En heb je ze gevonden? Ik ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 29 maart 2010 01:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ja zal ze morgen eens opzoeken en posten. Morgen komt de expert langs, ik ben erg benieuwd.
Simpelste oplossing is een FM-transmitter.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Dennis121 het volgende:
Ik wil in mijn S80 een iPod systeempje hangen welke ik nog heb.
Gezien er geen AUX-ingang zit op mn geïntegreerde radio, zal dit via de antenne ingang moeten.
Niet ideaal... maar ik wil niet via een adapter een gewone radio inbouwen, dat vind ik minder mooi....
Nu heb ik gelezen hoe je in dit model de radio kunt loshalen, dat lijkt me wel te doen, echter las ik dat wanneer je kabels los haalt je mogelijk een storing in de airbags krijgt.
Ik heb hier niet zoveel over teruggevonden.
Weet iemand hier toevallig hoe dit precies zit? Is het anders een optie de accu tijdelijk los te halen?
Die storing, is dat dat het ook echt niet meer werkt of is het het lampje dat gaat branden wat dan gereset moet worden?
Eigenlijk wil ik alleen de antenne uit de radio er uittrekken om dat apparaatje er tussen te zetten en evt kijken stroom te tappen voor dat kastje (zit een displaytje bij) maar die zou ik ook via de sigaretten aansteker kunnen doen.
Tips zijn welkom
sorry ik heb wat problemen met m'n telefoon, zal proberen ze zondag online te hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
En heb je ze gevonden? Ik ben ook wel benieuwd
Een 480 wil ik altijd nog een keer bezitten. Als klein jongetje heb ik naar die (schitterende) auto's staan kijken in de showroom toen papa naar een nieuwe 440 ging kopen. De 480 blijft een bijzondere Nederlandse auto!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:32 schreef PICHT het volgende:
Het blijft wel echt 'n karig dash. Geen toerenteller, geen boordcomputer, olie, volt en turbo meter, al heb je die turbo meter niet nodig. 480 Maar zo'n carpc maakt het dan wel weer leuk
Ik had 't ook over het dash van Hyman. Er zijn zoveel verschillende opties voor die hele 4 serie, het blijft altijd 'n loterijquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:49 schreef Pas259 het volgende:
Ik had wel toerenteller trouwens.
Koop er dan gewoon één Op marktplaats staan ze regelmatig en anders kan je wel op het volvo 480 forum kijken. Ik heb de mijne nu al 2 jaar, met het nodige aan verspijkerd uiteraard.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een 480 wil ik altijd nog een keer bezitten. Als klein jongetje heb ik naar die (schitterende) auto's staan kijken in de showroom toen papa naar een nieuwe 440 ging kopen. De 480 blijft een bijzondere Nederlandse auto!
Zie mijn edit...helaas En ik reed nogal wat kilometers. Tegenwoordig wel wat minder maar toch nog wel 500 per week. Ik weet niet of dat verstandig is in een 480... Zou meer een auto voor erbij worden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:57 schreef PICHT het volgende:
[..]
Koop er dan gewoon één Op marktplaats staan ze regelmatig en anders kan je wel op het volvo 480 forum kijken. Ik heb de mijne nu al 2 jaar, met het nodige aan verspijkerd uiteraard.
Twee weken terug stond er nog een full option GT turbo op MP uit Amsterdam meen ik, was maar 3k. Die was ook zèèr netjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zie mijn edit...helaas En ik reed nogal wat kilometers. Tegenwoordig wel wat minder maar toch nog wel 500 per week. Ik weet niet of dat verstandig is in een 480... Zou meer een auto voor erbij worden.
Nah, valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:54 schreef r8ality het volgende:
Jammer dat die krengen niet te betalen zijn in de wegenbelasting en aan benzine .
Wil je persé een "nieuw" model? Of val je ook op de bakstenen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef Poepoog het volgende:
Wat is een beetje een betrouwbare en goede volvo tussen de 3000-6500 euro in, op LPG of/ Diesel?
Zat zelf te denken aan bv een LPG V40 uit 2001 voor om en nabij de 4500 euro. Ik heb er enkel de ballen verstand van
Liever een nieuw model, ik vind die bakstenen dan weer niet iets. Het heeft wel zijn charme, maar het ziet er meteen zo antiek uit. Ik vind het inderdaad wel een beetje een gok met de LPG installatie, maar als men het pas recentelijk erin heeft gefrot dan moet er toch niet zo veel problemen mee zijn, denk ik zo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wil je persé een "nieuw" model? Of val je ook op de bakstenen?
Die blokken lopen overigens prima op LPG, zover ik weet.
Koop eventueel een mooie zonder LPG en laat de installatie zelf plaatsen.
Dan weet je zeker dat de kop nog "fris" is en heb je garantie op de LPG installatie.
Doe dat alleen als je er minimaal 5 jaar in wil rijden.
Anders kan je beter een model mét LPG kopen en gokken dat hij goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |