mijn ouders en de rest in t straatje hebben dat slim opgelost. omdat er net naast t huis t bergaf gaat. hebben ze een boer ingeschakeld die komt als t sneeuwt en met de schuiver t weg schuift en eventueel op t bergje strooit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt is dat best verstandig stiekem, want als je wacht tot er 10 cm. ligt is het veel zwaarder om sneeuwvrij te krijgen dan om het uur een beetje vegen
Mijn vader heeft van de week ook drie keer per dag het pad (maar daar moet de auto ook overheen) sneeuw staan schuiven
Ja sorry, je vroeg hetquote:
In de bipsebaps (Ingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Ow bah Greys, echt naar hoor.
Mijn beste vriendin had tijdens dr zwangerschap hetzelfde probleem, op een hele ongelukkige plek, en dat blijft telkens terugkomen
Nee, die van Naartje waar hij Naartje isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Hara, denk jij dat die foto van Yoko te donker is?
Maar ik willum! Met haar mooie groene ogen.![]()
Ik ga Ynske ook eens het linkje PMmen. Als fotograaf heeft zij vast ook zinnig advies.![]()
Bedankt voor het meedenken tot dusver iedereen!
Bij m´n vriend ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
In de bipsebaps (Ing) regio?
Want daar zit het bij zussie ook dus
Uhm ja zeg maar tussen de bibsebabs en de fluitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, 't is vies maar ooooooooh de nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, je vroeg het![]()
Maar ik heb grote bewondering voor zussie die dus gewoon alweer naar de bakker geschuifeld is vanmorgenIk zou niet eens kleren aan durven over zo'n wond geloof ik
Peri-anaal abces.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja pas bij Woerden weer de A12 opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Len!
Wat hadden we een leuke toeristische route gister terug he?
Ik hoop zó dat het bij haar dan niet te snel gaat dichtgroeien en ook niet steeds gaat terugkomenquote:
Ah, die. * gaat kijken*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, die van Naartje waar hij Naartje is
Mijn vriend heeft een tijd zo´n pomp therapie gehadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Peri-anaal abces.![]()
Daar heb ik er tientallen van mogen opstoppen in mijn tijd.
Op zich hoeft het niet pijnlijk te zijn, als de wond vers is dan wel natuurlijk, maar als het daarna goed geneest valt het vaak best mee. Ligt ook aan de (hard)handigheid van de pleeg natuurlijk.![]()
Uitspoelen is veel fijner lijkt me.
Nee zo heette het echt niet. Het was een puntje-puntje-cyste.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Peri-anaal abces.![]()
Daar heb ik er tientallen van mogen opstoppen in mijn tijd.
Op zich hoeft het niet pijnlijk te zijn, als de wond vers is dan wel natuurlijk, maar als het daarna goed geneest valt het vaak best mee. Ligt ook aan de (hard)handigheid van de pleeg natuurlijk.![]()
Uitspoelen is veel fijner lijkt me.
Niet eens langs de afwerk parkeerplaatsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Len!
Wat hadden we een leuke toeristische route gister terug he?
Er zal ook wel verschil in zitten denk ik hoor. Ik weet dat mannen veel sneller fistels kunnen hebben door de haren die bij de bilnaad daar zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat het bij haar dan niet te snel gaat dichtgroeien en ook niet steeds gaat terugkomen
Maar dat van haar heette geen fistel ofzo? En aan de buitenkant, aan de oppervlakte van de huid zeg maar, zag je er ook zo goed als niets van. Ze had er ook geen pijn van ofzo.
Topografische wonders dat we zijn!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja pas bij Woerden weer de A12 op
Dat was toch bij jou voor de deur daar? Achter de brandweerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet eens langs de afwerk parkeerplaats![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |