abonnement Unibet Coolblue
pi_255558
na het bericht dat vanmorgen in de wakkere krant stond dat Seki een verleden zou hebben is dit na trappen of was seki de mol .We hebben gisteren gebeld en die zou voor vrijdag een antwoordt faxen over de mol
het kan ook zijn dat de mol er nu uit is Seki mol of niet he is the man
lees verder en geef je menig op ons mesagge bord op www.start-me.nu
lees het laatste nieuws op www.start-me.nu

pi_255559
Even los van het feit dat ik liever hier reageer snap ik niet goed wat je hier boven allemaal schrijft. Wie hebben jullie gebeld en wie gaat er een antwoord faxen ??

Over het stukje in de slaapverwekkendste krant van nederland heb ik wel een mening: Bart in 't hout schetst daarin het beeld dat ze niets ten nadele van Seki willen zeggen, maar dat hun wel betrouwbare berichten ter ore zijn gekomen.

Als ze het beste met Seki voor hebben, waarom wordt er dan Uberhaupt IETS gezegd...!!

Bart in 't Hout (die een deel van SBS vertegenwoordigd) heeft voor mij helemaal afgedaan.

Blijft zich verbazen
pi_255560
EN IN DEZELFDE TRENT:

Er schijnt dat lollie en de bus van de kans het rijk is. De vredelievendheid omtrend geel blijkt een noemenswaardig bordeel te zijn. In dit instituut vinden we een nieuw en spannende flipperkast welk ener bellens geheel is.

Vingerhoedje? Ik dacht wel.

Grtz,

Meerhoerman.
Zeg Faxy Foxtrot met je elastieken benen....

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')