abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76642781

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten
    Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
    Dierenthuis 24 januari lijstje staat HIER
  • J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    Het zijn de kleine dingen die het doen <3
    pi_76642833
    dit zei ik:
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee vind ik ook, als zij zeggen dat zondag kan dan kunnen we gewoon gaan toch? als ze zeggen liever niet dan kunnen we het verzetten
    je hebt het toch ook gewoon "voor de zekerheid" gevraagd? niet zo van; we kunnen beter op zondag? dan zal er geen druk achter zitten denk ik
    maar dat is achterhaald...
    wachten we mail af? of gaan we al opnieuw plannen?
    J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    pi_76642839
    Helleu.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      zondag 10 januari 2010 @ 18:11:31 #4
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_76642898
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
    dit zei ik:
    [..]

We wachten af
    Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
    Ow O+
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
    pi_76642917
    quote:
    dit zei ik:
    [..]

Zullen we eerst de mail eens afwachten? Wie weet maken ze een uitzondering en zo nee, dan heb jij nog altijd de lijstjes voor de alternatieve datums. Als we morgenmiddag nog niks gehoord hebben, kan er dan misschien wel iemand bellen? Of ben ik dan erg opdringerig? Dan weet je het meteen en kunnen we van daaruit verder plannen.
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_76642918
    quote:
    dit zei ik:
    [..]

Doe maar opnieuw plannen denk ik

Al snap ik dan niet waar die andere kreet vandaan komt die anderen weer van de site (?) hadden gevist waar stond dat ze ALLE dagen open waren?
    pi_76642924
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_76642945
    Maar; gaarne wél januari

Wat is dan de beste optie qua zaterdag?
    pi_76642957
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef Goodbye het volgende:

pi_76642966
    Ehm, laten we gewoon de 23e doen als de 24e niet kan? Of zeg ik nu iets heel raars
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zondag 10 januari 2010 @ 18:12:56 #11
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_76642971
    -= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
      Designer zondag 10 januari 2010 @ 18:14:12 #12
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_76643024
    tvp
    🐙
    pi_76643045
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doe maar opnieuw plannen denk ik

Al snap ik dan niet waar die andere kreet vandaan komt die anderen weer van de site (?) hadden gevist waar stond dat ze ALLE dagen open waren?
    Volgens mij stond er dat ze 'dagelijks' geopend waren. En dat kun je op verschillende manieren interpreteren. Zeker als je als organisatie de zondag als standaard uitzondering ziet.
    pi_76643077
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens mij stond er dat ze 'dagelijks' geopend waren. En dat kun je op verschillende manieren interpreteren. Zeker als je als organisatie de zondag als standaard uitzondering ziet.
    Zondag is toch een dag, of ben ik nou gekke henkie

Als je NIET zondag open ben, dan ben je dus NIET dagelijks open
      zondag 10 januari 2010 @ 18:15:34 #15
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_76643080
    Maar dit stond in mijn mail nav de adoptie van Nala en Simba

Kom gerust eens bij ons langs.
    Dit kan de hele week tussen 14.00 en 16.00 uur behalve op zondag, dan
    willen de beheerders het een dagje rustig aan doen.
    Ow O+
    pi_76643116
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zondag is toch een dag, of ben ik nou gekke henkie

Als je NIET zondag open ben, dan ben je dus NIET dagelijks open
    Kunnen we lang en breed over discussiëren maar uiteindelijk bepaalt DTH wanneer we welkom zijn. En de mail van Maes is daar een stuk duidelijker in.
      † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 18:17:03 #17
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_76643131
    Hoi

547

Ik had wat laat gereageerd omdat ik nog niet van alle data op zaterdag wist of ik kon ivm. werk. De 24e kan ik zeker wel, op die korte termijn zal er geen klus ingepland worden. Maar nu zie ik dat de 24e toch weer van de baan is? In ieder geval kan ik voor data verder dan ~drie weken nu nog niets zeggen (morgen meer )
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
    pi_76643137
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zullen we eerst de mail eens afwachten? Wie weet maken ze een uitzondering en zo nee, dan heb jij nog altijd de lijstjes voor de alternatieve datums. Als we morgenmiddag nog niks gehoord hebben, kan er dan misschien wel iemand bellen? Of ben ik dan erg opdringerig? Dan weet je het meteen en kunnen we van daaruit verder plannen.
    bellen zou ik niet doen. Dat staat opdringerig naar mijn idee, en dan kunnen ze moeilijk nee zeggen. Als ze morgen (of later nog) mailen dat zondag geen probleem is dan zou ik zeggen; gaan. Ze weten niet dat het onze planning al is, het is alleen een vraag van Greys voor de zekerheid. Geen druk daarachter, dus als ze niet willen kunnen ze makkelijker nee zeggen.
    pi_76643142
    c_c gaat met Izzie naar de DA.

c_c en de stiekeme straatkater, deel 3.
      zondag 10 januari 2010 @ 18:19:22 #20
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_76643213
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
    c_c gaat met Izzie naar de DA.

c_c en de stiekeme straatkater, deel 3.
    Ja
    Ow O+
    pi_76643339
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

bellen zou ik niet doen. Dat staat opdringerig naar mijn idee, en dan kunnen ze moeilijk nee zeggen. Als ze morgen (of later nog) mailen dat zondag geen probleem is dan zou ik zeggen; gaan. Ze weten niet dat het onze planning al is, het is alleen een vraag van Greys voor de zekerheid. Geen druk daarachter, dus als ze niet willen kunnen ze makkelijker nee zeggen.
    Maar je zou toch kunnen bellen met de vraag of zondagen een mogelijkheid zijn. De 24e nog niet noemen, maar gewoon aangeven dat we willen weten welke data we in ons lijstje kunnen zetten. Als zondagen niet kunnen, dan weten we voldoende en kijken we naar optie 2.
    Hopelijk mailen ze gauw, dan hoeven we ze telefonisch ook niet lastig te vallen.
    pi_76643340
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kunnen we lang en breed over discussiëren maar uiteindelijk bepaalt DTH wanneer we welkom zijn. En de mail van Maes is daar een stuk duidelijker in.
    Nou ja het is gewoon een dag. Klaar.

Dat hun niet open zijn is hun goed recht en moeten we respecteren. Maar snap niet dat ze het dan 'dagelijks open' noemen, want dat bén je gewoon niet. Je bent dan op werkdagen + zaterdag open ofzo
    pi_76643359
    Het blijft lastig... de 23e kan ElisaB niet, en die heeft de meeste handdoeken etc... de 16e kan Cat niet met al haar blikjes...
    Hopen dat ze zelf mailen dat de 24e kan...
      † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 18:23:31 #24
    72518 Strega
    Het glas is altijd halfvol.
    pi_76643369
    Zo, even diagonaal trachten bij te lezen.
    Bullie doet het geweldig, hij is gelukkig mondig en laat zich niet op z'n kop zitten. Kundun heeft hem gisteren gelijk duidelijk gemaakt wie de top dog is.
    Hij eet heerlijk, heeft veel te weinig spieropbouw op z'n achterhand. So far heeft hij vannacht alleen een klein minipasje gedaan en voor de rest geeft hij keurig aan als ie even extra de tuin in wil. Dus wat nou niet zindelijk?
    Oh-Oh, je hebt helemaal gelijk, Mijn schoonouders hebben 4 teven en een bullenreu. De oudste teef daar, een Shar-Pei, is de roedelleidster, van Sjef, de manlijke Bull kan ze alles hebben, maar teven onder elkaar? Real bitches!
    Kortom Bullie gaat het hier wel redden, hij was vanaf het eerste moment totaal gefocused op mij en houd me dus ook angstvallig in de gaten.
    De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
    Bullie is thuis
    pi_76643408
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar je zou toch kunnen bellen met de vraag of zondagen een mogelijkheid zijn. De 24e nog niet noemen, maar gewoon aangeven dat we willen weten welke data we in ons lijstje kunnen zetten. Als zondagen niet kunnen, dan weten we voldoende en kijken we naar optie 2.
    Hopelijk mailen ze gauw, dan hoeven we ze telefonisch ook niet lastig te vallen.
    dat wel inderdaad. Dan kunnen ze gewoon nee zeggen. Denk dat het voor hen namelijk moeilijk is om nee te zeggen als we zeggen dat we graag de 24e komen.
    Had je verkeerd begrepen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')