abonnement Unibet Coolblue
pi_255859
HET KAN MIJ GEWOONWEG NIET ONTGAAN.

Ik hoor iedereen zeggen dat Seki zwijgplicht heeft etc, omdat 'ie anders zijn 6 ruggen niet terug krijgt.... maar als die gast zijn verhaal gewoon verkoopt dan heeft 'ie van de hoogste bieder (blad) toch zo die 6 ruggen plus dikke vette winst TERUG?!

Wat zou U moeilijk doen, onze profeet?

Grtz,

Meerhoerman.

  woensdag 29 maart 2000 @ 10:05:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255860
( Hoezo 6 ruggen borg ? Wat heeft mijn rug hier nou mee te maken )

Dat verhaal van Seki komt er wel. Het is alleen nog maar een kwestie van wanneer en in welke blad.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 29 Maart 2000).]

pi_255861
quote:
op 03-29-2000 om 10:05 AM schreef THE BORG het volgende:
( Hoezo 6 ruggen borg ? Wat heeft mijn rug hier nou mee te maken )
Dat verhaal van Seki komt er wel. Het is alleen nog maar een kwestie van wanneer en in welke blad.

Jaaaa dat weet ik wel, maar waarom komt hij daar meteen niet mee dan? Wat zou die moeilijk doen met zijn ware verhaal naar buiten brengen, niet om die 6 groene flappen lijkt me.... want hij kan wel meer verdienen. Is er misschien meer aan de hand, kan SBS 6 misschien een voorval naar buiten brengen waarvan hij niet wil dat Nederland het weet? (Iets dat in de Bus is gebeurd misschien?)

Call it my need to know.... enquiring minds wanna know....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_255862
Seki wacht gewoon tot er genoeg verhalen de ronde doen zodat het aantrekkelijker wordt om het ware verhaal te vertellen, hij drijft daarmee gewoon even de prijs op.
Ik snap trouwens niet waarom hij geen bordeel begint, dan praat je niet meer over 6 rooitjes, dat is dan boodschappengeld
Ik ben online
pi_255863
[quote]op 03-29-2000 om 10:23 AM schreef Hawkwind het volgende:
Seki wacht gewoon tot er genoeg verhalen de ronde doen zodat het aantrekkelijker wordt om het ware verhaal te vertellen, hij drijft daarmee gewoon even de prijs op.
Ik snap trouwens niet waarom hij geen bordeel begint, dan praat je niet meer over 6 rooitjes, dat is dan boodschappengeld/quote]

Hij mag altijd wel in ons bordeel komen werken als opperpooier.

VAMOS

Grtz,

Meerhoerman.

pi_255864
Mirrorman: Dat is inderdaad een mooie insteek. Gewoon het verhaal verkopen.

In de nachtstreams staat het volgende (na de terugkomst van de uitbrekers):

"Seki heeft geen verplichtingen meer en wil niet met de pers praten."

Misschien wel dat het zijn eer te na is om nog met pers te praten ?

Blijft zich verbazen
pi_255865
:Meerhoerman, Jop en Aziz hebben hun verhaal van hun huwelijk exclusief( of inclusief zoals Jop zou zeggen) al aan mij verkocht.
Kijk op de bruiloft van Jop en Aziz!!
  woensdag 29 maart 2000 @ 13:24:00 #8
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255866
Seki gaar ook niet naar de pers.
Seki wacht tot de pers naar hem toekomt met een aantrekkelijk bod

pi_255867
Hoezo verhaal, welke waarheid, heeft hij zoveel waarheden gesproken dan in de bus?? Alles was toch de schuld van de anderen?, dat zal bij hem nu heus niet veranderd zijn hoor.En waarom heeft hij geen verplichtingen meer?? Staat hij dan zover verheven boven de andere deelnemers? En waarom zou hij zij zesduizend piek terug krijgen?? Wat een onzin allemaal.
oke
pi_255868
quote:
op 03-29-2000 om 01:15 PM schreef Coos het volgende:
:Meerhoerman, Jop en Aziz hebben hun verhaal van hun huwelijk exclusief( of inclusief zoals Jop zou zeggen) al aan mij verkocht.
Kijk op de bruiloft van Jop en Aziz!!

Puckzzz & de OerHoer willen bruidsmeisjes zijn, mag dat? Krijgen ze dan ook mooie roze jurkjes? (In de OerHoer haar geval van Perry Sport, tentenafdeling)

Wel zorgen dat er genoeg kroketten overblijven voor laatstgenoemde.

Grtz,

Meerhoerman & Puckzzz.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')