abonnement Unibet Coolblue
pi_255831
In de laatste streamverslagen trof ik deze uitspraak van Doortrapte Tessa, op zeurderige toon : "laptop dicht als je klaar bent...". ze gaat nu haar tanden poetsen. "Lekker, die Prodent Lemon"

Wat worden er toch vaak merken genoemd in die bus. Viel me al vaker op, maar deze is wel heel erg.
Dus als ze die miljoen niet haalt heeft ze nog altijd inkomsten uit reclame op de Bus?
Krijg je hier nou bijvoorbeeld GEEN gele kaart voor?
Weet je dat ik nog nooit van P. Lemon heb gehoord? Ik wil deze vraag gewoon nooit gesteld hebben. Help, hoe zou die Lemon verdomme smaken.... Op mijn voorhoofd prijkt met grote letters "Lemon Prospect".
Lieve mensen, als ik dat al heb, iemand uit het gruwelijke vakgebied die de onderhuidse reclametruckjes kent, hoe moet het dan gesteld zijn met moeder-de-vrouw die de volgende keer subliminaal naar dat product grijpt? Kassa hoor, Tesje gaat vast opstrijken.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_255832
Quenda, jij vroeg je af waar ze het geld vandaan haalden voor die haarverf. Die hebben de collega's van haar in haar tas gedaan:
quote:
Aziz: Ik vind het wel lief dat je dit doet Antonette
Ant: nou ik ben blij dat mijn collega's een potje in mijn tas hebben gedaan
Aziz: ja ik ook

bron: streamverslagen

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 30 Maart 2000).]

  donderdag 30 maart 2000 @ 14:58:00 #28
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255833
Ossie, ik had dat inderdaad ook wel gelezen

maar

Antoinet heeft alleen toestemming om van haar moeder speciale huidverzorgingsproducten te ontvangen, vanwege haar gevoelige huid (en omdat deze produkten duurder zijn als de andere merken, zou dat een te grote belasting zijn voor het budget)
(waarbij ik me afvraag hoeveel potten creme je dan invredesnaam nodig hebt tegenwoordig als moderne vrouw, om 16 weken mee door te komen, geld trouwens ook voor de haarlak en de gel, maar dat terzijde)

Kijk Ossie, als sbs gaat zeiken met een gele kaart ,voor dingen die ze nota bene ZELF uitzenden (ze hadden ook andere momenten kunnen uitzenden!!!) dan moeten ze de andere regels OOK eens allemaal toepassen.
Vanaf afgelopen zaterdag tot nu:
lullig voor de bus, maar alleen Esmeralda en Büllent horen nu nog in die bus te zitten, de rest overtreed dagelijks alle regels.....schuttingtaal, boodschappen bewust aanpakken ,wetende dat die ver onder de normale winkelprijs zijn, extra boodschappen laten toestoppen door winkelmedewerkers, Fluisteren ...ga zo maar door...

pi_255834
Je hebt ook wel gelijk Quenda. Maar haarlak en dergelijke kopen ze wel van het behaalde budget. Dat hebben ze zo dus niet allemaal van thuis. Maar zoals in de regels staat had ze dat potje waterstofperoxide dus niet mogen gebruiken. Inderdaad stom dat dat dan zomaar toegelaten wordt. Maar regels blijven maar aangepast worden, dat was ten tijde van BB ook. Waarschijnlijk zit de regie daar te kijken en denken "Aziz blond!! dat willen we zien!! laat Antonette maar haar gang gaan met dat zelfmeegenomen potje. Daar kunnen we altijd nog een gele kaart voor geven". Tenminste ik zie mezelf daar al helemaal zitten en zoiets denken. het programma moet interessant blijven voor het publiek en ik weet zeker dat vele nieuwsgierige mensen willen kijken om te zien hoe Aziz er nu uitziet.
  donderdag 30 maart 2000 @ 17:14:00 #30
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_255835
In de streamverslagen wordt vermeld dat Job op wintersport behandeld zou zijn voor "pectoris angina" ??? Dit lijkt me heel stug. De juiste benaming hiervoor is angina pectoris en is een hartaandoening. Door de vernauwing van de kransslagaders op het hart wordt de bloedtoevoer minder. Dit lijdt tot een situatie die bijna identiek is aan een hartinfarct waarbij een kransslagader afsterft.

Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat zo iemand door de screening heen komt. Of zijn ze bij SBS nog van plan live een sterfgeval uit te zenden

Maar ik ben wel verbaasd dat onze zeer hoogbegaafde Job de term nog redelijk uit weet te spreken ondanks het feit dat hij de woorden omdraait.

Klasse JOB !!!!!!! je zou bijna denken dat je iets zinnigs te melden hebt.

That's All

I'm getting too old for this....
  donderdag 30 maart 2000 @ 22:06:00 #31
2705 cynix
is verdwaald
pi_255836
Als ik ff met een tang op een varken mag slaan: We hebben ondertussen al die tijd al wel mooi geen sex en/of bloot gezien in die hele Bus.
Hoe SBS6-onwaardig!!!
Op dat punt lijkt men bij de regie dus toch integer. Of IS er gewoon nix om te laten zien?
Zoals het er nu naar uitziet zijn we dus nog "Miles away from no wear".
pi_255837
quote:
op 03-30-2000 om 10:06 PM schreef cynix het volgende:
Als ik ff met een tang op een varken mag slaan: We hebben ondertussen al die tijd al wel mooi geen sex en/of bloot gezien in die hele Bus.
Hoe SBS6-onwaardig!!!
Op dat punt lijkt men bij de regie dus toch integer. Of IS er gewoon nix om te laten zien?
Zoals het er nu naar uitziet zijn we dus nog "Miles away from no wear".


Nee Cynix, en jij wil Jop, mijn eige tijegtjúh, er nog wel uit.
Als er al iets van sex of bloot, zoals jij het noemt, moet komen, dan kan dat toch alleen van hem zijn. Of zie jij pretty boy al uit z'n dak gaan met de nieuwe buspssagier(e). Die straks travestiet blijkt te zijn en Jop, weer live, de teleurstelling van zijn leven bezord. That's tv man!!!
Wat kan het leven toch mooi zijn als je druk aan het klussen bent.

Streamverslaggevers bedankt!!!!!

pi_255838
quote:
op 03-30-2000 om 10:06 PM schreef cynix het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zijn we dus nog "Miles away from no wear".

Wow, dat bedoelde ik nou boven m'n plaatje

  vrijdag 31 maart 2000 @ 11:15:00 #34
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_255839
quote:
op 03-30-2000 om 05:14 PM schreef Havoc het volgende:
In de streamverslagen wordt vermeld dat Job op wintersport behandeld zou zijn voor "pectoris angina" ??? Dit lijkt me heel stug. De juiste benaming hiervoor is angina pectoris en is een hartaandoening. Door de vernauwing van de kransslagaders op het hart wordt de bloedtoevoer minder. Dit lijdt tot een situatie die bijna identiek is aan een hartinfarct waarbij een kransslagader afsterft.

Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat zo iemand door de screening heen komt. Of zijn ze bij SBS nog van plan live een sterfgeval uit te zenden

Maar ik ben wel verbaasd dat onze zeer hoogbegaafde Job de term nog redelijk uit weet te spreken ondanks het feit dat hij de woorden omdraait.

Klasse JOB !!!!!!! je zou bijna denken dat je iets zinnigs te melden hebt.

That's All


Tja, als jij dan, buiten het feit dat je niets zinnigs meldt, ook nog enige vorm van 'verder kijken dan je neus lang is' gedrag zou vertonen, zou je waarschijnlijk ook wel kunnen begrijpen dat Jop gewoon ANGINA bedoelt, dus keelontsteking of hoe je het ook wilt noemen. (Sommige mensen noemen een kater ook migraine, Jop noemt keelontsteking, keelpijn, keelklachten pectoris angina.)
Angina is een verzamelnaam voor een hele hoop keelklachten die betrekking hebben op slikklachten of verstikkingssensaties. Lijkt me heel wat makkelijker op te lopen op een gemiddelde skivakantie dan een tekort aan zuurstof wegens een falend hart.


Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 31 maart 2000 @ 11:54:00 #35
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_255840
Beste Roache Pectoris Angina bestaat niet.

Ik ben het met je eens dat Angina een keelonsteking is maar Pectoris Angina is eigenlijk Angina Pectoris. En zoek het maar een keertje op wat het betekend. dan zul je zien dat het helemaal niets met je keel te maken hebt.


Verder dacht ik dat deze topic ging over commentaren op de streamverslagen. Ik heb dus commentaar en zit dus ook in de goede topic.

Dus waarom loop jij nu te zeiken ??

I'm getting too old for this....
  zondag 2 april 2000 @ 12:23:00 #36
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255841
Op 31 Maart schreef Xena:Een aantal kreten dan de schrijvers:
- Aziz broertjs werkt nog steeds bij kipslachterij en zijn mama is nog steeds mama schrijft ze.
-----------------------

Volgens mij heeft Aziz alleen een zus?
(de zus waar hij na de scheiding is gaan wonen)

pi_255842
Tessa is de 1-aprilgrap van Jop nog niet vergeten, en heeft Antonette ingeschakeld om wraak te nemen. Om zes uur ´s ochtends maken zij Jop wakker met de mededeling dat het tien uur is geweest en dat het hoog tijd wordt voor een ontbijtje op bed. Jop is zich van geen kwaad bewust, en stommelt naar de keuken. Hij maakt er werk van.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 2 april 2000 @ 20:36:00 #38
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255843
Commentaar op mijn eigen berichtgeving

Aziz heeft al diverse malen aan o.a. Tessa en Esmerlada verteld dat hij alleen maar een zus heeft.

Vanavond na het telefoongesprek met zijn vader vertelde hij dat hij een broertje heeft.

* Quenda® snapt er nix meer van.

  dinsdag 4 april 2000 @ 21:19:00 #39
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255844
Hi, ik deel alleen eventjes mee dat ik kap met de streams (of ik moet me wel zo vreselijk gaan vervelen, maar die kans acht ik uitgesloten)
Iedereen verder heel veel succes bij het bekijken en luisteren van de streams!!!

Ook het programma zal ik niet meer volgen (sterker nog, sbs en Voo gaan weer van mijn tv af, net als voor BB

pi_255845
quenda te gek een geweldige beslissing, misschien moeten we de bus massal gaan boycotten, want de verveling slaat toch wel erg toe nu, en ook wordt het allemaal wat onfris qua ontwikkelingen
ik volg je en kijk ook niet langer
gefeliciteerd en hopelijk volgen er meer
vijftig is ook jong
pi_255846

Ons aller Quenda tijdens het volgen van de Bus-streams.


Toch bedankt, meid !

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 04 April 2000).]

pi_255847
Q, gelijk heb je, die uitzendingen zijn vaak al te vervelend om uit te zitten,laat staan dat je uuuurenlang naar dat geneuzel moet gaan zitten luisteren of naar een leeg beeld staren in afwachting van enigerlei activiteit. Of dat je de hoop dat er iets interessants gebeurd maar hebt opgegeven en vroeg bent afgehaakt en dan de andere dag moet constateren dat kort daarna de vlam in de pan is gesprongen, aaaaargg!!
Begrijp het dus heel goed, maar ik vind het ook jammer, want ik zal de duidelijke streamverslagen en rake reacties van je zeker gaan missen.
pi_255848
Quenda, gisteravond ook heel even met die gedachte gespeeld. Het compromis met mezelf is dat ik de Bus afkijk en daarna, Good bye SBS. Waarom blijf ik kijken. Omdat ik verwacht dat het heel raar af gaat lopen met die Bus. En daar wil ik GETUIGE van zijn. Diep in mijn hart hoop ik dat Büllent eigenlijk een 'undercover' agent is die in opdracht van het openbaar ministerie zich als 'straatagent' heeft ingeschreven en straks aantoont dat SBS een vooropgezet plan heeft uit gevoerd, met als doel het vergaren van millioenen d.m.v. het beschadigen van mensen. Geestelijk molest of zoiets.
En als bijkomend succes aan zijn missie brengt hij de grootschalige oplichting van het telefoongebeuren aan het licht.

Quenda, In ieder geval harstikke bedankt voor je bijdrages. En als het echt Weird wordt zijn we je wel weer.

pi_255849
Quenda:--> Ik heb mezelf al sinds vorige week terug getrokken in een eigen rehab. Ik kijk nog alleen de samenvattingen, mits ik thuis ben. De streams staan uit, de liveuitzendingen zijn het volgen niet waard !

Vreemd genoeg lagen de kijkcijfers afgelopen week weer een procent of anderhalf hoger dan de week ervoor. Hoe minder er gebeurd, hoe beter het programma loopt.

Blijft zich verbazen
  donderdag 6 april 2000 @ 16:05:00 #45
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255850
even voor alle streamverslaggevers op de sbs site staat:

Survival-kriebels
datum: Donderdag 6 april 10:55
bron: Internetredactie

De passagiers speculeren over de aard van de survival van vandaag. Volgens Jop wordt het kanovaren. Of toch een lange boswandeling? Wat het ook wordt, de passagier hebben er in ieder geval veel zin in. Nog even de laatste voorbereiding op de dag: een sanitaire stop voor Jop en een teennagel-controle voor Tessa. Als dat maar goed gaat. Wanneer de passagiers dan eindelijk buiten klaar staan, moeten ze alsnog wachten op Jop. Gerommel in de slaapkamer, overhoopgehaalde kluisjes: Jop kan zijn zonnebril niet vinden. En dat klinkt als een ramp. “Shit”, roept hij herhaaldelijke keren. “Heb ik ‘m eindelijk een keertje nodig, kan ik 'm niet vinden.” Bullent staat te trappelen en zegt hem: “Dat had je je dan maar eerder moeten bedenken, we moeten nu weg.” De bekende kriebels van een dagje uit.
JC

Van de maan naar de zon
datum: Donderdag 6 april 15:05
bron: Internetredactie

Na de intensieve survivaltocht van vandaag, werpen de vrouwelijke passagiers zich op het groene gras in de tuin. Tessa, Antonette en Esmeralda liggen ongegeneerd te zonnebaden. Uitgeteld, maar voldaan. De maagdelijk witte buiken bloot. Esmeralda krijgt er snel genoeg van. Maar Tessa en Antonette ontpoppen zich als ‘die hards’. De zon kunnen ze na een lange tijd op ‘de maan’ wel goed gebruiken. Tessa zingt opgewekt: “Ik heb de zon weer in mijn kop!”
JC
================
================
ze waren dus met z'n allen weg, en zijn net weer een uurtje terug!
ze hebben, zoals iedereen doet als ie op vakantie is, een uitstapje gemaakt...en hebben heerlijk van 12.00 tot 14.45 geklauterd

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 06 April 2000).]

  donderdag 6 april 2000 @ 16:54:00 #46
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_255851
Ik volg het programma alleen hier nog, de officiele site boycot ik ook!!!!!

  donderdag 6 april 2000 @ 18:34:00 #47
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255852
goed idee elfje
pi_255853
Quenda, blij dat het een snel overtrekkend buitje was bij jou.
Op 5-4 schreef ik:
Waarom blijf ik kijken. Omdat ik verwacht dat het heel raar af gaat lopen met die Bus. En daar wil ik GETUIGE van zijn.

Diep in mijn hart hoop ik dat Büllent eigenlijk een 'undercover' agent is die in opdracht van het openbaar ministerie zich als 'straatagent' heeft ingeschreven en straks aantoont dat SBS een vooropgezet plan heeft uit gevoerd, met als doel het vergaren van millioenen d.m.v. het beschadigen van mensen. Geestelijk molest of zoiets.
En als bijkomend succes aan zijn missie brengt hij de grootschalige oplichting van het telefoongebeuren aan het licht.

Quenda bij gebeurtenissen als nu,(als het waar is?) ben je op je best.
Voor iemand met weinig tijd een zegen.
Welkom back, welkom back, talalie enz. enz.

  vrijdag 7 april 2000 @ 00:08:00 #49
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255854
Coosj, ik ben echt wel degelijk van plan om die streamverslagen te laten voor wat het is(zal hier een daar, als ik luister, wel beknopt de belangrijkste dingen noteren)

kijk ook eventjes hier trouwens....
..... http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000714.html

pi_255855
quote:
op 04-06-2000 om 04:54 PM schreef elfje! het volgende:
Ik volg het programma alleen hier nog, de officiele site boycot ik ook!!!!!

Voortaan tel ik niet tot tien, maar tot elf(je). Way to go babe!

Je weet het vaak soms nooit

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')