Ik heb em beloofd over te nemen, maar in de komende maanden komen er nog 2 auto's bij en ik woon in het centrum van Utrecht. Dat is niet bepaald handig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:36 schreef PICHT het volgende:
[..]
Jammer dat 't geen GT Turbo is Waarom moet ie weg?
Een GT turbo heeft over 't algemeen alle opties, leer, airco, TRACS, ABS, etcetera en een paar kilowatt meer. In plaats van 88 heeft ie er 90.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em beloofd over te nemen, maar in de komende maanden komen er nog 2 auto's bij en ik woon in het centrum van Utrecht. Dat is niet bepaald handig.
Op dit moment rijdt mn broertje er nog in en dat doet die al twee jaar, altijd netjes mee omgegaan. Maar hij wil een sedan voor de ruimte en vanwege het laswerk waar hij geen zin meer in heeft. Overigens is dat nog lang geen apk afkeur, maar wel cosmetisch.
Hoe kan je een GT Turbo onderscheiden van een gewone Turbo? Ding heeft wel een rood biesje namelijk, dat zie ik niet vaak.
Foto's!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef godigita het volgende:
Mijn 460 is weg, 340 Volvo 340 1.4 Winner Special(variomatic) uit '86 is in da house.
De 142 gaat ook weg.
Waarom gaat er een 142 weg? .quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef godigita het volgende:
Mijn 460 is weg, 340 1.4 Winner Special(variomatic) uit '86 is in da house.
De 142 gaat ook weg.
Blok takelt af(410+k), koppeling is nu ook bijna op, roest bij de wielkassen achter(verder wel hard), er zit speling op de aandrijfas, scheuren en waterschade in het interieur, kleine ergernissen... Daarbij komt nog dat mijn vriend laatst is aangereden, en we ook vaarwel kunnen zeggen tegen de deur aan de bestuurderskant. De vorige eigenaar heeft hem ooit overgenomen van zijn buurman, die bezig was de carrosserie op te knappen, en overleed voordat ie dat af kon maken. Dus was de auto deels kaal toen de vorige eigenaar hem kreeg, wat doet die man, die zet hem even snel in de lak met een roller. Dat krijgt dus ook niet de schoonheidsprijs. Daarentegen zitten er enkele echt goede onderdelen op, die redelijk weinig gebruik hebben gehad sinds ze zijn vervangen en nu slecht te krijgen zijn. Moeilijk.quote:
340quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef godigita het volgende:
Mijn 460 is weg, 340 1.4 Winner Special(variomatic) uit '86 is in da house.
De 142 gaat ook weg.
Een 440 estate is vet veel geld waard! Dat red je niet met 1000 euro, ze zijn letterlijk onbetaalbaar.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef ViesKees het volgende:
Ik heb tot na de zomer een grote auto nodig, wil een 240 of 440 estate gaan kopen...
Is 1000 euro dan een beetje een realistische prijs, als hij nog ongeveer 5000km mee moet gaan?
Sowieso is een 440 estate een aftermarketproduct en nooit fabrieksaf gemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een 440 estate is vet veel geld waard! Dat red je niet met 1000 euro, ze zijn letterlijk onbetaalbaar.
Een 740 zal nog wel lukken, die van mij was 950 euro en ik doe er alweer 70.000km mee sinds feb. 2007.
Ssst Dat was de grap...quote:Op zondag 28 februari 2010 15:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Sowieso is een 440 estate een aftermarketproduct en nooit fabrieksaf gemaakt.
Dan moet je 'n 480 kopen hè, voldoet alleen niet aan je eis. Hij is namelijk niet zo grootquote:Op zondag 28 februari 2010 15:12 schreef ViesKees het volgende:
[..]
Ja ik heb graag het neusje van de zalm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |