abonnement Unibet Coolblue
pi_255704
Ooh Willeke

Er is niets mooiers dan te lachen
niets is er beter dan al het verdriet te vergeten.
Willeke
als ik bij je ben, als ik met je praat
als ik met je lach, als we samen moeten huilen.

Er is niets mooiers dan iemand te hebben
niets is er beter dan een echte vriend.
Willeke
het klinkt misschien zo ontzettend zwaar
misschien maar toch... het is waar.


Je steunt me, maakt me blij
jawel een echt cliché.
Willeke
jij bent het die m'n leven opfleurt
in deze toch al moeilijke en zware tijden.

Ik wil alleen zeggen
bedankt dat je weg bent gegaan.


blabla
  dinsdag 28 maart 2000 @ 21:35:00 #2
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_255705
hahahahahahahahahaaaaahahaaaaa

Prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  dinsdag 28 maart 2000 @ 21:47:00 #3
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_255706
Dat gedicht doet me niet zoveel.

Ik dacht dat dit topic ging over Willeke in de uitzending afgelopen maandag. Ik vond haar poeslieve stemmetje zo opvallend, op het slijmerige af tegen Sylvana, een andere wat meer gelikt Willeke dus dan die uit de bus.

Hopelijk zien we haar niet veel meer op de buis.

fake a dream
  dinsdag 28 maart 2000 @ 21:55:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_255707
quote:
op 03-28-2000 om 09:47 PM schreef Kimmie het volgende:
Ik vond haar poeslieve stemmetje zo opvallend, op het slijmerige af tegen Sylvana, een andere wat meer gelikt Willeke dus dan die uit de bus.

Willeke wil, net als ALLE BB-ers en Bussers , ook 'graag iets doen in de media' en denkt wellicht Sylvana als kruiwagen te kunnen gebruiken. Een onjuiste veronderstelling, lijkt mij. Willeke heeft m.i. niet 'The Looks' om op TV te komen. Tenminste niet in een door haarzelf gewenst type programma's.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 22:07:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255708
quote:
op 03-28-2000 om 09:47 PM schreef Kimmie het volgende:
Dat gedicht doet me niet zoveel.

Ik dacht dat dit topic ging over Willeke in de uitzending afgelopen maandag. Ik vond haar poeslieve stemmetje zo opvallend, op het slijmerige af tegen Sylvana, een andere wat meer gelikt Willeke dus dan die uit de bus.

Hopelijk zien we haar niet veel meer op de buis.


Ik dacht al dat er iets mis was met mijn oren

Haar stem was inderdaad eng....en erg anders....alsof ze haar stem had bijgeschaafd ofzo....beetje Hoger....en zo netjes en correct

maar ja, kan ook door de zenuwen komen, want haar gezichtsuitdrukking was ook erg nerveus...

  woensdag 29 maart 2000 @ 23:55:00 #6
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_255709
Bron: debusop6 site

29 maart 2000
Willeke
Het leven na de BUS
"Ik wil veel meer."
Maar Willeke wil zichzelf aan heel Nederland laten zien, in spelletjes bijvoorbeeld.

WAT EEN AMBITIE! ZIEN WE BINNENKORT DUS TERUG IN WAKU WAKU/BOGGLE/LINGO
5 LETTERS? BITCH? Ja LINGOOOOOOO

In de BUS ben ik voor mijn gevoel niet genoeg naar voren gekomen. Heeft ook weer te maken met Seki.

GEEF DE SCHULD MAAR AAN EEN ANDER. ZE IS HEEL GOED NAAR VOREN GEKOMEN. SEKI HEEFT HAAR DUS SCHIJNBAAR EEN GLORIEUZE TV-CARIERE ONTNOMEN. THANK YOU SEKI.

Nu heb ik de kans om mezelf naar voren te brengen. Misschien krijg ik wel een leuke baan aangeboden, dat mensen zeggen: "Laten we die eens bellen..." Of dat nu de reclame is of in de tv, dat maakt me niet uit."

DOE HET NIET. PLEASE PLEASE. RADIO? MOET ER TOCH NIET AANDENKEN OM HEEL NEDERLAND GEBILLBOARD TE ZIEN MET WILLEKE EN OSBORNE SHERRY OF DIE MAN MET DE CAPE. VEILIG VERKEER NEDERLAND LET OP.

16 februari
Blootgeven, daar zit Willeke letterlijk ook niet mee: “Als ze mij vragen te poseren voor de Playboy, dan zeg ik geen ja en geen nee. Ik bedoel, Patricia Paay doet ’t toch ook. En we zijn van dezelfde leeftijd. Dus waarom zou ik niet? Nee, ik ben absoluut niet preuts. Ik vind het wel belangrijk er goed uit te zien. Ik vraag me af hoe ik zonder föhn de ochtenden doorkom: Als ik ’s ochtends uit bed kom, ben ik net een kemphaan!

UCHU UCHU PUKE. Teiltje. HOE KOMT HAAR MAN DE DAG DOOR ALS JE NAAST ZOIETS WAKKER WORDT.

29 maart 2000
Toch komt Willeke definitief niet in de Playboy: "M'n zoon kwam er laatst mee: ‘op school zeggen ze dat je in de Playboy komt!’ Ik zei ‘nee’ tegen hem. Ik heb helemaal geen schroom, maar ik doe het niet vanwege mijn kinderen."

GELUKKIG. PLAY BOY HEEFT HAAR TELEFOONTJES EN SMEEKBEDES GENEGEERD. GELUKKIG VOOR HAAR KINDEREN. TOCH NOG ECHT MOEDERGEVOEL

Ik kon het niet laten. Willeke wordt door SBS6 ingezet in hun strijd tegen Seki. Ze zal er vast wel voor beloond worden met een gastoptredentje her en der.

Lafayette

  donderdag 30 maart 2000 @ 00:02:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_255710
Verlopen Willeke, blauw oog, grafmuziekje.
"Drank maakt meer kapot dan je lief is."

Oh nee, is nu: "Ben JIJ sterker dan drank?".

  donderdag 30 maart 2000 @ 00:28:00 #8
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255711
Willeke maakt meer kapot dan drank goed kan maken

pi_255712
Ja hier zag je duidelijk het resultaat van zes weken Seki, één week aandacht, halve fles jan de wandelaar en drie valiumpies.
Leve de Lol Willeke
pi_255713
quote:
op 03-28-2000 om 09:35 PM schreef Vleermuis het volgende:
hahahahahahahahahaaaaahahaaaaa

Prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!!!


die oude verlepte sinaasappel is dit niet waard ze had niet uit de bus maar onder de bus moeten liggen

lees het laatste nieuws op www.start-me.nu

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')