Begin is best weer goedquote:Op zondag 10 januari 2010 00:04 schreef Cassius het volgende:
Jeuj Whitenoise
Maar we zijn pas net begonnenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:07 schreef Pixie. het volgende:
Nou ik sluit me stream toch maar af
vind er niet zoveel aan vanavond
![]()
Jammer !quote:Op zondag 10 januari 2010 00:07 schreef Pixie. het volgende:
Nou ik sluit me stream toch maar af
vind er niet zoveel aan vanavond
![]()
Nee toch?! dat zou wel bijzonder jammer zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef themauster het volgende:
Het gerucht gaat op twitter dat Voicst ook uitelkaar gaat
Zie 't net iddquote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef themauster het volgende:
En die weg dan? Komt die dan af, daar werken ze toch iedere dag mee aan de slag?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:12 schreef themauster het volgende:
Daar kunnen ze zich dan volledig op richtenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
En die weg dan? Komt die dan af, daar werken ze toch iedere dag mee aan de slag?
Boris denk eens na voordat je wat opschrijft want die zin is dramatisch.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
En die weg dan? Komt die dan af, daar werken ze toch iedere dag mee aan de slag?
Mook !!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef DaMook het volgende:
Avond.
mp3fm hier.
Trouwens maar weinig sneeuw hier. Denk hooguit 2 a 3 cm als het niet minder is
.
Gaat lekker met je taalvaardigheid de laatste tijdquote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Boris denk eens na voordat je wat opschrijft want die zin is dramatisch.Ik bedoel het zelfde maar schrijf het op twee manieren op in 1 zin waardoor het drie keer niks is
.
Daar neem je een secretaresse voor in dienst.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaat lekker met je taalvaardigheid de laatste tijd. Hoe wil je ooit een accountantsverklaring juist formuleren?
Ah, nu komt er wat leuks inquote:Op zondag 10 januari 2010 00:22 schreef -Hans- het volgende:
Clark waarschuwde voor een heftige bass, maar dit is een slappe hap..
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar neem je een secretaresse voor in dienst.
jajajaj dit klinkt al beter iddquote:
in de stad mischien,maar op het platteland niet. Wij hebben zojuist besloten om de katten niet naar buiten te doen vannacht. anders zijn we ze morgen kwijt en dat willen we nietquote:Op zondag 10 januari 2010 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mook !!!!!. hier in het Noorden valt het volgens mij ook wel mee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |