abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 maart 2000 @ 21:36:00 #1
2646 webber
Enough already
pi_255475
Geen idee of hier al een post over ging, zoja, excuses, edoch wat mij toch even van het hart moet als ik de beelden van Seki's vertrek zie...

Hij loopt weg met de WC-bril? En de arme andere bussagiers nu? Was het eerst al zo dat hij niet meer schoongemaakt kon worden omdat er allerlei koddige plaatjes opzaten, nu is 'ie compleet weg...

Het moet niet gekker worden!

pi_255476
Ja dat was me ook opgevallen, al heb ik er toen niet zo over nagedacht. Aziz heeft nu in ieder geval wat meer ruimte, kan de deur misschien dicht
  maandag 27 maart 2000 @ 23:22:00 #3
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_255477
quote:
op 03-27-2000 om 09:36 PM schreef webber het volgende:
Geen idee of hier al een post over ging, zoja, excuses, edoch wat mij toch even van het hart moet als ik de beelden van Seki's vertrek zie...

Hij loopt weg met de WC-bril? En de arme andere bussagiers nu? Was het eerst al zo dat hij niet meer schoongemaakt kon worden omdat er allerlei koddige plaatjes opzaten, nu is 'ie compleet weg...

Het moet niet gekker worden!


1. Misschien is hij wel weggelopen met de WC-bril omdat hij, zoals Seki eigen is, schijt heeft aan zijn bussagiers, SBS6 en de rest?
2. Misschien zat die bril wel lekker?
3. Misschien ingezeten door Aziz en aan vervanging toe?
4. Misschien om te laten zien bij klussen met kijkers hoe een WC-bril gemonteerd moet worden?
5. Misschien om er nu een roze bril van te maken?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')