quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef gothic-blackie het volgende:
nee geen eigen ontwerp gewoon een standaard kaart met eigen tekst, we hebben er bv bewust voor gekozen om het in twijfel te houden of het ja word (dit omdat snabbi eigenlijk tegen het concept en de principes van het huwelijk is)
Heuj, mijn rechterelleboog doet pijn, maar die heb ik net wel gestoten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef trovey het volgende:
Waarom doet mijn linkerelleboog pijn....ik kan me niet herinneren dat ik hem heb gestoten......of mijn kortetermijngeheugen wordt slecht
Straks zegt ie 'NEE'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef gothic-blackie het volgende:
nee geen eigen ontwerp gewoon een standaard kaart met eigen tekst, we hebben er bv bewust voor gekozen om het in twijfel te houden of het ja word (dit omdat snabbi eigenlijk tegen het concept en de principes van het huwelijk is)
Je bent jaloers hequote:
En pics.... minstens!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
Slaapwel allemaal tot morgen. Morgen uitgebreid verslag van vanmiddag.
zoals in de kaart al staat: een feest komt er zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks zegt ie 'NEE'![]()
[..]
Je bent jaloers he
Neem dan even mijn linker over...dan pak ik jouw goede elleboog wel...kan er tenminste iemand pijnvrij door de avond heenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heuj, mijn rechterelleboog doet pijn, maar die heb ik net wel gestoten!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
Slaapwel allemaal tot morgen. Morgen uitgebreid verslag van vanmiddag.
Liefje, het was maar een garpjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef gothic-blackie het volgende:
maar elies, als jij, en anderen willen komen, is best hoor, maar euhmmm..... geef t ff door dan krijg je wel ff de normale kaart per mail zodat je weet waar het feest is, en jullie dat kunnen bevestigen (kan nieslief tenminste ook mensen van hier zien)
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Neem dan even mijn linker over...dan pak ik jouw goede elleboog wel...kan er tenminste iemand pijnvrij door de avond heen
Ja, en zullen wij dan gelijk ff van schouder ruilen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |