maken of zijn 'onschuldige' co-counselor iets kon worden aangerekend.
  maandag 23 april 2012 @ 12:54:52 #254
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_110670645
Interessante zaak! Een rechter als client zie je niet vaak. Ik had wel het gevoel alsof de rechter schuldig was eigenlijk...aan zijn gezicht te zien. Maar dat kon net zo goed zijn omdat hij zijn co counselor de schuld gaf terwijl hij wist dat ook hij onschuldig was.

En damn, die Kalinda/Lana scene in die hotelkamer! Archie ( Kalinda ) acteert altijd super, maar ik vond dat echt geweldig. Zou me niks verbazen als ze deze aflevering instuurt voor haar Emmy nominatie. Het geweldige van TGW vind ik dat ze ook bepaalde clienten vaker terug laten komen ; nu dus Bishop weer. Vanaf seizoen 1 zit die er ook al in. Ik ben echt benieuwd wat er nou gaat gebeuren met Kalinda ; nu ze tussen die Lana en Bishop zit. Wel tof dat Alicia haar die stoel gaf op het eind!

Leuk dat Cary terug is! Ik vond alleen dat telefoontje dat hij kreeg van Peter een beetje verdacht. Zou hij toch als ''dubbel-spion'' aan de slag gaan of iets dergelijks? Ik weet het niet. Er was in ieder geval IETS wat niet helemaal goed voelde :P

Nog maar 1 aflevering te gaan en aan de promo te zien.....ik wil hem heel graag zien! Kalinda *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_110671085
Ik baal eigenlijk wel dat het alweer de laatste aflevering is. Als Cary er weinig tot niet in voorkomt, moet ik heel lang wachten totdat ik weer een hele dosis Cary kan krijgen :'( Is die terug, is het seizoen haast afgelopen. Ja, nu je het zegt is dat telefoontje wel verdacht eigenlijk. Ben benieuwd wat dat te betekenen had. Zou het aan de ene kant stom vinden als Cary een dubbele agenda heeft, maar aan de andere kant ook wel interessant. Ik hoop echter niet dat - als dit waar is - zijn vriendschappen kapot gaan daar (Alicia en misschien wel Kalinda).
  maandag 23 april 2012 @ 13:57:33 #256
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_110673254
Het kan net zo goed niks te betekenen hebben natuurlijk ; maar ik vond het gewoon verdacht. Ook omdat ze het net over ''liegen'' hadden toen Peter belde. En daarbij vond ik zijn weggaan bij de DA te makkelijk gaan ofzo. Maar deze serie is zo slim geschreven dat het me vaak paranoia maakt terwijl er helemaal niks achter zit ; maar dat bij schokkende dingen, ik het alsnog niet verwacht had. Maar in verdediging van Cary...dat gesprek met Peter waarin Peter hem confronteerd...leek gewoon normaal. Dus waarschijnlijk zie ik dingen die er niet zijn.

Ik baal meer dat ik mijn dosis Kalinda niet meer krijg in de zomer :P By far het tofste personage. Ik kan niet wachten tot volgende week! Al moeten we daarna ruim 4 maand wachten...nooo! :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 23 april 2012 @ 19:07:24 #257
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110685746
Het irritante aan Khalinda's personage, is dat je niet weet of iets wel of niet gemeend is. Derhalve is een Emmynominatie ook lastig. Wat speelt ze? Angst? Gespeelde angst? etc.

Trouwens, die rechter is ook een rechter in Justified. En die wapenexpert (minnaar van Diane) is in Suits een DA, geloof ik. En de actrice die Callie Simko zat in het laatste seizoen van Ally McBeal. Weliswaar geen vaste rollen, maar het valt me gewoon op dat voor dit soort rollen dezelfde personen terugkomen. Alsof er een apart netwerk is voor acteurs met juridische-character rollen. Net als van die acteurs die bijna altijd een agent (of some sorts) spelen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_110686317
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:07 schreef Kenju het volgende:
Het irritante aan Khalinda's personage, is dat je niet weet of iets wel of niet gemeend is. Derhalve is een Emmynominatie ook lastig. Wat speelt ze? Angst? Gespeelde angst? etc.
So true. Daarom heb ik ook niet zoveel met Kalinda. Ze is zo stijf, je weet niets van haar.
quote:
Trouwens, die rechter is ook een rechter in Justified. En die wapenexpert (minnaar van Diane) is in Suits een DA, geloof ik. En de actrice die Callie Simko zat in het laatste seizoen van Ally McBeal. Weliswaar geen vaste rollen, maar het valt me gewoon op dat voor dit soort rollen dezelfde personen terugkomen. Alsof er een apart netwerk is voor acteurs met juridische-character rollen. Net als van die acteurs die bijna altijd een agent (of some sorts) spelen.
Nee, het is gewoon lastig voor hun om in andere rollen gecast te worden ;(.
  maandag 23 april 2012 @ 19:44:31 #259
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_110687809
Valt ook nog wel mee....ook talloze gastacteurs die een heel andere rol hebben in andere films of series. Ze kiezen gewoon degene met de beste auditie voor de rol.

Maar dat is juist Kalindas karakter ; geheimzinnig en dat je nooit 100% zeker weet wat ze voelt. En dat speelt ze subliem. Voor het 1e seizoen won ze al de Emmy, en vorig jaar was ze ook genomineerd. Dat zegt wel iets.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 23 april 2012 @ 20:34:48 #260
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110690756
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

So true. Daarom heb ik ook niet zoveel met Kalinda. Ze is zo stijf, je weet niets van haar.
Dat is voor mij juist de reden dat ik haar wèl interessant vind. Ze is als karakter ook echt uniek. Er is geen enkele serie die iets vergelijkbaars heeft.

quote:
Nee, het is gewoon lastig voor hun om in andere rollen gecast te worden ;(.
Klopt deels natuurlijk wel. Al hebben de bekendere ook wel andere dingen gedaan. Het is alleen dat het allemaal vrij recent was. Allt McBeal natuurlijk niet. Maar ze zat ook in Law and Order. Weliswaar niet als advocaat, maar het is wel een rol in hetzelfde sfeertje.
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Valt ook nog wel mee....ook talloze gastacteurs die een heel andere rol hebben in andere films of series. Ze kiezen gewoon degene met de beste auditie voor de rol.
Ik vind het gewoon een beetje vreemd. Zeker wanneer het recente rollen zijn. Dan hen ik liever dat ze er een soort van cossover van maken. Dus dat ze gewoon die rol spelen en dat de productiemaatschappijen achter die series een leuke deal maken. In het geval van deze rechter had dat gekund, aangezien Justified zich in Kentucky afspeelt.
Kwa rechten ed. moeten ze niet zo moeilijk doen. Op deze manier promoten ze elkaars serie.

[ Bericht 29% gewijzigd door Kenju op 23-04-2012 20:40:57 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:40:35 #261
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_110713484
Ik ben ook begonnen aan the Good Wife. Best een goede serie moet ik zeggen. Goed geschreven, en de zaken worden over het algemeen ook goed uitgewerkt. Dat laatste maakt deze serie interessanter dan andere advocatenseries, waar de zaken echt bijzaak zijn en gebruikt worden om het verhaal te vertellen. Hoewel dat hier natuurlijk ook wel gebeurt, onderscheidt TGW zich door die duidelijkere uitwerking.
Al is de hoeveelheid vrouwen met een bepalende hoofdrol wel erg duidelijk als het gaat om welk geslacht de doelgroep is. Dat maakt het toch wel dat TGW een serie is waarvan ik het stil houd dat ik het kijk.
pi_110713541
Ik vond het in het begin zo irritant dat ze alle zaken maar winnen. Niemand is zo goed.
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:51:33 #263
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_110713877
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:42 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het in het begin zo irritant dat ze alle zaken maar winnen. Niemand is zo goed.
Ik weet niet hoe dit in het echt werkt. Ik kan me voorstellen dat, wanneer je het kan, je alleen zaken aanneemt die te winnen zijn.
Maar sowieso ontkom je daar niet aan wanneer je een advocatenkantoor als succesvol wil neerzetten. Ik moet zeggen dat dat natuurlijk niet echt een origineel scenario is. In al die advocatenseries zijn het allemaal toppers, toptalenten, etc. die de hoofdrol hebben.

Eigenlijk geldt dat ook voor alle andere dramaseries waar de professionele achtergrond van het personage een bepalende rol heeft. De zaak wordt gewonnen, de dader wordt gepakt, de zaak wordt opgelost. Waarschijnlijk doordat men zich graag probeert te identificeren met een hoofdpersonage, en dan wil je geen lozer hebben. Je kan hooguit een lozer hebben die later toch wel weet te presteren. Eigenlijk zijn sitcoms veel realistischer in dit opzicht.

Wat je ook hebt, met dezelfde identificatie-reden is het gros van de personages er ook bovengemiddeld eruit zien, de kneus die toch het mooie meisje weet te versieren, etc. Allemaal onrealistisch, maar onderdeel van het idee om even aan die werkelijkheid te ontsnappen....

En dan heb je mensen zoals ik die tal van dit soort 45-minuten dramaseries volgen.... Eigenlijk zijn we gewoon een stel trieste lozers...... :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Xaobotnik op 24-04-2012 11:57:35 ]
pi_110714763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dit in het echt werkt. Ik kan me voorstellen dat, wanneer je het kan, je alleen zaken aanneemt die te winnen zijn.
Dan moeten ze niet steeds gaan zeggen van, poeh poeh, het kan alle kanten opgaan!
quote:
Maar sowieso ontkom je daar niet aan wanneer je een advocatenkantoor als succesvol wil neerzetten. Ik moet zeggen dat dat natuurlijk niet echt een origineel scenario is. In al die advocatenseries zijn het allemaal toppers, toptalenten, etc. die de hoofdrol hebben.

Eigenlijk geldt dat ook voor alle andere dramaseries waar de professionele achtergrond van het personage een bepalende rol heeft. De zaak wordt gewonnen, de dader wordt gepakt, de zaak wordt opgelost. Waarschijnlijk doordat men zich graag probeert te identificeren met een hoofdpersonage, en dan wil je geen lozer hebben. Je kan hooguit een lozer hebben die later toch wel weet te presteren. Eigenlijk zijn sitcoms veel realistischer in dit opzicht.

Wat je ook hebt, met dezelfde identificatie-reden is het gros van de personages er ook bovengemiddeld eruit zien, de kneus die toch het mooie meisje weet te versieren, etc. Allemaal onrealistisch, maar onderdeel van het idee om even aan die werkelijkheid te ontsnappen....

En dan heb je mensen zoals ik die tal van dit soort 45-minuten dramaseries volgen.... Eigenlijk zijn we gewoon een stel trieste lozers...... :')
Verder so true.
pi_110891377
Geweldige serie is dit... heb net afl. 20 binnen en die wil ik pas kijken als de rest van het seizoen ook binnen is zodat ik alles op één avond kan kijken.... ben benieuwd of ik dat volhoud :-)

en toen ik laatst weer een stukje van de film "mama mia" zag, was ik blij verrast dat Diane een van de vriendinnen van Meryl Streep was... had voorheen die link nooit gelegd

Ik hoop trouwens dat Alicia en Will serieus bij elkaar komen...
Peter vond ik als Mr. Big(SATC) wel wat hebben... maar nu valt me pas op wat voor rare tandjes enz. hij heeft.. ook zijn karakter in de serie staat me niet aan..
en Will vind ik helemaal ♥ :-)
pi_110948706
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 08:59 schreef Jee2701 het volgende:
Geweldige serie is dit... heb net afl. 20 binnen en die wil ik pas kijken als de rest van het seizoen ook binnen is zodat ik alles op één avond kan kijken.... ben benieuwd of ik dat volhoud :-)

en toen ik laatst weer een stukje van de film "mama mia" zag, was ik blij verrast dat Diane een van de vriendinnen van Meryl Streep was... had voorheen die link nooit gelegd

Ik hoop trouwens dat Alicia en Will serieus bij elkaar komen...
Peter vond ik als Mr. Big(SATC) wel wat hebben... maar nu valt me pas op wat voor rare tandjes enz. hij heeft.. ook zijn karakter in de serie staat me niet aan..
en Will vind ik helemaal ♥ :-)
Hahaha jaa ik herkende Diane ook wel. Ik zag haar pas in die film nadat ik haar al kende van The Good Wife. Is wel vreemd om haar in zo'n andere rol te zien :P
Ik was ook eerst voor Will, maar nu weet ik het niet meer :P Ben benieuwd of je mening nog verandert als je alle afleveringen hebt gezien haha :P
pi_110958773
Dat kindje de hele tijd langsrijdend met dat muziekje _O- Was wel komisch gedaan. En het welkomstcommité bij de lift hahaha. Geweldig.
Ik denk toch dat Cary geen dubbele agenda heeft, maar we zien wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kalinda's man klonk echt eng aan de telefoon zeg. Hij heeft waarschijnlijk best veel moeite gedaan om Kalinda te vinden als hij zelf het huistelefoonnummer heeft van Alicia. Kalinda vond ik trouwens ook wel een beetje eng, daar zittend voor haar deur met een pistool bij de hand. Ik hoopte echt dat die deur nog deze aflevering openging :P Straks is het een anticlimax en is het iemand anders :')

Ik kwam trouwens nog dit interview tegen waarin Robert en Michelle King (makers van TGW) dingen uitleggen over de seizoensfinale en over personages en ook een beetje iets laten doorschemeren over seizoen 4: http://insidetv.ew.com/20(...)ale-kalinda-husband/
  maandag 30 april 2012 @ 19:14:47 #268
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_110969324
Ik wil de aflevering erg graag kijken maar aan de andere kant ook niet want dan heb ik geen nieuwe meer te kijken tot september. Ik haat zomerstops bij series...vaak cliffhangers ed waar ik slecht tegen kan :p misschien maar proberen de afl een tijd niet te kijken...in Juli pas ofzo. Maar dat zal wel niet lukken :p
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_110969499
Ik vond de finale eigenlijk totaal niet cliffhanger-ig... L/G komt toch wel uit de problemen, en of Alicia nu bijft eten of niet. Care. Plus, ik denk niet dat ze Kalinda gaan vermoorden dus zo spannend vond ik dat verhaal van haar ook niet.
pi_110981302
Ik vond de finale ook niet heel erg spannend hoor. Het enige dat ik spannend vond was kalinda's man/ diegene die voor de deur stond. Ik wil gewoon weten wie het is/ welke acteur. Volgensmij heeft tgw niet zulke 'bloedstollende' finales. Het is volgensmij meer zoiets van 'shit, ze zijn elkaar net misgelopen' en 'oh, hoe zal dat verdergaan'. Gewoon een beetje laidback. Zo is de show ook gewoon :) Je wordt meer nieuwsgierig gemaakt dan echt helemaal gek gemaakt.
  maandag 30 april 2012 @ 23:49:06 #271
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_110981513
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef Goofoyou het volgende:
Ik wil gewoon weten wie het is/ welke acteur.
Dat zou lastig geweest zijn, die moet nog gecast worden voor het volgende seizoen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:00:25 #272
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_110981910
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef Goofoyou het volgende:
Ik vond de finale ook niet heel erg spannend hoor. Het enige dat ik spannend vond was kalinda's man/ diegene die voor de deur stond. Ik wil gewoon weten wie het is/ welke acteur. Volgensmij heeft tgw niet zulke 'bloedstollende' finales. Het is volgensmij meer zoiets van 'shit, ze zijn elkaar net misgelopen' en 'oh, hoe zal dat verdergaan'. Gewoon een beetje laidback. Zo is de show ook gewoon :) Je wordt meer nieuwsgierig gemaakt dan echt helemaal gek gemaakt.
Precies. TGW is juist zo briljant op drama gebied omdat het zich focust op subtiel drama ; en langzaam/realistisch drama ipv grote evenementen ( schietpartijen, doden in elke finale, bijvoorbeeld ). Dat zie je niet vaak op netwerk tv. Maar juist bij TGW vind ik de cliffhangers dan beter ; omdat ik er veel meer naar uit kijk, naar hoe het allemaal verder gaat. Je word er gewoon ingezogen :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 00:34:54 #273
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_110982925
Finale toch net even gekeken. Ik vond hem erg sterk ; beter dan de seizoen 1 en de seizoen 2 finale. Geen hele grote evenementen zoals ik al liet weten in mn vorige post ; maar het drama was wederom van hoog level.

Ik ben zeer benieuwd wie Kalinda's man gaat spelen maar ik denk niet dat hij degene is die bij Kalinda aanklopte om het laatst. Wel erg goed gespeeld trouwens, die scene voor de deur & de eerdere scene waarin ze die grote hamer kocht en spullen inpakte. Kalinda is kick-ass maar ze blijft me verrassen. Ik denk dat het Will is die voor haar deur staat. Om haar te laten weten dat hij haar dat geld niet kan geven door het wegvallen van Patrick Edelstein als client ( leuk dat ze dat soort zaken altijd terug weten te brengen! ). Alicia is het sowieso niet. Cary zie ik niet echt een reden hebben om bij haar aan te kloppen ; en Diane al helemaal niet. Dus Will is de meest logische optie. Maar die man van haar...hoe hij praatte tegen Alicia..best wel creepy!

Oh, en hoe leuk was het om Patty te zien samenwerken met Canning! Martha Plimpton is echt een van mijn favoriete guest-stars van TGW die regelmatig terugkeren. Net als Michael J Fox. Ik haat hem, maar ik vind hem toch tof. En slim dat ze de firm gingen afleiden met die rechtzaak terwijl ze met Edelstein bezig waren.

Cary terug is ook erg leuk! Ik begin ook te geloven dat hij geen hidden agenda heeft.

En die lift-scene met Eli's ; ''it's your surprise party'' or something, naar Kalinda toe ; wanneer die hele groep samen staat. Best wel awkard!

En Jackie dus haar geheugen langzaam aan het verliezen enzo...

Oh, en ik vond het niet erg Andrew Riley terug te zien. Hij is irritant maar de scene dat hij samen met Patty naar Kalinda toeloopt in het parkje, haha! En dat kind die steeds voorbij kwam zetten zoals Goof al noemde, echt komisch!

5 maanden wachten nu, bah! :(

[ Bericht 6% gewijzigd door AlwaysHappy op 01-05-2012 00:47:34 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_111107769
Ik had al het vermoeden dat het de finale was :o

ben deze serie dankzij jou gaan kijken Alwayshappy :P We kijken veel dezelfde series en ik zocht een nieuwe dus keek even in je sig ;) Ben in iets te snelle tijd bijgeraakt met de serie ;(

Vind het een tof verhaal.. Alhoewel het soms net niet persoonlijk genoeg is maar die zaken zijn wel leuk, lekker amerikaans :P

Ergens hoop ik dat Peter en Alicia weer bij elkaar komen :)

En dat moment van die lift was echt grappig :P

Had eerst ook de vage kriebel dat die man van kalinda achter alicia zou aangaan als ze uit het huis zou komen...
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:36:39 #275
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_111112132
Goede keuze Yashaaaaa! TGW kan altijd nieuwe kijkers gebruiken :P Gelukkig krijgen we een 4e seizoen :D Momenteel voor mij toch de beste drama van dit moment ; al zijn Parenthood ( staat niet eens in mijn signature :O ) en Grey's ook sterk dit seizoen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')