abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 maart 2000 @ 16:58:00 #26
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_255586
Dank je Sorrow, dat bedoelde ik dus ook.
Ik heb heus de streamverslagen wel goed doorgelezen en daaruit kwam ik dus niet tot de conclusie dat Tessa het gezegd zou hebben (es en bul gezoend) Antoinet zegt dat Tessa het gezegd heeft, maar dat is een ander verhaal.
  dinsdag 28 maart 2000 @ 17:09:00 #27
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255587
Het valt me op dat degenen die in dit topic iets positiefs schrijven over Tessa, dit allemaal doen in een korte steunverklaring, zonder er argumenten aan toe te voegen waarom ze Tessa nou zo sympathiek vinden.

Het lijkt een nogal onduidelijk gevoel dat bij hen leeft en dit gevoel is volgens mij alleen onstaan door hun weerzin tegen SEKI. SEKI riep immers vele sterke emoties op bij de kijkers door zijn markante voorkomen en optreden, Tessa toonde veel minder een geprononceerd karakter. Zij kwam gewoon niet uit de verf op grond van haar eigen inbreng.

Nadat zij met SEKI in conflict kwam, zullen mijns inziens veel van de tegenstanders van SEKI haar daarom zijn gaan waarderen, zo ook degenen die haar in dit topic steunen.

Ik vond SEKI oorspronkelijk bepaald geen heilige, maar ben hem in de loop van de weken steeds meer gaan waarderen (daarbij niet zijn mindere kanten, zoals zijn verregaande rechtlijnigheid uit het oog verliezend). Over Tessa had ik tot afgelopen weekend nauwelijks een mening, maar de wijze waarop zij SEKI probeerde uit te dagen, toen hij zich niet meer kon verdedigen, vond ik laag bij de gronds. En nu zij ook een dubieuze rol blijkt te spelen in de roddels rond Bullent en Esmeraldade denk ik dat SEKI het bij het rechte eind had toen hij haar een bitch noemde.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 17:18:00 #28
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_255588
Ik vond Tessa in het begin ook leuk. Niet leuker na de boze buien van Seki ofzo.
Als ik naar mezelf kijk toen ik 20 was herken ik mezelf ook wel. (help nu ben ik de bitch van het forum ;-)
En het roddelen van Tessa is ook gedeeltelijk gebaseerd op roddels zoals hierboven gelezen kan worden.
Ook dat gedoe met de boodschappenbriefjes word uit z'n proportie gehaald. Tessa had ooit een briefje gemaakt wat goedgekeurd moest worden door Seki.
Daarna is er besloten democratisch een lijstje te maken wat Tessa nogal pietluttig vond. Ik vind dat ook pietluttig. De ene keer maakt die hem en de andere keer die zou ik zeggen.
Nu hoor je Aziz vaak zeggen dat gezeur met die boodschappenbriefjes, maar dat is Tessa niet aan te rekenen.
Om op meister terug te komen ik ben geen fan van Seki, maar dat heeft niets te maken met het feit dat ik Tessa wel leuk vind.
Nogmaals een doodnormale meid van 20. Waarvan je er 10 in een dozijn hebt. Dat vind ik leuk. Je hoeft toch niet altijd het extreme leuk te vinden?
En wat is extreem? Ook dat vind ik meegaan in de massa, maar goed dat wordt weer een lang verhaal
pi_255589

Domme reactie jessica, je begrijpt niet wat Meister bedoelt.
Tessa een 'doodnormale' meid?
God bewaar ons als er nog meer van die dubbelhartige, achterbakse bitches rondlopen.
En verlies je toch eens niet in die onzinnige detailkritieken. Die zei dat, en toen zei die dat.... mijn god, wil je daarmee je non-argumenten onderbouwen? Kun je nou echt de grote lijn niet volgen?
En 10 in een dozijn? Geen 13? Melk horen klotsen en niet wetend waar de tepel hangt.
Ranzige melk, Jessica, slecht dieet.
Tessa deugt niet. Punt uit. Er is niets lieflijks aan die gleuf. Die verbeten kinnebak, die duivelse ogen, die berekenende aanvallen op Seki toen hij al plat op zijn bek lag.
Dat hebben we niet van horen zeggen, dat hebben we ZELF gezien. Wanneer zag jij voor het laatst je oogarts? Is nodig, wil je meespelen met mensen die nadenken.

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 28 Maart 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_255590
quote:
op 03-28-2000 om 03:11 PM schreef ladro het volgende:
[quote]op 03-28-2000 om 02:31 PM schreef Jessicaa het volgende:
Verder vind ik haar een leuke meid van 20 jaar.


Jessicaa: Hobbies en Interesses:
Soap, Toneel, Winkelen,
Luieren en Roddelen

Jaja, vandaar


LOL!

gratis en voor niet
  dinsdag 28 maart 2000 @ 17:31:00 #31
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_255591
Beste Borgia,
Ik begrijp best wat Meister bedoeld.
Dat jij en ik niet dezelfde mening hebben moge duidelijk zijn.
En dit forum is ook voor discussies.
Maar met jouw stukje valt geen discussie te voeren.
Jammer dat je je zo laat gaan
  dinsdag 28 maart 2000 @ 17:32:00 #32
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_255592
Waarom zo'n aversie tegen Tessa ? De domheid van Aziz en Jop is toch vele malen irritanter ? (Was Tessa trouwens ook aan het buikdansen ? Heb ik dan gemist).
pi_255593
Je lijkt Tessa wel, die beticht ook anderen van hetgeen ze zelf doet. JIJ staat niet voor discussie open en je hebt hoegenaamd geen aanleg voor argumenteren.
En, Tessamutsje, jij laat je gaan, en daar moet je een ander niet van betichten. je leest niets van wat een ander zegt.
Met JOU is iedere discussie onmogelijk, zou ik geen punt van maken, maar dan moet je ook geen pretenties hebben, anders ZAL ik me eens laten gaan. kun je zien wat laten gaan voor mij inhoudt. Van een hersendode als jij heb ik verder niets te wachten. Ben je al uit die 10 in een dozijn of kun je zover niet tellen?
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 19:10:00 #34
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_255594
Natuurlijk komt Tessa en haar verachtelijk gedrag door het vertrek van Seki pas echt in de spotlight. Er is echter al weken geleden op dit forum over Tessa's gedrag geschreven.
(o.a. http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000558.html )
Het cynische is dat Tessa blij is dat Seki uit de bus is maar dat door zijn vertrek haar camouflage is verdwenen. De pijlen zullen dus terecht op haar gericht worden. Binnenkort dus hopelijk bijltjesdag. Ik heb niet snel een hekel aan iemand maar mensen als Tessa zijn het archetype van onbetrouwbare gemeenheid. Ze lijkt zo gewoon maar oh zo gevaarlijk. Het type "verborgen rancune". Ze heeft alle kansen gehad om met Seki op een of andere manier een handreiking te geven. Nee, ze trapte hem liever de grond in en zeker nu hij weg is, neemt ze geen blad meer voor de mond. Ze kan het ook niet laten om iedereen die enig gevoel heeft voor Seki af te zeiken. Voor mij toont dit aan dat zij gewoon geen enkel gevoel voor compassie, sympathie en toegeeflijkheid bezit. Met andere worden ze is simpelweg gemeen.

Lafayette

  woensdag 29 maart 2000 @ 09:28:00 #35
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_255595
quote:
op 03-28-2000 om 05:18 PM schreef Jessicaa het volgende:
Ik vond Tessa in het begin ook leuk. Niet leuker na de boze buien van Seki ofzo.
Als ik naar mezelf kijk toen ik 20 was herken ik mezelf ook wel. (help nu ben ik de bitch van het forum ;-)
En het roddelen van Tessa is ook gedeeltelijk gebaseerd op roddels zoals hierboven gelezen kan worden.
Ook dat gedoe met de boodschappenbriefjes word uit z'n proportie gehaald. Tessa had ooit een briefje gemaakt wat goedgekeurd moest worden door Seki.
Daarna is er besloten democratisch een lijstje te maken wat Tessa nogal pietluttig vond. Ik vind dat ook pietluttig. De ene keer maakt die hem en de andere keer die zou ik zeggen.
Nu hoor je Aziz vaak zeggen dat gezeur met die boodschappenbriefjes, maar dat is Tessa niet aan te rekenen.
Om op meister terug te komen ik ben geen fan van Seki, maar dat heeft niets te maken met het feit dat ik Tessa wel leuk vind.
Nogmaals een doodnormale meid van 20. Waarvan je er 10 in een dozijn hebt. Dat vind ik leuk. Je hoeft toch niet altijd het extreme leuk te vinden?
En wat is extreem? Ook dat vind ik meegaan in de massa, maar goed dat wordt weer een lang verhaal



hmmm.. meisjes van 20 net zoals als tessa... Ik ben zelf twintig en heb toch nog wel wat vriendinnen van dezelfde leeftijd en geeneen is gelukkig zoals tessa! Maar misschien ligt dat meer aan mij.
Trouwens ik ken geen enkel meisje dat zo achterbaks is, als sjekkie weg is heeft ze een grote mond... deed het dan toen ie erbij was..


pi_255596
quote:
op 03-28-2000 om 04:08 PM schreef Sorrow het volgende:
Jezus, waar zijn jullie mee bezig. Terecht worden de hate-topics over Seki veroordeeld, maar de man is koud weg en iedereen draait zich om en begint Tessa voor van alles en nog wat uit te maken. En als het Tessa niet is dan kunnen we altijd nog Aziz uitschelden.
Let toch eens op en richt je pijlen op degenen die het echt verdienen. De organisatie die dit mislukte amusementsprogramma op z'n geweten heeft (domme vraag maar is er nog iemand die zich gewoon amuseert?).

* hobbes amuseert zich een slag in de rondte.

* hobbes rolt iedere avond om kwart voor twaalf schaterlachend uit bed.

* hobbes heeft daarna nog uren pret op dit forum.

* hobbes bedankt De Bus!.

  woensdag 29 maart 2000 @ 10:53:00 #37
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_255597
Waarom geen aversie tegen de domheid van Aziz? Omdat deze tenminste echt is.
Ik heb eerder met Aziz te doen, dan dat ik een hekel aan hem heb.
Als ik iemand het miljoen gun, dan is het Aziz wel.
Tessa is wel de laatste die ik dit gun, haar toch al zo verotte karakter zou hierdoor alleen maar versterkt worden.
pi_255598
Waar maken we ons eigenlijk allemaal druk om? Lighten up!
Have fun!
  woensdag 29 maart 2000 @ 11:25:00 #39
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_255599
Als ik eerlijk ben vind ik het leuker om het forum te lezen dan de bus te kijken. Eigenlijk gebeurt hier hetzelfde als in de bus. Het komt regelmatig voor dat je meteen afgerekend wordt op je eigen mening. Iedereen heeft zijn eigen fan ( al begint dat van Seki nu echt op een sekte te lijken) En natuurlijk is Tessa niet helemaal zuiver, Maar ja er valt voor elke passagier wel argumenten aan te dragen waarom ze de bus uit moeten. Voorbeeld,
Tessa is achterbaks
Esmeralda is een Huppelmuts
Aziz is overgevoelig en zielig mannetje
Job DUH!!! intelligentie van een dood musje
Iwan Mooi weer spelen en voor de rest zit er weinig bij
Antoinette Nee je hebt Pikstraf.

Maar goed laten we gewoon mensen zijn en lekker verder zeiken op elkaar. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en deze mag iedereen ook hier op het forum plaatsen. En eigenlijk als je meteen afgeeft op iemand die voor zijn eigen mening uitkomt ben je net zo erg als TESSA

I'm getting too old for this....
pi_255600
quote:
op 03-28-2000 om 03:39 PM schreef Borgia het volgende:
Een rijmpje op het media monster Tessa
(ze kan me niet inspireren tot een echt gedicht, die energie verdient ze niet):Tes

Geen zwakker brein, geen dommer geest,
ze staat te liegen als een beest
maar ja, is dat geen onrecht hier?
wie hoorde ooit van een liegend dier?

Zie haar draaien, zie haar liegen,
zie haar zelfs zichzelf bedriegen.
Telkens in 't verbaal gevecht
klinkt: "ik heb dat niet gezegd.

Die ander daar heeft het gedaan,
hij heeft geen poot om op te staan,
die ander, die is pas gemeen,
en let maar op, die gaat nu heen,

daar zal 'k persoonlijk zorg voor dragen
constant zal ik hem belagen,
geen middel zal ik daarbij schuwen
al moet ik Van den Ende huwen

Ik zal mijn ellebogen scherpen
en d'anderen voor de leeuwen werpen.
Ik roddel, stook, manipuleer,
haal onderuit, steeds, keer op keer.

Ook nu Beest Seki is verbannen.
want er zijn nog een paar mannen.
En ook de meiden ontzie ik niet,
ik konkel tot de laatste griet."

Dit is dus een geschiedenis
die feitelijk heel treurig is.
Tessa is heel slecht en ziek
en dat ziet het Buspubliek.

Ik wil dit wezen van mijn buis
ik wil geen kwade kracht in huis.
Tessa moet weg uit bus en tv
bundel kracht, concentreer mee!

Borgia


Heb je echt niks beters te doen??? Wat een ONZIN !!!

Niet alles is wat het lijkt !!!
  woensdag 29 maart 2000 @ 11:55:00 #41
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_255601
quote:
op 03-29-2000 om 11:25 AM schreef Havoc het volgende:
Esmeralda is een Huppelmuts


Essie is geen huppelmuts...

* Frenkie vindt Essie beetje leuk.

  woensdag 29 maart 2000 @ 11:59:00 #42
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_255602
Frenkie het huppelgemuts van Esmeralda was een voorbeeld en niet mijn persoonlijke mening.
I'm getting too old for this....
pi_255603
Bij Aziz en Jop hoe dommig en treurig dan ook kan ik nog enig gevoel opbrengen. Bij Tessa komen alleen negatieve gevoelens naar boven. Ze lijkt hard, dominant en gevoelsarm.
Dit levert geen sympathie op, uiteindelijk zal dit gebrek aan empathie haar ondergang zijn. Haar stem kenmerkt haar persoonlijkheid en roept dezelfde irritatie op. Ik vraag me ook nog steeds af wat Iwan toch in haar ziet.......... wie kan dit verklaren?
  woensdag 29 maart 2000 @ 12:19:00 #44
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255604
Aangezien Iwan hetzelfde gebrek aan empathisch vermogen lijkt te hebben en behoorlijk egocentrisch overkomt, lijkt het me overduidelijk
pi_255605
quote:
op 03-28-2000 om 03:39 PM schreef Borgia het volgende:
Een rijmpje op het media monster Tessa
(ze kan me niet inspireren tot een echt gedicht, die energie verdient ze niet):Tes

Geen zwakker brein, geen dommer geest,
ze staat te liegen als een beest
maar ja, is dat geen onrecht hier?
wie hoorde ooit van een liegend dier?

Zie haar draaien, zie haar liegen,
zie haar zelfs zichzelf bedriegen.
Telkens in 't verbaal gevecht
klinkt: "ik heb dat niet gezegd.

Die ander daar heeft het gedaan,
hij heeft geen poot om op te staan,
die ander, die is pas gemeen,
en let maar op, die gaat nu heen,

daar zal 'k persoonlijk zorg voor dragen
constant zal ik hem belagen,
geen middel zal ik daarbij schuwen
al moet ik Van den Ende huwen

Ik zal mijn ellebogen scherpen
en d'anderen voor de leeuwen werpen.
Ik roddel, stook, manipuleer,
haal onderuit, steeds, keer op keer.

Ook nu Beest Seki is verbannen.
want er zijn nog een paar mannen.
En ook de meiden ontzie ik niet,
ik konkel tot de laatste griet."

Dit is dus een geschiedenis
die feitelijk heel treurig is.
Tessa is heel slecht en ziek
en dat ziet het Buspubliek.

Ik wil dit wezen van mijn buis
ik wil geen kwade kracht in huis.
Tessa moet weg uit bus en tv
bundel kracht, concentreer mee!

Borgia



WAT een rijmsel van hoge kwaliteit, wat een TALENT,
A star is born, ik kijk hoopvol vooruit naar nog zo'n prachtige pennenvrucht!

gratis en voor niet
  woensdag 29 maart 2000 @ 13:08:00 #46
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_255606
quote:
op 03-29-2000 om 11:59 AM schreef Havoc het volgende:
Frenkie het huppelgemuts van Esmeralda was een voorbeeld en niet mijn persoonlijke mening.


Maak je niet druk.. Ik bennieboos.. nu niet, bijna nooit niet..

pi_255607
quote:
op 03-28-2000 om 07:10 PM schreef Lafayette het volgende:
<snip>
Het cynische is dat Tessa blij is dat Seki uit de bus is maar dat door zijn vertrek haar camouflage is verdwenen.
<snip>
Lafayette

En waarvoor dient roddelen anders ? Toch alleen om een rechtstreekse confrontatie uit de weg te gaan met het voorwerp van je roddel ? Tessa zal nu, nu ze niet meer bang hoeft te zijn voor consequenties, pas echt losbarsten met haar agressie.

Seki was overigens maar een tijdelijk doelwit van deze agressie: een projektie-target zogezegd, in dit geval samen te vatten als "autoriteit en autoritair gedrag" . Waar haar agressie zich werkelijk tegen richt, is de macho-man, de dominante mannelijke kant die oordeelt (nb. het mailtje, waarin haar 'vriendje' ongenuanceerd oordeelde dat "zij wsch. nu al niets meer om hem gaf"). Ironisch genoeg is het juist die dominante, oordelende kant die zij zelf overgenomen heeft in haar persoonlijkheid.
Van wie ? Het antwoord is saai maar niet minder relevant: van de 1e man in haar leven die haar 'hart gebroken heeft' en op wie zij daarom zoveel mogelijk wil lijken, om alsnog zijn aandacht te winnen: haar vader.

Zij zal zich dan ook in DeBus steeds opnieuw fel keren tegen iedere man, die op één of andere manier de leiding wil nemen en daarbij zijn wil en oordeel doordrukt.

Tessa is 'in oorlog' met zichzelf - maar helaas zal niemand in de Bus haar daarop aanspreken, zodat zij nog iets zou kunnen leren van deze ervaring...

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 29 Maart 2000).]

  woensdag 29 maart 2000 @ 14:43:00 #48
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255608
quote:
op 03-29-2000 om 11:25 AM schreef Havoc het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik het leuker om het forum te lezen dan de bus te kijken. Eigenlijk gebeurt hier hetzelfde als in de bus.

Dat eerste ben ik volledig met je eens. Je tweede stelling: misschien wel, maar er zijn een paar verschillen: mensen zijn hier veel scherper en lijken meer bezig te analyseren wat er gebeurt. Het is mijn indruk dat in het oeverloze gezwets van de bussagiers voornamelijk aandacht wordt besteed aan de details (al lijkt dat ook de inzet van sommigen hier) en de grote lijnen en achtergronden van De Bus totaal niet worden besproken of gesignaleerd. Natuurlijk is het zo dat zij niet dezelfde 'helicopter-view' hebben als wij, tegelijkertijd blijft voor ons veel verborgen waar zij wel meer weet van hebben.

quote:

Het komt regelmatig voor dat je meteen afgerekend wordt op je eigen mening.

Alleen als die mening niet onderbouwd is. Ik respecteer iedereen die zegt dat SEKI een asociale klootzak is of Tessa een toffe meid (het is allebei niet waar, maar dat is elders op dit Forum uitgebreid beargumenteerd door mij en anderen), als je dat maar niet plompverloren neerschrijft zonder dat anderen kunnen nagaan waar die mening op gebaseerd is.

quote:

Iedereen heeft zijn eigen fan ( al begint dat van Seki nu echt op een sekte te lijken) En natuurlijk is Tessa niet helemaal zuiver, Maar ja er valt voor elke passagier wel argumenten aan te dragen waarom ze de bus uit moeten. Voorbeeld,
Tessa is achterbaks
Esmeralda is een Huppelmuts
Aziz is overgevoelig en zielig mannetje
Job DUH!!! intelligentie van een dood musje
Iwan Mooi weer spelen en voor de rest zit er weinig bij
Antoinette Nee je hebt Pikstraf.

Je korte beschrijvingen (nou ja ik weet: het zijn samenvattingen van wat hier zo'n beetje wordt geschreven over de verschillende Bussagiers) zijn natuurlijk erg kort door de bocht, maar desondanks instructief. Muv Antonette, want dat gaat niet eens over haar.
Bij de anderen gaat het voor een gedeelte [Aziz, Jop en Esmeralda] eigenlijk gewoon om beschrijvingen van hoe ze zijn. En dat zijn mijns inziens geen redenen waarom je iemand negatief kan beoordelen; dat Jop niet al te intelligent is, soit. Hij doet zich in ieder geval niet anders voor dan hij is, voor zover mogelijk . (ik schrok wel even, toen hij op een bepaald moment riep dat de situatie :'escaleerduh', maar die doorbraak in zijn tot dan toe voornamelijk monosyllabische manier van spreken bleek helaas (gelukkig?) eenmalig).

Bij Tessa en Iwan daarentegen, zijn de korte beschrijvingen meer (negatieve) indicaties van hun gedrag in De Bus. Waar je ze wat mij betreft op mag afrekenen. Opvallend vind ik overigens, dat je Bullent als enige niet noemt (ok, je noemt het een voorbeeld, maar toch). Zou het zo kunnen zijn, dat hij de enige is in De Bus op dit moment, wiens gedrag niet zo eenvoudig in een stereotype te vatten is... ?

quote:

Maar goed laten we gewoon mensen zijn en lekker verder zeiken op elkaar.


Woohooo!!!! Dat gaan we zeker doen !

quote:

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en deze mag iedereen ook hier op het forum plaatsen. En eigenlijk als je meteen afgeeft op iemand die voor zijn eigen mening uitkomt ben je net zo erg als TESSA

In dit verband zou ik zou de persoon die

quote:

Waar maken we ons eigenlijk allemaal druk om? Lighten up!

schrijft, vriendelijk willen vragen wat je dan eigenlijk wel verwacht van ons. De gedachte achter ergens in een publiek Forum over schrijven, lijkt me dat je je er druk over maakt. En als de zieleroerselen van anderen je niet interesseren, dan kom je hier toch gewoon niet .

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 29 Maart 2000).]

pi_255609
tessa is een vreselijk mokkel
ik begrijp echt niet dat er mensen hier op deze site haar verdedigen.
zij stookt iedereen op om het later met haar vreselijke stem luidruchtig te ontkennen
een ieder die een stem op haar uitbrengt is gek of blind,of "regelt"SBS haar stemmen?
pi_255610
Mensen die Tessa verdedigen, lijken op Tessa of ze kunnen veel dingen van hunzelf in Tessa zien.
Nou, dat zegt toch genoeg! Wat een klote wijfie! Hoop dat ze volgende week oprot en dat Seki haar persoonlijk ophaalt.
Live sucks
I want to be sucked!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')