maar dat is achterhaald...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, als zij zeggen dat zondag kan dan kunnen we gewoon gaan toch? als ze zeggen liever niet dan kunnen we het verzetten
je hebt het toch ook gewoon "voor de zekerheid" gevraagd? niet zo van; we kunnen beter op zondag? dan zal er geen druk achter zitten denk ik
We wachten afquote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
dit zei ik:
[..]
maar dat is achterhaald...
wachten we mail af? of gaan we al opnieuw plannen?
Zullen we eerst de mail eens afwachten? Wie weet maken ze een uitzondering en zo nee, dan heb jij nog altijd de lijstjes voor de alternatieve datums. Als we morgenmiddag nog niks gehoord hebben, kan er dan misschien wel iemand bellen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
dit zei ik:
[..]
Doe maar opnieuw plannen denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
dit zei ik:
[..]
Volgens mij stond er dat ze 'dagelijks' geopend waren. En dat kun je op verschillende manieren interpreteren. Zeker als je als organisatie de zondag als standaard uitzondering ziet.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe maar opnieuw plannen denk ik![]()
Al snap ik dan niet waar die andere kreet vandaan komt die anderen weer van de site (?) hadden gevist waar stond dat ze ALLE dagen open waren?
Zondag is toch een dag, of ben ik nou gekke henkiequote:Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij stond er dat ze 'dagelijks' geopend waren. En dat kun je op verschillende manieren interpreteren. Zeker als je als organisatie de zondag als standaard uitzondering ziet.
Kunnen we lang en breed over discussiëren maar uiteindelijk bepaalt DTH wanneer we welkom zijn. En de mail van Maes is daar een stuk duidelijker in.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zondag is toch een dag, of ben ik nou gekke henkie![]()
Als je NIET zondag open ben, dan ben je dus NIET dagelijks open
bellen zou ik niet doen. Dat staat opdringerig naar mijn idee, en dan kunnen ze moeilijk nee zeggen. Als ze morgen (of later nog) mailen dat zondag geen probleem is dan zou ik zeggen; gaan. Ze weten niet dat het onze planning al is, het is alleen een vraag van Greys voor de zekerheid. Geen druk daarachter, dus als ze niet willen kunnen ze makkelijker nee zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we eerst de mail eens afwachten? Wie weet maken ze een uitzondering en zo nee, dan heb jij nog altijd de lijstjes voor de alternatieve datums. Als we morgenmiddag nog niks gehoord hebben, kan er dan misschien wel iemand bellen?Of ben ik dan erg opdringerig?
Dan weet je het meteen en kunnen we van daaruit verder plannen.
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
c_c gaat met Izzie naar de DA.![]()
c_c en de stiekeme straatkater, deel 3.
Maar je zou toch kunnen bellen met de vraag of zondagen een mogelijkheid zijn. De 24e nog niet noemen, maar gewoon aangeven dat we willen weten welke data we in ons lijstje kunnen zetten. Als zondagen niet kunnen, dan weten we voldoende en kijken we naar optie 2.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bellen zou ik niet doen. Dat staat opdringerig naar mijn idee, en dan kunnen ze moeilijk nee zeggen. Als ze morgen (of later nog) mailen dat zondag geen probleem is dan zou ik zeggen; gaan. Ze weten niet dat het onze planning al is, het is alleen een vraag van Greys voor de zekerheid. Geen druk daarachter, dus als ze niet willen kunnen ze makkelijker nee zeggen.
Nou ja het is gewoon een dag. Klaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kunnen we lang en breed over discussiëren maar uiteindelijk bepaalt DTH wanneer we welkom zijn. En de mail van Maes is daar een stuk duidelijker in.
dat wel inderdaad. Dan kunnen ze gewoon nee zeggen. Denk dat het voor hen namelijk moeilijk is om nee te zeggen als we zeggen dat we graag de 24e komen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je zou toch kunnen bellen met de vraag of zondagen een mogelijkheid zijn. De 24e nog niet noemen, maar gewoon aangeven dat we willen weten welke data we in ons lijstje kunnen zetten. Als zondagen niet kunnen, dan weten we voldoende en kijken we naar optie 2.
Hopelijk mailen ze gauw, dan hoeven we ze telefonisch ook niet lastig te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |