abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:49:18 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_76744064


Hallo fans. Dit is alweer deel 13 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12

Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan
  • Zwak
  • Slecht
  • Teleurstellend
  • Rotzooi
  • Waardeloos
  • Bagger
  • Zonde van m'n tijd
  • Slaan op mijn longen
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

    Van Acinonyx
    Komt een negert bij de bakker, vraagt ie zo van 'Heb je ook brood ?'
    Zegt die bakker zo van 'Ik zal even kijken !'
    En die bakker die loopt naar het achterkamertje, gooit zijn televisie het raam uit, en loopt weer terug naar de toonbank.
    'Sorry meneer, we hebben geen brood !' zegt de bakker.
    Zegt die negert zo van 'godverdomme' en die gaat weer naar huis.

    Loopt een kip tegen de muur, flikkert die muur om.


    Van Apuleius
    Bob is een behoorlijk lange man en hij fietst dan ook als een razende op een kinderdriewielertje heen en weer door de straat. Zegt 1 van zijn buren tegen 'm dat die fietsjes niet bestand zijn tegen een dergelijk gewicht.
    Zegt Bob: "Oh nee, en al die kinderen met obesitas dan!"

    Kees gaat naar een pas geopende bouwmarkt om een elektrische schroevendraaier te kopen. Hij kan niet kiezen uit het enorme aanbod en vraagt een medewerker om een goed doch betaalbaar merk.
    Zegt de medewerker, die een opleiding van 6 maanden achter de rug heeft, voordat ie aan de slag mocht tegen Kees: "Oh, meneer is te belazerd om zelf z'n handjes te laten wapperen."

    Zit een man zich een beetje te vervelen in de Death Row wegens tijd teveel. Mag ie van zijn vrouw iets uitzoeken waar hij écht iets om geeft en dan laat die vrouw dat door de FED bezorgen. Zegt ie: "Nou, zo'n elektrische stoel lijkt me wel wat."

    Zit een man te vissen en bij het binnenhalen van zijn hengel ziet een andere visser dat er geen aas aan het haakje zit. Zegt ie dus tegen de aasloze man: "Het is weer tijd voor vers aas, zie ik aan het haakje."
    Zegt de aasloze man: "Nee hoor, ik vis altijd zonder aas, het gaat mij alleen om de ontspanning."

    Na jaren wikken en sluipwegen besluit Natasja haar rug vol te laten zetten met Chinese tatoeages. Niet zo'n lullig dingetje dus, het was een weloverwogen beslissing, waar de hele familie bij betrokken was. Ook die aan Chinese zijde. Na maanden op traditionele wijze te zijn getatoeëerd door Tattoo Jaap, zegt Natasja: "Spijt heb ik er niet van, maar ik vind het toch wat tegenvallen."

    Wil een man een bijbel kopen, kan ie kiezen uit een bordeau-rode, of een bruine kaft. Vraagt die man of de kleur wat uitmaakt met betrekking tot de inhoud.
    Zegt de verkoper: "Neh, het blijft natuurlijk een sprookje."

    Dus Jaqueline een nieuwe accu kopen, maar de nieuwe zijn nogal aan de prijzige kant. Volgens de garagehouder heeft hij ook hele goede 2ehands accu's staan.
    Zegt Jaqueline: "Nou, doe dan maar een 2ehands accu." Zegt de garagehouder: "Oké, maar ik weet niet in welke conditie ze zijn."

    Mark heeft zijn makelaar aan de telefoon en gaat meteen voluit voor de vraagprijs voor een huis uit 1892. Zegt zijn makelaar tegen hem dat het niet zo'n slimme zet is om meteen de vraagprijs te bieden.
    Zegt Mark: "Hoezo niet, ik wil dat huis hebben toch?"

    Een dwerg met ADHD & parkinson laat zich een maatpak aanmeten. Zegt de kleermaker op een gegeven moment: "Zit nou eens heel even stil, jochie."

    Dus Lange Jan vraagt zo in die kledingwinkel of ze ook grote maten hebben, zegt die verkoopster: "Eentje maar, dat is Willem en die is wel 2 meter 12."


    Van haakon
    Wat zei Batman tegen Robin voordat ze in de Batmobiel stapten ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Wat zei Hitler toen ie een tank ging kopen ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van JanPiraat
    Rita komt Geert tegen in de Albert Heijn.
    ''Hallo Geert hoe gaat het ermee ?''
    Geert kijkt haar aan en loopt door zonder iets te zeggen.
    ''HEY HALLO !! ik praat tegen je hoor !!''
    Geert spuugt op de grond vlak voor haar voeten..
    ''Nou zeg ben je helemaal betoeterd waar is dat goed voor ''
    'Ooow Rita nee toch sorry ik dacht dat je iemand anders was' zegt Geert en slaat haar vervolgens met zijn vuist in haar gezicht...


    Van LangeJan
    Kwam laatst een vrouw bij de dokter zegt ze "2 x Komt een vrouw bij de bioscoop, alstublieft."

    Lopen twee hippies tegen op straat.
    Zegt de een: "Nou..geweldig zo'n kraakpand…"
    Zegt de ander "Daar heb ik oordopjes voor."

    Lopen 2 eieren een beetje op te scheppen over hun vriendinnen. Zegt een van de twee eieren "Mijn chickie is een schaalmodel!" Zegt de andere "Die van mij is maar een scharrel "

    Komt een man lijkwit en doodsbang bij de garage met de melding dat zijn auto op snelweg op onverklaarbare wijze hem van zijn 5 naar zijn achteruit had geschakeld!
    Zegt de monteur : "O.. ik zie het al, u heeft een versnellingspook "


    Van MichelWuyts
    Komt de eigenaar van een houtzagerij zijn fabriek binnen :
    Zegt hij tegen zijn personeel : “Het gaat slecht met het bedrijf, maar jullie moeten niet zagen.”

    Gaat er een jongen met zijn vader naar de antie-khandelaar
    Gooit de eigenaar de kandelaar kapot.

    Gaat een man naar een kledingwinkel, wil ie weten hoe de trui staat.
    Blijft de trui niet staan..

    Een man en vrouw besluiten naar een striptent te gaan.
    komen ze daar Mickey Mouse tegen


    Van runselpink
    Obama is in discussie met een burger uit Amerika.
    Zegt die burger: '' Haha, je ken er niets van ''
    Obama: '' Pardon,ik ben anders wel de President van Amerika ''
    Die Burger: '' Maar alsnog ken je er niks van!''

    Grom en Gram ( ) staan stomdronken in de stad.
    Grom: '' He, zullen we die jongens eens in elkaar slaan? ''
    Gram: '' Natuurlijk, alleen ik ga alvast van te voren naar de tandarts.”

    Rowan: Kijk, hier is mijn bank, uit 1936 en dit is mijn huistelefoon uit 2001. En dit schilderij heeft een hele lange geschiedenis. Hij is namelijk van mijn oma geweest. Want toen ze 5 jaar oud was kreeg ze die weer van haar oma. Maar omdat mijn oma hem jarenlang heeft bewaard..... bla bla bla bla bla. Na ongeveer eeen half uur komt Rowan bij de zolder. En kijk: '' hier is mn kat gestorven. '' Het was 1e kerstdag, 1963, bla bla bla. '' Rowan gaat verder naar 't raam: '' En hier is nou....''
    Rimi onderbreekt Rowan en zegt: '' Wanneer ga je eens wat over de wc vertellen? Ik moet echt al een uur lang plassen!''

    Konnie heeft haar buurvrouw uitgenodigd voor op de thee. De buurvrouw, Johanna, is inmiddels gearriveerd.
    Konnie: '' Wat wil je in je thee, Johanna? ''
    Johanna: ''Heet water alsjeblieft. ''


    Van sjoemie1985
    komt een jongen met zijn opa bij de antiek handelaar en vraagt die jongen wat kan ik hier voor krijgen?

    Een dom blondje doet gaat voor het eerst met een man naar bed. valt ze inslaap.
    die man zo van:
    de volgende ochtend worden ze wakker.
    vraagt die kerel zo van waarom viel je inslaap.
    en dat domme blondje zo van: ja we zijn toch samen naar bed gegaan.


    HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
    In Amersfoort staat een groot bejaardentehuis. Het is een tehuis voor bejaarde mensen die niet meer zelfstandig kunnen wonen. Twee bejaardenverzorgsters hebben het over Henk, die al 101 is, en die verliefd is op Anna, die 78 is.
    Zegt een van die bejaardenverzorgsters: "Ja, een ouwe geit lust nog best een groen blaadje.'

    Een man en een vrouw hebben een afspraakje en gaan lekker eten in een gezellig restaurant. De vrouw neemt vis en de man bestelt een steak (spreek uit: stiek). Dus op een gegeven moment wordt het eten gebracht. Dus die man pakt die steak met zijn handen op en begint hem op te eten.
    Zegt die vrouw: "Sorry, maar heb je geen tafelmanieren ofzo."
    Zegt die man: "Nou, ik eet gewoon graag lekker bourgondisch."

    Een volle lijnbus rijdt over een provinciale weg in Amersfoort. Het is heel rustig op de weg. Opeens begint er een fietser die in de tegelgestelde richting rijdt enorm enthousiast te zwaaien naar die buschauffeur.
    Zegt die buschauffeur even later door de microfoon: "Dames en heren, de chauffeur van deze bus weet niet wie dat was. Ik wil nu graag even alleen zijn. Bedankt voor uw begrip."

    Een man belt naar KPN nummerinformatie voor 1,30 euro per gesprek en zegt: "Wat is het nummer van 0900 - 9292?"
    Zegt die vrouw een beetje kortaf: "Ja, dat is 0900 - 9292."
    Zegt die man: "Is dat alles? Krijg ik verder geen service ofzo?"
    Zegt die vrouw: "Nee."
    Zegt die man: "Nou, lekker dan."

    Een blinde man komt een kledingwinkel binnen en zegt: "Goeiemiddag, ik wil graag een rode wollen muts."
    Dus die verkoper pakt een groene wollen muts en geeft die aan die man, die blij is, afrekent en weggaat.
    Zegt een collega van die verkoper tegen die verkoper: "Wat doe je nou joh? Hij wilde toch een rode?"
    Zegt die verkoper: "Wat maakt dat nou uit."

    Twee mannen solliciteren naar dezelfde functie als vertegenwoordiger van een evenementenbureau. Dus de eerste kandidaat is Jan de Vries. Hij voert zijn sollicitatiegesprek met twee mannen.
    Zegt die gespreksleider: "Wie is Jan van Veen?"
    Zegt die sollicitant: "Ja, ik ben Jan van Veen" en vervolgens krijgt hij een dommige vragende glazigheid over zich.
    Even later nemen ze afscheid van Jan, wensen ze hem veel succes met zijn verdere sollicitaties en is de tweede kandidaat aan de beurt, Fons de Vries.
    Zegt die gespreksleider: "Wie is Fons de Vries?"
    Zegt die sollicitant: "Fons de Vries is een man die aan de frontlinie staat. Het is een man met ideeën, maar ook met de durf om draagvlak voor die ideeën te creëren. Teamplayer, maar zeker ook een solist. Fons de Vries staat voor zijn bedrijf. Hij is een man met een gevoelige antenne maar ook iemand die stevig in zijn schoenen staat. Fons de Vries verkoopt geen product. Fons de Vries verkoopt emoties. Over vijf jaar ziet hij zichzelf als manager in deze dynamische organisatie en ik raad jullie aan om Fons de Vries aan te nemen omdat hij de man is met de juiste bagage voor deze functie."
    Dus die gespreksleider kijkt zijn collega aan. Ze knikken naar elkaar. De gespreksleider steekt zijn hand uit naar Fons en zegt: "Gefeliciteerd, je bent aangenomen."

    Bob is een behoorlijk lange man en hij fietst dan ook als een razende op een kinderdriewielertje heen en weer door de straat. Zegt 1 van zijn buren tegen 'm dat die fietsjes niet bestand zijn tegen een dergelijk gewicht.
    Zegt Bob: "Oh nee, en al die kinderen met obesitas dan!"

    Twee mannen komen op een begrafenis, verkleed als Steve McQueen.
    Vraagt er iemand van: "Waarom zijn jullie verkleed als Steve McQueen?"
    Zegt een van die mannen: "We hoorden dat ze The Show Must Go On en Behomian Rhapsody gingen draaien dus het leek ons wel toepasselijk."

    Professor Jansen van Nederlandse taal- en letterkunde is te gast bij NOVA.
    Dus die presentator zegt van: "Professor, PABO-studenten die in hun laatste jaar zitten kregen onder meer de volgende zinnen onder ogen."
    Vervolgens verschijnen er op een monitor de zinnen 'Jan ontwikkeld zich uitstekend' en 'Elk jaar gebeurd het wel weer dat iemand een hand of een oog verliest door vuurwerk'.
    Vervolgens zegt de presentator: "83,7% van hen haalde geen fout uit deze twee zinnen. Wat vindt u daarvan, professor?"
    Zegt professor Jansen met een superieure blik en toon: "Tsja, zo moeilijk is 't kofschip toch niet, zou je zeggen."

    Vraagt de geschiedenisleraar tijdens een mondeling aan een mavo-leerling: "Waarom is het Stenen Tijdperk geëindigd?"
    Zegt die leerling: "Omdat de stenen op waren?"
    Zegt die leraar: "Nee, dat is niet het goeie antwoord maar ik vind het wel heel origineel! Je krijgt een 4 van me."

    Een man belt een vriend van hem op en zegt enthousiast: "Hé! Ik heb twee vrijkaartjes voor dat concert van Shakira van vanavond in de Kuip!"
    Zegt die vriend: "Gaaf man! Waar spreken we af?"
    Zegt die man: "Nee, ik ga met iemand anders."

    Dus The Beatles wilden een keer gaan karten, maar het ging niet door.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Zit een man op Death Row. Over twee dagger wordt hij met de elektrische stoel geëxecuteerd. Hij zit enthousiast mee te zingen met Nederlandse hits op zijn iPod.
    Zegt die bewaker tegen die man: "Nou, u bent nog best opgeruimd gezien wat u te wachten staat."
    Zegt die man: "Ach, je gaat niet voor je tijd hoor."

    Artsen constateren rhabdomyosarcomen bij een jongetje van zes.
    Zegt die arts tegen dat kind, waar de ouders bij zijn: "Je hebt rhabdomyosarcomen joh."
    Zegt dat jongetje: "Oke, en nu even in het Nederlands."
    Zegt die arts, een beetje geïrriteerd: “Dat is Nederlands hoor."
    Zegt dat jongetje: "Oh, sorry, ik dacht dat het Latijn was."

    Twee mannen scheppen op over wie de dikste vrouw is op hun kantoor.
    Zegt de een: "Bij mij werkt er een die is zo dik dat het water in het bekertje op je bureau beweegt als zij over de gang loopt."
    Zegt de ander: "Bij mijn werkt er een die zo dik is dat ze vloerbelasting moet betalen."


    DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
    Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
    Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
    Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
    Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
    Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


    DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
    Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
    Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
    Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
    Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
    Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
    Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
    Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


    EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE GRAP ALLER TIJDEN:
    Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


    MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
    Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


    EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VAN ALLE DELEN TOT NU TOE::

    Van diamondstor2
    Komt een smurf bij de bakker.
    (die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
    begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
    die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 13-01-2010 10:08:29 ]
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76744091
    FIPO.
    pi_76744175
    Om dit topic al op te leuken:p


    Een nogal gewelddadige rechter is thuis met zijn vrouw aan het eten.
    Plotseling gooit iemand een baksteen door de ruit.
    Zegt de rechter : 'Kom hier, dan sleep ik je voor het gerecht!!'
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 22:51:47 #4
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76744220
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef MichelWuyts het volgende:
    Om dit topic al op te leuken:p


    Een nogal gewelddadige rechter is thuis met zijn vrouw aan het eten.
    Plotseling gooit iemand een baksteen door de ruit.
    Zegt de rechter : 'Kom hier, dan sleep ik je voor het gerecht!!'
    Kun je van voor in de laatste zin niet beter door maken?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76744310
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Kun je van voor in de laatste zin niet beter door maken?
    nee , dan is het niet meer grappig:p(ofja is ook eigg de bedoeling he:p)
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_76744419
    Twee lege batterijen hebben een tijdje een relatie, maar de ene lege batterij ziet het niet meer zitten en wil ermee stoppen.
    "Maar, waarommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?" huilt de andere lege batterij.
    Zegt die ene lege batterij: "Ik mis gewoon de spanning"

    Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 23:01:17 #7
    151520 1DIOOT
    Koekoek 3 uur
    pi_76744811
    springt een kabouter over de drempel van een theewinkel 'huppeteej!'
    zegt de verkoper.. 'die hebben we niet'
    DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
    WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
    opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
    IK BEN HOOGBEVAAGD!
    pi_76744814
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef Aarsjeuk het volgende:
    Twee lege batterijen hebben een tijdje een relatie, maar de ene lege batterij ziet het niet meer zitten en wil ermee stoppen.
    "Maar, waarommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?" huilt de andere lege batterij.
    Zegt die ene lege batterij: "Ik mis gewoon de spanning"

    Tarrel & Tarrels vonden het toiletpapier uit.
      dinsdag 12 januari 2010 @ 23:02:11 #9
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_76744851
    TVG!
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_76745083
    Koos wil een pagina van zijn krant openslaan, maar het wil maar niet lukken. Eindelijk, na 6 pogingen komt hij op de volgende pagina, waar hij leest: 'Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.'
      dinsdag 12 januari 2010 @ 23:10:24 #11
    180443 Gummie
    Roze / Blauw
    pi_76745296
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef 1DIOOT het volgende:
    springt een kabouter over de drempel van een theewinkel 'huppeteej!'
    zegt de verkoper.. 'die hebben we niet'
    heb je niet zelf bedacht
    blijft wel leuk!
    omdat banaan..
      dinsdag 12 januari 2010 @ 23:44:53 #12
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76746894
    teeveepaard
    The Outside Agency
      woensdag 13 januari 2010 @ 08:39:20 #13
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76750995
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef 1DIOOT het volgende:
    springt een kabouter over de drempel van een theewinkel 'huppeteej!'
    zegt de verkoper.. 'die hebben we niet'
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 13 januari 2010 @ 10:02:45 #14
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76752582
    Een bedrijf zit in een reorganisatie. Henk, een van de afdelingshoofden, weet dat zijn baan op de tocht staat.
    Een man zegt tegen zijn baas: "Henk, ik wil dat je weet dat ik achter je sta hoor."
    Zegt die Baas: "Bedankt, Kees, dat stel ik echt op prijs."
    Dus een paar weken later komt Henk ten gehore dat Kees allemaal negatieve dingen over Henk heeft gezegd tegen de directeur. Hij besluit naar Kees toe te gaan en hem ermee te confronteren.
    Dus hij zegt: "Zeg Kees, ik hoor dat je allemaal negatieve dingen over me hebt gezegd tegen de directeur. Maar hoe zit dat. Je zei toch dat je achter me staat?"
    Zegt Kees: "Ja, klopt, maar ik bedoelde het figuurlijk."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 13 januari 2010 @ 10:04:42 #15
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76752611
    De directeur van een bedrijf loopt over de gangen en houdt een soort inspectie. Op een gegeven moment ziet hij dat zijn medewerkers allemaal enkelzijdig printen en kopiëren.
    Dus hij roept iedereen bij elkaar en zegt: "Mensen, ik vraag jullie om alleen nog maar dubbelzijdig te printen en te kopiëren. Die inkt is hartstikke duur."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76752789
    Is een man met zijn baas aan het tennissen.
    Plotseling vraagt ie : 'mag ik opslag?'
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_76752803
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef Federer-fan het volgende:
    De directeur van een bedrijf loopt over de gangen en houdt een soort inspectie. Op een gegeven moment ziet hij dat zijn medewerkers allemaal enkelzijdig printen en kopiëren.
    Dus hij roept iedereen bij elkaar en zegt: "Mensen, ik vraag jullie om alleen nog maar dubbelzijdig te printen en te kopiëren. Die inkt is hartstikke duur."
    En de grap dáárvoor is ook goed.
    pi_76752818
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 10:11 schreef MichelWuyts het volgende:
    Is een man met zijn baas aan het tennissen.
    Plotseling vraagt ie : 'mag ik opslag?'
    pi_76752927
    -Sinterklaas zit in de kleedkamer.
    -Zit ie daar Piet zwart te maken
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
      woensdag 13 januari 2010 @ 10:17:00 #20
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76752935
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 10:12 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    En de grap dáárvoor is ook goed.
    Bedankt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 13 januari 2010 @ 10:17:24 #21
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76752944
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 10:11 schreef MichelWuyts het volgende:
    Is een man met zijn baas aan het tennissen.
    Plotseling vraagt ie : 'mag ik opslag?'
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76753129
    Een zanger komt in een onbekende zaal.
    Vraagt de man van de muziek :'ga je stemmen?'
    Zegt de zanger : nee, ik ben pas 17.
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_76753339
    2 vrienden gaan samen naar de bios.
    Opeens horen ze veel geluid
    'Zegt ene : 'Let er maar niet op 'het is een kaskraker'
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_76753520
    Een walsbestuurder rijdt met zijn stagaire en een blaadje in zijn hand over de weg.
    'Dit is een plattegrond'
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
      woensdag 13 januari 2010 @ 10:36:21 #25
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76753612
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef MichelWuyts het volgende:
    Een walsbestuurder rijdt met zijn stagaire en een blaadje in zijn hand over de weg.
    'Dit is een plattegrond'
    The Outside Agency
    pi_76753645
    Komt een vrouw op een vliegveld. Ziet ze voor haar in de rij allemaal lijpe gasten staan.
    Zegt ze tegen haar man : 'ik vlieg niet met dat vliegtuig'
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_76753794
    Komt een Ridder terug op zijn kasteel. Hij heeft een naakt lijk van zijn maat in zijn handen.
    Vragen de mensen waarom hij naakt is.
    'Hij wilde niet in het harnas sterven'
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_76754259
    Een donorpatient is blij met zijn dokter
    'Jij hebt een hart voor de zaak'


    Een man koopt een grasmaaier terwijl hij een verharde tuin heeft.
    Waarom, vraagt zijn vrouw?
    Voor het maaiveld
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_76754267
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 10:41 schreef MichelWuyts het volgende:
    Komt een Ridder terug op zijn kasteel. Hij heeft een naakt lijk van zijn maat in zijn handen.
    Vragen de mensen waarom hij naakt is.
    'Hij wilde niet in het harnas sterven'
    Ridder Eduard kijkt over- en tussen de kantelen van het kasteel en ziet tot zijn grote schrik een enórm lelijk wijf aankomen. Nu moet je weten dat Eduard een echte rokkenjager is en die reputatie in stand wil houden. Dus besluit hij om haar toch maar aan te spreken: "Zo, schone deerne, wij gaan samen eens heerlijk genieten van een fijn maal en een goed glas rode wijn." Zegt dat mens: "Sodemieter gauw op, viezerik dat je d'r rondhangt".
      woensdag 13 januari 2010 @ 14:57:52 #30
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76763150
    Ik gooide laatst een steen naar een politieagent.
    Gelukkig voor hem had hij papier bij zich.

    The Outside Agency
    pi_76803156
    komt er een ridder bij zijn slot, Is hij de sleutel kwijt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      donderdag 14 januari 2010 @ 14:22:53 #32
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76806467
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 12:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
    komt er een ridder bij zijn slot, Is hij de sleutel kwijt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 14 januari 2010 @ 14:43:33 #33
    286050 Muridae
    Acta non Verba
    pi_76807360
    Meneer konijn stak ooit eens de weg over.
    Maar opeens vloog er een neger voorbij op een Segway.
    Meneer konijn zei tegen mevrouw konijn "waar is mijn puntmuts?!".
    De neger kwam thuis aan en ging een bakje nasi eten.
    pi_76809012
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 14:43 schreef Muridae het volgende:
    Meneer konijn stak ooit eens de weg over.
    Maar opeens vloog er een neger voorbij op een Segway.
    Meneer konijn zei tegen mevrouw konijn "waar is mijn puntmuts?!".
    De neger kwam thuis aan en ging een bakje nasi eten.


    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_76809225
    Komt de moraal ridder bij zijn slot wil de sleutel in het slot steken.
    Is het slot stuk.
    dit is dus het einde van het slot
    en het slot van het stuk,
    want het slot is stuk.
    dus nu moeten ze het slot helemaal op nieuw op bouwen en met een iets steviger slot.
    en de ridder kruipt nu dus maar tot die tijd in zijn burcht.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      donderdag 14 januari 2010 @ 15:28:57 #36
    286050 Muridae
    Acta non Verba
    pi_76809316
    Er was eens een prinses
    ze woonde in vliegend kasteel
    Ha, dat kan helemaal niet.
      donderdag 14 januari 2010 @ 15:44:38 #37
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76809997
    de "voor" en "na" foto's van Haïti zien er hetzelfde uit..
    The Outside Agency
      donderdag 14 januari 2010 @ 16:14:18 #38
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76811207
    Het voordeel van diarree is dat je ook onder de douche kan schijten
    The Outside Agency
      donderdag 14 januari 2010 @ 16:21:01 #39
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76811479
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 14:43 schreef Muridae het volgende:
    Meneer konijn stak ooit eens de weg over.
    Maar opeens vloog er een neger voorbij op een Segway.
    Meneer konijn zei tegen mevrouw konijn "waar is mijn puntmuts?!".
    De neger kwam thuis aan en ging een bakje nasi eten.




    Sorry, maar dit is wat mij betreft gewoon bager. Probeer iets creatiefs op te schrijven waar iets van humor in zit.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76813093
    en wat vind je van mijn slot verhaal federer-fan?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_76823378
    Is een man op de brug aan het wachten
    breekt de turnster haar rug
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
      donderdag 14 januari 2010 @ 21:41:39 #42
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76824962
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
    en wat vind je van mijn slot verhaal federer-fan?
    Die lange vond ik te gezocht en te lang. De slot-grap waarop ik met een reageerde vond ik wel leuk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 14 januari 2010 @ 21:42:03 #43
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76824981
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef MichelWuyts het volgende:
    Is een man op de brug aan het wachten
    breekt de turnster haar rug
    hahahahahahahahahahahahha

    The Outside Agency
    pi_76826345
    Loopt een man scheef over straat
    Zegt ie tegen een voorbijganger : 'Ik ben schots'
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_76856243
      vrijdag 15 januari 2010 @ 16:35:48 #46
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76856916
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef Apuleius het volgende:

    Schattige smiley.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:10:11 #47
    282544 Kakpizza
    haha ja doei
    pi_76858321
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 12:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
    komt er een ridder bij zijn slot, Is hij de sleutel kwijt.
    Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
    Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 17:33:21 #48
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76859095
    Mijn vrouw denkt dat ik een erectiestoornis heb...

    Ik heb gewoon het lef niet te zeggen dat ze een lelijk kutwijf is.
    The Outside Agency
    pi_76867976
    Wat is het toppunt van terrorismebestrijding?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 21:21:17 #50
    244764 zoekjewat
    wie zoekt zal vinden
    pi_76868347
    Loopt een man naar een boom zegt ie tegen de boom: haloo boom. Zegt de boom: wat doe je nou dom je weet tog dat bomen niet kunnen praten jong!!
    Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
    pi_76868613
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Schattige smiley.
    Heeft Cerror gemaakt, ik vind 'm briljant. Helemaal voor deze reeks.

    Maar goed, slechte moppen maar weer.

    En heet in Australië, HÉÉT, 43 graden Celcius, pfffffff! Dus zo'n Aussie bij zo'n oud menneke wat ijs bestellen: "One big bucket of ice, mate." Maar ja, het duurde en het duurde. Dus komt uiteindelijk die ouwe aan met een emmer water.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:49:51 #52
    278125 kapitalist
    Liever lui dan ambitieus
    pi_76886842
    Twee broers zijn met hun twee gezinnen op bergbeklimvakantie in Oostenrijk. Meteen de eerste dag zien de twee broers beide volledige gezinnen de berg afstorten. Allemaal dood: de twee vouwen en vier jonge kinderen. Dus de ene broer kijkt naar beneden, kijkt vervolgens zijn broer aan en zegt: "Ik vind dit een slecht voorteken."

    [ Bericht 6% gewijzigd door kapitalist op 16-01-2010 13:49:25 ]
    pi_76887128
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:49 schreef kapitalist het volgende:
    Twee broers zijn met hun twee gezinnen op bergbeklimvakantie in Oostenrijk.

    Meteen de eerste dag zien de twee broers beide volledige gezinnen de berg afstorten. Allemaal dood: de twee vouwen en vier jonge kinderen.

    Dus de ene broer kijkt naar beneden, kijkt vervolgens zijn broer aan en zegt op serieuze toon:
    "Ik vind dit een slecht voorteken."
    Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
      zaterdag 16 januari 2010 @ 13:10:01 #54
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76887535
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:49 schreef kapitalist het volgende:
    Twee broers zijn met hun twee gezinnen op bergbeklimvakantie in Oostenrijk.

    Meteen de eerste dag zien de twee broers beide volledige gezinnen de berg afstorten. Allemaal dood: de twee vouwen en vier jonge kinderen.

    Dus de ene broer kijkt naar beneden, kijkt vervolgens zijn broer aan en zegt op serieuze toon:
    "Ik vind dit een slecht voorteken."


    Wat mij betreft is na diamondstor2's smurfengrap de beste slechte zelfbedachte grap tot nu toe.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 16-01-2010 15:48:04 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76888398
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 12:49 schreef kapitalist het volgende:
    Twee broers zijn met hun twee gezinnen op bergbeklimvakantie in Oostenrijk.

    Meteen de eerste dag zien de twee broers beide volledige gezinnen de berg afstorten. Allemaal dood: de twee vouwen en vier jonge kinderen.

    Dus de ene broer kijkt naar beneden, kijkt vervolgens zijn broer aan en zegt op serieuze toon:
    "Ik vind dit een slecht voorteken."
    !! GE-WEL-DIG!
    pi_76895590
    pi_76895923
    er zitten 99 belgen en 1 hollander in een vliegtuig, ineens valt de bodem van het vliegtuig eruit. Alle passagiers hangen aan het plafond van het vliegtuig. De piloot roept om: als 1 iemand zich laat vallen halen we het wel. Dus de Nederlander denkt, prima, ik laat me wel vallen. Alle Belgen zijn hem dankbaar en geven hem een warm applaus.
    http://www.gloyou.com/radio chille online radio
    pi_76896409
    Alle Federer-fan-grappen tot nu toe in één document (hopelijk werkt het):

    http://www.box.net/shared/490pm03va1
      zaterdag 16 januari 2010 @ 18:16:29 #59
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76896648
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 18:06 schreef nightcowboy het volgende:
    Alle Federer-fan-grappen tot nu toe in één document (hopelijk werkt het):

    http://www.box.net/shared/490pm03va1
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76915124
    Kees komt te laat op zijn werk en moet zich dus melden bij zijn baas.
    Dus Kees gaat het kantoor van zijn baas binnen.
    Zijn baas: Zo Kees, waarom ben je te laat vandaag?
    Kees: Tja, mijn vrouw die eh..
    Zijn baas: Ah ja, ik hoor al, het is in orde, ga maar aan het werk.

    Dus Kees weer aan het werk. Volgende morgen is hij weer te laat, dus hij moet zich wederom melden bij zijn baas.
    Zijn baas: Kees, weer te laat vandaag, waarom deze keer?
    Kees: Ja mijn vrouw die...
    Zijn baas: Laat maar, ik weet hoe dat gaat, het is in orde ga maar aan het werk.

    Zo komt Kees elke dag te laat en na 3 dagen hoeft hij alleen maar het kantoor binnen te lopen en zegt zijn baas: Aha, zeker weer je vrouw, het is in orde, ga maar aan het werk.

    Twee weken later is er etentje met alle werknemers en diens partners, eenmaal weer thuisgekomen zegt Kees' vrouw tegen Kees: Ik hoor dat je mij altijd de schuld geeft als je te laat bent, waar slaat dat nou op?
    Kees: Nou, het is ook jouw schuld natuurlijk, jij leidt me af en je houdt me altijd op!
    Zijn vrouw: Wat een onzin, dus jij wilt zeggen dat als ik er een keer niet ben dat je dan wel op tijd bent?
    Kees: Maar natuurlijk, voor ik met je trouwde was ik ook altijd op tijd.
    Zijn vrouw: Goed, dat gaan we dan direct uit testen, vanavond ga ik weg en ik ben pas morgenochtend terug.

    Die avond gaat Kees dus extra vroeg slapen natuurlijk en zet maar liefst 4 verschillende wekkers om maar op tijd te zijn en voila, het lukt, precies op tijd komt Kees de volgende dag aan op zijn werk.
    Uitgerekend die dag blijkt zijn baas te laat te zijn. Kees gaat het kantoor van zijn baas binnen en gaat vervolgens met een triomfantelijk glimlach in zijn stoel zitten.
    Twintig minuten later komt zijn baas dan eindelijk binnen. Kees kijkt hem lachend aan en zegt: Haha, zeker je vrouw?
    Zegt zijn baas: Nee, die van jouw!
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
      zondag 17 januari 2010 @ 09:44:05 #61
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76915486
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 07:59 schreef Shreyas het volgende:
    Kees komt te laat op zijn werk en moet zich dus melden bij zijn baas.
    Dus Kees gaat het kantoor van zijn baas binnen.
    Zijn baas: Zo Kees, waarom ben je te laat vandaag?
    Kees: Tja, mijn vrouw die eh..
    Zijn baas: Ah ja, ik hoor al, het is in orde, ga maar aan het werk.

    Dus Kees weer aan het werk. Volgende morgen is hij weer te laat, dus hij moet zich wederom melden bij zijn baas.
    Zijn baas: Kees, weer te laat vandaag, waarom deze keer?
    Kees: Ja mijn vrouw die...
    Zijn baas: Laat maar, ik weet hoe dat gaat, het is in orde ga maar aan het werk.

    Zo komt Kees elke dag te laat en na 3 dagen hoeft hij alleen maar het kantoor binnen te lopen en zegt zijn baas: Aha, zeker weer je vrouw, het is in orde, ga maar aan het werk.

    Twee weken later is er etentje met alle werknemers en diens partners, eenmaal weer thuisgekomen zegt Kees' vrouw tegen Kees: Ik hoor dat je mij altijd de schuld geeft als je te laat bent, waar slaat dat nou op?
    Kees: Nou, het is ook jouw schuld natuurlijk, jij leidt me af en je houdt me altijd op!
    Zijn vrouw: Wat een onzin, dus jij wilt zeggen dat als ik er een keer niet ben dat je dan wel op tijd bent?
    Kees: Maar natuurlijk, voor ik met je trouwde was ik ook altijd op tijd.
    Zijn vrouw: Goed, dat gaan we dan direct uit testen, vanavond ga ik weg en ik ben pas morgenochtend terug.

    Die avond gaat Kees dus extra vroeg slapen natuurlijk en zet maar liefst 4 verschillende wekkers om maar op tijd te zijn en voila, het lukt, precies op tijd komt Kees de volgende dag aan op zijn werk.
    Uitgerekend die dag blijkt zijn baas te laat te zijn. Kees gaat het kantoor van zijn baas binnen en gaat vervolgens met een triomfantelijk glimlach in zijn stoel zitten.
    Twintig minuten later komt zijn baas dan eindelijk binnen. Kees kijkt hem lachend aan en zegt: Haha, zeker je vrouw?
    Zegt zijn baas: Nee, die van jouw!


    Zelf bedacht? Sterk hoor. En het is volgens mij de langste slechte zelfbedachte grap aller tijden.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 17 januari 2010 @ 09:47:55 #62
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76915518
    Henk zit op school. Hij is de hele tijd aan het praten met andere leerlingen en op zijn telefoon aan het kijken.
    Dus op een gegeven moment is de leraar het zat dus die zegt zo van: "Henk, geef jij nu eens een uitgebreide samenvatting van wat ik in de laatste tien minuten heb gezegd."
    Henk begint te praten en hij geeft, tot verbazing van de leraar, precies aan wat de leraar heeft verteld en uiteindelijk is hij twintig minuten aan het woord."
    Zegt die leraar: "Oké , stop maar, maar hoe kan dat nou? Ik was tien minuten aan het woord en jij vatte het in twintig minuten samen?"
    Zegt Henk: "Nou, u wilde toch een uitgebreide samenvatting."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 17 januari 2010 @ 16:22:51 #63
    251574 Zuunigerd
    Ons is zuunig
    pi_76927743
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef Federer-fan het volgende:
    Henk zit op school. Hij is de hele tijd aan het praten met andere leerlingen en op zijn telefoon aan het kijken.
    Dus op een gegeven moment is de leraar het zat dus die zegt zo van: "Henk, geef jij nu eens een uitgebreide samenvatting van wat ik in de laatste tien minuten heb gezegd."
    Henk begint te praten en hij geeft, tot verbazing van de leraar, precies aan wat de leraar heeft verteld en uiteindelijk is hij twintig minuten aan het woord."
    Zegt die leraar: "Oké , stop maar, maar hoe kan dat nou? Ik was tien minuten aan het woord en jij vatte het in twintig minuten samen?"
    Zegt Henk: "Nou, u wilde toch een uitgebreide samenvatting."
    Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
    TS verdient een standbeeld.
    pi_76927799
    TVP
    Ik krijg nog geld van je.
    pi_76927820
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef Federer-fan het volgende:
    Henk zit op school. Hij is de hele tijd aan het praten met andere leerlingen en op zijn telefoon aan het kijken.
    Dus op een gegeven moment is de leraar het zat dus die zegt zo van: "Henk, geef jij nu eens een uitgebreide samenvatting van wat ik in de laatste tien minuten heb gezegd."
    Henk begint te praten en hij geeft, tot verbazing van de leraar, precies aan wat de leraar heeft verteld en uiteindelijk is hij twintig minuten aan het woord."
    Zegt die leraar: "Oké , stop maar, maar hoe kan dat nou? Ik was tien minuten aan het woord en jij vatte het in twintig minuten samen?"
    Zegt Henk: "Nou, u wilde toch een uitgebreide samenvatting."
    Ik krijg nog geld van je.
      zondag 17 januari 2010 @ 17:57:04 #66
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76931099
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 16:22 schreef Zuunigerd het volgende:

    [..]


    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 16:24 schreef Rnie het volgende:

    [..]


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 17 januari 2010 @ 18:00:49 #67
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76931236
    Jan vertelt Kees, een vriend van hem, over zijn werk.
    Zegt Jan: "Er is bij ons op het werk iets bizars gebeurd joh. Een collega van me vroeg al jaren bij de directeur om loonsverhoging. Maar hij kreeg steeds nul op zijn rekwest. Maar nu bood die directeur hem opeens een enorme loonsverhoging aan. Hij zou het dubbele gaan verdienen!"
    Zegt Kees: "Geweldig joh! Hoe reageerde je collega?"
    Zegt Jan: "Nou, dat is dus het bizarre. Hij kreeg een hartaanval. Hij is zich letterlijk doodgeschrokken."
    Zegt Kees: "Serieus?"
    Zegt Jan: "Ja, hij was opslag dood."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 17-01-2010 19:12:13 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76931326
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
    Jan vertelt Kees, een vriend van hem, over een van zijn werk.
    Zegt Jan: "Er is bij ons op het werk iets bizars gebeurd joh. Een collega van me vroeg al jaren bij de directeur om loonsverhoging. Maar hij kreeg steeds nul op zijn rekwest. Maar nu bood die directeur hem opeens een enorme loonsverhoging aan. Hij zou het dubbele gaan verdienen!"
    Zegt Kees: "Geweldig joh! Hoe reageerde je collega?"
    Zegt Jan: "Nou, dat is dus het bizarre. Hij kreeg een hartaanval. Hij is zich letterlijk doodgeschrokken."
    Zegt Kees: "Serieus?"
    Zegt Jan: "Ja, hij was opslag dood."
    pi_76931607
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
    Jan vertelt Kees, een vriend van hem, over een van zijn werk.
    Zegt Jan: "Er is bij ons op het werk iets bizars gebeurd joh. Een collega van me vroeg al jaren bij de directeur om loonsverhoging. Maar hij kreeg steeds nul op zijn rekwest. Maar nu bood die directeur hem opeens een enorme loonsverhoging aan. Hij zou het dubbele gaan verdienen!"
    Zegt Kees: "Geweldig joh! Hoe reageerde je collega?"
    Zegt Jan: "Nou, dat is dus het bizarre. Hij kreeg een hartaanval. Hij is zich letterlijk doodgeschrokken."
    Zegt Kees: "Serieus?"
    Zegt Jan: "Ja, hij was opslag dood."
    Ik krijg nog geld van je.
      zondag 17 januari 2010 @ 19:11:16 #70
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76933804
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 18:03 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]


    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 18:09 schreef Rnie het volgende:

    [..]


    Klasse dit, jongens.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76933853
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 19:11 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]


    [..]

    Klasse dit, jongens.
    Hoe verzin je ze federer fan?
    Ik krijg nog geld van je.
      zondag 17 januari 2010 @ 19:23:20 #72
    287850 RikKer93
    Serious shit
    pi_76934333
    Komt een zak chips bij de slager zegt de slager: "ik snap het niet"

    Ken je die mop over Haiti: Schokkend he

    Komt een man bij de dokter maar de dokter vind van niet
    Naatje_1 : Het is toch wat met die rikker
    Men denkt van hem, hij is een pennenlikker
    Maar hij zit gewoon achter fok
    en niet in een ambtenaarshok
    pi_76934363
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 19:23 schreef RikKer93 het volgende:
    Komt een zak chips bij de slager zegt de slager: "ik snap het niet"

    Ken je die mop over Haiti: Schokkend he

    Komt een man bij de dokter maar de dokter vind van niet
      zondag 17 januari 2010 @ 19:25:37 #74
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76934417
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 19:23 schreef RikKer93 het volgende:
    Komt een zak chips bij de slager zegt de slager: "ik snap het niet"

    Ken je die mop over Haiti: Schokkend he

    Komt een man bij de dokter maar de dokter vind van niet
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 17 januari 2010 @ 19:47:22 #75
    287850 RikKer93
    Serious shit
    pi_76935336
    Ze moesten toch slecht zijn?

    Stelletje rutgers
    Naatje_1 : Het is toch wat met die rikker
    Men denkt van hem, hij is een pennenlikker
    Maar hij zit gewoon achter fok
    en niet in een ambtenaarshok
    pi_76938496
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 17:57 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]


    [..]


    daar moest ik serieus om lachen
    http://www.gloyou.com/radio chille online radio
      zondag 17 januari 2010 @ 21:27:19 #77
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76940356
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef Shuraa het volgende:

    [..]

    daar moest ik serieus om lachen
    Waarom precies?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77007889
    Roger Federer heeft vandaag met de nodige moeite de tweede ronde bereikt van de Australian Open. Zijn chauffeur had zich verslapen.
      dinsdag 19 januari 2010 @ 13:35:54 #79
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77008123
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 13:28 schreef Apuleius het volgende:
    Roger Federer heeft vandaag met de nodige moeite de tweede ronde bereikt van de Australian Open. Zijn chauffeur had zich verslapen.
    The Outside Agency
    pi_77010011
    Twee harige bierbuiken zitten samen op de motor. Het is al aardig donker op de weg en de lantarenpalen werken niet. Plotseling zien ze 2 koplampen op zich af komen waarop de besturende bierbuik, die meestal wel in is voor een beetje waaghalzerij, besluit om er tussen door te rijden.

    Ze worden wakker in het ziekenhuis en de ene bierbuik zegt tegen de ander: "Er reed nog een 3e motorrijder in het midden die zijn licht uit had"
    "God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?"
      dinsdag 19 januari 2010 @ 19:54:00 #81
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77023538
    Ik kreeg laatst een bloedneus omdat ik in m'n neus pulkte..
    Mijn moeder zei:"Eigen schuld, krijg je ervan als je je vinger d'r insteekt!"
    De dag erna werd mijn ma ongesteld.
    Één keer raden wat ik zei.

    The Outside Agency
    pi_77023856
    Geert en Rita lopen over straat
    Wordt Rita opeens doodgereden door een bus
      dinsdag 19 januari 2010 @ 20:00:41 #83
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77023889
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
    Geert en Rita lopen over straat
    Wordt Rita opeens doodgereden door een bus
    serieus, ik lach dubbel
    The Outside Agency
    pi_77024317
    Komt een man bij een tuincentrum
    Vertel hij tegen de verkoper ' Ik heb hier gisteren een tuinstoel gekocht'
    En wat is het probleem ?
    'Ik lag dubbel'
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
      dinsdag 19 januari 2010 @ 21:07:43 #85
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77027141
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 13:28 schreef Apuleius het volgende:
    Roger Federer heeft vandaag met de nodige moeite de tweede ronde bereikt van de Australian Open. Zijn chauffeur had zich verslapen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77028031
    Twee agenten volgt al een tijdje een man op de snelweg die te hard rijdt. Ze geven hem een stopteken en als ze stil staan zien ze ineens dat het Albert Einstein is. Maar ook hij wordt gewoon op de bon geslingerd. Die politie: "Dag meneer, we houden u aan omdat u te hard reed over de snelweg."
    Einstein:"Alles is relatief".
    Politie:" "
      woensdag 20 januari 2010 @ 08:02:57 #87
    225239 AapjeAapje
    ik maak kuttopics.
    pi_77040919
    Jantje staat in de keuken voor om een boterham met pindakaas te smeren.
    En dan. Is de pindakaas op!!!
    h
      woensdag 20 januari 2010 @ 08:05:48 #88
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77040936
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Sneijder5 het volgende:
    Twee agenten volgt al een tijdje een man op de snelweg die te hard rijdt. Ze geven hem een stopteken en als ze stil staan zien ze ineens dat het Albert Einstein is. Maar ook hij wordt gewoon op de bon geslingerd. Die politie: "Dag meneer, we houden u aan omdat u te hard reed over de snelweg."
    Einstein:"Alles is relatief".
    Politie:" "
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 20 januari 2010 @ 08:06:34 #89
    225239 AapjeAapje
    ik maak kuttopics.
    pi_77040942
    Oeh oeh oeh!

    Komt een man bij de bakker. Zegt de bakker:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Komt een man bij de slager. Zegt de bakker:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    h
    pi_77090247
    Een turk die geld Döneerd aan 555 is nooit grappig.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_77090284
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
    Een turk die geld Döneerd aan 555 is nooit grappig.
      donderdag 21 januari 2010 @ 11:45:53 #92
    272004 eucalyptus
    Lurken als een grote
    pi_77090518
    Komt er zo'n hond bij de slager, zegt-ie: Mag ik wel één kilo gehakt? Die slager: Goh, ik wist niet dat honden vlees eten.

    Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
    pi_77101724
    Ik weet er ein!!!!

    EINZ111!!! ___ rolfmao dat is de grap al!!!
    pi_77109671
    Een vrouw komt bij de kapper binnen met de mededeling dat ze hairextensions wel ziet zitten.

    Vraagt die kapper, terwijl ie wazig om zich heen kijkt: "Waar dan?"
      donderdag 21 januari 2010 @ 19:42:42 #95
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77110112
    Ik hou op met mn staking, ik kan 't niet langer zonder slechte grappen.

    Belt zo'n man 's ochtends naar de Trouw.
    Meneer: '' Ja, mn krantje is er nog niet en het is al 07:31! ''
    Mevrouw: '' Dat is spijtig meneer, ik zal u een nieuwe sturen. U ontvangt hem vanmiddag rond 12 uur.''
    Meneer: '' Oke, gelukkig maar. Ik dacht dat ie nooit zou komen.''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_77110654
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef Runselpink het volgende:
    Ik hou op met mn staking, ik kan 't niet langer zonder slechte grappen.

    Belt zo'n man 's ochtends naar de Trouw.
    Meneer: '' Ja, mn krantje is er nog niet en het is al 07:31! ''
    Mevrouw: '' Dat is spijtig meneer, ik zal u een nieuwe sturen. U ontvangt hem vanmiddag rond 12 uur.''
    Meneer: '' Oke, gelukkig maar. Ik dacht dat ie nooit zou komen.''
    WTF?
    pi_77112777
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 19:33 schreef Apuleius het volgende:
    Een vrouw komt bij de kapper binnen met de mededeling dat ze hairextensions wel ziet zitten.

    Vraagt die kapper, terwijl ie wazig om zich heen kijkt: "Waar dan?"
      donderdag 21 januari 2010 @ 22:07:53 #98
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77118435
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
    Een turk die geld Döneerd aan 555 is nooit grappig.
    Da's mijn grap hoor.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 21 januari 2010 @ 22:36:43 #99
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77120180
    Twee vrienden, die allebei tennisfans zijn, spreken elkaar over de Australian Open.
    Zegt de een: "Zo, volg je het nog een beetje?"
    Zegt de ander: "Nou, niet echt. Waarom zijn al die partijen 's nachts en 's ochtends vroeg?"
    Zegt de een: "Komt door het tijdsverschil."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77123036
    Vraagt Lieke aan Manon: "Zeg, Manon, sla jij wel eens op je eigen hoofd?" Doet Manon: " ".
    pi_77123112
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
    Twee vrienden, die allebei tennisfans zijn, spreken elkaar over de Australian Open.
    Zegt de een: "Zo, volg je het nog een beetje?"
    Zegt de ander: "Nou, niet echt. Waarom zijn al die partijen 's nachts en 's ochtends vroeg?"
    Zegt de een: "Komt door het tijdsverschil."
      vrijdag 22 januari 2010 @ 00:43:32 #102
    278125 kapitalist
    Liever lui dan ambitieus
    pi_77125699
    Jan houdt tegenover zijn vriend Piet een heel pleidooi voor het reguleren van kerstbonussen. Piet blijft strak voor zich uitkijken zonder te reageren, totdat Jan ongeduldig uitroept: "Of vind je dat allemaal maar onzin wat ik heb lopen vertellen?" Zegt Piet: "Ja."
      vrijdag 22 januari 2010 @ 00:57:52 #103
    278125 kapitalist
    Liever lui dan ambitieus
    pi_77125934
    De hele wereld heeft het over een super-IQ-kwis die de volgende maand gehouden gaat worden. De beste wetenschappers aller tijden doen er aan mee, en het is de meest prestitieuze wereldevenement van het decennium. Alle kranten schrijven erover. Uiteindelijk is het zover. 200 miljoen mensen over de hele wereld zijn live aan de buis gekluisterd. En dan komt de eerste vraag. Het is een hele ingewikkelde wiksundevraagstuk, met allerlei integraaltekens, griekse letters en complexe factoren erin. De wiskundige is het eerste aan de beurt om antwoord te geven. Hij denkt heel lang na, terwijl iedereen met spanning afwacht. Eindelijk komt er een glimlach op zijn lippen en antwoordt hij: "85". Zegt de kwismaster: "Helaas, dat is fout. Het juiste antwoord is 163."
    pi_77127104
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
    Twee vrienden, die allebei tennisfans zijn, spreken elkaar over de Australian Open.
    Zegt de een: "Zo, volg je het nog een beetje?"
    Zegt de ander: "Nou, niet echt. Waarom zijn al die partijen 's nachts en 's ochtends vroeg?"
    Zegt de een: "Komt door het tijdsverschil."
    Met dank aan de_boswachter.
      vrijdag 22 januari 2010 @ 07:57:06 #105
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77129076
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 02:25 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]

    Met dank aan de_boswachter.
    Oeps. Maar ik heb er een grap van gemaakt.

    Gister ook op het tennispark, vroeg ik aan een niet heel erg slimme jongen (ben ik trouwens zelf ook niet ):
    Ik: "He, hoe is 't?
    Hij: "Ja, goed."
    Ik: "Heb je nog wat gezien van de Australian Open?"
    Hij: "Niet zoveel."
    Ik: "Weet je waarom de meeste partijen 's nachts en 's ochtends vroeg zijn?"
    Hj: "Door het tijdsverschil?"
    Ik: "Dat komt door het tijdsverschil."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 22 januari 2010 @ 08:31:42 #106
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77129367
    De Franse dichter Claude Viool is in Nederland omdat hij ook eens in het Nederlands gedichten wil leren schrijven. Een jaar lang heeft hij een opleiding Nederlands voor anderstaligen gedaan. Dus hij zit aan de Maas en krijgt inspiratie.
    Hij schrijft: 'Denkend aan Holland zie ik breede rivieren traag door oneindig laagland gaan, rijen ondenkbaar ijle populieren als hooge pluimen aan den einder staan.'
    Op een gegeven moment komt er een passant langs. Trots leest Claude Viool het gedicht aan de man voor.
    Zegt die man: "Sorry, maar dat gedicht is van Hendrik Marsman. Het is een heel bekend Nederlands gedicht dat al best oud is."
    Zegt Claude Viool teleurgesteld: "Nou, schiet mij maar lek.'
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77131005
    Andre Kuipers in de ruimte tegen Wubbo Ockels:
    '' je spaced em gek! "
      vrijdag 22 januari 2010 @ 13:24:30 #108
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77137710
    Hoe noem je een hond die overal blijft plakken?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77137840
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
    Hoe noem je een hond die overal blijft plakken?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Echt hè.
    pi_77137859
    Deze hoorde ik gister van een collega (dus niet door mij zelf bedacht);

    Dr gooit zo'n postbode een brief in de bus.
    Zegt die chaufeur; "Wtf moet ik hier nou weer mee?!,,
    pi_77144021
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 08:31 schreef Federer-fan het volgende:
    De Franse dichter Claude Viool is in Nederland omdat hij ook eens in het Nederlands gedichten wil leren schrijven. Een jaar lang heeft hij een opleiding Nederlands voor anderstaligen gedaan. Dus hij zit aan de Maas en krijgt inspiratie.
    Hij schrijft: 'Denkend aan Holland zie ik breede rivieren traag door oneindig laagland gaan, rijen ondenkbaar ijle populieren als hooge pluimen aan den einder staan.'
    Op een gegeven moment komt er een passant langs. Trots leest Claude Viool het gedicht aan de man voor.
    Zegt die man: "Sorry, maar dat gedicht is van Hendrik Marsman. Het is een heel bekend Nederlands gedicht dat al best oud is."
    Zegt Claude Viool teleurgesteld: "Nou, schiet mij maar lek.'
    & Claude Viool. Zo wil ik nog wel eens Jean Jurck gebruiken.
      vrijdag 22 januari 2010 @ 16:15:15 #112
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77144795
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    & Claude Viool. [...]


    Ik moest lachen toen ik hem vanochtend bedacht.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77145545
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 16:15 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]



    Ik moest lachen toen ik hem vanochtend bedacht.
    Ja, dat zou ik ook gedaan hebben als ik 'm had bedacht, maar dat heb ik niet, want daar zijn mijn moppenskillz te belegen voor.

    Oh ja: Het is agressief en rijdt de hele dag rondjes.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 22 januari 2010 @ 16:34:51 #114
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77145601
    Zitten zo twee poezen in de achtertuin.
    Poes 1: '' Wat een weer vandaag zeg.''
    Poes 2: '' Ja, echt hondenweer.''
    Poes 3: '' Oh, daar heb je hem al.''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_77145651
    Een retesnelle meubelverhuizer met de naam Chuck Morres.
    pi_77145671
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 16:34 schreef Runselpink het volgende:
    Zitten zo twee poezen in de achtertuin.
    Poes 1: '' Wat een weer vandaag zeg.''
    Poes 2: '' Ja, echt hondenweer.''
    Poes 3: '' Oh, daar heb je hem al.''
    pi_77145676
    Ik zeg WEEEEEEEEKENDDD!!!!!
    Eskimo Joe
      vrijdag 22 januari 2010 @ 16:38:12 #118
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77145738
    Hoe zou Chuck Norris in Duckstad heten?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 22 januari 2010 @ 21:46:57 #119
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77158099
    Hoeveel bier kan er in een eekhoorn?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_77159001
    Goede grappen jongens
      vrijdag 22 januari 2010 @ 22:37:57 #121
    282544 Kakpizza
    haha ja doei
    pi_77160507
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
    Hoe zou Chuck Norris in Duckstad heten?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
    Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
      vrijdag 22 januari 2010 @ 22:48:13 #122
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77161022
    Tijdens de schaatswedstrijden in Heerenveen ( ), zijn er grote groepen fans naar het schaatsen gekomen. De eerste fans komen bij de kassa.
    Fan: '' Mag ik 3 kaartjes, 2 volwassenen en 1 kind. ''
    Kassa-fries: '' Wilt u er ook zegels bij? ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_77161233
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 22:37 schreef Kakpizza het volgende:

    [..]


    Heb je de spoiler bekeken?
      vrijdag 22 januari 2010 @ 23:03:50 #124
    282544 Kakpizza
    haha ja doei
    pi_77161812
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]

    Heb je de spoiler bekeken?
    Ja, ik vond hem niet grappig.
    Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
    Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
    pi_77161966
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 23:03 schreef Kakpizza het volgende:

    [..]

    Ja, ik vond hem niet grappig.
    Daar gaat het niet om.
    pi_77162658
    En die vent vraagt zo aan zijn maatje: "Zeg, ken jij FOK! eigenlijk ." Zegt dat maatje van 'm: "Nee, dat zegt me niets ." Zegt die vent weer: "Oh, dus SZG zegt je dan ook niks ." Vraagt dat maatje weer: "Wat de neuk is SZG nou weer? ."

    Zegt die vent: "Ja, slechte zelfbedachte grappen natuurlijk! ."
      zaterdag 23 januari 2010 @ 00:13:10 #127
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77164395
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
    Hoe noem je een hond die overal blijft plakken?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    dat zijn ze !
    The Outside Agency
    pi_77175071
    hier een hele slechte, hij is niet van mij:

    Jan en Kees doen mee aan lingo.
    Luciel: Jan,jij mag beginnen met het eerste 7-letter woord.
    Jan: vagina, V,A,G,I,N,A
    Luciel: jan, vagina heeft 6 letters....
    Jan: ow, juist ja. EUhm: pagina dan:P,A,G,I,N,A
      zaterdag 23 januari 2010 @ 14:11:02 #129
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77175551
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef haakon het volgende:

    [..]

    dat zijn ze !
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 23 januari 2010 @ 14:12:42 #130
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77175605
    Een man en een vrouw die allebei geaffecteerd praten gaan naar een Indiaas restaurant. Ze bestellen en twintig minuten laten komt het eten.
    Maar het eten van die man is veel te mild, dus hij zegt tegen de ober: "Dit is mild eten en ik had scherp eten besteld. Kunt u dat currygeren?"

    [ Bericht 3% gewijzigd door Federer-fan op 23-01-2010 17:18:40 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77182598
    het is keihard en het zit in je bureau ...

    lator
    ik heb vaak haast, zodat ik meer tijd heb om traag te zijn
    pi_77225049
    Hoe noem je een houten want?

    een wand
      maandag 25 januari 2010 @ 21:23:04 #133
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77267482
    Een 82-jarige oma klaagt er bij haar 20-jarige kleinzoon over dat ze zo eenzaam is. Dus hij besluit een computer voor haar te kopen en allemaal dingen te installeren, zoals msn, Skype, ICQ, Hyves en Facebook opdat ze wat contacten kan opbouwen.
    Op een gegeven moment belt oma haar kleinzoon op en zegt: "Jongen, het wordt me allemaal te veel met al dat geïnternet. Ik heb besloten om zelfmoord te plegen."
    Zegt die kleinzoon verschrikt: "Nee, oma, doe het niet, alstublieft!"
    Zegt die oma: "Nee, ik bedoel internetzelfmoord."
    Zegt die kleinzoon: "Ja, dat snap ik, maar hoe lang denk je dat het me heeft gekost om al die zooi te installeren!"

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 26-01-2010 12:22:06 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 25 januari 2010 @ 22:33:24 #134
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77271240
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
    Een 82-jarige oma klaagt er bij haar 20-jarige kleinzoon over dat ze zo eenzaam is. Dus hij besluit een computer voor haar te kopen en allemaal dingen te installeren, zoals msn, Skype, ICQ, Hyves en Facebook opdat ze wat contacten kan opbouwen.
    Op een gegeven moment belt oma haar kleinzoon op en zegt: "Jongen, het wordt me allemaal te veel met al dat geïnternet. Ik heb besloten om zelfmoord te plegen."
    Zegt die kleinzoon verschrikt: "Nee, oma, doe het niet, alstublieft!"
    Zegt die oma: "Nee, ik bedoel internetzelfmoord."
    Zegt die kleinzoon: "Ja, dat snap ik, hoe lang denk je dat het me heeft gekost om al die zooi te installeren!"
    Ik vind 'm wel grappig
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_77272240
    Komt een kale Imker bij de kapper
    De kapper denkt dus meteen 'Wat moet hij hier'
    Zegt de man : kun je mij bijknippen?
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
      maandag 25 januari 2010 @ 23:47:32 #136
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77274789
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Ik vind 'm wel grappig
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 25 januari 2010 @ 23:47:47 #137
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77274804
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef MichelWuyts het volgende:
    Komt een kale Imker bij de kapper
    De kapper denkt dus meteen 'Wat moet hij hier'
    Zegt de man : kun je mij bijknippen?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 29 januari 2010 @ 12:35:42 #138
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77411924
    Hoe noem je dierenartsen die alleen leeuwen behandelen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 31 januari 2010 @ 20:31:10 #139
    272004 eucalyptus
    Lurken als een grote
    pi_77488122
    Kom ik thuis, nick en simon op de radio.

    Dus ik zeg zo: ga daar eens van af joh!
    Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
    pi_77499668
    Een jongen ziet een leuk, schaars gekleed meisje in de disco. Dus hij erop af en zegt: Volgens mij ben jij best heet!
    Zegt dat meisje: Nee hoor, gewoon 37 graden, net als de meeste mensen.
    Zegt die jongen: Haha, droog!
    Zeg dat meisje: Nee, ook dat niet.
    Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
    Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
      maandag 1 februari 2010 @ 17:38:15 #141
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77519606
    Jobje en Jobjo zijn aan het eten.
    Jobje: '' Wat een weer is het vandaag zeg ''
    Jobjo: '' Ja, echt niet relaxed. Zo'n 38 graden?''
    Jobje: '' Dat had ik nou nooit verwacht. '
    Jobjo: '' Hoezo niet dan?''
    Jobje: '' ik dacht dat vliegen altijd doodgingen bij 37 graden. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_77522721
    Komt een pinguïn bij de bakker,
    zegt de pinguïn: doe mij maar 1 brood.
    vraagt de bakker: wit of bruin?
    waarop de pinguïn antwoordt: ah, maakt niet uit. ik ben toch op de scooter.
    Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
      maandag 1 februari 2010 @ 20:00:50 #143
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77525736
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:03 schreef kaasindekoelkast het volgende:
    Komt een pinguïn bij de bakker,
    zegt de pinguïn: doe mij maar 1 brood.
    vraagt de bakker: wit of bruin?
    waarop de pinguïn antwoordt: ah, maakt niet uit. ik ben toch op de scooter.
    omg, hoevaak is die wel niet langs gekomen
    The Outside Agency
    pi_77526911
    Liggen er zo 2 gasten onder het puin in Haiti. Zegt de 1 tegen de ander: Mag ik 10 Euro lenen? Zegt de ander: Nee sorry man, ik zit een beetje krap

    [ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 03-02-2010 23:22:48 ]
    lekker faxen heel de dag echt genot
      maandag 1 februari 2010 @ 20:25:19 #145
    230109 Id_do_her
    Overal en nergens.
    pi_77527024
    Overeenkomst tussen vrouwen en ruitenwissers?


    Als ze nat zijn piepen ze niet.
    With my pack on my back, down the road I will stray.
      maandag 1 februari 2010 @ 21:50:23 #146
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77531120
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
    Liggen er zo 2 gasten onder het puin in Haiti. Zegt de 1 tegen de ander: Mag ik 10 Euro lenen? Zegt de één: Nee sorry man, ik zit een beetje krap


    Da's een hele beste.

    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77531144
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
    Liggen er zo 2 gasten onder het puin in Haiti. Zegt de 1 tegen de ander: Mag ik 10 Euro lenen? Zegt de één: Nee sorry man, ik zit een beetje krap
    Baas
    Ik krijg nog geld van je.
    pi_77531218
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man en een vrouw die allebei geaffecteerd praten gaan naar een Indiaas restaurant. Ze bestellen en twintig minuten laten komt het eten.
    Maar het eten van die man is veel te mild, dus hij zegt tegen de ober: "Dit is mild eten en ik had scherp eten besteld. Kunt u dat currygeren?"
    Flauw.....
    Ik krijg nog geld van je.
      maandag 1 februari 2010 @ 22:19:02 #149
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77532585
    weet niet of deze al eens is langsgekomen, maar vind het echt een grap die iemand al bedacht kan hebben, en heb em écht, serieus niet van iemand anders gehoord ! Dus hier komt ie :

    Het is zwart, het brand en het is ziek ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    The Outside Agency
      maandag 1 februari 2010 @ 22:19:43 #150
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77532623
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
    Liggen er zo 2 gasten onder het puin in Haiti. Zegt de 1 tegen de ander: Mag ik 10 Euro lenen? Zegt de één: Nee sorry man, ik zit een beetje krap
    King
    The Outside Agency
    pi_77532902
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef haakon het volgende:
    weet niet of deze al eens is langsgekomen, maar vind het echt een grap die iemand al bedacht kan hebben, en heb em écht, serieus niet van iemand anders gehoord ! Dus hier komt ie :

    Het is zwart, het brand en het is ziek ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    geweldig
    een kromme plank is niet recht
      maandag 1 februari 2010 @ 22:25:13 #152
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77532911
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef haakon het volgende:
    weet niet of deze al eens is langsgekomen, maar vind het echt een grap die iemand al bedacht kan hebben, en heb em écht, serieus niet van iemand anders gehoord ! Dus hier komt ie :

    Het is zwart, het brand en het is ziek ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Had je die foto niet even in spoiler tags kunnen zetten?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 1 februari 2010 @ 22:25:39 #153
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77532944
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef Rnie het volgende:

    [..]

    Flauw.....
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 1 februari 2010 @ 22:27:24 #154
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77533030
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Had je die foto niet even in spoiler tags kunnen zetten?
    The Outside Agency
      maandag 1 februari 2010 @ 22:30:18 #155
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77533213
    Ik was laatst een beetje aan het rondrijden in m'n auto, en begon me opeens heel geil te voelen.
    Dus ik naar een plek waar je hoertjes op kunt pikken..
    Ik heb wel lekker genoten van die neukpartij, maar ben volgens mij wel gezakt voor m'n rijexamen...
    The Outside Agency
      maandag 1 februari 2010 @ 22:37:11 #156
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77533563
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef haakon het volgende:

    [..]


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 1 februari 2010 @ 22:55:53 #157
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77534481
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef PlankHout het volgende:

    [..]

    geweldig
    thnx !
    The Outside Agency
    pi_77538432
    Hoe gaan politici naar hun werk?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 2 februari 2010 @ 08:48:32 #159
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77540474
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 00:37 schreef nightcowboy het volgende:
    Hoe gaan politici naar hun werk?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik snap hem niet.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77548838
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 08:48 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik snap hem niet.
    Bestel als in 'de mensen die de leiding in handen hebben'.
    pi_77548881
    Ken je die mop van die twee Joden die de bus naar de synagoge pakten?

    Die gingen niet want de bus was opgeblazen.
    pi_77550279
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef laforest het volgende:
    Ken je die mop van die twee Joden die de bus naar de synagoge pakten?

    Die gingen niet want de bus was opgeblazen.
    Ik krijg nog geld van je.
    pi_77553274
    Ik kwam laatst in mijn bulldozer bij een wegversperring.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_77553493
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 15:29 schreef Sneijder5 het volgende:
    Ik kwam laatst in mijn bulldozer bij een wegversperring.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik krijg nog geld van je.
      dinsdag 2 februari 2010 @ 19:15:16 #165
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77562199
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef haakon het volgende:
    weet niet of deze al eens is langsgekomen, maar vind het echt een grap die iemand al bedacht kan hebben, en heb em écht, serieus niet van iemand anders gehoord ! Dus hier komt ie :

    Het is zwart, het brand en het is ziek ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    een slechte varriant op m'n eigen mop

    Het is zwart en het brand niet ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    The Outside Agency
      dinsdag 2 februari 2010 @ 20:11:15 #166
    225239 AapjeAapje
    ik maak kuttopics.
    pi_77565012
    Staat een fiets in de garage.
    Zegt de garage: "Ga es' weg."
    h
      dinsdag 2 februari 2010 @ 20:19:12 #167
    225239 AapjeAapje
    ik maak kuttopics.
    pi_77565523
    Oeh oeh!

    Staat een vrouw in de keuken.
    Zegt de keuken: "Ga es' koken."
    h
      woensdag 3 februari 2010 @ 00:11:10 #168
    290016 NaarDeQlote
    Hij is gek hoor.
    pi_77577034
    Rita: Rot op Geert! ik wil wat Wilders..
      woensdag 3 februari 2010 @ 21:37:32 #169
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77608204
    Meester Lucas geeft rekenen aan groep 7.
    ML: '' Jongens, als je 14:8 doet, hoe moet het dan aanpakken? ''
    Kinders: '' Meester, wat bedoelt u met 'aanpakken'?''
    ML: '' Ongelooflijk, ik had toch echt wat hoger niveau verwacht van jullie. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 4 februari 2010 @ 20:19:47 #170
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77642186
    Zitten zo twee oma's bij een golfwedstrijd ( ).
    Oma 1: ''Zo zo, Henk tegen Piet dus?''
    Oma 2: '' Ja, Henk is meestal sterker, dus ik verwacht een overwinning van hem.''

    De wedstrijd gaat verder en ze gaan gelijk op.
    Oma 1: '' Zo, het is wel spannend zeg! ''
    Oma 2: '' Gelukkig maar, ik houd er niet zo van als het onspannend is. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 4 februari 2010 @ 21:18:48 #171
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77644909
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef Runselpink het volgende:
    Meester Lucas geeft rekenen aan groep 7.
    ML: '' Jongens, als je 14:8 doet, hoe moet het dan aanpakken? ''
    Kinders: '' Meester, wat bedoelt u met 'aanpakken'?''
    ML: '' Ongelooflijk, ik had toch echt wat hoger niveau verwacht van jullie. ''
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 4 februari 2010 @ 22:29:31 #172
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77648768
    Twee atheïsten lopen over straat. Opeens struikelt een van hen en valt op de grond. Hij trekt een pijnlijk gezicht, grijpt naar zijn rug en blijft liggen.
    Tot verbazing van de adere atheist zegt hij: "God zij geloofd. Wij zullen God op aarde moeten dienen om de hemel te verdienen."
    Zegt de ander: "Wat is er met jou aan de hand joh?"
    Zegt de een: "Ik ben geloof ik een beetje bekeerd terechtgekomen."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77649787
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
    Twee atheïsten lopen over straat. Opeens struikelt een van hen en valt op de grond. Hij trekt een pijnlijk gezicht, grijpt naar zijn rug en blijft liggen.
    Tot verbazing van de adere atheist zegt hij: "God zij geloofd. Wij zullen God op aarde moeten dienen om de hemel te verdienen."
    Zegt de ander: "Wat is er met jou aan de hand joh?"
    Zegt de een: "Ik ben geloof ik een beetje bekeerd terechtgekomen."
      donderdag 4 februari 2010 @ 23:01:15 #174
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77650468
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
    Twee atheïsten lopen over straat. Opeens struikelt een van hen en valt op de grond. Hij trekt een pijnlijk gezicht, grijpt naar zijn rug en blijft liggen.
    Tot verbazing van de adere atheist zegt hij: "God zij geloofd. Wij zullen God op aarde moeten dienen om de hemel te verdienen."
    Zegt de ander: "Wat is er met jou aan de hand joh?"
    Zegt de een: "Ik ben geloof ik een beetje bekeerd terechtgekomen."
    Briljant
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 07:03:37 #175
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77657270
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef Apuleius het volgende:

    [..]


    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 23:01 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Briljant
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      † In Memoriam † vrijdag 5 februari 2010 @ 11:55:02 #176
    187254 Giertje
    lets all make believe
    pi_77663813
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
    Twee atheïsten lopen over straat. Opeens struikelt een van hen en valt op de grond. Hij trekt een pijnlijk gezicht, grijpt naar zijn rug en blijft liggen.
    Tot verbazing van de adere atheist zegt hij: "God zij geloofd. Wij zullen God op aarde moeten dienen om de hemel te verdienen."
    Zegt de ander: "Wat is er met jou aan de hand joh?"
    Zegt de een: "Ik ben geloof ik een beetje bekeerd terechtgekomen."
    Life is what happens when youre busy making other plans
    Det Som En Gang Var
    I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
      vrijdag 5 februari 2010 @ 12:07:13 #177
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77664290
    vorig jaar wou ik op vakantie naar indonesie ging het niet door 200.000 doden door tsunami
    dit jaar wou ik naar haitti ging niet door 300.000 doden door aardbeving
    dit jaar ga k naar marrokko.

    kan niet wachten
    The Outside Agency
    pi_77665468
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef haakon het volgende:
    vorig jaar wou ik op vakantie naar indonesie ging het niet door 200.000 doden door tsunami
    dit jaar wou ik naar haitti ging niet door 300.000 doden door aardbeving
    dit jaar ga k naar marrokko.

    kan niet wachten
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:04:50 #179
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77670739
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef haakon het volgende:
    vorig jaar wou ik op vakantie naar indonesie ging het niet door 200.000 doden door tsunami
    dit jaar wou ik naar haitti ging niet door 300.000 doden door aardbeving
    dit jaar ga k naar marrokko.

    kan niet wachten
    Ik denk dat heel Nederland er ook zo over denkt.

    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 16:34:59 #180
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77674398
    Flaske en Bliko zitten in de auto.
    Flaske: '' Waarom rijd je zou hard, Bliko?''
    Bliko: '' Ik rijd helemaal niet. Dat is Henk. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 16:50:17 #181
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77674996
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 16:34 schreef Runselpink het volgende:
    Flaske en Bliko zitten in de auto.
    Flaske: '' Waarom rijd je zou hard, Bliko?''
    Bliko: '' Ik rijd helemaal niet. Dat is Henk. ''
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 5 februari 2010 @ 16:52:12 #182
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77675069
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:04 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Ik denk dat heel Nederland er ook zo over denkt.


    Misschien voor wat betreft Marokkaanse jongens, maar niet voor wat betreft Marokkaanse meisjes.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 5 februari 2010 @ 17:10:30 #183
    272004 eucalyptus
    Lurken als een grote
    pi_77675691
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 16:52 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Misschien voor wat betreft Marokkaanse jongens, maar niet voor wat betreft Marokkaanse meisjes.
    Mooi dat jij er zo over denkt, zo zouden er veel meer jongens moeten denken!
    minder concurrentie voor mij
    Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
    pi_77675808
    Een blondje komt bij een wapenhandelaar en begint allerlei vragen te stellen over raketten.
    De wapenhandelaar bekijkt haar eens goed en denkt bij zichzelf wat moet die meid nou met een raket?
    Dus vraagt hij: "Vanwaar die interesse in mijn raketten?" Zegt dat blondje: "Ik wil een nieuw parfum lanceren."
    pi_77681105
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 17:14 schreef Apuleius het volgende:
    Een blondje komt bij een wapenhandelaar en begint allerlei vragen te stellen over raketten.
    De wapenhandelaar bekijkt haar eens goed en denkt bij zichzelf wat moet die meid nou met een raket?
    Dus vraagt hij: "Vanwaar die interesse in mijn raketten?" Zegt dat blondje: "Ik wil een nieuw parfum lanceren."
    pi_77682066
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 20:10 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]

    Whehe! Dankje. Ik moest er zelf stom genoeg vreselijk om lachen.
    pi_77682112


    Ik zag het al voor me. Een parfum die de lucht ingeschoten wordt...
    pi_77683296
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef nightcowboy het volgende:


    Ik zag het al voor me. Een parfum die de lucht ingeschoten wordt...
    Dat detail 'probleem' heb ik dus ook altijd. Ik móet het gewoon visualiseren. Dat maakt een hoop moppen voor mij de moeite dik waard om te lezen. Verder zal ik niet zeuren, anders komt FF met sancties.
    pi_77686783
    Dus die vent, whahahaha , sorry hoor, ik moet er zelf alweer om lachen, !! vraagt: "Heb jij mijn pantoffels gezien?" Whahahhahahahahahahhaha!!!!!! Ik kan er niets aan doen, écht niet!!!! Zegt dat wijf: "Jah, ik zag ze net nog op de gang voetballen met elkaar." WHAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAHAHAHAHHAHA!!!! IK STIK BIJKANS VAN 'T LACHEN JONGS!!! !!!
    pi_77686877
    Dus die vrouw vraagt of ze ook spijkers verkopen, zegt die verkoper: "Jazeker mevrouw, wij zijn namelijk een ijzerwarenzaak."
      vrijdag 5 februari 2010 @ 22:23:27 #191
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77687044
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:18 schreef Apuleius het volgende:
    Dus die vrouw vraagt of ze ook spijkers verkopen, zegt die verkoper: "Jazeker mevrouw, wij zijn namelijk een ijzerwarenzaak."
    "Oke, doe dan maar 2 tijgerbroden en 4 croissantjes."
    The Outside Agency
    pi_77687122
    De opmerking van een klant 'i feel lof', viel niet goed bij de groenteboer, met name door de knipoog die de klant gaf terwijl de desbetreffende cliënt deze opmerking plaatste, maar ook het mannelijke aspect beviel hem bij nader inzien niet. Wat niet wegneemt dat die dag de lof daadwerkelijk in de aanbieding was.
    pi_77687169
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:18 schreef Apuleius het volgende:
    Dus die vrouw vraagt of ze ook spijkers verkopen, zegt die verkoper: "Jazeker mevrouw, wij zijn namelijk een ijzerwarenzaak."
    Ik vind 'm ijzersterk.
    pi_77687178
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:23 schreef haakon het volgende:

    [..]

    "Oke, doe dan maar 2 tijgerbroden en 4 croissantjes."
    Dat hebben ze daar niet.
    pi_77687203
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]

    Ik vind 'm ijzersterk.
    Nu niet overdrijven heur.
    pi_77689774
    Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 23:52:17 #197
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77689913
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
    Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    niet zelfbedacht
    The Outside Agency
    pi_77689972
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 23:52 schreef haakon het volgende:

    [..]



    niet zelfbedacht
    Heul wel.
    Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 08:46:50 #199
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77695211
    Er is een juwelierszaak overvallen De eigenaar is erg ontdaan.Twee politieagenten stellen hem vragen in het ander van het onderzoek.
    Zegt de een: "Kunt u een signalement geven van de dader?"
    Zegt de juwelier: "Ja, het was een vrouw met een roze boerka."
    Zegt de ene politieagent: "Hmm, dat bemoeilijkt dus de identificatie."
    Zegt de andere politieagent: "Natuurlijk niet, hoeveel vrouwen lopen er nou met een roze burka."
    Dus de politieagenten besluiten de buurt uit te kammen en na 1 minuut zin ze al een vrouw lopen met een roze boerka. Ze houden haar aan en de vrouw is hooglijk verbaasd.
    Ze zegt: "Ik snap niet dat jullie me zo snel hebben gevonden. Ik heb een boerka aan en dat bemoeilijkt de identificatie."
    Zegt een van de politieagenten tegen de vrouw: "Het spel is uit."
    Zegt die vrouw met die boerka: "Heb ik dat."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 06-02-2010 14:29:25 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77702938
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 08:46 schreef Federer-fan het volgende:
    Er is een juwelierszaak overvallen De eigenaar is erg ontdaan.Twee politieagenten stellen hem vragen in het ander van het onderzoek.
    Zegt de een: "Kunt u een signalement geven van de dader?"
    Zegt de juwelier: "Ja, het was een vrouw met een roze boerka."
    Zegt de ene politieagent: "Hmm, dat bemoeilijkt dus de identificatie."
    Zegt de andere politieagent: "Natuurlijk niet, hoeveel vrouwen lopen er nou met een roze burka."
    Dus de politieagenten besluiten de buurt uit te kammen en na 1 minuut zin ze al een vrouw lopen met een roze boerka. Ze houden haar aan en de vrouw is hooglijk verbaasd.
    Ze zegt: "Ik snap niet dat jullie me zo snel hebben gevonden. Ik heb een boerka aan en dat bemoeilijkt de identificatie."
    Zegt een van de politieagenten tegen de vrouw: "Het spel is uit."
    Zegt die vrouw met die boerka: "Heb ik dat."
    Zegt de een: "Kunt u een signalement geven van de dader?"
    Zegt de juwelier: "Ja, het was een vrouw met een roze boerka."
    Zegt de ene politieagent: "Hmm, dat bemoeilijkt dus de identificatie."
    Zegt de andere politieagent: "Natuurlijk niet, hoeveel vrouwen lopen er nou met een roze burka."
    Dus de politieagenten besluiten de buurt uit te kammen en na 1 minuut zin ze al een vrouw lopen met een roze boerka. Ze houden haar aan en de vrouw is hooglijk verbaasd.
    Ze zegt: "Ik snap niet dat jullie me zo snel hebben gevonden. Ik heb een boerka aan en dat bemoeilijkt de identificatie."
    Zegt een van de politieagenten tegen de vrouw: "Het was zoeken naar een spelt in een hooiberg''
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_77703562
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 08:46 schreef Federer-fan het volgende:
    Er is een juwelierszaak overvallen De eigenaar is erg ontdaan.Twee politieagenten stellen hem vragen in het ander van het onderzoek.
    Zegt de een: "Kunt u een signalement geven van de dader?"
    Zegt de juwelier: "Ja, het was een vrouw met een roze boerka."
    Zegt de ene politieagent: "Hmm, dat bemoeilijkt dus de identificatie."
    Zegt de andere politieagent: "Natuurlijk niet, hoeveel vrouwen lopen er nou met een roze burka."
    Dus de politieagenten besluiten de buurt uit te kammen en na 1 minuut zin ze al een vrouw lopen met een roze boerka. Ze houden haar aan en de vrouw is hooglijk verbaasd.
    Ze zegt: "Ik snap niet dat jullie me zo snel hebben gevonden. Ik heb een boerka aan en dat bemoeilijkt de identificatie."
    Zegt een van de politieagenten tegen de vrouw: "Het spel is uit."
    Zegt die vrouw met die boerka: "Heb ik dat."
      zaterdag 6 februari 2010 @ 17:10:07 #202
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77706858
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 15:15 schreef nightcowboy het volgende:

    [..]


    Er zit iemand op te letten.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 7 februari 2010 @ 11:15:07 #203
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77724935
    Er is een brand op een boerderij in de Veluwe. De brandweer is aan het blussen. Er schijnt nog iemand binnen te zijn, maar de brandweer durft het niet aan. Op een gegeven moment rent er een man het pand binnen, en komt er weer uit met het bijna dode slachtoffer. Hij wordt geïnterviewd.
    Journalist: '' Wow, wat een daad van u! Wie bent u eigenlijk?''
    Held: '' Ja, ik ben ook best wel trots op mezelf. Ik heet Kees trouwens. ''
    Journalist: '' Maar waarom ging zonder schoenen het pand binnen?''
    Held: '' Ik wil graag een echte held op sokken zijn! ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 7 februari 2010 @ 12:02:37 #204
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77725786
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 11:15 schreef Runselpink het volgende:
    Er is een brand op een boerderij in de Veluwe. De brandweer is aan het blussen. Er schijnt nog iemand binnen te zijn, maar de brandweer durft het niet aan. Op een gegeven moment rent er een man het pand binnen, en komt er weer uit met het bijna dode slachtoffer. Hij wordt geïnterviewd.
    Journalist: '' Wow, wat een daad van u! Wie bent u eigenlijk?''
    Held: '' Ja, ik ben ook best wel trots op mezelf. Ik heet Kees trouwens. ''
    Journalist: '' Maar waarom ging zonder schoenen het pand binnen?''
    Held: '' Ik wil graag een echte held op sokken zijn! ''
    Zo zou ik hem top vinden:

    Er is een brand op een boerderij in de Veluwe. De brandweer is aan het blussen. Er schijnt nog iemand binnen te zijn, maar de brandweer durft het niet aan. Op een gegeven moment rent er een man het pand binnen, en komt er weer uit met het bijna dode slachtoffer. Hij wordt geïnterviewd.
    Journalist: '' Wow, wat een daad van u! Wie bent u eigenlijk?''
    Held: '' Ja, ik ben ook best wel trots op mezelf. Ik heet Kees trouwens. ''
    Journalist: '' Maar waarom ging zonder schoenen het pand binnen?''
    Held: '' Ik wil graag een echte held op sokken zijn! ''
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 7 februari 2010 @ 12:40:42 #205
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77726665
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:02 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Zo zou ik hem top vinden:

    Er is een brand op een boerderij in de Veluwe. De brandweer is aan het blussen. Er schijnt nog iemand binnen te zijn, maar de brandweer durft het niet aan. Op een gegeven moment rent er een man het pand binnen, en komt er weer uit met het bijna dode slachtoffer. Hij wordt geïnterviewd.
    Journalist: '' Wow, wat een daad van u! Wie bent u eigenlijk?''
    Held: '' Ja, ik ben ook best wel trots op mezelf. Ik heet Kees trouwens. ''
    Journalist: '' Maar waarom ging zonder schoenen het pand binnen?''
    Held: '' Ik wil graag een echte held op sokken zijn! ''

    Mag ook
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 7 februari 2010 @ 14:30:15 #206
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77729490
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:40 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Mag ook
    Mag hij zo in de volgende OP?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 7 februari 2010 @ 15:04:48 #207
    122701 SamStar
    Voorheen Da-Ali-G
    pi_77730347
    Hey dat is vaag Ina, Weet je waar mijn winterpeen is?

    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 40% gewijzigd door SamStar op 07-02-2010 22:37:59 ]
    Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
    het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
      zondag 7 februari 2010 @ 15:18:26 #208
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77730755
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 14:30 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Mag hij zo in de volgende OP?
    Jahoor, prima. Maar dan moet die van Bliko en Flasje ook in de OP (Ter herinnering uiteraard, want die hoort er sowieso in natuurlijk).

    Oh ja: FC Groningen
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_77732882
    Er komt een konijn bij de bakker
    pi_77732940
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:02 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Zo zou ik hem top vinden:

    Er is een brand op een boerderij in de Veluwe. De brandweer is aan het blussen. Er schijnt nog iemand binnen te zijn, maar de brandweer durft het niet aan. Op een gegeven moment rent er een man het pand binnen, en komt er weer uit met het bijna dode slachtoffer. Hij wordt geïnterviewd.
    Journalist: '' Wow, wat een daad van u! Wie bent u eigenlijk?''
    Held: '' Ja, ik ben ook best wel trots op mezelf. Ik heet Kees trouwens. ''
    Journalist: '' Maar waarom ging zonder schoenen het pand binnen?''
    Held: '' Ik wil graag een echte held op sokken zijn! ''

    Dat held op sokken vond ik juist het beste aan de grap
    in a crowd you lose humanity
    pi_77734844
    Hoeveel is de wortel van de zus van broer konijn?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    beter kaal dan geen haar
    pi_77738934
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 16:34 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Dat held op sokken vond ik juist het beste aan de grap
    precies
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
      zondag 7 februari 2010 @ 20:05:26 #213
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77740127
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 19:36 schreef MichelWuyts het volgende:

    [..]

    precies
    Ik niet.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 7 februari 2010 @ 21:16:22 #214
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77743869
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 00:57 schreef kapitalist het volgende:
    De hele wereld heeft het over een super-IQ-kwis die de volgende maand gehouden gaat worden. De beste wetenschappers aller tijden doen er aan mee, en het is de meest prestitieuze wereldevenement van het decennium. Alle kranten schrijven erover. Uiteindelijk is het zover. 200 miljoen mensen over de hele wereld zijn live aan de buis gekluisterd. En dan komt de eerste vraag. Het is een hele ingewikkelde wiksundevraagstuk, met allerlei integraaltekens, griekse letters en complexe factoren erin. De wiskundige is het eerste aan de beurt om antwoord te geven. Hij denkt heel lang na, terwijl iedereen met spanning afwacht. Eindelijk komt er een glimlach op zijn lippen en antwoordt hij: "85". Zegt de kwismaster: "Helaas, dat is fout. Het juiste antwoord is 163."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 7 februari 2010 @ 21:57:35 #215
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_77746650
    Sneeuwwitje ging naar de dokter om haar maagdenvlies te laten checken. Na een tijdje bezig te zijn komt de dokter met de uitslag. Dit heb ik nog nooit gezien, zegt de dokter. Wat is er dan, zegt Sneeuwwitje?
    Dokter: Hij is nog intact, maar er zitten 7 kleine deukjes in.
    O)))
      zondag 7 februari 2010 @ 22:43:15 #216
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77750511
    Er is zo'n nieuw programma op TV waar goocheltrucs geshowd worden. Allemaal kandidaten komen voorbij: Henk, Piet, Klaas, Henkje, Pietje, Klaasje etc. Op een gegeven moment komt '' De Zwarte Schim'' langs. Dus die presentator zegt: '' Waarom heet jij ' De Zwarte Schim'?''
    Antwoordt die kerel zo: '' Omdat ik dat een mooie kleur vind. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 8 februari 2010 @ 17:23:31 #217
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77775104
    In een gemeente schijnen jongeren voor overlast te zorgen. De jongeren zorgen voor veel overlast, omdat ze al hun frikandelbroodjepapiertjes overal neergooien. Ouders klagen omdat hun kinderen er zo last van hebben. Dus zo'n ouder belt op:
    Ouder: '' Ja, met mevrouw Huppeldepup, ik wil graag klagen over de overlast die jongeren veroorzaken.''
    Zegt iemand van de gemeente: '' Dat mag. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      † In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 18:14:04 #218
    187254 Giertje
    lets all make believe
    pi_77776869
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 21:57 schreef arucard het volgende:
    Sneeuwwitje ging naar de dokter om haar maagdenvlies te laten checken. Na een tijdje bezig te zijn komt de dokter met de uitslag. Dit heb ik nog nooit gezien, zegt de dokter. Wat is er dan, zegt Sneeuwwitje?
    Dokter: Hij is nog intact, maar er zitten 7 kleine deukjes in.
    Life is what happens when youre busy making other plans
    Det Som En Gang Var
    I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
    pi_77780306
    een kantoor medewerker, van een bedrijf waar het neit goed mee gaat voelt aan komen dat zijn baan op de tocht staat.
    dus toen is hij naar een bouwmarkt gegaan om een tocht strip te kopen.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_77782733
    Jantje is eindelijk 18 geworden en krijgt als cadeautje een boek met moppen. Jantje vind dit erg leuk totdat hij leest dat alle moppen over Jantje gaan. Hij is zo boos op zijn ouders dat hij het boek weggooit, keihard. Het boek kaatst via de muur zo poef op zijn neus. Jantje rent stampend naar boven. Ondertussen lacht vader zich een bult en schrijft hier een mop over en stuurt die naar de nationale moppen bond. Hij wint de hoofdprijs.
      maandag 8 februari 2010 @ 20:29:03 #221
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77783194
    Een vmbo-leerling is een brief aan het schrijven naar Megan Fox, waarin hij haar ten huwelijk vraagt.
    Zegt zijn moeder zo: "WTF "
    Zegt die jongen: "Ja, mam, ik ben daar heel makkelijk in hoor. Nee heb je, nee kan je krijgen.'
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 8 februari 2010 @ 20:29:33 #222
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77783218
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef okeman het volgende:
    Jantje is eindelijk 18 geworden en krijgt als cadeautje een boek met moppen. Jantje vind dit erg leuk totdat hij leest dat alle moppen over Jantje gaan. Hij is zo boos op zijn ouders dat hij het boek weggooit, keihard. Het boek kaatst via de muur zo poef op zijn neus. Jantje rent stampend naar boven. Ondertussen lacht vader zich een bult en schrijft hier een mop over en stuurt die naar de nationale moppen bond. Hij wint de hoofdprijs.
    Wat een onzin.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 8 februari 2010 @ 20:44:41 #223
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77783920
    Wat vind je van mn laatste 2 grappen, F-F?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 8 februari 2010 @ 21:00:54 #224
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77784798
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Runselpink het volgende:
    Wat vind je van mn laatste 2 grappen, F-F?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 8 februari 2010 @ 22:32:12 #225
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_77789396
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
    Hoe noem je een hond die overal blijft plakken?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Bedacht me deze nadat ik die van jou las.

    Hoe noem je een alleenstaande vrouw die de administratie doet?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 2% gewijzigd door Daywalk3r op 08-02-2010 22:42:05 ]
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      maandag 8 februari 2010 @ 22:37:58 #226
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77789706
    Ik kwam hier op, maar kon er geen verhaaltje bij bedenken

    Iemand dood maken met een blije mus
    The Outside Agency
      maandag 8 februari 2010 @ 22:42:52 #227
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_77789964
    Wat is een schilder onder de grond?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      maandag 8 februari 2010 @ 22:44:12 #228
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_77790032
    Wat zegt een wiskundeleraar die steeds in de rede wordt gevallen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      maandag 8 februari 2010 @ 22:49:49 #229
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_77790351
    De rechter zo bij een echtscheiding.

    "Uw man was altijd vol lof over u"
    "Ja zegt de vrouw, maar hij heeft er de brui aan gegeven, dus wil ik scheiden"
    Zegt de rechter "Echt hè"

    Kan wel uren doorgaan.

    Me laatste voor vandaag.

    Komt een jongen van 14 met een halve beugel bij de orthodontist.
    Zegt de orthodontist "Ga eens je tanden poetsen, je ruikt naar drank"

    Die bedacht ik met net door een reactie over een halve beugel grolsch.

    [ Bericht 21% gewijzigd door Daywalk3r op 08-02-2010 22:55:21 ]
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      dinsdag 9 februari 2010 @ 09:01:23 #230
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77797045
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
    Wat zegt een wiskundeleraar die steeds in de rede wordt gevallen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77797348
    Zo menselijk als Prins Willem-Alexander is, wil hij ook wel eens uitgaan.
    Hij zich dus goed verkleed dat niemand hem zou herkennen. Niemand die hem nu nog lastig zou vallen.
    Eenmaal in de kroeg slaat hij het ene na het andere pilsje achterover.
    Als hij buiten is begint hij zich duizelig te voelen en hij braakt over zijn eigen broekpijp.

    Zegt een stamgast die het hele tafereel zag gebeuren: "Als ik jou was zou ik naar huis gaan."
    De Prins: "Ja, dat krijg je als een vriend je over de broekpijp braakt."
    Stamgast: "Maar ik zag toch duidelijk dat je het zelf deed."
    De Prins: "Nee, ik was het echt niet."

    Zo ging het even door, maar uiteindelijk besloot de stamgast de Prins maar in zijn gelijk te stellen.

    De Prins: "Zo, dan fiets ik maar eens aan."
    Stamgast: "Dat moet wel een hele goede vriend zijn geweest, want hij heeft je niet alleen over de broekspijp gebraakt, maar ook in je broek gescheten zie ik."
    Trust is the heart of everything.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 09:20:56 #232
    192731 HertogJan4Life
    Geniet en drink met je maten!
    pi_77797460
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef Librabis. het volgende:
    -------- broekspijp gebraakt, maar ook in je broek gescheten zie ik."
    *komt niet meer bij.....
    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
    pi_77800124
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef Librabis. het volgende:
    Zo menselijk als Prins Willem-Alexander is, wil hij ook wel eens uitgaan.
    Hij zich dus goed verkleed dat niemand hem zou herkennen. Niemand die hem nu nog lastig zou vallen.
    Eenmaal in de kroeg slaat hij het ene na het andere pilsje achterover.
    Als hij buiten is begint hij zich duizelig te voelen en hij braakt over zijn eigen broekpijp.

    Zegt een stamgast die het hele tafereel zag gebeuren: "Als ik jou was zou ik naar huis gaan."
    De Prins: "Ja, dat krijg je als een vriend je over de broekpijp braakt."
    Stamgast: "Maar ik zag toch duidelijk dat je het zelf deed."
    De Prins: "Nee, ik was het echt niet."

    Zo ging het even door, maar uiteindelijk besloot de stamgast de Prins maar in zijn gelijk te stellen.

    De Prins: "Zo, dan fiets ik maar eens aan."
    Stamgast: "Dat moet wel een hele goede vriend zijn geweest, want hij heeft je niet alleen over de broekspijp gebraakt, maar ook in je broek gescheten zie ik."
    pi_77803432
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
    een kantoor medewerker, van een bedrijf waar het neit goed mee gaat voelt aan komen dat zijn baan op de tocht staat.
    dus toen is hij naar een bouwmarkt gegaan om een tocht strip te kopen.
    wat vond je van deze dan FF?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 13:53:30 #235
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77806602
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 12:35 schreef sjoemie1985 het volgende:

    [..]

    wat vond je van deze dan FF?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 9 februari 2010 @ 14:28:16 #236
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77807811
    Een vrouw koopt tien ontbijtbordjes bij Blokker. Terwijl de vrouw even een sms'je aan het schrijven is, pakt de caissière een stapel grijs papier en vouwt elk van de bordjes in zo'n grijs vel.
    Op het moment dat de caissière op het punt staat om de stapel bordjes in een tasje te doen zegt die vrouw opeens tegen die caissière: "Oh sorry, ik sta niet op te letten. Het zijn helemaal geen cadeautjes!"

    [ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 09-02-2010 16:30:46 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 9 februari 2010 @ 14:30:18 #237
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77807899
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
    Een vrouw koopt tien ontbijtbordjes bij Blokker. Terwijl de vrouw even een sms'je aan het typen is, pakt de caissière een stapel grijs papier en vouwt elk van de bordjes in zo'n grijs vel.
    Op het oment dat de caissière op het punt staat om de stapel bordjes in een tasje te doen zegt die vrouw opeens tegen die caissière: "Oh sorry, ik sta helemaal niet op te letten. Het zijn helemaal geen cadeautjes!"
    The Outside Agency
      dinsdag 9 februari 2010 @ 14:34:44 #238
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77808042
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 14:30 schreef haakon het volgende:

    [..]


    Nee, schrijven. Op de computer schrijf ik ook een brief. Da's een hele gangbare term daarvoor.

    Meestal zeggen mensen trouwens "een sms'je sturen", alsof je het niet eerst hoeft te schrijven/typen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:34:35 #239
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_77814946
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
    Een turk die geld Döneerd aan 555 is nooit grappig.

    Een griek die geld doneerd aan gyros 555 is ook nooit grappig.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      dinsdag 9 februari 2010 @ 21:30:03 #240
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77824623
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:34 schreef Daywalk3r het volgende:

    [..]

    Een griek die geld doneerd aan gyros 555 is ook nooit grappig.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 9 februari 2010 @ 22:02:55 #241
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77826446
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:34 schreef Daywalk3r het volgende:

    [..]

    Een griek die geld doneerd aan gyros 555 is ook nooit grappig.
    Grap
    Spelling
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 23:35:41 #242
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77831358
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Grap
    Spelling
    Waardering
    Mierenneuken
    The Outside Agency
    pi_77831478
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 23:35 schreef haakon het volgende:

    [..]

    Waardering
    Mierenneuken
    Dit is wel een grote fout hoor.
      woensdag 10 februari 2010 @ 18:42:27 #244
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77854174
    Komt een schele bij de opticien, zegt ie: "Ik moet een bril hebben"
    Opticien: "Wat voor één mag het zijn, meneer?"
    "Kan me niet schele."
    The Outside Agency
      woensdag 10 februari 2010 @ 18:49:10 #245
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_77854447
    Een dove gaat naar de kapper om shampoo te kopen.
    Kapper: Welk merk wil je meneer? (in gebarentaal)
    "Dove"
    O)))
      woensdag 10 februari 2010 @ 21:04:30 #246
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77860159
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 18:42 schreef haakon het volgende:
    Komt een schele bij de opticien, zegt ie: "Ik moet een bril hebben"
    Opticien: "Wat voor één mag het zijn, meneer?"
    "Kan me niet schele."
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      woensdag 10 februari 2010 @ 21:04:43 #247
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77860175
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 18:49 schreef arucard het volgende:
    Een dove gaat naar de kapper om shampoo te kopen.
    Kapper: Welk merk wil je meneer? (in gebarentaal)
    "Dove"
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_77860380
    Een doofstomme gaat naar de schoenenwinkel.
    Zegt die verkoper: 'Welk merk zou je willen hebben?'
    "Doofstomme"
    Zegt die verkoper: 'Dat merk hebben we niet meneer.'
    Waarop die doofstomme zegt: 'Meen je dat nou joh .'
      woensdag 10 februari 2010 @ 21:17:24 #249
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77860825
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef nightcowboy het volgende:
    Een doofstomme gaat naar de schoenenwinkel.
    Zegt die verkoper: 'Welk merk zou je willen hebben?'
    "Doofstomme"
    Zegt die verkoper: 'Dat merk hebben we niet meneer.'
    Waarop die doofstomme zegt: 'Meen je dat nou joh .'
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 10 februari 2010 @ 21:56:55 #250
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77863028
    Jip staat te wachten op de bus. Hij is wat te laat. Maar dan is hij er toch. Jip stapt in.
    Jip: '' Goeiemorgen, mag ik 5 strippen naar Groningen? Waarom bent u eigenlijk wat later?''
    Busschauffeur: ''Er was wat vertraging.''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 11 februari 2010 @ 16:14:48 #251
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77887289
    Jan is aan het computeren. Op een gegeven moment hoort hij zijn kat naar boven komen. '' Mieauw'' Hoort hij en hij aait het beest. Daarna begint 't het beest te springen en te doen en te mieauwen. Dan vliegt de kat naar beneden. Jan gaat de kat achterna. De kat gaat bij zn etenskatje zitten. Zegt Jan: '' Zucht, kon je niet gewoon even zeggen dat je honger hebt?''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 11 februari 2010 @ 16:24:08 #252
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77887604
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 16:14 schreef Runselpink het volgende:
    Jan is aan het computeren. Op een gegeven moment hoort hij zijn kat naar boven komen. '' Mieauw'' Hoort hij en hij aait het beest. Daarna begint 't het beest te springen en te doen en te mieauwen. Dan vliegt de kat naar beneden. Jan gaat de kat achterna. De kat gaat bij zn etenskatje zitten. Zegt Jan: '' Zucht, kon je niet gewoon even zeggen dat je honger hebt?''


    S.v.p. de oude Runselpink terug.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 11 februari 2010 @ 17:59:50 #253
    290562 RSXX
    DELETED ACCOUNT
    pi_77890813
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
    Wat zegt een wiskundeleraar die steeds in de rede wordt gevallen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    ik gebruik dit account niet meer :)
      donderdag 11 februari 2010 @ 19:45:00 #254
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77894495
    Een man komt bij een lunchroom. Een meisje komt langs en neemt zijn bestelling op.
    Ze zegt: "Wat mag het zijn, meneer?"
    Zegt die man: "Hmm, een glas melk graag en een lekker broodje met zoetigheid."
    Dat meisje kijkt een beetje verbaasd maar denkt 'Nja, het zal wel goed zijn.'
    Even later komt ze terug en zet een glas melk voor de man neer en een bord met daarop een schapenkop met suiker en stroop eroverheen.
    Die man. zo: "Wtf "
    Zegt dat meisje: "Klopt het niet, meneer? U wilde toch een broodje met zoete geit?'
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77894556
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man komt bij een lunchroom. Een meisje komt langs en neemt zijn bestelling op.
    Ze zegt: "Wat mag het zijn, meneer?"
    Zegt die man: "Hmm, een glas melk graag en een lekker broodje met zoetigheid."
    Dat meisje kijkt een beetje verbaasd maar denkt 'Nja, het zal wel goed zijn.'
    Even later komt ze terug en zet een glas melk voor de man neer en een bord met daarop een schapenkop met suiker en stroop eroverheen.
    Die man. zo: "Wtf "
    Zegt dat meisje: "Klopt het niet, meneer? U wilde toch een broodje met zoete geit?'
    Nieuw is niet altijd beter.
      donderdag 11 februari 2010 @ 20:15:58 #256
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77895647
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man komt bij een lunchroom. Een meisje komt langs en neemt zijn bestelling op.
    Ze zegt: "Wat mag het zijn, meneer?"
    Zegt die man: "Hmm, een glas melk graag en een lekker broodje met zoetigheid."
    Dat meisje kijkt een beetje verbaasd maar denkt 'Nja, het zal wel goed zijn.'
    Even later komt ze terug en zet een glas melk voor de man neer en een bord met daarop een schapenkop met suiker en stroop eroverheen.
    Die man. zo: "Wtf "
    Zegt dat meisje: "Klopt het niet, meneer? U wilde toch een broodje met zoete geit?'
    Je geeft wel het goede voorbeeld moet ik zeggen .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 11 februari 2010 @ 21:12:49 #257
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77897883
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

    [..]


    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 20:15 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Je geeft wel het goede voorbeeld moet ik zeggen .
    Bedankt, dat was ook de bedoeling.
    quote:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 6% gewijzigd door Federer-fan op 11-02-2010 21:19:37 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 11 februari 2010 @ 21:44:00 #258
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77899468
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man komt bij een lunchroom. Een meisje komt langs en neemt zijn bestelling op.
    Ze zegt: "Wat mag het zijn, meneer?"
    Zegt die man: "Hmm, een glas melk graag en een lekker broodje met zoetigheid."
    Dat meisje kijkt een beetje verbaasd maar denkt 'Nja, het zal wel goed zijn.'
    Even later komt ze terug en zet een glas melk voor de man neer en een bord met daarop een schapenkop met suiker en stroop eroverheen.
    Die man. zo: "Wtf "
    Zegt dat meisje: "Klopt het niet, meneer? U wilde toch een broodje met zoete geit?'
    damn

    hoe kom je eraf
    The Outside Agency
      donderdag 11 februari 2010 @ 21:50:16 #259
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77899796
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 21:44 schreef haakon het volgende:

    [..]

    damn
    quote:
    hoe kom je eraf
    Veel bidden denk ik.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 11 februari 2010 @ 22:28:58 #260
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77901854
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
    Verbieden denk ik.
    Dat is echt de enige manier
    The Outside Agency
      donderdag 11 februari 2010 @ 22:31:08 #261
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77901958
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 22:28 schreef haakon het volgende:

    [..]

    Dat is echt de enige manier
    Dan drijf je me in de illegaliteit.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 11 februari 2010 @ 22:33:27 #262
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77902052
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 22:31 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dan drijf je me in de illegaliteit.
    dingen die niet mogen, zijn slecht leuker

    [ Bericht 1% gewijzigd door haakon op 11-02-2010 22:39:51 ]
    The Outside Agency
      donderdag 11 februari 2010 @ 22:38:59 #263
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77902344
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef haakon het volgende:

    [..]

    dingen die niet mogen, zijn veel leuker
    Nou, leuke grappen maken is nooit mijn bedoeling geweest.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 11 februari 2010 @ 22:40:15 #264
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_77902407
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 22:31 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dan drijf je me in de illegaliteit.
    dingen die niet mogen, zijn slecht leuker
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 22:38 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Nou, leuke grappen maken is nooit mijn bedoeling geweest.
    waar heb je het over ?
    The Outside Agency
      donderdag 11 februari 2010 @ 23:05:19 #265
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77903613
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 22:40 schreef haakon het volgende:

    [..]

    dingen die niet mogen, zijn slecht leuker
    [..]

    waar heb je het over ?
    Dat is nou een grap. Leuk, he?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_77908998
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
    Een man komt bij een lunchroom. Een meisje komt langs en neemt zijn bestelling op.
    Ze zegt: "Wat mag het zijn, meneer?"
    Zegt die man: "Hmm, een glas melk graag en een lekker broodje met zoetigheid."
    Dat meisje kijkt een beetje verbaasd maar denkt 'Nja, het zal wel goed zijn.'
    Even later komt ze terug en zet een glas melk voor de man neer en een bord met daarop een schapenkop met suiker en stroop eroverheen.
    Die man. zo: "Wtf "
    Zegt dat meisje: "Klopt het niet, meneer? U wilde toch een broodje met zoete geit?'
    Nogal logisch dat 'ie zo kijkt. Ze is het broodje vergeten.
    in a crowd you lose humanity
    pi_77909153
    tvp
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      vrijdag 12 februari 2010 @ 10:07:45 #268
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77911008
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 07:55 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Nogal logisch dat 'ie zo kijkt. Ze is het broodje vergeten.
    Nou, ik denk dat hij meer zo reageerde omdat er een schapenkop op zijn bord lag hoor.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 10:24:15 #269
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77911464
    Er is een nieuwe dierentuin geopend in Amsterdam. Dus Jan de Vries gaat er met vrouw en kinderen naartoe. Ze zijn heel erg benieuwd. Ze betalen 10 euro entree per persoon en lopen de dierentuin binnen. Het park is mooi aangelegd. In de eerste kooi zit een hond. Een stukje verder zit er een kat in een kooi en nog iets verderop lopen er een paar verveelde kippen in een kooi.
    Dus Jan loopt naar de directeur toe, die ook rondloopt in de dierentuin, en zegt: "Wat is dit nou joh? Het lijkt wel een kinderboerderij. Dit is toch geen dierentuin?"
    Zegt die directeur: "Ik snap wat u bedoelt, maar we gaan ons nog veel verder ontwikkelen. Dit is nog niks in vergelijking met wat we over een tijdje allemaal aan dieren krijgen."

    [ Bericht 2% gewijzigd door Federer-fan op 12-02-2010 14:37:52 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77915082
    De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
    pi_77917927
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 12:17 schreef MichelWuyts het volgende:
    Hou toch op zeg, die is juist ijzersterk. FF: Wereldmoppen die laatste paar van jouw hand.
      vrijdag 12 februari 2010 @ 14:21:28 #272
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77919320
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 12:17 schreef MichelWuyts het volgende:

    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 14:21:38 #273
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77919330
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Hou toch op zeg, die is juist ijzersterk. FF: Wereldmoppen die laatste paar van jouw hand.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 14:26:40 #274
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77919518
    Dus een half jaar later gaan Jan de Vries en zijn gezin opnieuw naar die dierentuin. En eerlijk is eerlijk: er zitten nu veel meer verschillende dieren in de dierentuin, waaronder olifanten, krokodillen en apen. Op een gegeven moment staan ze bij de apen.
    Zegt Jan: "Hé, jongens, moet je kijken, die aap lijkt op ome Henk."
    Dus het hele gezin moet lachen.
    Vervolgens zegt zijn dochter van zes: "En die dan, die lijkt op tante Bep!"
    Weer lacht het hele gezin.
    Maar een medewerker van de dierentuin, die het apenverblijf runt, ergert zich aan het gezin en hij zegt: "Sorry, maar vinden jullie dit niet een beetje beledigend?"
    Zegt Jan: "Ach welnee, die apen eten echt geen banaan minder om die vergelijkingen."'
    Zegt die medewerker: "Nee, ik bedoel voor je familie."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 12-02-2010 14:38:55 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77925905
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 10:07 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Nou, ik denk dat hij meer zo reageerde omdat er een schapenkop op zijn bord lag hoor.
    Je snapt mijn grap weer niet
    in a crowd you lose humanity
      vrijdag 12 februari 2010 @ 17:51:22 #276
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77926601
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 17:25 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Je snapt mijn grap weer niet
    Tegen wie denk je dat je het hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77926788
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 17:51 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Tegen wie denk je dat je het hebt.
    Jou?
    in a crowd you lose humanity
      vrijdag 12 februari 2010 @ 18:00:39 #278
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77926898
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 17:57 schreef Wombcat het volgende:

    [..]

    Jou?
    Je dacht dat ik niet snapte dat je een grap maakte door te doen alsof je dacht dat de verbazing van die man niet kwam door die schapenkop maar door het feit dat er geen broodje onder lag?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 18:01:27 #279
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_77926921
    Mijn debuut!

    Hannes van Groenendael-tot-Tuk (de zesde, red.) bij de kunstveiling van Amsterdam. Voor dat de veiling begint vraagt hij aan de directeur:
    "hebben jullie ook speciale acties zo nu en dan?" Zegt de directeur:
    "Jazeker, vorige week hadden we 2 halen 1 betalen!"

    Spoiler voor uitleg:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 15% gewijzigd door drummerdude op 12-02-2010 18:15:50 ]
      vrijdag 12 februari 2010 @ 18:12:09 #280
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77927247
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 18:01 schreef drummerdude het volgende:
    Mijn debuut!

    Hannes van Groenendael-tot-Tuk (de zesde, red.) bij de kunstveiling van Amsterdam. Voor dat de veiling begint vraagt hij aan de directeur: "hebben jullie ook speciale acties zo nu en dan?" Zegt de directeur: "Jazeker, vorige week hadden we 2 halen 1 betalen!
    Ik snap hem niet, maar een veelbelovend debuut is het zeker. Een tip: ik laat elke zin waar een citaat in zit beginnen op een nieuwe regel. Dat maakt de grappen makkelijker leesbaar vind ik.

    Welkom op het forum.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 18:16:12 #281
    219615 drummerdude
    Wat een kutplaatje
    pi_77927363
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik snap hem niet, maar een veelbelovend debuut is het zeker. Een tip: ik laat elke zin waar een citaat in zit beginnen op een nieuwe regel. Dat maakt de grappen makkelijker leesbaar vind ik.

    Welkom op het forum.
    Gefixt
    pi_77927421
    Jan zit met Piet op de bank TV te kijken.
    Jan vraagt aan Piet, is er geen porno op TV ?
    Piet zegt : "om 2 uur 's midddags ? "
    Jan: "Ja, kinderporno !! "

    Ik vond hem zelf best grappig
      vrijdag 12 februari 2010 @ 18:19:02 #283
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77927455
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef drummerdude het volgende:

    [..]

    Gefixt
    Niet helemaal, ik schreef niet dat ik elk citaat op een nieuwe regel maar: "[…] ik laat elke zin waar een citaat in zit beginnen op een nieuwe regel", dus als volgt:
    Hannes van Groenendael-tot-Tuk (de zesde, red.) bij de kunstveiling van Amsterdam.
    Voor dat de veiling begint vraagt hij aan de directeur: "hebben jullie ook speciale acties zo nu en dan?"
    Zegt de directeur: "Jazeker, vorige week hadden we 2 halen 1 betalen!"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 18:20:37 #284
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77927497
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 18:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
    Jan zit met Piet op de bank TV te kijken.
    Jan vraagt aan Piet, is er geen porno op TV ?
    Piet zegt : "om 2 uur 's midddags ? "
    Jan: "Ja, kinderporno !! "

    Ik vond hem zelf best grappig
    Ja, op zichzelf wel, maar ik ben bang dat hij de volgende OP niet haalt. Ik begrijp dat woord ook nooit helemaal, want volgens mij geldt alle andere woorden die beginnen met kind betekent dat het voor kinderen bedoeld is, behalve kindermishandeling, al zijn kinderen daarvan wel het lijdend voorwerp.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77927658
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 17:51 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Tegen wie denk je dat je het hebt.


    Een oude man ligt op sterven en heeft de hele familie bijeen geroepen om op gepaste wijze afscheid te kunnen nemen van alle dierbaren. Veel bezit heeft de man niet en 1 van de dingen die hij in zijn bescheiden huisje heeft liggen is een prachtige handgemaakte pijp. Jaren geleden heeft hij tegen één van zijn twee kleinzoons gezegd dat hij dat in zijn bezit krijgt na zijn overlijden, omdat de jongen vreemd genoeg helemaal verzot was op dat ding. De andere kleinzoon, Peter had niets met die pijp, maar was er toch een tikkeltje jaloers op dat zijn broertje de nieuwe eigenaar zou worden.

    Ze staan rond het bed van hun stervende opa en op een gegeven moment vraagt Peter stilletjes aan zijn opa: "Opa, gaat u nu de pijp aan Maarten geven?"
      vrijdag 12 februari 2010 @ 18:32:56 #286
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77927840
    Beste allemaal: de nieuwe OP staat al klaar, dus als dit topic vol is, zal ik meteen deel 14 openen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:03:39 #287
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77928757
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef Apuleius het volgende:

    [..]



    Een oude man ligt op sterven en heeft de hele familie bijeen geroepen om op gepaste wijze afscheid te kunnen nemen van alle dierbaren. Veel bezit heeft de man niet en 1 van de dingen die hij in zijn bescheiden huisje heeft liggen is een prachtige handgemaakte pijp. Jaren geleden heeft hij tegen één van zijn twee kleinzoons gezegd dat hij dat in zijn bezit krijgt na zijn overlijden, omdat de jongen vreemd genoeg helemaal verzot was op dat ding. De andere kleinzoon, Peter had niets met die pijp, maar was er toch een tikkeltje jaloers op dat zijn broertje de nieuwe eigenaar zou worden.

    Ze staan rond het bed van hun stervende opa en op een gegeven moment vraagt Peter stilletjes aan zijn opa: "Opa, gaat u nu de pijp aan Maarten geven?"
    Wil je dat ik eerlijk ben of dat ik iets positiefs zeg?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77928945
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Wil je dat ik eerlijk ben of dat ik iets positiefs zeg?
    Neen.
    pi_77928985
    Liegen en nagatief zijn, bedoel ik dus hè.
    pi_77929031
    Nagatief.
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:15:29 #291
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_77929210
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 18:01 schreef drummerdude het volgende:
    Mijn debuut!

    Hannes van Groenendael-tot-Tuk (de zesde, red.) bij de kunstveiling van Amsterdam. Voor dat de veiling begint vraagt hij aan de directeur:
    "hebben jullie ook speciale acties zo nu en dan?" Zegt de directeur:
    "Jazeker, vorige week hadden we 2 halen 1 betalen!"

    Spoiler voor uitleg:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Namens Runselpink heet ik je ook welkom (van FF mag dat). Alleen moet je wel dat Heerenveen plaatje uit je avatar halen, want daar worden wij een beetje pissig van.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:18:17 #292
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77929334
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Apuleius het volgende:
    Liegen en nagatief zijn, bedoel ik dus hè.
    Oke, nou, je kon me opvegen joh.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:19:17 #293
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77929377
    Iemand nog grappen die hij of zij in dit topic kwijt wil? Als de teller op 299 staat graag niet meer posten, want dan zal ik de laatste post gebruiken voor een link naar deel 14.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77929505
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Oke, nou, je kon me opvegen joh.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Oh, wat jammer.
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:23:14 #295
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77929547
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Oh, wat jammer.
    Ik ben eerlijk hea. Da's ook wat waard.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_77929794
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik ben eerlijk hea. Da's ook wat waard.
    Nou!
    pi_77929954
    Beetje olie nodig jongens?
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:34:37 #298
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77930015
    quote:
    Op vrijdag 12 februari 2010 19:32 schreef nightcowboy het volgende:
    Beetje olie nodig jongens?
    Nee, posts.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:35:02 #299
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77930031
    Ik maak het wel vol.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:35:33 #300
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77930052
    Hierna post ik de link naar deel 14.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 12 februari 2010 @ 19:36:09 #301
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_77930075
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')