Uit gemert toevallig?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat mijn pa autohandelaar is, en dat wel vaker doet .
De Adhara's vind ik persoonlijk beter staanquote:Op donderdag 22 april 2010 17:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat is mooier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neen.quote:
Hmmmmmzquote:
Valt me van je tegen, jij als Volvo kenner.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:56 schreef r8ality het volgende:
Wat is er trouwens met die 940 aan de hand? Heb je hem verlaagd ofzo? .
Ik zou de eerste doen .. Oogt een stuk moderner/sportiever.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat is mooier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken meer van de oude types . 960 al helemaal geen ervaring mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:09 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, jij als Volvo kenner.
Tis een 960 3.0, en hij is voorzien van Nivomats, die zakken in naar mate hij stilstaat. Zodra je dus een kilometer rijdt staat hij weer rechtop. Deze zakken wel erg snel in, heb nog een nieuw setje liggen die er nog onder moeten..
Kon vandaag ook nog 4 liter ruitersproeiervloeistof bijvullen, lampje daarvan ging branden..
Woont je vader toevallig wel in Asten?
Snap ik, maar waar woont hij? Asten of dat niet? Ik ken nl. ook een man die zich daarmee bezig houdt, en uit Asten komt, zou wel toevallig zijn als je het je vader is.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:29 schreef r8ality het volgende:
Lol, zo bekend issie niet. Althans niet met een echte garage en/of showroom. Hij verkoopt vooral aan de handel (of dus de bekende namen ).
En auto's jonger dan 1 januari 2007 hoeven niet aan de hoog/laag verstelling en sproeiverplichting te voldoen. Hoop om te doen geweest, eerder verboden, toen weer gedoogd, etc. Maar nu afgeschaft. Het enige is dat het niet verblindend mag zijn, maar dat geldt voor halogeen ook.
Vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ken meer van de oude types . 960 al helemaal geen ervaring mee.
Nogsteeds 2 960's en een 740? ..quote:Op donderdag 22 april 2010 23:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al.
Hier staat het op korte termijn op de planning om 1 960 te verwisselen voor een 244 oid..
Daar sluit ik me bij aan .quote:Op donderdag 22 april 2010 19:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De Adhara's vind ik persoonlijk beter staan
Ik ook.. Ware het niet dat daar nog vrijwel nieuwe banden opliggen, en deze set velgen de banden bijna op zijn.. Rij de banden dan wel even helemaal op, en doe ze dan weg oid.. Of ik leg er dan winterbanden op.quote:
Neen, Geldrop.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Snap ik, maar waar woont hij? Asten of dat niet? Ik ken nl. ook een man die zich daarmee bezig houdt, en uit Asten komt, zou wel toevallig zijn als je het je vader is.
Hmmmz ik dacht toch echt dat ze dat laatst hadden ingevoerd, maar goed nieuws want ik wilde net xenon in m'n hobby project zetten (mustang uit 1968)quote:Op donderdag 22 april 2010 23:29 schreef r8ality het volgende:
Lol, zo bekend issie niet. Althans niet met een echte garage en/of showroom. Hij verkoopt vooral aan de handel (of dus de bekende namen ).
En auto's jonger dan 1 januari 2007 hoeven niet aan de hoog/laag verstelling en sproeiverplichting te voldoen. Hoop om te doen geweest, eerder verboden, toen weer gedoogd, etc. Maar nu afgeschaft. Het enige is dat het niet verblindend mag zijn, maar dat geldt voor halogeen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyone?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:45 schreef Rio het volgende:
Iemand een idee waar ik een tweedehands cd-wisselaar voor in een V50 kan scoren?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
Ik heb een vraag, ik ga aankomende zomer roadtrippen in Scandinavië. Car of choice is een zeer waarschijnlijk 940 estate turbodiesel.
Zijn er dingen die echt 940 specifiek zijn waar ik op moet letten bij de aanschaf?
Is de turbodiesel een goede keus of kan ik beter voor een 2.3 ofzo op LPG gaan?
Benzine is eigenlijk geen optie omdat het dan qua kosten uit de klauwen gaat lopen. Ik kijk niet gek op als we in 3 weken 6000+km wegdraaien.LPG is in Scandinavië nauwelijks te vinden, dus dat wordt dieselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: zie hier: http://www.lpginfosite.nl/lpgstations.html
Schrik niet van de kilometerstanden van de turbodiesels, maar kijk of de auto goed onderhouden is (distributieriem vervangen e.d.)
De airco zal het meestal niet meer doen (zonder investeringen) maar da's niet echt een probleem als je naar het noorden gaat.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gambolputty op 27-04-2010 11:30:42 ]And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
Sloop? Marktplaats? Speurders? Geen Volvo garage maar die wel veel Volvo doet? Zweden? .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |