Tuulk!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
waar is greys?![]()
heb je het origineel van de harlequin-intiem-romannetje-foto nog? heb net alles even zitten wissen, maar ik wil kijken of ik de titel nog netter kan prutsen
Prima hoor, zolang je me nog maar meeneemt naar DTHquote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Taart? Koekje? Chips? Zal ik nog ff de frituur aangooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Prima hoor, zolang je me nog maar meeneemt naar DTH
Als je nog in de auto pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Zo groot wassie toch?![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Kunnen we niet gewoon onze hoofden in die foto plakken van die cover?
Oh nee, wacht....![]()
Doe maar niet!
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Prima hoor, zolang je me nog maar meeneemt naar DTH
Uw wagen staat voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En als ze maar binnen twáááááálf minuten!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nog in de auto past![]()
|------------------------------------------------------------------------------------------------------|
Zo groot wassie toch?
Jij mag achterinquote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze maar binnen twáááááálf minuten!instapt!
oh... als wat wil je??quote:
Neeeeeeeeee Fotoshoot FTW!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Kunnen we niet gewoon onze hoofden in die foto plakken van die cover?
Oh nee, wacht....![]()
Doe maar niet!
geen idee zoek me suf naar een winkel.quote:
Ja dan moet je het goede linkje maar openenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
greys aan die lorrie heb ik niks
[ afbeelding ]
Die man staat anders best wel gheyl bij het wiel.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
greys aan die lorrie heb ik niks
[ afbeelding ]
Zak een keer af naar deze contreien en leef je uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geen idee zoek me suf naar een winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |