Nee toch!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik slaap nog steeds met een lege dekbedhoes bij mijn vader thuis
bij mijn moeder (geen verwarming, alleen kachel in de woonkamer) slaap ik met een zomervulling erin
kan em wel helemaal volproppen met dekbedden, maar te lui voor en vind het niet nodig
Ik kwam er vanmiddag achter dat ik het luchluikje open had, dat zit nu ook dichtquote:Op zondag 10 januari 2010 01:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee toch!Ik heb nu zelfs het raam dicht (staat normaal altijd open) en heb zomer- en winterdekbed erop. En lag gisternacht nog te bedenken of ik niet een fleeceje erbij zou gooien.
Kieren en reten, sorry, die kon ik niet laten liggen, stuur maar naar Cat, tis t me wel waardquote:
Waar is je moraal vrouw?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kieren en reten, sorry, die kon ik niet laten liggen, stuur maar naar Cat, tis t me wel waard
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kieren en reten, sorry, die kon ik niet laten liggen, stuur maar naar Cat, tis t me wel waard
Moraal?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar is je moraal vrouw?![]()
In de Maas gedonderd zeker.
Heb jij dan al een naaktfoto gezien van Fiets? Misschien warmt dit je op:quote:Op zondag 10 januari 2010 01:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb overdag wel het slaapkamerraam open maar als ik ga slapen doe ik het nu dicht.
En ik heb t stervenskoud nu dus, die tt slaat nergens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Neuh, dan moet ik mijn stoepje gaan vegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moraal?
Normen en waarden???
Ga jij ff lekker Balkellende trouwen of zo![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij dan al een naaktfoto gezien van Fiets? Misschien warmt dit je op:Nee dat iele frame doet niks voor me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat zou zo een kind van 11 op zijn 's ochtends??????Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee dat doet je man dan voor je slimmerdquote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, dan moet ik mijn stoepje gaan vegen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij dan al een naaktfoto gezien van Fiets? Misschien warmt dit je op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werd je ongeduldig cat?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik wist dat hij wel wat had rondslingeren op internet.quote:
hahahahaha, mijn moeder had in de krant gelezen dat ze het eigenlijk wilden verplichten, maar dat mag niet want (let opquote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, dan moet ik mijn stoepje gaan vegen.
Nee hoor, heeft hij mij gevraagd.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat doet je man dan voor je slimmerd
Uurtje of 8? Zo in een ander huis en all the excitement?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat iele frame doet niks voor me...
Hoe laat zou zo een kind van 11 op zijn 's ochtends??????
Bwehehehe!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, mijn moeder had in de krant gelezen dat ze het eigenlijk wilden verplichten, maar dat mag niet want (let op) dan is het dwangarbeid!
weet je zeker dat dat de goede is? Ik zou het hier wel op kunnen, maar straks blijk je de verkeerde foto te hebben:')quote:Op zondag 10 januari 2010 01:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist dat hij wel wat had rondslingeren op internet.
Maar het was wel heel erg ontopicquote:Op zondag 10 januari 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk gaat dr weer een door het slotje
Als je me m trouwt kun je zeggen "ja daaaag twas JOUW idee tis JOUW stoep ga JIJ maar vegen!"quote:Op zondag 10 januari 2010 01:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft hij mij gevraagd.![]()
[..]
Uurtje of 8? Zo in een ander huis en all the excitement?
Shit, geen PM gestuurd!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk gaat dr weer een door het slotje
Op een ouwe fiets moet je het leren toch? Dus het is nooit verspilde moeite.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat de goede is? Ik zou het hier wel op kunnen, maar straks blijk je de verkeerde foto te hebben:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |