Tessquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar die heeft meerdere lettergrepen, toch?![]()
Haar achternaam gaat er alleen van 3 zijn, dus ik wilde eigenlijk niet een heul lange naam, plus dat ik korte namen zelf ook mooier vind.![]()
Cat! AFBLIJVEN!![]()
ah joh wat is er mis met die naam. t was een mooie vrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je maar niet overweegt mijn naam te geven. Mor![]()
Ik had mij laatst ook verbrand aan de oven en ben er keurig vanaf gebleven maar ik zie nu nog een rondje van het rooster zitten. Ik vrees litteken zoveel.
edit fipo![]()
Je naam is mooi! Maar past niet bij ons.. We hebben beide ook heel nederlandse namen. (valt niet op he dat ik die van Ferrari wel onthouden heb en van oh-oh niet?)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je maar niet overweegt mijn naam te geven. Mor![]()
Ik had mij laatst ook verbrand aan de oven en ben er keurig vanaf gebleven maar ik zie nu nog een rondje van het rooster zitten. Ik vrees litteken zoveel.
edit fipo![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier zitten een paar tussen die ook op ons lijstje staan
Vliegende vinkentering; begint ook met vlekjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb iets raars op mijn rechterpols zitten, een rooie plek die jeukt en een beetje opgezwollen is, t lijkt wel een muggebeet, ware het niet dat er geen muggen zitten hier, en er geen wondje zat.
zat, omdat ik er aan ben gaan krabbelen![]()
![]()
eerste theorie aangedragen door moeder: vlektyfus
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vliegende vinkentering; begint ook met vlekjes
Antwoord: vraag het de dierenartsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje: wat kost het chippen van een poes??
Hm, opgelopen via Napoleon dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vliegende vinkentering; begint ook met vlekjes
quote:
Duidelijk. Cat gaat het worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar die heeft meerdere lettergrepen, toch?![]()
Haar achternaam gaat er alleen van 3 zijn, dus ik wilde eigenlijk niet een heul lange naam, plus dat ik korte namen zelf ook mooier vind.![]()
Alleen als jij je eerstgeborene naar mij vernoemt!quote:Cat! AFBLIJVEN!![]()
Ok!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Korstjes.
![]()
[..]
Duidelijk. Cat gaat het worden.![]()
[..]
Alleen als jij je eerstgeborene naar mij vernoemt!![]()
Ik doe het echt hoor, ik zweer het!
* houdt vingernagel dreigend dicht bij haar pols*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Je naam is mooi! Maar past niet bij ons.. We hebben beide ook heel nederlandse namen. (valt niet op he dat ik die van Ferrari wel onthouden heb en van oh-oh niet?)
Ik vind alleen Tess echt leuk dus mocht je dr rekening mee willen houdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier zitten een paar tussen die ook op ons lijstje staan
Zie je wel hoe veel ze van je houd Zwabberquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb iets raars op mijn rechterpols zitten, een rooie plek die jeukt en een beetje opgezwollen is, t lijkt wel een muggebeet, ware het niet dat er geen muggen zitten hier, en er geen wondje zat.
zat, omdat ik er aan ben gaan krabbelen![]()
![]()
eerste theorie aangedragen door moeder: vlektyfus
bij mijn DAquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje: wat kost het chippen van een poes??
Jawel! Ik weet nog dat ik hem eerder nog nooit gehoord had! Begint met een R, of niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Heb je m überhaupt wel geweten vraag ik me dan af.
Maar hijs niet NL dus tis niks voor hullie heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |