*Proest*quote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We veilen SC'ers voor een goed doel.
Het hoogste bod op jou is kitao die 25 euri biedt
een aantal mensen hebben geen pm gehad, maar staan toch in de lijstquote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam erbij staan, waar de F gaat het over?
Jij helder licht jij.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
FIPOOOOOOOOOOOOO
maar dan net niet
Oh!
Wel!
Nouja zeg! In Saudi Arabië kan ik nog 12 kamelen krijgen in ruil voor mezelfquote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tombolaaaaa! Kom es uitleggen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aantal mensen hebben geen pm gehad, maar staan toch in de lijst
Ha! Ik was in Zuid Afrika 100 koeien waard. Mijn vader had me bijna verkocht.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja zeg! In Saudi Arabië kan ik nog 12 kamelen krijgen in ruil voor mezelf
Dat viel me ook al op ja, Enfermera, Zwabber en nog één of twee stonden wel in Tombola d'r overzichtje, maar niet in de geadresseerden bij de PM.quote:
Volgensmij heb ik wel een PM gehad, maar ik snapte er niet zoveel vanquote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aantal mensen hebben geen pm gehad, maar staan toch in de lijst
Ze moet nog wat oefenen met dequote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, Enfermera, Zwabber en nog één of twee stonden wel in Tombola d'r overzichtje, maar niet in de geadresseerden bij de PM.
Zohee, das nog eens een deal!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ha! Ik was in Zuid Afrika 100 koeien waard. Mijn vader had me bijna verkocht.
Ik denk dat ze er té opgewonden van word en dan wat foutjes maaktquote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze moet nog wat oefenen met delijstjes
Ik zie dat ik PM van je heb, ga ik op antwoorden. Maar als het goed is heeft Tombola jou ook een PM gestuurd. Of niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik wel een PM gehad, maar ik snapte er niet zoveel vanDus heb niet geantwoord
Helemaal niet!!! Ik heb het lijstje gekopieerd van de PM lijst!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, Enfermera, Zwabber en nog één of twee stonden wel in Tombola d'r overzichtje, maar niet in de geadresseerden bij de PM.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah. Nee niet van tombola. Dat verklaart een hoop xDquote:Op zondag 10 januari 2010 14:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik PM van je heb, ga ik op antwoorden. Maar als het goed is heeft Tombola jou ook een PM gestuurd. Of niet?
Tombola's PM is een datum-prik vraag voor een bezoekje aan DTH aangezien gisteren in het water de sneeuw viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |