Ik wil je dat mailtje doorsturen hoor, maar het is exact woordelijk zoals ik het hierboven heb geplaktquote:Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, wil je me dat mailtje ff doorsturen?
Vinnik leuk![]()
Kast leeg, afgezien van 2 beebiepoessies die nogal wild zijn atm.
Nu weer inpakken
Lekker!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb officieel een levenGister een hele dag bewust zonder internet gebleven terwijl ik lekker thuis was. Het verloren symbool uitlezen en lekker rommelen in huis.
Nah, wat doen we nou allemaal negatiefquote:Ben ook nieuwsgfierig naar wat Alice te melden heeft. Hoop dat ze het niet vervelend vinden dat we weer met een ploeg langskomen of zo.
daar vroeg ik ook al naar. als ik die volgende persoon ben, dan sla mij overquote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
Lad's waar is het leesclub lijstje? Het boekje ligt nl te wachten op een nieuwe eigenaar..
Oh ja, ik wil dr ook uit, 1 zo een boekje vond ik wel weer genoeg voor de rest van mn leven.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar vroeg ik ook al naar. als ik die volgende persoon ben, dan sla mij overk kom totaal niet aan lezen toe. en wil dus graag uit t lijstje
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
Lad's waar is het leesclub lijstje? Het boekje ligt nl te wachten op een nieuwe eigenaar..
quote:
zeg, zoekwonders:quote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil dr ook uit, 1 zo een boekje vond ik wel weer genoeg voor de rest van mn leven.
Maar ik was ook de lijst kwijt
Ik neem aan dat jij dr wel in kan?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
zeg, zoekwonders:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/leeskringnattedoos
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dr wel in kan?
Wil je mij dr ff uit halen?
Thnx!
en waar heb je dat linkje nu vandaan gehaald?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
zeg, zoekwonders:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/leeskringnattedoos
gewoon een ouder topic opzoeken en daaruit openen is op zich te doen hoor...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
Zullen we dat Leeskringlijstje gewoon nog even in de OP zetten anders
staat in de oudere topics in de OPquote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waar heb je dat linkje nu vandaan gehaald?
stond niet meer in de OP en had er al een paar keer naar gevraagd
Thnx, the pressure was killing mequote:
ja, en wij dan???quote:Op maandag 11 januari 2010 10:56 schreef nokwanda het volgende:
Ach... misschien wil ze gewoon verkering met je
Of gewoon doorsturen, dan bende ge dr vanafquote:Op maandag 11 januari 2010 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
oh shit ik moet dat boekje eens uitlezen![]()
tis ook echt zulke bagger he
klikquote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waar heb je dat linkje nu vandaan gehaald?
stond niet meer in de OP en had er al een paar keer naar gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |