abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_76687610
Ook een voor Daph en Bubseltje! Depri zijn is klote, maar probeer het van je af te praten/schrijven en dingen te blijven doen. Bijvoorbeeld nagels lakken.
  maandag 11 januari 2010 @ 18:31:55 #104
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76688316
Ik doe mee met de depri-ers....
En een tvp. Dat ook. En kijken of ik burberries kan maken...
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 11 januari 2010 @ 18:46:53 #105
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76688875
Knuf voor alle depri dames het komt echt goed, ik spreek uit ervaring maar je moet er wel aan blijven werken, en snel gaat het zeker niet volhouden!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_76688954
Voor alle depri-ers.. knuff
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_76688957
Thanks Puckzzz Komt vast goed.. Word persoonlijk een beetje moe van het heen en weer van de huisarts naar het ziekenhuis enzovoorts, maargoed alles om me beter te voelen.

Ontopic:

Ik zag net een swatch van OPI Yoga-ta Get this blue! Oooooh die is mooi
  maandag 11 januari 2010 @ 18:50:43 #108
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76689032
Lief puckzzz!! (ben ook al hard aan het werk... 4 dagen p.w. al 17 maanden, dus snel gaat het idd niet...)
voor de andere depri-dametjes...
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 11 januari 2010 @ 18:57:57 #109
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76689313
Het weer werkt wat dat betreft ook niet erg mee he? om je een beetje lekker te voelen. Daarom ga ik zo ff lekker wat swatches lakken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 11 januari 2010 @ 19:00:32 #110
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76689402
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Het weer werkt wat dat betreft ook niet erg mee he? om je een beetje lekker te voelen. Daarom ga ik zo ff lekker wat swatches lakken
Nou, van sneeuw word ik dan wel weer een beetje blij...
Lekker swatchen! En wel foto's posten he??!
Don't come closer, I might hurt you
pi_76689508
Niet echt nee Ik werd altijd heel blij van hardlopen maar dat kan helaas niet. Lakken misschien vanavond, mijn arm doet nog steeds een beetje zeer. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mijn nagels te lakken, maar ik weet dat ik het fijn vind als ik eenmaal bezig ben
  maandag 11 januari 2010 @ 19:05:08 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_76689615
zaterdag een lakje bij de H&M weg getrokken, zit 'm nu te lakken en hij is echt
Goddess on Stage, een donkerpaarse shimmer Morgen pics
disclaimer
pi_76689656
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
zaterdag een lakje bij de H&M weg getrokken, zit 'm nu te lakken en hij is echt
Goddess on Stage, een donkerpaarse shimmer Morgen pics
Dat is een mooie kleur!
pi_76689672
pffgt.
na heel wat heen en weer gebel met de bank staat het geld dat ik vorige week heb overgemaakt naar estland weer op mijn rekening
zónder de extra bankkosten natuurlijk

ik wil mijn nfu.oh's
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76689685
Hier ook last gehad van een depressie, dus weet hoe kut je je dan voelt..Hopelijk gaat het snel beter met jullie!

Ik heb een email terug van TD en een betalingsverzoek met het juiste shippingsbedrag Pfieuw, haha!

Waarschijnlijk krijg ik morgen m'n opleidingsmap binnen voor nagelstyling
And so the lion fell in love with the lamb
pi_76690694
Een hele mandje vol gooien met P2 nagellakjes helpt goed tegen een behhhh gevoel!

Er stond een meisje te kijken wat ik aan het doen was en ze vroeg waarom ik er zoveel nam. Nou zei ik (in mijn beste Duits) voor mijn mede-nagellakverslaafden, ze keek me erg raar aan zei okay en liep weg...
en ik ging rustig door met uitzoeken hahahahaha
pi_76690818
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
zaterdag een lakje bij de H&M weg getrokken, zit 'm nu te lakken en hij is echt
Goddess on Stage, een donkerpaarse shimmer Morgen pics
die is erg mooi
Sowieso lakjes van h&m, ik hou van ze
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_76690862
Vandaag op: Gracious van P2
Prachtige kleur vind ik Best subtiel, maar ook weer niet té subtiel

The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:35:38 #119
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76690912
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:31 schreef bernies het volgende:
Een hele mandje vol gooien met P2 nagellakjes helpt goed tegen een behhhh gevoel!

Er stond een meisje te kijken wat ik aan het doen was en ze vroeg waarom ik er zoveel nam. Nou zei ik (in mijn beste Duits) voor mijn mede-nagellakverslaafden, ze keek me erg raar aan zei okay en liep weg...
en ik ging rustig door met uitzoeken hahahahaha
Haha, nou hoor! Is het zo raar om dingetjes voor anderen mee te nemen? gek mens
Het lijkt mij ook super om met zo'n hele mand vol aan de kassa te komen, dat is toch leuk?
Knoei
pi_76691023
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:35 schreef Loqi het volgende:

[..]

Haha, nou hoor! Is het zo raar om dingetjes voor anderen mee te nemen? gek mens
Het lijkt mij ook super om met zo'n hele mand vol aan de kassa te komen, dat is toch leuk?
Echt heel erg super!
pi_76691079
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:31 schreef bernies het volgende:
Een hele mandje vol gooien met P2 nagellakjes helpt goed tegen een behhhh gevoel!

Er stond een meisje te kijken wat ik aan het doen was en ze vroeg waarom ik er zoveel nam. Nou zei ik (in mijn beste Duits) voor mijn mede-nagellakverslaafden, ze keek me erg raar aan zei okay en liep weg...
en ik ging rustig door met uitzoeken hahahahaha
Geweldig!

Je had mijn ouders moeten zien kijken toen al die Davids hier op mijn bureau stonden en ik alles ging verpakken.. Mijn vader vroeg zelfs of ik een winkel begonnen was

In het Kruidvat keken ze me ook raar aan laatst toen ik met allemaal SYF lakken kwam aanzetten (en stampy's). Laatste keer zat er een vrouw met mooie nagels die zei op zo'n hele lieve toon "Onder die donkere lakken moet je wel een goede basecoat gebruiken hoor, anders verkleuren je nagels!"
  maandag 11 januari 2010 @ 19:41:15 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_76691166
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef MissJ het volgende:

[..]

die is erg mooi
Sowieso lakjes van h&m, ik hou van ze
na 2 laagjes perfect dekkend
disclaimer
pi_76691288
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Geweldig!

Je had mijn ouders moeten zien kijken toen al die Davids hier op mijn bureau stonden en ik alles ging verpakken.. Mijn vader vroeg zelfs of ik een winkel begonnen was

In het Kruidvat keken ze me ook raar aan laatst toen ik met allemaal SYF lakken kwam aanzetten (en stampy's). Laatste keer zat er een vrouw met mooie nagels die zei op zo'n hele lieve toon "Onder die donkere lakken moet je wel een goede basecoat gebruiken hoor, anders verkleuren je nagels!"
Ja, dat vroeg ik me af......
Ik heb ooit blanke lak gebruikt als basecoat onder een donkerblauwe kleur. Desondanks verkleurden mijn nagels erg paarsig. Is dat met een basecoat niet zo?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76692445
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:31 schreef bernies het volgende:
Een hele mandje vol gooien met P2 nagellakjes helpt goed tegen een behhhh gevoel!

Er stond een meisje te kijken wat ik aan het doen was en ze vroeg waarom ik er zoveel nam. Nou zei ik (in mijn beste Duits) voor mijn mede-nagellakverslaafden, ze keek me erg raar aan zei okay en liep weg...
en ik ging rustig door met uitzoeken hahahahaha
Hahaha ik zie dat hoofd van dat meisje al voor me . Ik zit me nu al te verheugen op de lakjes!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:13:10 #125
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76692726
Netjes hoor MissJ! Mooie kleur maar niet te opvallend.

Joysa: wat een vrolijk kleurtje(welke is dat?)! Leuk met met die witte Konad.

En even een *aai over het bolletje-smiley* voor iedereen die het nodig heeft!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76692830
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:44 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja, dat vroeg ik me af......
Ik heb ooit blanke lak gebruikt als basecoat onder een donkerblauwe kleur. Desondanks verkleurden mijn nagels erg paarsig. Is dat met een basecoat niet zo?
Ik gebruik altijd een basecoat of een ridgefiller en ik heb geen last van verkleuringen. Ik kreeg wel een gelige waas van de ridgefiller van de Hema, maar van anderen niet.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:34 schreef MissJ het volgende:
Vandaag op: Gracious van P2
Prachtige kleur vind ik Best subtiel, maar ook weer niet té subtiel

[ afbeelding ]
Erg leuk!
pi_76692956
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben zo blij Iemand op een ander forum deed tig lakken weg omdat ze er teveel had.. Toen ik vroeg hoeveel ze ervoor wilde hebben antwoordde ze dat ze alleen de verzendkosten wilde hebben

Ikke heppie! Zeker als ik het goed gelezen heb en ze beide discontinued zijn
Masselkont! of Mazzelkont!?

Heb je je RBL lakjes trouwens al??
pi_76693104
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:13 schreef mmascha het volgende:
Netjes hoor MissJ! Mooie kleur maar niet te opvallend.

Joysa: wat een vrolijk kleurtje(welke is dat?)! Leuk met met die witte Konad.

En even een *aai over het bolletje-smiley* voor iedereen die het nodig heeft!
Essence groovy
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_76693131
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd een basecoat of een ridgefiller en ik heb geen last van verkleuringen. Ik kreeg wel een gelige waas van de ridgefiller van de Hema, maar van anderen niet.
[..]

Erg leuk!
Ik ga het proberen met een officiele basecoat. Met andere lakken die ook donker zijn,heb ik er nooit last van.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76693214
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:21 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ga het proberen met een officiele basecoat. Met andere lakken die ook donker zijn,heb ik er nooit last van.
Misschien dat die lak wel heul erg penetrerend was?
Ik gebruik nooit blanke lak als basislaagje, dus daarover weet ik eigenlijk niets.. Maar het lijkt me dat dat op zich wel voldoende is. De essence basecoat is wel fijn, en goedkoop, dus daar kan je wel een gokje mee wagen denk ik!
pi_76693319
*druk aan het bijlezen is* Weten jullie wel dat jullie echt bijna absurd snel gaan??

Partyhardy: wat een rotbericht
En Mirjam, Daph: neem jezelf en je gevoelens wel serieus hoor!

(ik ben er nog niet achter hoe ik spoiler maak, dus dan maar gewoon zonder spoiler)


MissJ, wat een mooie kleur!!
En die Burberrynagels in het vorige topic..

Misschien dat ik echt een hele domme vraag ga stellen, maar is die P2 nagellak alleen in DLD verkrijgbaar..? En verder zit bij mij dat donkerblauwe er nog steeds op, en nog steeds keurig zonder chippen, zonder afgebladderde randjes. Dus hij blijft mooi nog even zitten. Ook omdat eraf halen zo nasty is.. Had ik van de week geprobeerd en toen waren heel mn handen blauw.
pi_76693499
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Juud- het volgende:
*druk aan het bijlezen is* Weten jullie wel dat jullie echt bijna absurd snel gaan??

Partyhardy: wat een rotbericht
En Mirjam, Daph: neem jezelf en je gevoelens wel serieus hoor!

(ik ben er nog niet achter hoe ik spoiler maak, dus dan maar gewoon zonder spoiler)


MissJ, wat een mooie kleur!!
En die Burberrynagels in het vorige topic..

Misschien dat ik echt een hele domme vraag ga stellen, maar is die P2 nagellak alleen in DLD verkrijgbaar..? En verder zit bij mij dat donkerblauwe er nog steeds op, en nog steeds keurig zonder chippen, zonder afgebladderde randjes. Dus hij blijft mooi nog even zitten. Ook omdat eraf halen zo nasty is.. Had ik van de week geprobeerd en toen waren heel mn handen blauw.
P2 is inderdaad alleen in DLD verkrijgbaar, bij de DM. Maar ik ga vast nog wel een keer en anders MIMU of zo.
Als je van je vingers af de nagellak erafhaalt (dus watje vanaf de onderkant naar boven) dan worden je handen niet zo blauw!
pi_76693807
@ Juud, Nune en mmascha: bedankt

@ krakkemieke: Ik lak vaak donkere lakjes en gebruik altijd een "officiële" basecoat en mijn nagels zijn nog nooit gekleurd. Tot nu toe ervaring met basecoat (+ ridgefiller in 1) van Herome en Hema. Beiden vind ik ze prima.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_76694037
Bernies: da's nog eens een goeie tip! Ik veeg met dat watje altijd alle kanten op en ja.. dat werkt dus niet.

En wat betreft die P2-lakjes: hmm jammer, ik kom eigenlijk nooit in DLD. Woon vlakbij Rotterdam, dus echt in de buurt is het ook niet. Maar ga volgende week naar Maastricht, dan kunnen we misschien wel even de grens over. En anders houd ik jou en MiMu in de gaten!
pi_76694244
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef bernies het volgende:

[..]

P2 is inderdaad alleen in DLD verkrijgbaar, bij de DM. Maar ik ga vast nog wel een keer en anders MIMU of zo.
Als je van je vingers af de nagellak erafhaalt (dus watje vanaf de onderkant naar boven) dan worden je handen niet zo blauw!
Ik weet niet waar jullie vandaan halen dat P2 lakjes alleen in Duitsland verkrijgbaar zijn want je kan ze gewoon bij de schlecker halen hoor In mijn dorp is de schlecker helaas nu weg maar daar hadden ze die lakjes gewoon. En in Arnhem in kronenburg ook
All good things are wild and free.
pi_76694552
ZO, ik heb er een fatsoenlijke OP in geprakt
Moet nog bijlezen ook!

Wil iedereen die depri is, een knuffel geven . Wat een ellende soms ook.

En Bernies, echt super dat je voor iedereen P2 bent wezen shoppen, bedankt!
pi_76694574
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:34 schreef MissJ het volgende:
Vandaag op: Gracious van P2
Prachtige kleur vind ik Best subtiel, maar ook weer niet té subtiel

[ afbeelding ]
Very nice!!
pi_76694616
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jullie vandaan halen dat P2 lakjes alleen in Duitsland verkrijgbaar zijn want je kan ze gewoon bij de schlecker halen hoor In mijn dorp is de schlecker helaas nu weg maar daar hadden ze die lakjes gewoon. En in Arnhem in kronenburg ook
Ik kan ze op de site van Schlecker niet vinden?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_76694797
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:50 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik kan ze op de site van Schlecker niet vinden?
Nee klopt staan ze ook niet op.
All good things are wild and free.
pi_76694929
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:54 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nee klopt staan ze ook niet op.
Hmz oke, jammer dat er geen Schlecker hier in de buurt ligt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_76695017
En de kruidvat verkocht het ook, nu niet meer helaas.
All good things are wild and free.
pi_76695062
Als iemand P2 lakjes wil moeten jullie het maar zeggen, ik ben binnen 5 minuten bij de schlecker.
All good things are wild and free.
pi_76695217
Ik krijg als het goed is morgen of overmorgen m'n opleiding tot nagelstyliste binnen van het NTI!! En...ik heb een groothandel gevonden hier in de buurt die ook Nfu oh lakjes verkoopt
And so the lion fell in love with the lamb
pi_76695240
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Als iemand P2 lakjes wil moeten jullie het maar zeggen, ik ben binnen 5 minuten bij de schlecker.
Meen je dat nu echt???
pi_76695288
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef bernies het volgende:

[..]

Meen je dat nu echt???
Ja? Ze verkopen ze echt bij de schlecker!
All good things are wild and free.
pi_76695577
Hier bij de schlecker niet, ben ik vandaag nog geweest, hier hebben ze hele kleine vierkante flesjes!
pi_76695825
Als er nog mensen op vakantie gaan in Frankrijk....
Ik heb op de markt in Frankrijk mooie lak gevonden voor 1,80 voor 12 ml. Het smeert lekker en blijft goed zitten.
Het merk is miss europe, maar dat zijn kleine lettertjes....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_76695921
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:08 schreef Tammymara het volgende:
Hier bij de schlecker niet, ben ik vandaag nog geweest, hier hebben ze hele kleine vierkante flesjes!
Ja de ene schlecker heeft hem wel, de ander niet. Helaas dat de schlecker bij mijn oude woonplaats weg is want daar ben ik nu een paar dagen anders had ik even wat lakjes ingeslagen. Ik ga donderdag maar eens langs op kronenburg in Arnhem kijken of ze daar nog wel zijn, als goed is wel.
All good things are wild and free.
pi_76697181
Misa Toxic Seduction
pi_76697610
@ Lindy, PM !

Heb nu P2 Dangerous op met CG Millennium en van die jaren 70 bolletjes (ben te lui om uit te zoeken welke plate het is ) Geen foto, lig al in bed...
  maandag 11 januari 2010 @ 21:44:31 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76697679
Ik heb vandaag Spacy van P2 op.
Op de foto lijkt hij matter dan hij eigenlijk is.


Enne, is het hele normaal dat al je net nieuwe nagellak hebt je alweer meer wilt hebben?

Ga nu maar ff teruglezen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 11 januari 2010 @ 21:45:45 #152
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_76697749
Zoals beloofd een foto van mijn nagels!



CG Awaken, inclusief deuken in de nagel dus .
Living and loving in the moment.
pi_76697755
Bij jou lijkt ze zwart !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')