abonnement Unibet Coolblue
pi_76616688
Dag beste mensen,

Ik heb vandaag een Sitecom access point gekocht om te gebruiken icm mijn speedtouch10 multiport router, ik wil een laptop op de benedenverdieping draadloos hebben, maar mijn eigen pc boven gewoon bekabeld houden. Dit verliep vlekkeloos, maar het netwerk is onbeveiligd. Waarschijnlijk is dit wel in te stellen in het menu vd sitecom , maar dat is waar ik tegen problemen aan loop. Ik kan nergens de gateway vh access point weervinden, enkel die van de speedtoch, nl. 10.0.0.138 Er stond in de manual vd sitecom aangegeven dat de gateway 192.168.0.234 was, dit bleek echter niet het geval. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan achterhalen?

Alvast bedankt!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:29:37 #2
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_76616996
Volgens mij heet het ook geen gateway om in te loggen in je Acces point (en tevens ook router?), dus kijk je verkeerd in de manual. Misschien nog eens goed de manuel doorlezen. Om in te loggen in mijn netgear router/Acces point gebruik ik bijv. www.routerlogin.com
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_76617151
Sluit je accespoint eens direct aan op je laptop let een draad en voer de cd uit.
Je accespoint heeft een ip in een ander subnet dan de rest van je netwerk, je pc kan dat adres dan niet vinden.
So we just called him Fred too
pi_76617467
Je gateway is het laatste waar je verbinding langs gaat, met je laptop zou dat dus jemodem / router zijn. Staat er geen adres op het accespoint zelf?
Als ik het fout heb, vergeef me. Tis zaterdag avond :p
Edit:

Wat Cothen zegt. Je laptop zou t accespoint dan moeten kunnen bereiken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')