abonnement Unibet Coolblue
pi_76588294
Ik gooide deel 2 net dicht
Met de laatste foto's van Pascal :
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef pascalheister het volgende:
De keuken staat






Nu de rest nog
pi_76590735
en ik postte vlak voor sluiten:

Stoere keuken ! Pascal.
En wat wordt de achterwand en de vloer dan?

en ik wil graag keuken fotoos zien van 330D ! Komt-ie uit IJsselstein?
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 13:16:23 #3
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_76596620
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Oh! Hoe gaaf .
Ik zou de kasten goed opschuren, netjes in de lak zetten en aan de binnenkant de boel moderniseren (ladesysteem ofzo). En natuurlijk het kookgedeelte updaten door daar die kast + pitten + afzuigkap eruit slopen, daar een mooi fornuis inzetten, een mooie schone afzuigunit in te plaatsen, leidingen netjes wegfrezen (en kijken hoe je de tegels spaart) en idd. het zeil vervangen.
Dan heb je echt een toffe keuken .

Het enige wat lastig is, zijn aparte besteklades, maar dat hebben wij ook niet echt momenteel (we hebben zo een "hip" lade systeem.

Maar qua design past het wel echt bij het huis!! Al moet het wel qua smaak bij je passen natuurlijk .

De thermostaat hangt trouwens niet heel handig . Dat is juist een ideale plek voor een koelkast ofzo...
Wat me trouwens opvalt is dat de deuren mooi strak in de lak zitten. Is dat pas gebeurd ofzo?
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat is wel serieus kloten .
Die granito aanrechtbladen zijn trouwens niet zo fijn om te verkleinen. Ben hier een avond bezig geweest op een aanrechtblad om die klein te krijgen met een slijptol en boorhamer . Zat een hoop betonijzer in .
De thermostaat hangt daar omdat in de kamer de mogelijkheid is om een houtkachel aan te sluiten. De huidige bewoners doen dit niet maar de bewoners daarvoor hebben wel een houtkachel in de woonkamer gehad. En om de thermostaat en de houtkachel nu in dezelfde ruimte te hebben

Het is helaas ook niet mogelijk om daar een koelkast te plaatsen; dat kun je op de foto niet zien maar daar zit een deur met toegang tot de entree, achterdeur, toilet en de badkamer. Het design is heel leuk maar de woning is vrij klein. We hebben in de toekomst plannen om het huis te verbouwen maar dan gaat de schouw in de keuken en de woonkamer en muur tussen de woonkamer en de keuken er compleet uit.

Ik heb ooit al eens ergens tekeningen gemaakt van de situatie qua ruimte. Ik zal die eens opzoeken
pi_76601195
tvp
pi_76603565


Onze keuken, net verhuisd.. Maar wat zijn die zwarte tegels irritant.. Je ziet er alles op.........
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_76614211
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 06:04 schreef AnneX het volgende:
en ik postte vlak voor sluiten:

Stoere keuken ! Pascal.
En wat wordt de achterwand en de vloer dan?

en ik wil graag keuken fotoos zien van 330D ! Komt-ie uit IJsselstein?
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Boven het aanrecht komen tegels van 60 cm hoog (cremé wit waarschijnlijk) daarboven zit glasweefsel, wat ook op de rest van de keukenwanden zit.
De tegels op de vloer lopen door in de gang en het toilet, exacte kleur weet ik nog niet, binnenkort ff uitzoeken bij de tegelboer, wel een lichte kleur iig.
pi_76922961
En dan na lange tijd wachten op ons nieuwe appartement... onze keuken!





En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_76931008
Echt helemaal super die keuken !!!
pi_76933091
Oeh, mooie keuken bianca en michael

Mijn eigen keuken ziet er momenteel zo uit:


[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76933444
@bianca en michael

Mooie keuken . Die spotjes zijn ook helemaal geweldig.

Hoeveel kost dat ongeveer de spots en het aanbrengen ervan?
pi_76942207
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:27 schreef bianca en michael het volgende:
En dan na lange tijd wachten op ons nieuwe appartement... onze keuken!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het lijkt wel een toonzaal

Wat heb je nu voor kookplaat? Ik zie alleen zo'n grillplaat, maar ik vermoed dat rechts daarvan nog iets ligt?

En die drie ovens op een rijtje zijn stoomoven, heteluchtoven en magnetron?
Eeuwig vijfentwintig
pi_76946498
Hartelijk dank voor de complimenten We zijn er ook heel blij mee en trots op! Het is zeker niet bedoeld als toonzaal maar zeker om te gebruiken (we hebben net eters gehad en het is nu een oorlogsgebied maar o, wat is het heerlijk koken en vertoeven!). De foto's die ik hier heb geplaatst zijn bedoeld voor onze verkoopster van de keuken (Inge van Kvik Sliedrecht), zij is ook trots op wat we er gezamenlijk van hebben gemaakt.

Om de vragen te beantwoorden: de spots zelf zijn niet duur (Rietveld). voor het verlagen van je plafond incl. materiaal, spots en arbeidsloon hebben wij zo'n ¤ 1250,- betaald.

Qua apparatuur hebben we in de wand van links naar rechts: 1.80 m vriezer, combi-stoomoven, koffiezetter, oven met magnetronfunctie, koelkast 1.80 m. Onder de middelste 3 apparaten zitten 3 warmhoudlades. In het eiland zit de Quooker, vaatwasser, teppanyaki-plaat en inductiekookplaat en uiteraard de afzuigkap (1.20). Helaas koken we niet op gas want er ligt hier geen gas. Maar... ook al worden het natuurlijk nooit echte vlammen, die inductieplaat gaat wel als de brandweer!

Alle apparatuur is van Siemens, alleen de vriezer is van AEG, de koelkast van Liebherr en de TY-plaat van Miele.

Wat ook nog leuk is om te melden is dat wij voor de keuken 7 extra groepen hebben laten aanleggen (nieuwbouwappartement, 20 november opgeleverd).
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_76946843
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef Ewelina het volgende:
Oeh, mooie keuken bianca en michael

Mijn eigen keuken ziet er momenteel zo uit:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je dat er allemaal zelf op gekregen die versiering? Geschilderd of geplakt?
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_76960241
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:27 schreef bianca en michael het volgende:
En dan na lange tijd wachten op ons nieuwe appartement... onze keuken!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Griebels!
Daar zit je dan.
pi_76975165
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Heb je dat er allemaal zelf op gekregen die versiering? Geschilderd of geplakt?
Plakstickers van de IKEA, maar dan enigzins in een andere vorm geknipt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76975384
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:27 schreef bianca en michael het volgende:
En dan na lange tijd wachten op ons nieuwe appartement... onze keuken!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
very nice!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76991580
@ bianca en michael: Mooie keuken! Is het allemaal ook soepel verlopen bij Kvik Sliedrecht? Ik wil daar namelijk ook misschien een keuken gaan kopen.
pi_77016069
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:09 schreef -Marieke- het volgende:
@ bianca en michael: Mooie keuken! Is het allemaal ook soepel verlopen bij Kvik Sliedrecht? Ik wil daar namelijk ook misschien een keuken gaan kopen.
Ja, wij zijn zéér te spreken over Kvik (en we zijn geen aandeelhouders), zo tevreden zelfs dat we, nadat we al zo'n 3 jaar geleden de keuken hebben (moeten, wegens de lange bouwtijd en de aansluitingen) besteld, er ook ons tv-meubel hebben laten maken, het meubel in de badkamer en ook de douchedeur hebben we via Kvik besteld (al komt die dan natuurlijk niet van Kvik).

We zijn niet de makkelijkste klanten geweest, omdat we al zo'n tijd geleden bij de bouwer de aansluitpunten e.d. moesten aanleveren hebben we keuken ook zeer vroeg besteld. In 3 jaar tijd verandert er natuurlijk nogal het e.e.a. (de apparatuurlijn van Siemens bv.) maar ook je wensen kunnen in zo'n tijd veranderen. Wij zijn denk ik wel zo'n 6 keer 'op gesprek' geweest en hebben talloze keren heen en weer gemaild met Inge van Kvik. Nooit hebben wij het gevoel gehad dat we 'lastige' klanten waren en altijd zijn we naar tevredenheid geholpen. Wij wilden heel graag de afzuigkap in eilanduitvoering die bij de rest van de Siemens apparatuur hoorde hebben, maar die was er al die tijd alleen in wandmodel. Ze is toen voor ons bezig geweest of Siemens die wellicht kon ombouwen (werd veel te duur) en 2 weken voordat de keuken zou komen belde Inge ons dat ze toch nog eens had geïnformeerd en hij kwam nu toch uit in eiland-uitvoering. Ze heeft 'm toen meteen besteld en hij was er nog op tijd. Ik denk dat wij de eerste in NL waren waar deze kap hing! Als je een lakse verkoper hebt krijg je gewoon de kap die je hebt besteld en heb je gewoon pech.

Kvik Sliedrecht heeft een franchise-eigenaar en hij staat echt voor zijn product. Op de dag van de levering is hij zelf gekomen (2 vrachtauto's vol) met een medewerker om het allemaal te leveren. (Met een verhuislift het composietenblad van bijna 200 kilo en 3.00 x 1.00 m 5 verdiepingen naar boven, spannend ). Op de dagen (3 stuks) dat alles geïnstalleerd werd is Inge de verkoopster zelf nog langs geweest om alles te bekijken en te kijken of alles goed ging.

Het enige jammere (nou, als dat het is) is dat op de dag van de levering er wat frontjes misten, maar die waren er een week later al. Verder hebben wij helemaal NIETS negatiefs te melden dus je kan daar met een gerust hart je keuken kopen! Wij zijn in eerste instantie voor Kvik gevallen omdat alle prijzen vast staan (zie prijslijst online) en ze niet aan afpingelen doen (zijn wij heel slecht in) en je dus weet waar je aan toe bent. Wanneer in een eventueel volgend huis weer een nieuwe keuken moet komen wordt dit zeker weer een Kvik!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_77038661
Dat klinkt wel heel erg goed! Volgens mij gaat het vaker fout dan zo goed. Ik vind het ook leuk om te horen dat ze het met de afzuigkap zo netjes geregeld hebben, hij staat ook echt heel mooi!

Momenteel heb ik wel een voorkeur voor de Kvik, omdat hun keukens natuurlijk heel mooi zijn, maar ook inderdaad door de vaststaande prijzen die bij zelfmontage niet veel hoger zijn dan bij Ikea, de hoge onderkastjes en de korte levertijd. Ik ben weleens in Sliedrecht en Breda binnengelopen en ik vond bij beide vestigingen de verkopers aardig en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Sliedrecht is dichterbij, dat hij ook nog goed is maakt de keuze wel een stuk makkelijker! Ergens in Juli hoop ik ook zo'n mooie keuken te hebben.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:09:51 #20
168005 Reemy
van de remya ja
pi_77373379
Misschien een handige tip voor de mensen hier in dit topic: op keukenzien.nl kun je je keuken met foto's plaatsen. Wel leuk voor als je je keuken wilt showen
pi_77381010


Goed, ik geef toe.. Hij is nog een beetje kaal, maar dat gaat wel mijn (witte hoogglans) keuken worden
En die keuken van Bianca en Michael..
pi_77472186
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:27 schreef bianca en michael het volgende:
En dan na lange tijd wachten op ons nieuwe appartement... onze keuken!

[ [keuken]

Erg mooie keuken Bianca, wat voor soort vloer hebben jullie eigenlijk? Ik kan het niet goed zien omdat de foto's donker zijn.
pi_77480973
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:29 schreef Polar26 het volgende:

[..]

Erg mooie keuken Bianca, wat voor soort vloer hebben jullie eigenlijk? Ik kan het niet goed zien omdat de foto's donker zijn.
Er ligt een PU gietvloer in heel de woning, 2 ralkleuren grijs en dan niet geheel gemengd maar in vleugen. Aangezien we vloerverwarming in de woning hebben hadden we niet zo heel veel keus qua vloerbedekking (omdat het een appartement is moet er ook een ondervloer die 10 db geluidsverbeterd is) maar we zijn hier enorm blij mee! Het is heel comfortabel en, niet onbelangrijk met een zieke hond, zeer makkelijk schoon te maken). Enfin, dit was wel behoorlijk offtopic, ik zal binnenkort eens een eigen topic aanmaken om heel de woning te showen!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  zondag 11 april 2010 @ 20:24:01 #24
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80199380
Eindelijk een leuke keuken dus nu mag ie ook in dit topic (huge kick )

pi_80204488
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Eindelijk een leuke keuken dus nu mag ie ook in dit topic (huge kick )

[ afbeelding ]
Eindelijk leuke keuken of eindelijk leuke foto?
  zondag 11 april 2010 @ 21:56:39 #26
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_80204987
Lijkt wel een foto uit de Ikea folder

Mijn keukentje atm:


Werk in uitvoering!
pi_80205190
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Eindelijk een leuke keuken dus nu mag ie ook in dit topic (huge kick )

[ afbeelding ]
Erg mooie, sfeervolle keuken
  zondag 11 april 2010 @ 22:34:47 #28
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80207168
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:48 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Eindelijk leuke keuken of eindelijk leuke foto?
Wij hebben eindelijk een leuke keuken (dus ik bedoelde niet dat de andere keukens hier niet mooi zijn ) en daar is nu dan ook een fatsoenlijke foto van .
  zondag 11 april 2010 @ 22:37:12 #29
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80207303
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:56 schreef H-blast het volgende:
Lijkt wel een foto uit de Ikea folder


Dan hadden we ons een hoop geld kunnen besparen...
pi_80207322
Ooo, maar ik dacht dat je die keuken al tijdje had? Had 'm namelijk al wel eens eerder gezien op foto's van je, dus vandaar dat ik dacht dat je misschien nu pas een "postwaardige" foto had ofzo...
Never mind...
pi_80207429
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:37 schreef twentemeisje het volgende:

[..]



Dan hadden we ons een hoop geld kunnen besparen...
Dacht ook
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 11 april 2010 @ 22:39:54 #32
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80207456
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:37 schreef Beijtje het volgende:
Ooo, maar ik dacht dat je die keuken al tijdje had? Had 'm namelijk al wel eens eerder gezien op foto's van je, dus vandaar dat ik dacht dat je misschien nu pas een "postwaardige" foto had ofzo...
Never mind...
Lieve schat, het is precies zoals je zegt... Er is nu pas een fatsoenlijke foto...
pi_80207470
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:37 schreef Beijtje het volgende:
Ooo, maar ik dacht dat je die keuken al tijdje had? Had 'm namelijk al wel eens eerder gezien op foto's van je, dus vandaar dat ik dacht dat je misschien nu pas een "postwaardige" foto had ofzo...
Never mind...
Kijk 1s in TM's eigen topic daar staat het hoe en wat rondom de foto
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 11 april 2010 @ 22:42:16 #34
3185 Adelante
To let it go now
pi_80207571
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Eindelijk een leuke keuken dus nu mag ie ook in dit topic (huge kick )

[ afbeelding ]
Geile afzuigkap en mooie afwerking, beetje fabriekshal achtig maar toch warm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 11 april 2010 @ 22:42:39 #35
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80207588
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dacht ook
Jij hebt toch ook zo'n zelfde Ikea-keuken Ml-etje?
Er is overigens niets mis met Ikea, maar wij wilden juist geen standaardkeuken
pi_80207835
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:42 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook zo'n zelfde Ikea-keuken Ml-etje?
zal de mijne morgen eens showen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 11 april 2010 @ 22:49:18 #37
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_80207979
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:42 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook zo'n zelfde Ikea-keuken Ml-etje?
Er is overigens niets mis met Ikea, maar wij wilden juist geen standaardkeuken
Sorry
Ik vind het overigens een vet mooie keuken hoor!
  zondag 11 april 2010 @ 22:50:50 #38
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80208067
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef H-blast het volgende:

[..]

Sorry
Ik vind het overigens een vet mooie keuken hoor!
Mijn vriendje riep ook al dat je 'm vast heel mooi vindt

Ik dacht dat je bedoelde dat je het een heel standaardgeval vond .
  zondag 11 april 2010 @ 23:07:38 #39
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_80209107
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:50 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Mijn vriendje riep ook al dat je 'm vast heel mooi vindt

Ik dacht dat je bedoelde dat je het een heel standaardgeval vond .
Nee hoor niets standaard. En wat dan nog; standaard keukens kunnen ook mooi zijn ;-)
Ik bedoelde meer: onder deze foto hoeft alleen nog een Ikea logo en hij kan zo de catalogus in

De sinaasappel heb je hopelijk ondertussen wel op?
  maandag 12 april 2010 @ 07:49:10 #40
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80214406
Die is geperst en opgedronken .
pi_80214570
Minder stylish dan bij TM en moet eens de andere kant met het fornuis fotograferen



Net na het plaatsen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80216307
  Nerd met benen maandag 12 april 2010 @ 15:06:14 #43
18073 miss_bleu
pi_80227471
tvp
pi_80244716
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kijk 1s in TM's eigen topic daar staat het hoe en wat rondom de foto
Jajaja daarom juist
Maar t is nu duidelijk
Ik vind al jullie keukens mooi!!! Allemaal lekker ssssssssssstrak...
pi_80256591


dit wordt onze keuken in ons nieuwe huis. Klaar begin 2011
pi_80256748
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:08 schreef jveth het volgende:
[ afbeelding ]

dit wordt onze keuken in ons nieuwe huis. Klaar begin 2011
Wow mooi! Vindt je tafel aan de keuken vast zoo gaaf!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80259342

tijdelijk, maar functioneel!
pi_80261356
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:20 schreef tie-rep het volgende:
[ afbeelding ]
tijdelijk, maar functioneel!
Wow, helemaal in de minimalistische sfeer
Daar zit je dan.
pi_80261864
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wow mooi! Vindt je tafel aan de keuken vast zoo gaaf!
thanks zal jullie op de hoogte brengen mocht het bouwen daadwerkelijk beginnen! kan uiteraard niet wachten :-)
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:44:09 #50
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80262077
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:20 schreef tie-rep het volgende:
[ afbeelding ]
tijdelijk, maar functioneel!
Is dat massief eiken Giph tie-rep?

Mooie keuke jveth!
pi_80268449
ojee, had ik in het vorige deeltje wel de keuken halverwege, dus kaal en gestript, geplaatst, maar volgens mij ben ik 'm af en compleet vergeten te plaatsen.
bij deze dus, zoals de keuken er nu bij staat, er komt alleen nog een ander werkblad op met meer glans.
het is een L-vormige keuken dus ik vond het een beetje moeilijk te fotograferen, hoop dat de indeling evengoed duidelijk is.







Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:53:12 #52
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80270115
Jullie hebben echt een prachtige keuken WRH!
pi_80270547
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:53 schreef twentemeisje het volgende:
Jullie hebben echt een prachtige keuken WRH!
danku, (nu nog leren koken )
vind die van jullie ook zo super, lekker industrieel zonder kil te zijn, goed gelukt.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_80272634
Mooi WRH! Die kruk is ook erg mooi
Alleen ik wil niet weten hoe je het zo mooi glimmend houdt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80273560
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi WRH! Die kruk is ook erg mooi
Alleen ik wil niet weten hoe je het zo mooi glimmend houdt.
geen kinderen en niet kunnen koken
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_80278108
WRH . Prachtige keuken!

Wat zijn de maten van de keuken?
pi_80278473
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:19 schreef WRH het volgende:
ojee, had ik in het vorige deeltje wel de keuken halverwege, dus kaal en gestript, geplaatst, maar volgens mij ben ik 'm af en compleet vergeten te plaatsen.
bij deze dus, zoals de keuken er nu bij staat, er komt alleen nog een ander werkblad op met meer glans.
het is een L-vormige keuken dus ik vond het een beetje moeilijk te fotograferen, hoop dat de indeling evengoed duidelijk is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die barkruk! Waarvandaan?
pi_80279773
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef samara het volgende:
WRH . Prachtige keuken!

Wat zijn de maten van de keuken?
moest even de tekeningen opzoeken
de lange kant van de kookplaat / oven is 4,5 meter, de korte kant met de spoelbak is 2.70 m
de bar steekt anderhalve meter vanuit de muur de keuken in.
de wijnkast en vriezer zijn bij elkar ongeveer 1.20 m. (de ijsblokjesmachine geeft ijsblokjes in pyramidevorm, dat was wel een leuk onverwacht cadeautje )
zijn zelf vooral super blij met de tepan yaki plaat, die kan ik echt iedereen aanraden, gewoon zo je stukje vlees of vis erop gooien, geen vet nodig, echt gezond en daarna heel makkelijk schoonmaken.

de barkruk komt (of all places) bij de Hanos vandaan, was ook niet duur. viel me op dat ze meer echt leuke modellen hadden maar deze zit echt lekker en is verstelbaar, dat vond ik wel een vereiste.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_80280059
Bedankt voor je uitgebreide info .
pi_80280540
@Ml-etje Schitterend blad!
  woensdag 14 april 2010 @ 01:17:04 #61
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_80291308
* zwahiel doet ook even mee.

Dit is de keuken van mijn huis dat ik deel met een vriend van me. Toen we erin kwamen was het slechts één hangkast met een aanrecht. Verder niets. We hebben een aanrechtblad erbij gemaakt (eiken) met daaronder onze apparatuur (vriezer met daarop combi-magnetron, wasmachine en koelkast). Daarboven hangt een dubbel schap met al onze kruiden en toestanden in glazen wekpotten.
Onze CV hangt er ook, maar dat was al zo en we kunnen daar weinig aan doen.





De keuken is erg klein en we hebben zo veel mogelijk ruimte proberen te gebruiken.
't Is geen nieuwe keuken zoals velen hebben, maar wel de leukste ruimte in ons huis.

//edit: inmiddels hangt er een andere lamp
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_80291465
Durfde niet na al die hypermoderne keukens maar hier dan toch mijn keukentje:
(Dat zwarte puntdakje rechts achterin is van de koelkast! )

En vanaf de andere kant:

Het 'onderste' (lichtere) stukje muur rechts, met schuin die tegeltjes is nu limegroen, tot aan de deurpost.

Witte tegels zien er heel leuk uit maar is echt af te raden!!!! Als er één drupje water op de grond valt,
(dat gebeurt ook nog wel eens in een keuken) en je er met je schoenen doorheen loopt, is meteen je hele vloer besmeurd met donkere vlekken. Dus lig bijna dagelijks op handen en knieen met een doekje...
pi_80292595
een koelkast met een puntdakje, nu ben ik wel heel benieuwd naar de rest van die koelkast!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_80293253
Thanks Sander!
WRH verkleurt die plaat niet? En idd geen kinderen scheelt een hoop en koken kun je leren hé
Zwahiel, dat hebben jullie netjes aangepakt zeg! Je wilt ze de kost niet geven die dan het fornuis gewoon op het koelkastje zetten, hij wordt veel gebruikt zie ik aan alle potten
Netjes Leonietje lekker veel bergruimte ook en hema kleurtjes Die koelkast ben ik ook wel benieuwd naar
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80300753
quote:
Op woensdag 14 april 2010 07:30 schreef WRH het volgende:
een koelkast met een puntdakje, nu ben ik wel heel benieuwd naar de rest van die koelkast!
Nou, hier issie dan! Hij is ooit door mijn ouders gekocht in 1987... De achterkant is ook zó afgewerkt dat hij vrij in de ruimte kan staan. (Achterkant heeft ook een deurtje!) De handvatten zijn in de loop der jaren erg beschadigd en zelfs kwijt geraakt. Het rode vlaggetje bovenop hebben we wonder boven wonder wel nog steeds!!!

Oh, en toen ik toch bezig was: Ook nog even het nu groene muurtje:
pi_80331447
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:34 schreef Ml-etje het volgende:

WRH verkleurt die plaat niet?
verwacht dat dat op den duur wel zal gebeuren, maar vooralsnog niets te zien en we gebruiken het ding echt intensief, zeker 4x per week.

Leonietje wat een ontzettend gave koelkast!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 15 april 2010 @ 20:19:41 #67
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_80357204
Leonietje83 ik ben verliefd op je koelkast


Hier onze kleine hoe Ikea-keuken in ons nieuwe appartement. Hij zat er al in, en ik ben erg blij met de kleur.
De bovenkasten zijn lekker hoog, wel veel ruimte dus om spullen op te bergen, maar door de hoogte ervan kan ik niet zonder trapje op de bovenste planken komen. Da's wel weer jammer.


Hieronder de keukenlamp



Let niet op de rotzooi, foto was genomen tijdens verhuizen.



Rayen 2½ jaar!
pi_80369715
Is het bij jullie ook zo dat bij een feestje de keuken snel het centrum van gezelligheid wordt? Hier wel altijd, ook bij bezochte feestjes, en of de keuken dan los of aan/in de woonkamer is maakt niet uit

Zal wel de nabijheid van bier zijn
pi_80371837
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:43 schreef tjoptjop het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat bij een feestje de keuken snel het centrum van gezelligheid wordt? Hier wel altijd, ook bij bezochte feestjes, en of de keuken dan los of aan/in de woonkamer is maakt niet uit

Zal wel de nabijheid van bier zijn
Herkenbaar !
pi_80371915
Gave koelkast Leonietje!! Heel bijzonder

Wat een aparte lamp Timejumper! Vind het wel een echt mannenkeuken

Het keukenverhaal klinkt heel herkenbaar daarom hebben wij een grotere keuken nu want het was altijd proppen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80378261
@Twentemeisje: Wat een waanzinnige keuken! Erg mooi, met smaak en erg uitnodigend
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:28:25 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_87131954
Huge Kick:

Ons nieuwe huis, heeft ook een prachtige *ahum* keuken...

Iemand tips om er nog wat leuks van te maken?

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Nerd met benen zondag 3 oktober 2010 @ 14:32:16 #73
18073 miss_bleu
pi_87132076
Onze keuken :)


pi_87132203
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Tink89 het volgende:
Huge Kick:

Ons nieuwe huis, heeft ook een prachtige *ahum* keuken...

Iemand tips om er nog wat leuks van te maken?

Xx![ afbeelding ]
Ik denk dat een likje verf en evt andere handgrepen al een hoop doet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:41:27 #75
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_87132375
MISS...van welk merk is jullie kraan ?!?!
pi_87132636
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Tink89 het volgende:
Huge Kick:

Ons nieuwe huis, heeft ook een prachtige *ahum* keuken...

Iemand tips om er nog wat leuks van te maken?

Xx![ afbeelding ]
zijn de kastjes van hout? dan zou je het kunnen schilderen.. is heel veel werk. maar je krijgt er een compleet nieuwe keuken van. andere handgrepen en misschien een nieuw blad erop?
ziet er allemaal nog wel heel netjes uit(of lijkt dat maar zo?)

stenen muur zou k verven. k hou niet zo van bakstenen in huis.

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 03-10-2010 15:20:22 ]
pi_87133241
Mijn keuken...
Niet zo mooi strak als sommige keukens die ik hier zie. In december 2000 gekocht, dus staat er nu bijna 10 jaar.

Zoekplaatje voor de in de loop der tijd ontstane (en matig opgeloste) mankementen :@



I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:07:38 #78
67385 ROG
Go on, say it.
pi_87137058
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef Sometimes het volgende:
Mijn keuken...
Niet zo mooi strak als sommige keukens die ik hier zie. In december 2000 gekocht, dus staat er nu bijna 10 jaar.

Zoekplaatje voor de in de loop der tijd ontstane (en matig opgeloste) mankementen :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Folie-probleem op je vaatwasserfront?
pi_87138208
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:07 schreef ROG het volgende:

[..]

Folie-probleem op je vaatwasserfront?
Inderdaad, en niet alleen op het vaatwasserfront. In een van de andere frontjes zit zelfs een flinke scheur ;(
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_87138460
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:28 schreef Tink89 het volgende:
Huge Kick:

Ons nieuwe huis, heeft ook een prachtige *ahum* keuken...

Iemand tips om er nog wat leuks van te maken?

Xx![ afbeelding ]
De kastdeurtjes schilderen? En evt een nieuw blad?
Vind de deurtjes an sich wel mooi :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87140340
De keuken ansich is wel oké, je kunt er nog iets van maken iig.
Ik zou 'm hoogglans zwart schilderen. Niet wit ivm de donkere oven en het gasfornuis.
Nieuwe knoppen van porselein op de deurtjes.
https://www.ikenik.nl/adm(...)pje-blauwwitrood.jpg


En de tegeltjes achter in een mooie accentkleur schilderen. Of een plaat voor plaatsen en deze aflakken.
Ben erg benieuwd wat er je met de keuken gaat doen!
  Nerd met benen maandag 4 oktober 2010 @ 09:22:23 #82
18073 miss_bleu
pi_87159775
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:41 schreef BuupWerk het volgende:
MISS...van welk merk is jullie kraan ?!?!
die is van... (papieren erbij zoekt)

Job Serena chroom
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:58:01 #83
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_87160491
thankssss
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:05:47 #84
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_87184344
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:32 schreef miss_bleu het volgende:
Onze keuken :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice ^O^ , mooie vloer ook.

Wat heb je aan de muur hangen?, is dat een schilderij met al die soorten koffienamen?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_87184488
En die fruitschaal ook van miss_blue
  Nerd met benen dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:30:12 #86
18073 miss_bleu
pi_87199892
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef Freddeh het volgende:
En die fruitschaal ook van miss_blue
Daar hebben eigenlijk gewoon planten in gestaan. Planten waren dood dus wij vonden het een goed idee om daar gewoon fruit in te leggen. (komt bij tuincentrum coppelmans vandaan)

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Nice ^O^ , mooie vloer ook.

Wat heb je aan de muur hangen?, is dat een schilderij met al die soorten koffienamen?
Het is een stuk behang wat ik ooit op de kop heb getikt. Het zit er alleen niet zo heel mooi op. Dus van het behang wat over is wordt er nu een schilderij gemaakt :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:33:34 #87
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87199981
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef Freddeh het volgende:
En die fruitschaal ook van miss_blue
Shoppen! Klik ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:49:49 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_87246688
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:46 schreef megje83 het volgende:
De keuken ansich is wel oké, je kunt er nog iets van maken iig.
Ik zou 'm hoogglans zwart schilderen. Niet wit ivm de donkere oven en het gasfornuis.
Nieuwe knoppen van porselein op de deurtjes.
https://www.ikenik.nl/adm(...)pje-blauwwitrood.jpg


En de tegeltjes achter in een mooie accentkleur schilderen. Of een plaat voor plaatsen en deze aflakken.
Ben erg benieuwd wat er je met de keuken gaat doen!
Hmmz... schilderen is ontzettend veel werk, want niet alle onderdelen kunnen eraf en de achterkanten van de deuren zijn meegeverfd.

Wij dachten: nieuwe deurtjes! Maar dan zitten we met een aantal planken enzo (in het midden) die niet los kunnen.

De inbouwapparatuur is overigens allemaal uit 2008 en van meer dan prima kwaliteit :D

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_87393308
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hmmz... schilderen is ontzettend veel werk, want niet alle onderdelen kunnen eraf en de achterkanten van de deuren zijn meegeverfd.

Wij dachten: nieuwe deurtjes! Maar dan zitten we met een aantal planken enzo (in het midden) die niet los kunnen.

De inbouwapparatuur is overigens allemaal uit 2008 en van meer dan prima kwaliteit :D

Xx
Tja, het zal inderdaad wat tijd in beslag nemen om de deurtjes te schilderen maar dan heb je wel een goedkoop en mooi resultaat. Nieuwe deurtjes zijn een stuk duurder namelijk. Ben erg benieuwd wat je gaat doen!!
pi_87394052
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:32 schreef miss_bleu het volgende:
Onze keuken :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw O+
En dan nu : De rest v/h huis *O* ;)
  Nerd met benen maandag 11 oktober 2010 @ 10:04:00 #91
18073 miss_bleu
pi_87410121
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wauw O+
En dan nu : De rest v/h huis *O* ;)
bleu's nieuwbouw huisje in project De Lieven, Eindhoven V :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:52:06 #92
319308 Tink89
To live is to dance
pi_87423226
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:49 schreef megje83 het volgende:

[..]

Tja, het zal inderdaad wat tijd in beslag nemen om de deurtjes te schilderen maar dan heb je wel een goedkoop en mooi resultaat. Nieuwe deurtjes zijn een stuk duurder namelijk. Ben erg benieuwd wat je gaat doen!!
Heel veel tijd... en bovendien vind ik de vorm van de deurtjes ook afschuwelijk :p ik denk dat we maar gewoon sparen voor nieuwe deurtjes (bij Ikea ofzo valt de prijs nog best mee...)

Ik hou jullie up to date :D

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 21 november 2010 @ 11:00:28 #93
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_88968100
onze keuken uit 2004. eigen ontwerp. geleverd door de keukenboer vanuit de bouw. stonden wel even raar te kijken toen ik een kant en klaar ontwerp had. kreeg 2000 terug voor standaard keuken. nog eens 1000 extra korting bovenop. uiteindelijk moest ik 3.500 betalen. ik heb m zonder apparatuur gekocht want bij hun kostte het 5800 en via internet was het 3500. totaal dus 10.000 (excl. korting en oude keuken)

blad en zijkanten zijn van kunssteen graniet (samengeperst graniet) wat veel hygienischer is
er zit magnetron/oven, vaatwasser, koelkast, inductieplaat en wasbak in. ene kant 60cm diepe kasten andere kant 40cm diepe kastjes.
afmeting 2,6m x 1m. ruimte zelf is 3,2 x 2,6m. beide kanten dus 80 cm. als je er staat te koken kan er altijd iemand langs je lopen. maar je kan ook omlopen:-)

is wel erg sociale keuken. als je aan t koken bent dan gaat de visite er gezellig bijj staan en soms ook helpen.





"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
  zondag 21 november 2010 @ 11:31:40 #94
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_88968803
quote:
11s.gif Op maandag 4 oktober 2010 21:08 schreef Freddeh het volgende:
En die fruitschaal ook van miss_blue
Bij de Xenos hebben ze nu ook diverse stukken hout die je kunt gebruiken als fruitschaal.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_88983317
Tsja, mijn woningbouwkeukentje kan natuurlijk lang niet tippen aan al die O+ droomkeukens O+ die hier voorbij komen, maar toch ben ik er wel blij mee. Een letterlijke rondleiding!









Ja, hij is roze. O+. :P. En open, wat ik ook echt heel fijn vind!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 07:56:02 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89082126
alvast een tvp :@
binnenkort is mijn keuken ein-de-lijk klaar.
pi_89082261
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:00 schreef zuluman het volgende:
totaal dus 10.000 (excl. korting en oude keuken)
En dan heb je een kast die eruit ziet als een rechtopstaande sjoelbak :{
pi_89084312
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef richardrahl het volgende:

[..]

En dan heb je een kast die eruit ziet als een rechtopstaande sjoelbak :{
_O- Inderdaad, het is net een sjoelbak.

Maar wel een toffe keuken
pi_89114465
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef richardrahl het volgende:

[..]

En dan heb je een kast die eruit ziet als een rechtopstaande sjoelbak :{
je bedoelt het gedeelte van de kast in de gang? maar dat is ook een sjoelbak... en die kast hoorde niet bij de 10k van de keuken. die heb ik later gemaakt. nu weet ik ieder geval dat sjoelbakken van walnoten fineer worden gemaakt. :-)


"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
pi_89236181
Met plankjes erin lijkt het inderdaad niet meer op een sjoelbak :P

Je keuken is natuurlijk fantastisch, zou dat ook dolgraag willen (kookeiland), maar in ons kleine hokje past het niet en dan moet eerst een serre komen. Nou, nog even blijven dromen...
  zondag 28 november 2010 @ 15:38:29 #101
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_89258107
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef richardrahl het volgende:
Met plankjes erin lijkt het inderdaad niet meer op een sjoelbak :P

Je keuken is natuurlijk fantastisch, zou dat ook dolgraag willen (kookeiland), maar in ons kleine hokje past het niet en dan moet eerst een serre komen. Nou, nog even blijven dromen...
en als je bent uitgedroomd aan de slag...
neem een kijkje hier voor een idee hoe een zelfbouwserre er uit kan zien.
"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
pi_89275349
Leuk om mee te kijken! Ik heb vrijdag mijn nieuwe greeploze, witte, hoogglans keuken besteld :)
pi_89278275
Oei, die serre!

Maar het is nu te koud om dat te gaan doen, ik ga het topic wel even uitprinten morgen, kan handig zijn voor de toekomst.
  zaterdag 4 december 2010 @ 00:30:25 #104
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_89504600
Onze keuken O+ Na jaren in een slechte 'home made' kleine jaren 80 keuken te hebben gekookt, was dit vorig jaar een verademing.
Deze kerst de grote vuurdoop met een 6 gangen diner voor 10 personen :Y)




Foto's zijn trouwens gemaakt net na de stucadoor, ik ga dit weekend even nieuwe foto's maken.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 10:58:45 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89510503
mooi zeg. ik heb maar een heel klein keukentje helaas. maar ik blijf dromen over een uitbouw waarbij de keuken betrokken wordt.
maar ja, dan moet eerst die winston op de stoep staan met een dikke hoofdprijs :P

maar goed, mijn keuken is klein, maar ik ben er wel heel gelukkig mee.
pi_89738774
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik gooide deel 2 net dicht :)
Met de laatste foto's van Pascal :

[..]

Nog even in navolging van deze 1e post in het topic hierbij wat foto's van het eindresultaat :)





pi_89741193
Sjiek de friemel *O*
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:37:35 #108
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_89800722
Ik doe eens mee:

voor



na



De leidingen boven het raam zijn inmiddels ook volledig netjes weggewerkt in een bekisting.

Achter de wasmachine komen nog zelfde tegels als boven het aanrecht.

Keuken is samen met pa en broer zelf gezet (dat was wel de eerste én de laatste keer!)
Ik ben een eckte rapnegert
  zondag 12 december 2010 @ 05:35:10 #109
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89824929
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef TimeJumper het volgende:
Hieronder de keukenlamp

[ afbeelding ]


Ik ben zooooooooo verliefd op die prachtige, grappige lamp... O+
Heb je 'm zelf gemaakt, TS? In dat geval, _O_
Als niet, kun je me vertellen waar je 'em gescoord hebt? O+

Enne, als je die lamp inderdaad persoonlijk gefabriceerd heb, kun je mij een beetje helpen? :)

[ Bericht 5% gewijzigd door HetKlusKonijn op 12-12-2010 05:47:30 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 12 december 2010 @ 09:23:56 #110
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89825586
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 05:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

[ afbeelding]afbeelding ]

Ik ben zooooooooo verliefd op die prachtige, grappige lamp... O+
Heb je 'm zelf gemaakt, TS? In dat geval, _O_
Als niet, kun je me vertellen waar je 'em gescoord hebt? O+

Enne, als je die lamp inderdaad persoonlijk gefabriceerd heb, kun je mij een beetje helpen? :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 december 2010 @ 23:36:39 #111
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_89857421
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef SV-tje het volgende:
Onze keuken O+ Na jaren in een slechte 'home made' kleine jaren 80 keuken te hebben gekookt, was dit vorig jaar een verademing.
Deze kerst de grote vuurdoop met een 6 gangen diner voor 10 personen :Y)

Foto's zijn trouwens gemaakt net na de stucadoor, ik ga dit weekend even nieuwe foto's maken.
Zoals beloofd,





http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_92069285
Topic kick









Let niet op de puinhoop ;)
pi_92075580
zet het er dan ook niet op!!!
pi_92076454
dan heb je een vaatwasser en een zooi kastjes en dan nog een foto met zooi _O-
Ik ruim altijd alles op alvorens een foto te maken maar eerlijk..... ik ruim altijd alles op, ook zonder foto's te maken, ik ben heel eng O-)
Maar mét zooi is het wel gezellig :Y
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_92089167
Dat zei mijn man ook tegen mij toen ik de foto,s plaatste, moet je niet eerst even opruimen :s)
pi_92102103
Luister dan eens een keer naar je man
pi_92124096
wij hebben ook een keuken :Y


P1050687 by Mavi86, on Flickr
pi_92124194
Wow

MOOI
  maandag 31 januari 2011 @ 15:30:41 #119
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_92124646
Erg mooi!

Vraagje tussendoor, wie heeft er allemaal een Ekelhoff keuken? En wie was je monteur?
pi_99320508
Er zijn vast nog wel nieuwe keukens bij gekomen. Mensen, even fotootjes uploaden!
pi_99320660
Hier mijn keuken. De koof met afzuigunit moet nog geschilderd worden en het blad moet nog geimpregneerd worden en zal daardoor donkerder zijn.

pi_99323265


Snoertje moet nog ff aangesloten en weggewerkt worden (afzuigkap)




by night:


Onder de bar zitten LEDs van de Ikea en kunnen in elke gewenste kleur worden gezet...
pi_99359543
quote:
Snoertje moet nog ff aangesloten en weggewerkt worden (afzuigkap)
by night:

Onder de bar zitten LEDs van de Ikea en kunnen in elke gewenste kleur worden gezet...
Persoonlijk vindt ik de keuken erg bling-bling en erg rood.
Heb je deze keuken al lang? Ben je niet bang dat je snel uitgekeken bent op de kleur en glans?
Dat led is wel geinig? Is de keuken ook van ikea?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:56:30 #124
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_99360575
@bianca en micheal: Jullie keuken komt me heel bekend voor. Zeker toen ik de foto met de hond zag. De keuken zat in de map voorbeelden bij KVIK Barendrecht. Daar hebben wij onze keuken besteld.
That's the way the cookie crumbles
pi_99369464
onze keuken is onlangs vergroot: kamertje erbij getrokken, wat opgeknapt en voilà!

gewoon een fijne keuken! geen design of zo.
pi_99372059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:56 schreef IJzercookie het volgende:
@bianca en micheal: Jullie keuken komt me heel bekend voor. Zeker toen ik de foto met de hond zag. De keuken zat in de map voorbeelden bij KVIK Barendrecht. Daar hebben wij onze keuken besteld.
Meen je dat nou? Wat grappig :) Zal ik nog even bellen voor commissie? ;) Overigens na anderhalf jaar nog steeds meer dan tevreden met onze keuken (alleen die tweede vaatwasser had ik er toch door moeten drukken...)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:47:03 #127
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_99377081
Goed om te horen dat jullie nog steeds tevreden zijn! Al verwacht ik dat wij dat ook over een paar jaar te kunnen zeggen!
Maar is 1 vaatwasser niet genoeg?
That's the way the cookie crumbles
pi_99379542
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:28 schreef Tombias het volgende:

[..]

Persoonlijk vindt ik de keuken erg bling-bling en erg rood.
Heb je deze keuken al lang? Ben je niet bang dat je snel uitgekeken bent op de kleur en glans?
Dat led is wel geinig? Is de keuken ook van ikea?
bling valt wel mee hoor irl. Maar toegegeven het was een grote gok maar ik ben er persoonlijk erg tevreden mee (net als mijn meisje) alleen als er neefjes en nichtjes komen spelen zie je de handjes wel erg goed op hoogglans...

Maar zit er vanaf november in en is idd Ikea. En als we hem ooit zat zijn kunnen er altijd nieuwe fronten op en heb je weer een heel andere keuken...
pi_99381151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:47 schreef IJzercookie het volgende:
Goed om te horen dat jullie nog steeds tevreden zijn! Al verwacht ik dat wij dat ook over een paar jaar te kunnen zeggen!
Maar is 1 vaatwasser niet genoeg?
Tuurlijk is 1 vaatwasser genoeg! Alleen omdat ik af en toe te lui ben het ding meteen uit te ruimen staat er toch vuile vaat op het aanrecht en daar stoor ik me aan (en had me zo voorgenomen dat niet te laten gebeuren, maar ja...)

Wanneer komt jouw keuken? En laat je 'm plaatsen?
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_99383410
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:56 schreef IJzercookie het volgende:
@bianca en micheal: Jullie keuken komt me heel bekend voor. Zeker toen ik de foto met de hond zag. De keuken zat in de map voorbeelden bij KVIK Barendrecht. Daar hebben wij onze keuken besteld.
Ah, KVIK dus! Hele mooie keuken, al zou ik hem zelf ietsepietsie landelijker willen. KVIK klinkt erg goed, ga ik van de week ook maar een keer kijken. Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht die aankomende zomer opgeleverd gaat worden, dus het grote speuren kan beginnen :D
pi_99383624
Is er eigenlijk interesse in een Show je badkamer topic? Lijkt mij wel leuk!
pi_99383987
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:55 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ah, KVIK dus! Hele mooie keuken, al zou ik hem zelf ietsepietsie landelijker willen. KVIK klinkt erg goed, ga ik van de week ook maar een keer kijken. Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht die aankomende zomer opgeleverd gaat worden, dus het grote speuren kan beginnen :D
Veel plezier! Ik vond de voorpret erg leuk en de lange voorbereidingstijd heeft wel z'n vruchten afgeworpen.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_99384046
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:59 schreef Ooi86 het volgende:
Is er eigenlijk interesse in een Show je badkamer topic? Lijkt mij wel leuk!
Tuurlijk, ik haal alvast ons fototoestel uit de kast.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 21:12:25 #134
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_99384371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:59 schreef Ooi86 het volgende:
Is er eigenlijk interesse in een Show je badkamer topic? Lijkt mij wel leuk!
Tuurlijk is zo'n topic welkom ! Open er gerust één ! *O*
  woensdag 13 juli 2011 @ 07:51:28 #136
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_99400921
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:14 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Tuurlijk is 1 vaatwasser genoeg! Alleen omdat ik af en toe te lui ben het ding meteen uit te ruimen staat er toch vuile vaat op het aanrecht en daar stoor ik me aan (en had me zo voorgenomen dat niet te laten gebeuren, maar ja...)

Wanneer komt jouw keuken? En laat je 'm plaatsen?
Ah, dat herken ik wel, maar ik zou dan aan tien vaatwassers nog niet genoeg hebben denk ik ;)
Onze keuken duurt nog wel even, komt in nieuwbouwhuis met oplevering 1e kwartaal 2011. We laten hem zeker plaatsen, wij zijn niet van die handige klussers :)
That's the way the cookie crumbles
pi_99456426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 07:51 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Ah, dat herken ik wel, maar ik zou dan aan tien vaatwassers nog niet genoeg hebben denk ik ;)
Onze keuken duurt nog wel even, komt in nieuwbouwhuis met oplevering 1e kwartaal 2011. We laten hem zeker plaatsen, wij zijn niet van die handige klussers :)
2012 denk ik toch?
pi_99459445
Ondanks dat de keuken nog niet helemaal klaar is plaats ik hem ook hier maar even...





Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:35:06 #139
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_99459621
Dikke respect voor de details, o.a. het zwevend verlaagd plafond en die smalle raamstrook naast de keuken .
_O_
pi_99460311
Wow, heel erg mooi! En wat onwijs groot! Gaan jullie een bed en breakfast beginnen of hebben jullie 10 kinderen?
pi_99460547
Geen van beide... Wij hebben rust.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_99461403
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:31 schreef DS4 het volgende:
Ondanks dat de keuken nog niet helemaal klaar is plaats ik hem ook hier maar even...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig dat smalle streepje raam rechts naast de wand!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_99461616
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:06 schreef bianca en michael het volgende:

Prachtig dat smalle streepje raam rechts naast de wand!
Dat heeft onze architect inderdaad goed gedaan. Het zit overigens aan beide zijden van de woning en loopt door tot de nok, dus ook op slaapkamers kom je het tegen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_99462039
Hele mooie keuken!!!
En groot :Y

Mooie details en veeel kastruimte zo te zien.. ;-)
pi_99466234
Preventief zeg ik alvast: val me niet aan op mijn eerlijke mening:
Prachtige keuken qua opstelling en zeker qua afwerking maar persoonlijk ben ik niet gecharmerd van two-tone keukens waarbij het ene deel ook nog eens geen handgrepen heeft en het andere deel wel. Komt over als een keuken waarvan je eigenlijk niet weet wat je wilt, het geeft het iets onrustigs. (en ga me niet neermeppen maar heb persoonlijk iets tegen kookeilanden, ik vind een afzuigschouw midden in een ruimte namelijk nogal heel erg vreselijk en daarbij wil iedereen tegenwoordig een "kookkweiland' maar ik heb dus ook geen smaak :* )Maar ik zei al eerder, mijn paps zou gezegd hebben"dat is opinie van mening" ;)
Maar ik zie mezelf daar echt wel aan de kookpot hangen hoor, dat dan weer wel :P

Maar, respect voor je oog voor details DS en afgezien van het feit dat enkel jouw keuken al haast net zo groot is als mijn benedenverdieping mag ik graag meegenieten ^O^
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99467101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:31 schreef DS4 het volgende:
Ondanks dat de keuken nog niet helemaal klaar is plaats ik hem ook hier maar even...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Erg fraai ^O^

De kookplaat, zit die zo strak op het blad? of moet dat nog ingezaagd worden oid?
pi_99467322
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Prachtige keuken qua opstelling en zeker qua afwerking maar persoonlijk ben ik niet gecharmerd van two-tone keukens waarbij het ene deel ook nog eens geen handgrepen heeft en het andere deel wel. Komt over als een keuken waarvan je eigenlijk niet weet wat je wilt, het geeft het iets onrustigs.
Je moet het natuurlijk wel zien icm de tafel. Dan moet het kwartje vallen zogezegd. Of niet natuurlijk, het kan natuurlijk prima dat je het dan nog niets vindt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_99467339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef tjoptjop het volgende:

De kookplaat, zit die zo strak op het blad? of moet dat nog ingezaagd worden oid?
Nee, die zit strak verwerkt in het blad.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_99467507
Hier nog even mijn keuken.



Niet bijzonders dus. Zelfs nogal verouderd, ook voor huurbegrippen.
pi_99467614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, die zit strak verwerkt in het blad.
Nice, is echt nauwelijks niet te zien.
pi_99467698
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je moet het natuurlijk wel zien icm de tafel. Dan moet het kwartje vallen zogezegd. Of niet natuurlijk, het kan natuurlijk prima dat je het dan nog niets vindt.
Dat geloof ik zonder meer maar dan nog, two-tone keukens zijn voor mijn wansmaak echt note done, en kookeilanden met wasemkappen in het plafond , ik blijf erbij, zo enorm niet mooi, sorry :{

Maar wellicht dat het straks in het hele plaatje prachtig past, geloof ik best maar dan nog, smaken verschillen en dat mag toch?
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99468331
Gek is dat eigenlijk, het moet allemaal zó overdone zijn tegenwoordig en wat doen we in een keuken? Juist. Koken, klunen, wijntje en gezellig zijn. Of dat nou ik een wbvkeuken of in een mega designkeuken gebeurd is eigenlijk peanuts. Als het maar gezellig is _O_
Tja, ik wilde ook voor een "eigen"keuken maar die had ik al dus toch maar 2 jaar geleden maar een witte, omdat we over een paar jaar het huis willen verkopen ivm een situatie en het huis neutraal willen houden, ivm het feit ook dat het allemaal wat niet al te groot is, En een niet te grote keuken moet dus iets groter ogen. Ik wilde een zwarte maar qua ruimte niet zo'n goed idee dus daarom het geijkte:
Ik ben een cultuurbarbaar :X
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99492211
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

bling valt wel mee hoor irl. Maar toegegeven het was een grote gok maar ik ben er persoonlijk erg tevreden mee (net als mijn meisje) alleen als er neefjes en nichtjes komen spelen zie je de handjes wel erg goed op hoogglans...

Maar zit er vanaf november in en is idd Ikea. En als we hem ooit zat zijn kunnen er altijd nieuwe fronten op en heb je weer een heel andere keuken...
Das wel weer het voordeel van een ikea-keuken. Bij een opmaat keuken is het wat lastiger om nieuwe deurtjes te krijgen.
Dat van die handjes op hoogglans hoor ik vaker :)
Ach ja, ff met een doekje erover en het is weer weg.
  Milf vrijdag 15 juli 2011 @ 12:40:44 #154
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99497504
Wat een mooie keukens allemaal! O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:46:15 #155
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_99497700
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2010 14:27 schreef bianca en michael het volgende:
En dan na lange tijd wachten op ons nieuwe appartement... onze keuken!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind die hond het leukst.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_99497781
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef static het volgende:

[..]

Ik vind die hond het leukst.
Ik ook!

Maar de keuken bevalt ook goed hoor.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:12:33 #157
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_99501000
091030_15080_keuken.jpg
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Milf vrijdag 15 juli 2011 @ 14:25:55 #158
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99501614
Mooie keuken static, maar vind hem wel wat kaal (kil). :@
Geen kruiden, potjes, flesjes, bloemen, planten, etc
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:01:20 #159
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_99505466
Zo dan. :P

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Milf vrijdag 15 juli 2011 @ 18:30:56 #160
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99510994
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef static het volgende:
Zo dan. :P

[ afbeelding ]
Hahaha! :*

Ik vind hem voor de rest erg mooi hoor.

Eigenlijk mag ik ook niets zeggen. Als je mijn keuken ziet......De jaren tachtig valt mij regelmatig lastig met telefoontjes. Zo oud. Binnenkort eens even plavuizen vloertje leggen en sausen/behangen, dan ziet het er hopelijk al wat anders uit
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_99525183
Lekker witten en 1 signaalkleur, zal ie vast van opknappen Nik ^O^
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:18:31 #162
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_99533247
Die foto is uit de verkoopfolder zeg maar. Hij staat ondertussen een stuk voller. :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_99571126
Mijn nieuwe keuken ;)


Als je er met je gezicht naar toe staat.

Deze kant als je er met je rug naartoe staat, links combimagnetron met bordenwarmer eronder rechts de oven.

Rechterkant met kat, het enige plekje waar ze mogen komen om water uit de pannen e.d. te drinken (rare beesten drinken liever vies water als schoon water;( )

Linkerkant

Vanaf de huiskamer links

Vanaf de huiskamer rechts en de muur is toch echt recht :)
Naast de barkrukken is mijn computer hoekje

Origineel zat er tussen de kamer en de keuken een muur, die hebben we weggemept. Maar als het moet kan er altijd weer een muur terug gezet worden.


Nog niet helemaal af, boven de koeler en vriezer komt of een plank of 1 of 2 klepkasten de wasemkap hing te laag dus die wordt vervangen door een nieuwe, al wat kappen doorgegeven maar wordt misschien pas september (fabriek gaat op dicht voor een maand)
Plinten voor rond de kasten en plafond zijn we nog niet over uit.
Dat gebogen ding achter de hoge kast is een radiator.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sorella op 17-07-2011 09:35:37 ]
pi_99572945
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 09:29 schreef Sorella het volgende:
Mijn nieuwe keuken ;)

[ afbeelding ]
Als je er met je gezicht naar toe staat.
[ afbeelding ]
Deze kant als je er met je rug naartoe staat, links combimagnetron met bordenwarmer eronder rechts de oven.
[ afbeelding ]
Rechterkant met kat, het enige plekje waar ze mogen komen om water uit de pannen e.d. te drinken (rare beesten drinken liever vies water als schoon water;( )
[ afbeelding ]
Linkerkant
[ afbeelding ]
Vanaf de huiskamer links
[ afbeelding ]
Vanaf de huiskamer rechts en de muur is toch echt recht :)
Naast de barkrukken is mijn computer hoekje

Origineel zat er tussen de kamer en de keuken een muur, die hebben we weggemept. Maar als het moet kan er altijd weer een muur terug gezet worden.


Nog niet helemaal af, boven de koeler en vriezer komt of een plank of 1 of 2 klepkasten de wasemkap hing te laag dus die wordt vervangen door een nieuwe, al wat kappen doorgegeven maar wordt misschien pas september (fabriek gaat op dicht voor een maand)
Plinten voor rond de kasten en plafond zijn we nog niet over uit.
Dat gebogen ding achter de hoge kast is een radiator.
Nette keuken hoor! Alleen dat gedeelte met die twee ovens en die koelkast ertussen, ik weet nog steeds niet of ik dat nou mooi of vreemd vind. Anyway, waar komt je keuken vandaan?
  zondag 17 juli 2011 @ 11:46:08 #165
3185 Adelante
To let it go now
pi_99573137
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:36 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Nette keuken hoor! Alleen dat gedeelte met die twee ovens en die koelkast ertussen, ik weet nog steeds niet of ik dat nou mooi of vreemd vind. Anyway, waar komt je keuken vandaan?
Ik had de kastenwand ook doorgetrokken en er een inbouwkoelkast ingezet :Y

Verder nette keuken!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_99573442
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 09:29 schreef Sorella het volgende:
Mijn nieuwe keuken ;)

Kijk dit vind ik nou een slimme keus, redelijk neutrale keuken qua kasten en apparatuur, stel dat je over een paar jaar uitgekeken bent dan kan je de muren een andere kleur geven en heb je weer een andere keuken.
pi_99573530
het nadeel van een inbouw koelkast is dat ze en duurder zijn en meestal ook een vriesgedeelte hebben, ik wou een koeler en een aparte vriezer.
Plus ik wou deze koeler en vriezer hebben, ze zijn aan elkaar gekoppeld zodat het een geheel lijkt :)
Oja het blad is van muur tot eind schiereiland 1.20 breed aan de kant van de krukken is ook nog kastruimte en een overlap van 30 cm.

Oja naast de kookplaat zit nog een apothekers kastje voor de flessen olie, azijn, ketjap e.d. :)
Die heb ik ook altijd gewild eigenlijk een grote maar i.v.m. de lijn kon die niet naast de kast met de oven komen dus toen maar een kleintje genomen

[ Bericht 9% gewijzigd door Sorella op 17-07-2011 12:36:22 ]
pi_99576033
Mooie keuken, maar huisdieren op het aanrecht :{w :r
Mis je geen afzuiger boven de kookpitten?
pi_99576138
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Mooie keuken, maar huisdieren op het aanrecht :{w :r
Mis je geen afzuiger boven de kookpitten?
Zie de losse aansluiting en de tekst onder de foto's ;)

Mooie keuken Sorella!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 17 juli 2011 @ 20:15:49 #170
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_99588506
@Sorella: Je hebt gas-op-glas! Bevalt dat?
That's the way the cookie crumbles
pi_99588710
Als je van makkelijk houdt dan is gas op glas minder, het is moeilijk streeploos te krijgen.
Maar je hebt wel eer van je werk als het gelukt is (na 10 minuten poetsen)
pi_99588730
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:33 schreef Ml-etje het volgende:


Zie de losse aansluiting en de tekst onder de foto's ;)

:@
pi_100419389
droom keuken O+



[ Bericht 100% gewijzigd door miss-jones25 op 07-08-2011 21:14:55 ]
pi_100423594
Ik zal hier binnenkort ook eens posten. Misschien post ik eerst de huidige keuken wel voor die eruit gaat. Per 29-08 gaan we klussen in het 'nieuwe' huis, komt een nieuwe keuken in :)
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 11:31:18 #175
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_137300406
En omdat onze keukenboer naar foto's heeft gevraagd van onze keuken; post ik ze ook maar even voor het gemak hier :)


Keukenschouw met inductiekookplaat


Wasbak met rechtsboven een extra groot hangend keukenkastje.


In de andere hoek van de keuken de koelkast en de oven.


De keuken is niet heel groot; maar wel van alle gemakken voorzien :)
  zondag 2 maart 2014 @ 15:38:42 #176
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_137308830
Vonkenboer, ondanks niet groot vind ik hem wel onwijs prachtig O+ Echt iets wat ik ook zo uit zou kunnen zoeken als ik een eigen huis heb waar ik wel mn keuken mag kiezen. (heb nu een simpel, effectieve woningbouwkeuken. Ook niks mis mee, maar die van jou is gewoon O+ O+ )
  Knikkerking dinsdag 18 maart 2014 @ 14:26:36 #177
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_137883934
Mooi hoor Vonkenboer 8-) 8-)
Echt een nette keuken!!

Ik ben zelf bijna klaar met de mijne. Heerlijk genieten dan *O*

Veel plezier met koken enzo!!
pi_137884743
Ik zie dat ik nooit meer er aan toe ben gekomen om de keuken met tafel en al te posten, dus bij deze herstel van de omissie:

Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Knikkerking dinsdag 18 maart 2014 @ 15:01:58 #179
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_137885222
Wow, mooi zeg 8-)
Ontzettend gave/strakke keuken!
En wat een RUIMTE _O_
pi_137898024
Graag wil ik mijn keuken eens posten, omdat ik best trots op ben, ookal is niet zo groot als de bovenstaande. Kleuren e.d. zijn allemaal eigen keuze. Ik wilde graag een groot fornuis, gewoon omdat ik het erg mooi vind. En de kleur rood heb ik gekozen omdat ik nog best jong ben, en dacht als ik iets aparts wil kiezen moet het nu, heb nog geen partner of kinderen. De koelkast staat bewust aan de andere kant, zo lijkt te keuken wat langer. Omdat ie losstaat moest het een mooie worden, t'is uiteindelijk een Smeg geworden. Je haat de keuken, of je vind hem best mooi is mijn ervaring...











Iemand trouwens tips om de afzuigkap en de RVS plaats netjes streeploos te reinigen? Dat blijft erg lastig
  Knikkerking dinsdag 18 maart 2014 @ 20:43:12 #181
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_137898775
Ik zou persoonlijk zo'n vloer nooit willen, maar ik moet eerlijk zeggen: ik vind 'm in jou keuken helemaal niet misstaan ^O^ Verder kun je daar best goed wat lekkers klaar maken zo te zien!! :Y

Mijn keuken is nog niet helemaal af, maar gelukkig wel al begaanbaar... ('t heeft even geduurd, maar dan is het ook des te leuker om erin te koken :))



Lekker eten/drinken *O*

  woensdag 19 maart 2014 @ 09:03:57 #182
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_137913896
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef Atmoz het volgende:
Ik zou persoonlijk zo'n vloer nooit willen, maar ik moet eerlijk zeggen: ik vind 'm in jou keuken helemaal niet misstaan ^O^ Verder kun je daar best goed wat lekkers klaar maken zo te zien!! :Y

Mijn keuken is nog niet helemaal af, maar gelukkig wel al begaanbaar... ('t heeft even geduurd, maar dan is het ook des te leuker om erin te koken :))

[ afbeelding ]

Lekker eten/drinken *O*

[ afbeelding ]
Netjes! Strak en tijdloos, altijd goed ^O^
Ik had alleen persoonlijk een andere spoelbak genomen, das ist aber eine reine Geschmachssache.
  Knikkerking donderdag 20 maart 2014 @ 12:11:49 #183
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_137962183
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:03 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Netjes! Strak en tijdloos, altijd goed ^O^
Ik had alleen persoonlijk een andere spoelbak genomen, das ist aber eine reine Geschmachssache.
Thanks!!
Ken je die spoelbak dan? Is van een speciaal spul: Tectonite ofzoiets.
Extreem hitte, kras en stoot bestendig. Ik maak er altijd m'n gereedschappen enzo in schoon, nog geen vlekje of krasje te zien :)

Op deze foto zie je 'm iets beter:



Ik vind 't persoonlijk echt een mooie en handige (grote) spoelbak. Over alles is goed nagedacht, je betaald iets, maar je krijgt er ook iets moois voor terug *O*
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:02:09 #184
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_137963553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:11 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Thanks!!
Ken je die spoelbak dan? Is van een speciaal spul: Tectonite ofzoiets.
Extreem hitte, kras en stoot bestendig. Ik maak er altijd m'n gereedschappen enzo in schoon, nog geen vlekje of krasje te zien :)

Op deze foto zie je 'm iets beter:

[ afbeelding ]

Ik vind 't persoonlijk echt een mooie en handige (grote) spoelbak. Over alles is goed nagedacht, je betaald iets, maar je krijgt er ook iets moois voor terug *O*
Vind hem wel mooi hoor :Y ,maar ik prefereer een onderliggende spoelbak, niet zo een die op het blad ligt.
pi_137964420
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Gozert147 het volgende:
Iemand trouwens tips om de afzuigkap en de RVS plaats netjes streeploos te reinigen? Dat blijft erg lastig
RVS polish en anders met Babydoekjes :)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:45:08 #186
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_137964767
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:11 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ken je die spoelbak dan? Is van een speciaal spul: Tectonite ofzoiets.

Als je toevallig die van Franke hebt, wij hebben de Cirius SID Tectonite Carbon black ;)
pi_137965146
Gas op glas koken wat een drama om dat streeploos te krijgen zeg, na 2,5 jaar was ik er zat van en hadden al besloten om voor inductie te gaan met 1 gas wokbrander en toen zag ik in ene het licht,.
brillendoekjes :)
Dus hier mijn tip om een gas op glas kookplaat streeploos te krijgen, schoonmaken met sop, nadrogen en met een brillendoekje erover heen gaan om het streeploos te krijgen.
  Knikkerking donderdag 20 maart 2014 @ 14:17:29 #188
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_137965705
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:02 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Vind hem wel mooi hoor :Y ,maar ik prefereer een onderliggende spoelbak, niet zo een die op het blad ligt.
Ahja, dat is met schoonmaken v/h werkblad in ieder geval VEEL fijner lijkt me :)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:45 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Als je toevallig die van Franke hebt, wij hebben de Cirius SID Tectonite Carbon black ;)
Jep, de Franke Tectonite Carbon Black SID 611
http://www.franke.com/con(...)0173_034_detail.html

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:57 schreef Sorella het volgende:
Gas op glas koken wat een drama om dat streeploos te krijgen zeg, na 2,5 jaar was ik er zat van en hadden al besloten om voor inductie te gaan met 1 gas wokbrander en toen zag ik in ene het licht,.
brillendoekjes :)
Dus hier mijn tip om een gas op glas kookplaat streeploos te krijgen, schoonmaken met sop, nadrogen en met een brillendoekje erover heen gaan om het streeploos te krijgen.
Aha! Thanks _O_
Toevallig 2 of 3 dagen geleden nog flink staan schuren (zachte kant schuursponsje). Hoe schoon het ook is, je blijft er die vingervlekken op zien, maar opzich vind ik dat wel mooi, ik maar d'r altijd mooie rondjes op :D Beetje apart design zegmaar :P
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:34:10 #189
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_137966344
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:17 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Ahja, dat is met schoonmaken v/h werkblad in ieder geval VEEL fijner lijkt me :)

[..]

Jep, de Franke Tectonite Carbon Black SID 611
http://www.franke.com/con(...)0173_034_detail.html

[..]
Mooi materiaal he :Y. Heb vrienden van ons gisteren weten te overtuigen een gelijke te nemen in plaats van een standaard rvs inleg spoelbak die ze eerst zouden nemen.
  Knikkerking donderdag 20 maart 2014 @ 15:01:49 #190
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_137967129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:34 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Mooi materiaal he :Y. Heb vrienden van ons gisteren weten te overtuigen een gelijke te nemen in plaats van een standaard rvs inleg spoelbak die ze eerst zouden nemen.
^O^
Heel mooi spul :) Zoals gezegd; ik "mishandel" dat ding enigszins met 't schoonmaken van m'n gereedschap en hobby spullen, maar hij geeft geen krimp. Stevig gerei dat Tectonite 8-)
  Knikkerking donderdag 20 maart 2014 @ 15:06:51 #191
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_137967285
Hier nog wat fotokes van m'n kitchen:


(dat lichte hout bovenaan is van de week vervangen door antraciet kleurig hout, was een designfoutje van me toen ik er pas woonde :{ )



En hier nog een detailfoto van de Franke spoelbak + de inbouwspeakers wat in 't verlaagde plafond van de keuken zitten:





Lekker SlamFM luisteren tijdens het koken :)
pi_137972408
Vraag. Is de kitchenaid functioneel? Ik krijg het idee dat veel mensen zo'n ding voor de sier hebben staan..
  Knikkerking donderdag 20 maart 2014 @ 18:34:21 #193
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_137973181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:08 schreef friekin_ het volgende:
Vraag. Is de kitchenaid functioneel? Ik krijg het idee dat veel mensen zo'n ding voor de sier hebben staan..
Eerlijk? :) Ik heb 'm 1 hooguit 2x gebruikt om pannenkoekmix in te mixen. Van die pannenkoekmix in plastic bus waar je alleen melk bij hoeft te doen, en dan schudden :)

Dus: idd, hij staat er (tot nu toe) vooral voor de sier en voor de heb!

Maar er zitten genoeg "attributen" bij om als functioneel te kunnen bestempelen. Dit is trouwens geen echte "Kitchenaid" maar een Kenwood kMix: http://www.fonq.nl/produc(...)e-kmix-kmx-54/69581/ (maar zoals je begrijpt uit bovenstaand verhaal méér dan voldoende voor mij ;))
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:54:38 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_137979952
Ik neem een schot op de oude-keuken award :P



Geen idee uit welk jaar ie is, maar ik gok op de jaren 80 :P
  Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2014 @ 23:35:56 #195
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_137988739
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef Erasmo het volgende:
Ik neem een schot op de oude-keuken award :P

[ afbeelding ]

Geen idee uit welk jaar ie is, maar ik gok op de jaren 80 :P
Zo zag mijn keuken er ook ongeveer uit toen ik mijn huis kocht, jaren '80 woningbouw :') al ziet ie er bij jou nog een stuk netter uit.

Zo is het nu (na het slopen van een muur), een ramp om te plaatsen maar erg fijn in gebruik :)





Helaas is de ideale hoek om een foto te maken zonder dat je je eigen weerspiegeling zit haast onmogelijk om te vinden, van bovenaf:



@Sorella: warm sopje met groene zeep en daarna Glassex en het is zo schoon!

@Gozert147, toffe koelkast :Y

@Atmoz, nette keuken! Waarmee heb je het licht in die hoek gedaan, ziet er best sfeervol uit ^O^
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Knikkerking vrijdag 21 maart 2014 @ 09:14:30 #196
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_137995444
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef LTVDK het volgende:

@Atmoz, nette keuken! Waarmee heb je het licht in die hoek gedaan, ziet er best sfeervol uit ^O^
Mooie keuken hoor!!
Erg stijlvol :Y

Alleen: is dat heel handig die kraan aan die kant? Ik bedoel met pannen vullen enzo.. Dat "benader" je de kraan gewoon van de achterkant? (en blijf je dus staan daar bij de kookplaat)

Dat licht is gewoon zo'n simpele Philips Living Colors. De goedkope versie zonder remote :)
pi_137995468
LTVDK het schoonmaken is geen probleem maar het streeploos maken zonder je eigen rot te lopen boenen is dat wel, de brillendoekjes werken een stuk makkelijker (jammer dat ze zo klein zijn) In ieder geval bespaart het me 2000 euro voor een nieuwe kookplaat (voorlopig)

Als ik tijd heb zal ik wel weer eens foto,s van onze keuken maken.

P.s. mooie keukens allemaal :)
  Redactie Frontpage zaterdag 22 maart 2014 @ 12:45:07 #198
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_138036599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:14 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Mooie keuken hoor!!
Erg stijlvol :Y

Alleen: is dat heel handig die kraan aan die kant? Ik bedoel met pannen vullen enzo.. Dat "benader" je de kraan gewoon van de achterkant? (en blijf je dus staan daar bij de kookplaat)

Dat licht is gewoon zo'n simpele Philips Living Colors. De goedkope versie zonder remote :)
Thanks! De kraan is onverwacht erg praktisch, was daar ook bang voor dat ie in de weg zou staan maar is eigenlijk heel handig. Je kunt makkelijk je handen wassen als je van buiten komt (deur op foto) en de kraan kan 360 graden draaien dus ook makkelijk een emmer oid te vullen :)

Had na jouw topic wel wat ingenieuzer verwacht dan een living colors ;) Ben zelf nog op zoek voor boven mijn kastenwand, daar zit namelijk nog 40 cm lozo ruimte die vrij donker/saai zijn.

@Sorella, Glassex en keukerpapier werken bij mijn prima streeploos, alleen rond de knopjes blijft een ramp om schoon te maken :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_138044298
Dan doe ik toch ergens iets fout met de glassex :) De knopjes valt wel mee die kunnen er af maar de randjes van de gasbranders dat is een drama
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:18:38 #200
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138044373
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:16 schreef Sorella het volgende:
Dan doe ik toch ergens iets fout met de glassex :) De knopjes valt wel mee die kunnen er af maar de randjes van de gasbranders dat is een drama
Dasty *O*
pi_138052006
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:16 schreef Sorella het volgende:
Dan doe ik toch ergens iets fout met de glassex :) De knopjes valt wel mee die kunnen er af maar de randjes van de gasbranders dat is een drama
Die staalsponsjes met roze zeep. Brillo _O_
  zondag 23 maart 2014 @ 11:42:44 #202
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138068100
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Eindelijk een leuke keuken dus nu mag ie ook in dit topic (huge kick :D)

[ afbeelding ]
Ik vind je keuken heel mooi :Y maar de muren ook.
Wat is dat voor een verf of hoe hebben jullie dat gedaan?
Rayen 2½ jaar!
  zondag 23 maart 2014 @ 14:04:10 #203
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_138071985
Mooi Vonkenboer! O+

Mijn keuken is geen foto waard... een standaard woningbouw keukenblokje waar de wasmachineaansluiting zó geplaatst is dat je wasmachine voor de helft van de kastjes staat :') Welke idioot heeft dat in godesnaam verzonnen..... :{
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 24 maart 2014 @ 13:47:19 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_138112435
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:42 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik vind je keuken heel mooi :Y maar de muren ook.
Wat is dat voor een verf of hoe hebben jullie dat gedaan?
Dat is stucwerk genaamd Pandomo Wall, zie http://www.ardex-pandomo.com/nl_NL/wall.html. Een soort gepolijst stucwerk. Dat je in verschillende kleuren kunt krijgen. :-)

Enige kanttekening, ik zou het niet achter de kookplaat doen, daar hebben wij alsnog getegeld... Vetspatten zijn te heet voor het materiaal en trekken erin. Dat wordt dus lelijk. Het werd ons toen wel als geschikt voor die plek verkocht dus wij kregen de tegeltjes vergoed ;-).
  maandag 24 maart 2014 @ 15:52:05 #205
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138117209
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:47 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dat is stucwerk genaamd Pandomo Wall, zie http://www.ardex-pandomo.com/nl_NL/wall.html. Een soort gepolijst stucwerk. Dat je in verschillende kleuren kunt krijgen. :-)

Enige kanttekening, ik zou het niet achter de kookplaat doen, daar hebben wij alsnog getegeld... Vetspatten zijn te heet voor het materiaal en trekken erin. Dat wordt dus lelijk. Het werd ons toen wel als geschikt voor die plek verkocht dus wij kregen de tegeltjes vergoed ;-).
Ah gelijk eens effe neuzen daar, bedankt!
Nou wel mooie service dan die vergoeding van die tegeltjes. :Y
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:22:18 #206
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_138257377
Onze keuken atm:

Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_140569749
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:22 schreef Pizzahut het volgende:
Onze keuken atm:

[ afbeelding ]
Is de keuken al af ???
pi_140569962




Onze keuken grotendeels zoals hij 3 jaar geleden neergezet is maar boven de koelkast en diepvriezer was toen een opening nu zitten daar kastjes in dezelfde kleur geverfd als de muur.
Naast de combi magnetron was een hoge cv plaat, daar hebben we nu dus een lagere cv plaat gemonteerd en daarboven 3 planken voor het koffiezet apparaat, water koker en ijsmachine. De eenhendel kraan is vervangen voor een doodgewone 2 knops kraan.

De grootste vernieuwing is sinds eergisteren, toen is de gas op glas 5 pits kookplaat ingeruild voor een (atag) inductie kookplaat met wokbrander. Er moest een stuk van het blad afgezaagd worden (stof ;( dus vandaag de hele benedenverdieping schoon moeten maken), er moest een kabel getrokken worden (dus manlief moest onder de vloer), meterkast veranderd, stoppen erbij + hoofdschakelaar en weet ik veel wat nog meer, gasaansluiting moest ook omgelegd worden, die zat natuurlijk aan de verkeerde kant.

Het heeft 3 maanden geduurd voor we de plaat konden bestellen want hij lag nog niet bij de dealers, Ik ben er erg blij mee, nu nog leren koken met inductie :).

Let niet op de deur die staat nog op de planning om vernieuwd te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sorella op 31-05-2014 20:31:55 ]
pi_140572348
Zo zeg, da's een hele mooie keuken, ziet er uit als splinternieuw. Hier staat de keuken net een maand, maar sinds maandag heb ik nu ook een volledig werkende kookplaat (een nieuwe gekregen). De stofwolken zijn hier in huis grotendeels neergedaald (huis is in 6 weken helemaal op de schop gegaan).

Hopelijk werken de foto's.











We have far more in common than that which devides us..
pi_140577911
Dank je, heb er de hele dag op lopen poetsen en 3 jaar terug kreeg ik een beetje commentaar omdat ik niet had opgeruimd _O- _O- _O-

Zo,n keuken als jij heb vind ik ook zo leuk, ik heb alleen teveel spullen anders had ik ook zoiets genomen.
pi_140580155
Na de verbouwing heb ik 2 dames. _O_ het hele huis laten schoonmaken (en echt...alle hoekjes zijn gedaan). Ik was er zo zat van en had geen puf meer. Naast deze keuken waarin alles wat ik in een keuken wilde hebben was dat ook een van betere cadeaus aan mezelf.

In deze keuken heb ik de mazzel dat achter de deur naast de oven een kast zit van ruim 1 meter bij 2,5. ^O^
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 2 juni 2014 @ 09:22:18 #212
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_140622377
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:03 schreef Sorella het volgende:

[..]

Is de keuken al af ???
Nee :) Woning moet nog worden opgeleverd.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_140622499
Ik zou bijna weer gaan verbouwen om dan 2 dames alles schoon te laten maken, dat ik daar nooit aan gedacht heb.
Ideaal zo,n ruime voorraad kast zeg.

Pizzahut, wanneer wordt de woning opgeleverd ? en heb je al wel wat uitgezocht/bekeken ?
  maandag 2 juni 2014 @ 09:47:42 #214
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_140622857
Wat ik nooit goed begrijp is dat ik zelfs bij de meest moderne, luxe keukens altijd maar zo'n enkel klein spoelbakje zie.
Dat is toch totaal niet praktisch?
pi_140622991
Ik gebruik mijn spoelbak voor drie dingen;

- groente of fruit afspoelen
- handen wassen
- kookwater afgieten

voor deze drie funties voldoet een kleine spoelbak prima. ik vind het zonde
om er meer ruimte op mijn werkblad voor op te offeren.
  maandag 2 juni 2014 @ 10:09:10 #216
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_140623329
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:54 schreef Clubman het volgende:
Ik gebruik mijn spoelbak voor drie dingen;

- groente of fruit afspoelen
- handen wassen
- kookwater afgieten

voor deze drie functies voldoet een kleine spoelbak prima. ik vind het zonde
om er meer ruimte op mijn werkblad voor op te offeren.
Ik ook, maar dan nog vind ik het onhandig klein, zo'n enkel bakje.
Als er een glas in de spoelbak staat kan ik de fluitketel al bijna niet meer vullen.
pi_140623785
Daarom heb ik gekozen voor anderhalve bak, twee spoelbakken vond ik te veel, 1 bak te weinig.
Anderhalve spoelbak is net mooi (de afgietbak die je er standaard bij krijgt heb ik meteen weggegooid)
  PR/Manusje van alles maandag 2 juni 2014 @ 10:28:42 #218
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_140623792
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:09 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik ook, maar dan nog vind ik het onhandig klein, zo'n enkel bakje.
Als er een glas in de spoelbak staat kan ik de fluitketel al bijna niet meer vullen.
Dan heb je een verkeerde kraan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 2 juni 2014 @ 10:36:42 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_140623988
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:09 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik ook, maar dan nog vind ik het onhandig klein, zo'n enkel bakje.
Als er een glas in de spoelbak staat kan ik de fluitketel al bijna niet meer vullen.
Wij zetten dan ook geen dingen in de spoelbak die we gebruiken ;) Ik vind dat echt ontzettend irritant om een of andere reden :')
We hebben wel een dubbele spoelbak trouwens hoor maar echt nuttig is hij niet. Eén staat eigenlijk de hele week vol met de paar afgewassen spullen die niet in de vaatwasser kunnen. Ik heb al jaren geleden mijn afdruiprek weggegeven.
Spoilers!
  maandag 2 juni 2014 @ 11:19:19 #220
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_140625271
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dan heb je een verkeerde kraan.
Ik heb überhaupt een hele verkeerde keuken, uit 1983 maar liefst. Maar we zijn dan ook nog maar pasgeleden verhuisd. ;)
Een van de belangrijkste eisen aan de nieuwe keuken is weer zo'n grote porseleinen spoelbak die we in het oude huis ook hadden. O+
En verder: werkruimte, werkruimte, werkruimte. Onze vorige keuken was (door de bewoners dáárvoor) allesbehalve handig ingedeeld. Overal van die loze stukjes werkblad waar je nèt geen snijplank kwijt kon.
Nu heb ik een vierkante keukenruimte met in elke muur een deur, dat vergt enige creativiteit m.b.t. de indeling maar ik ben eruit. :)
pi_140629290
zozo, mooie keukens hier hoor!
Kan niet wachten tot onze nieuwe wordt geplaatst.....
Koken ivm verbouwing al een half jaar op een dubbelpits campinggaz toestel, geen wasbak maar afwasteiltje en een werkblad van 1 m2....
pi_140630645
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:47 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik nooit goed begrijp is dat ik zelfs bij de meest moderne, luxe keukens altijd maar zo'n enkel klein spoelbakje zie.
Dat is toch totaal niet praktisch?
Ik heb jaren een dubbele spoelbak gehad, daarna jaren een enkele. Toen ik deze keuken uitzocht was ik vast van plan op er een anderhalve in te laten zetten. Maar dat ging ten koste van flink wat werkruimte. Of ik had van alles moeten omgooien (gas of water aan en afvoer naar de andere kant). Dus toch maar weer een enkele spoelbak genomen en nog steeds geen spijt daarvan.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:35:16 #223
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_149348858
Wat voor lichten zijn het beste voor in de keuken?
pi_149358032
In het plafond hebben we 4 watt ledverlichting en onder de keukenkastjes ook ledverlichting, denk 3 of 4 watt.
pi_173365885
Hele grote kick :)
Onze keuken staat nu 6 jaar en deze foto,s zijn van 3 jaar geleden (de eerste foto,s zijn verdwenen en toen waren er nog geen kastjes boven de koelkast/vriezer en was het nog een gas op glas kookplaat)




Let op de onderste foto en dan de (geverfde) muur waar de messenset aan hangt.
Sinds gisteren zijn er eindelijk tegels op gelijmd, het heeft 6 jaar geduurd voor we tegels tegen kwamen waarvan wij dachten: he die staan leuk bij het aanrecht.





Zijn er bij jullie nog dingen verandert in de loop der jaren of zijn er nog mooie keukens bij gekomen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Sorella op 24-08-2017 20:34:31 ]
pi_173366106
Je plaatjes doen het niet ;(
Spoilers!
pi_173366320
Hm, ik zie ze wel, raar, zou het aan photobucket liggen ?
  Moderator donderdag 24 augustus 2017 @ 17:25:07 #228
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_173366425
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 17:19 schreef Sorella het volgende:
Hm, ik zie ze wel, raar, zou het aan photobucket liggen ?
Photobucket ondersteund sinds enige tijd bij een standaard account niet meer dat je afbeeldingen bij een derde party kunt laten zien. :(
pi_173366587
Okee welke gebruiken jullie ?
  Moderator donderdag 24 augustus 2017 @ 17:40:28 #230
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_173370240
Nu wel te zien ?

[ Bericht 18% gewijzigd door Sorella op 24-08-2017 20:34:54 ]
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 05:45:35 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173378503
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 20:25 schreef Sorella het volgende:
Nu wel te zien ?
Ja!

Mooi hoor, met die tegels!
The love you take is equal to the love you make.
pi_173378817
Leuk zeg die tegels.
Wisten jullie al dat jullie tegels wilden om nog maar kort geleden bedacht?
We have far more in common than that which devides us..
pi_173379053
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 06:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk zeg die tegels.
Wisten jullie al dat jullie tegels wilden om nog maar kort geleden bedacht?
Wij zijn al 6 jaar een beetje op zoek naar tegels die bij het blad passen :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Sorella op 25-08-2017 13:31:47 ]
pi_173412651



Onze keuken toen deze net praktisch af was.
Siemens vaatwasser en koelkast, rest van de aparatuur is allemaal van Smeg.
Achter de deurtjes onder koelkast staat een losse wasmachine onzichbaar opgesteld.
Blad is 5cm dik van composiet.
Verlichting is 6 spots met 3x2 watt epistars led 2700K.
Foto's zijn een beetje bagger, zal eens mooiere maken.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 27 augustus 2017 @ 10:41:37 #236
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_173417544
Leuke inspiratie! Wij willen in onze nieuwe keuken een valse kastdeur maken naar een washok dat erachter ligt. Leek mij leuker om de kasten wand door te laten lopen ipv te onderbreken voor een saaie deur.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_173425913
Heb je nu het gas aanstaan of is dat licht weerschijn ? Mooie kleur hoor en zo netjes opgeruimd :)

Dat is ook een leuk idee een valse deur, ben benieuwd hoe dat ingevuld zou worden, wanneer komt de keuken hierissiweer.
pi_173490998
quote:
17s.gif Op zondag 2 maart 2014 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
Vonkenboer, ondanks niet groot vind ik hem wel onwijs prachtig O+ Echt iets wat ik ook zo uit zou kunnen zoeken als ik een eigen huis heb waar ik wel mn keuken mag kiezen. (heb nu een simpel, effectieve woningbouwkeuken. Ook niks mis mee, maar die van jou is gewoon O+ O+ )
^Leuk om mijn eigen reactie van een paar jaar geleden terug te lezen. Niet wetende dat ik in April 2016 een huis zou gaan kopen met mijn (8> . Daar moest ook een nieuwe keuken in want de oude was lelijk zalmroze :r . De koelkast staat niet op de foto, die staat links. In de keuken zelf een fijne oven en de combimagnetron staat in de uitbouw. Die gebruiken we toch amper.



Hier was de vloer net gelegd geloof ik. Voor het raam inmiddels een duette in een mooie paarse kleur O+ en haakjes voor de handdoeken hangen ook.
pi_173494567
Mooi is deze ook
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 15:39:20 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173504185
quote:
2s.gif Op zondag 27 augustus 2017 00:03 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Onze keuken toen deze net praktisch af was.
Siemens vaatwasser en koelkast, rest van de aparatuur is allemaal van Smeg.
Achter de deurtjes onder koelkast staat een losse wasmachine onzichbaar opgesteld.
Blad is 5cm dik van composiet.
Verlichting is 6 spots met 3x2 watt epistars led 2700K.
Foto's zijn een beetje bagger, zal eens mooiere maken.
Ik vind die muren nog wel erg kaal, zo zonder kastjes :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 19:52:17 #241
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_173509182
quote:
17s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 21:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

^Leuk om mijn eigen reactie van een paar jaar geleden terug te lezen. Niet wetende dat ik in April 2016 een huis zou gaan kopen met mijn (8> . Daar moest ook een nieuwe keuken in want de oude was lelijk zalmroze :r . De koelkast staat niet op de foto, die staat links. In de keuken zelf een fijne oven en de combimagnetron staat in de uitbouw. Die gebruiken we toch amper.

[ afbeelding ]

Hier was de vloer net gelegd geloof ik. Voor het raam inmiddels een duette in een mooie paarse kleur O+ en haakjes voor de handdoeken hangen ook.
Hij lijkt wel verrassend veel op de onze ;) :P
pi_173510050


Zo kocht ik 't eind 2015



Zo trok ik erin in maart 2016



Zo ziet het er nu uit!

[ Bericht 15% gewijzigd door depsycholoog op 31-08-2017 20:39:00 (Linkjes ) ]
pi_173510615








pi_173511981
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 17:33 schreef Sorella het volgende:
Okee welke gebruiken jullie ?
Flickr. Gebruikersonvriendelijk, maar het werkt uiteindelijk wel.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_173512522
quote:
Die wand is fantastisch!
pi_173516505
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind die muren nog wel erg kaal, zo zonder kastjes :@
Snap ik, maar less is more toch :')
Wij wilden absoluut geen bovenkaste, we vinden dat niet mooi en de opbergruimte in deze keuken is erg groot door de extra hoge kasten.

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:07 schreef Sorella het volgende:
Heb je nu het gas aanstaan of is dat licht weerschijn ? Mooie kleur hoor en zo netjes opgeruimd :)

Dat is ook een leuk idee een valse deur, ben benieuwd hoe dat ingevuld zou worden, wanneer komt de keuken hierissiweer.
Het gas stond aan, even showen ;)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_173519533
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 21:28 schreef RB42 het volgende:

[..]

Die wand is fantastisch!
thanks! Dat was wel het gene wat het minste werk was in de hele keuken, maar toch ;-)
Flexa Creations Metallic Rays of Sunlight op een vers gestucte, ongeschuurde muur!

Ik heb trouwens een Boretti kookplaat, een Bosch koelkast en Siemens vaatwasser en combi-oven.
Het blad is van composiet van een natuursteen-handelaar. De keuken is van Ikea.

Dat witte ding wat je ziet, lijkt op een lamp maar is een recirculatiekap van het merk Best.
Ik moet nog een blad op de koelkast, maar daar had ik even geen geld voor (over). :9
pi_173519540
-oeps-
pi_173519558
Wat grappig, al die verschillende keukens.

Zo opgeruimd als hier is de onze nooit meer geweest.



pi_173519646
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:39 schreef Loopfiets het volgende:
Wat grappig, al die verschillende keukens.

Zo opgeruimd als hier is de onze nooit meer geweest.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cool! Lekker strak. Veel loopruimte ook. Ik zou willen dat ik zo'n vloer had..
pi_173519796
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:52 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hij lijkt wel verrassend veel op de onze ;) :P
Hahaha. Volledig onbewust, we hebben gewoon uitgezocht wat we mooi vonden.
pi_173520604
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:50 schreef depsycholoog het volgende:

[..]

Cool! Lekker strak. Veel loopruimte ook. Ik zou willen dat ik zo'n vloer had..
Heel mooi en lekker warm in de winter. Maar als je niet tegen vlekken kunt, is het een slechte keus ;)
pi_173521629
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:34 schreef depsycholoog het volgende:
[..]
Dat witte ding wat je ziet, lijkt op een lamp maar is een recirculatiekap van het merk Best.
Werkt dat nou, zo'n recirculatiekap? Vangt hij alle luchtjes en hoevaak moet je de filter vervangen/wassen?
pi_173521970
Herrie, vocht, geurtjes... Alles blijft in huis. Niks voor mij.
Laat die handjes wapperen!
pi_173522867
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:34 schreef depsycholoog het volgende:
Flexa Creations Metallic Rays of Sunlight
Cool. Ik krijg dit front in mijn nieuwe keuken dus ben bang dat het wat te bling wordt, maar wellicht in de woonkamer... :)

pi_173523955
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:28 schreef Knuppel1983 het volgende:

[..]

Werkt dat nou, zo'n recirculatiekap? Vangt hij alle luchtjes en hoevaak moet je de filter vervangen/wassen?
Sja..een normale afzuigkap was hier geen optie dus dit was de enige optie. De centrale afzuiging in mijn appartement gaat bij koken op standje drie en met deze kap erbij is het prima te doen qua kookluchtjes. Als je echt een varken gaat braden is het een ander verhaal. Maar sowieso lucht ik alles vaak door. Twee ramen open en alles tocht hier door.

Ik heb 'm nu een half jaar in gebruik en ik denk dat het filter binnenkort eens vervangen moet worden. De kap zelf wordt goed vet en je ziet tijdens het koken ook veel er naar toe vliegen door de lucht, dus ik denk zelf, alles beter dan helemaal geen kap..maar ideaal is het niet.
pi_173524005
het ziet er overigens wel leuk uit. Dat is in een open keuken nou eenmaal ook belangrijk.
pi_173526883
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:56 schreef depsycholoog het volgende:
het ziet er overigens wel leuk uit. Dat is in een open keuken nou eenmaal ook belangrijk.
Idd. Twijfel zelf of ik voor een gewone afzuigkap ga of zoeen in/naast het fornuis. Puur estetisch maar het moet wel z'n werk doen.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:31:17 #259
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_174544309
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 07:39 schreef Loopfiets het volgende:
Wat grappig, al die verschillende keukens.

Zo opgeruimd als hier is de onze nooit meer geweest.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is wel strak geworden; niet mijn stijl maar wel mooi.
Hoe hebben jullie de wanden achter het aanrecht afgewerkt ?
pi_174545184
Vond toevallig een (slechte) foto.
De kleuren zijn slecht te zien. Maar het eiland is wit, de achterwand is soort taupe.

Apparaten:
- Combi Stoomoven;
- Combi magnetron;
- Inductie kookplaat;
- Afzuiging gekoppeld aan kookplaat;
- vaatwasser;
- Koelkast XL;

Allen Miele.

De wasbak loopt in het blad door en is dus ook wit zeg maar. Geen RVS.

Rechts hangt een TV aan de muur. Wel prettig voor wat achtergrond geluid.

Afmeting eiland is 6 meter in breedte, achterwand is 8.5 meter ongeveer.

Achter de kookplaat is gekleurd, gehard glas.
De houten vloer geeft geen problemen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 20:26:51 ]
pi_174545256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 19:31 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dat is wel strak geworden; niet mijn stijl maar wel mooi.
Hoe hebben jullie de wanden achter het aanrecht afgewerkt ?
Ten tijde van de foto's nog helemaal niet. Nu zit er vernis op de muur, dat werkt verrassend goed.
pi_174859039
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:26 schreef Loopfiets het volgende:

[..]

Heel mooi en lekker warm in de winter. Maar als je niet tegen vlekken kunt, is het een slechte keus ;)
Je bedoelt dat je die goed ziet?

Je krijgt ze ook vast wel weer snel weg.
pi_174862819
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:24 schreef Blue_note het volgende:
Vond toevallig een (slechte) foto.
De kleuren zijn slecht te zien. Maar het eiland is wit, de achterwand is soort taupe.

Apparaten:
- Combi Stoomoven;
- Combi magnetron;
- Inductie kookplaat;
- Afzuiging gekoppeld aan kookplaat;
- vaatwasser;
- Koelkast XL;

Allen Miele.

De wasbak loopt in het blad door en is dus ook wit zeg maar. Geen RVS.

Rechts hangt een TV aan de muur. Wel prettig voor wat achtergrond geluid.

Afmeting eiland is 6 meter in breedte, achterwand is 8.5 meter ongeveer.

Achter de kookplaat is gekleurd, gehard glas.
De houten vloer geeft geen problemen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een fraaie keuken.

Die 6 meter, is dat niet een beetje teveel? Op basis van de apparatuur en dergelijke lijkt 3 meter meer realistisch...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_174864488
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 08:35 schreef depsycholoog het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je die goed ziet?

Je krijgt ze ook vast wel weer snel weg.
Ja en klopt. Gewoon nat afnemen.
Maar als je nog in een bouwput zit, ziet de vloer er ook steeds uit als een bouwput. Dat is inmiddels gelukkig wel over.


Ik kan me die 8,4 meter ook niet echt voorstellen. Achterwand ziet eruit als max 5. Of de apparatuur moet 80 breed zijn maar dan zie ik het nog niet gebeuren eigenlijk.
pi_174864669
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:36 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik vind het een fraaie keuken.

Die 6 meter, is dat niet een beetje teveel? Op basis van de apparatuur en dergelijke lijkt 3 meter meer realistisch...
Nee is echt 5,nogwat afgerond 6. Middenstuk vertekend mischien op de foto?
pi_174864852
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee is echt 5,nogwat afgerond 6. Middenstuk vertekend mischien op de foto?
Is je oven dan een meter breed? :?
pi_174865037
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Is je oven dan een meter breed? :?
Geen idee hoe breed, ben niet thuis. Maar de afmeting heb ik van de bouwtekening afgehaald.

Edit: ik zie het al :'). De muur die is ingetekend op de bouwtekening is 8.46. Maar we hebben de pui aan de achterkant naar binnen gehaald zodat we een overdekt terras konden maken, en de constructie van het dak deels op de muur kon steunen.

Een stuk van de zijkant van het terras is diezelfde muur. Moet +~ 2.5 meter vanaf :D

De achterwand is dus 5.nogwat, afgerond 6.

Thanks voor de oplettendheid!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2017 16:49:30 ]
pi_174865353
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:30 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Geen idee hoe breed, ben niet thuis. Maar de afmeting heb ik van de bouwtekening afgehaald.

Edit: ik zie het al :'). De muur die is ingetekend op de bouwtekening is 8.46. Maar we hebben de pui aan de achterkant naar binnen gehaald zodat we een overdekt terras konden maken, en de constructie van het dak deels op de muur kon steunen.

Een stuk van de zijkant van het terras is diezelfde muur. Moet +~ 2.5 meter vanaf :D

De achterwand is dus 5.nogwat, afgerond 6.

Thanks voor de oplettendheid!
Ik kon er ook met de beste wil van de wereld geen 8 meter van maken :P

En ik ben stikjaloers op al die ruimte.
pi_174865681
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik kon er ook met de beste wil van de wereld geen 8 meter van maken :P

En ik ben stikjaloers op al die ruimte.
Nee inderdaad. Toen ik jullie berichtjes las en logisch naar de foto keek ging ik twijfelen :D.

Ik heb er nog geen ei in gebakken, ben niet zo'n keukenprins :P.
M'n vrouw gelukkig wel.
pi_175115869
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef Erasmo het volgende:
Ik neem een schot op de oude-keuken award :P

[ afbeelding ]

Geen idee uit welk jaar ie is, maar ik gok op de jaren 80 :P
Ziet er wel uit als een gezellige keuken waar je kunt kletsen tijdens het afwassen... :Y

Je hebt volgens mij dezelfde prullenbak. :o
pi_190023814
Dit topic maar weer eens leven inblazen?

Ik heb namelijk best blij met mijn keuken. Sommige hoeken wat vol zeker nu het koffiezetapparaat er even staat... En tja zo'n keukenmachine is nou eenmaal een sta in de weg.

Apparatuur is van Pelgrim, de oven in een oven combi, vaatwasser zit ingebouwd naast de koel/vries combi, kookplaat is inductie en de keukenmachine is een AEG ultramix

Bestek la is een extra la in de bovenste la die je terug kan schuiven.



I solemnly swear i'm up to no good
pi_190024472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 17:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit topic maar weer eens leven inblazen?

Ik heb namelijk best blij met mijn keuken. Sommige hoeken wat vol zeker nu het koffiezetapparaat er even staat... En tja zo'n keukenmachine is nou eenmaal een sta in de weg.

Apparatuur is van Pelgrim, de oven in een oven combi, vaatwasser zit ingebouwd naast de koel/vries combi, kookplaat is inductie en de keukenmachine is een AEG ultramix

Bestek la is een extra la in de bovenste la die je terug kan schuiven.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie keuken, rustig (en zo opgeruimd) En het raam naar buiten, zo mooi
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 19 november 2019 @ 18:46:48 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190024512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En het raam naar buiten, zo mooi
Da's meestal met een raam hè.
Tenzij je vanaf buiten kijkt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190024631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mooie keuken, rustig (en zo opgeruimd) En het raam naar buiten, zo mooi
Ik kan niet zo goed tegen rotzooi. Dat vooral omdat ik zelf al best wel een chaoot ben.. En als het dan een zooitje om mij heen is functioneer ik gewoon minder goed. Daarom dus vrij opgeruimd. Ik zou nog wel een plankje willen voor mijn kookboeken. Weet alleen niet waar en bij het afzuigkap wil ik niet ivm de dampen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190024705
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Da's meestal met een raam hè.
Tenzij je vanaf buiten kijkt :P
hehe lolbroek
We have far more in common than that which devides us..
pi_190024724
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 18:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed tegen rotzooi. Dat vooral omdat ik zelf al best wel een chaoot ben.. En als het dan een zooitje om mij heen is functioneer ik gewoon minder goed. Daarom dus vrij opgeruimd. Ik zou nog wel een plankje willen voor mijn kookboeken. Weet alleen niet waar en bij het afzuigkap wil ik niet ivm de dampen.
Op pg 8 staat mijn keuken, niets voor jou dus _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_190024791
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op pg 8 staat mijn keuken, niets voor jou dus _O-
Ik kan hem niet vinden :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190024813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 19:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik kan hem niet vinden :{
sorry pagina 9 :@
We have far more in common than that which devides us..
pi_190024843
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

sorry pagina 9 :@
Ik vind dat echt super gezellig zo'n keuken en zou dat best zelf willen hebben. Alleen ik weet dat ik daar onrustig van ga worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190024902
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 19:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind dat echt super gezellig zo'n keuken en zou dat best zelf willen hebben. Alleen ik weet dat ik daar onrustig van ga worden.
Grappig, ik vind die van jou jaloersmakend opgeruimd en zou er binnen een dag weer een rommel van maken.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 19 november 2019 @ 19:20:01 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190025042
Zo'n rekje met allemaal gereedschap zou ik ook direct van de wand trekken
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190025062
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 19:20 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n rekje met allemaal gereedschap zou ik ook direct van de wand trekken
Ideaal dat ding. Keukenontwerper moest speciaal daarvoor een aanpassing maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_190025446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Grappig, ik vind die van jou jaloersmakend opgeruimd en zou er binnen een dag weer een rommel van maken.
Haha ik ruim ook iedere dag de boel even op. Kost dan ook maar een paar minuten.

Want wat ik al zei ik ben een chaoot en weet overal zo een puinbak van te maken :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190028972
Laat ik ook eens meedoen, in dit showtopic HAha
  dinsdag 19 november 2019 @ 22:27:12 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_190029093
Oeh, mooi hoor legwieh!
Is het massief eiken?
disclaimer
pi_190029196
Wat voor blad ligt erop?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190030292
Wauw wat een prachtkeuken ook Legwieh
We have far more in common than that which devides us..
pi_190031085
pi_190034761
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:22 schreef Legwieh het volgende:
Laat ik ook eens meedoen, in dit showtopic HAha
[ afbeelding ]
Dat afzuigkanaal :D

Een keertje het tegenovergestelde :P
pi_190035232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 17:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit topic maar weer eens leven inblazen?

Ik heb namelijk best blij met mijn keuken. Sommige hoeken wat vol zeker nu het koffiezetapparaat er even staat... En tja zo'n keukenmachine is nou eenmaal een sta in de weg.

Apparatuur is van Pelgrim, de oven in een oven combi, vaatwasser zit ingebouwd naast de koel/vries combi, kookplaat is inductie en de keukenmachine is een AEG ultramix

Bestek la is een extra la in de bovenste la die je terug kan schuiven.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi! Heel fijne, rustige uitstraling O+
En ik vind het houten blad mooi! Mijn ouders hebben ook een witte keuken (beetje zelfde idee qua opstelling), maar met een zwart granieten (?) blad. Vind dat toch minder mooi.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:22 schreef Legwieh het volgende:
Laat ik ook eens meedoen, in dit showtopic HAha
[ afbeelding ]
Oeh, echt heel gaaf O+
quote:
Ik ben wat minder van de kleur, maar ik vind dat zitje rond je bar wel heel leuk! Gezien mijn vriend vaak degene is die kookt, zit ik er nog wel eens bij op een ikea-keukentrapje. Dit zou dan fijner zijn. (Wel zou ik er iets zachts opleggen.) :)
pi_190035436
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mooi! Heel fijne, rustige uitstraling O+
En ik vind het houten blad mooi! Mijn ouders hebben ook een witte keuken (beetje zelfde idee qua opstelling), maar met een zwart granieten (?) blad. Vind dat toch minder mooi.
[..]

Oeh, echt heel gaaf O+
[..]

Ik ben wat minder van de kleur, maar ik vind dat zitje rond je bar wel heel leuk! Gezien mijn vriend vaak degene is die kookt, zit ik er nog wel eens bij op een ikea-keukentrapje. Dit zou dan fijner zijn. (Wel zou ik er iets zachts opleggen.) :)
In de winkel waar wij hem gekocht hebben stond hij ook met een ander blad dat was een stuk minder warm idd. Maar er vlakbij hadden ze dit blad liggen en toen stond ik van een afstandje te kijken en Was 1+1=2
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190039615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:48 schreef Barry1986 het volgende:

[..]

Dat afzuigkanaal :D

Een keertje het tegenovergestelde :P
Zelf bedacht en op maat laten maken.

Keuken is eikenfineer. Groot voordeel is dat het stukken minder werkt (en bij mooi/goed fineer zie je het verschil bijna niet, zeker als het goed in elkaar doorloopt)

Blad is composiet trouwens.
  woensdag 20 november 2019 @ 19:18:53 #293
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_190041622
Onze keuken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Moderator woensdag 20 november 2019 @ 20:08:21 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190042424
Hier kook/bak ik
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190044726
Ik hou zo van keukens met een raam boven het aanrecht O+ Lekker naar buiten kunnen kijken tijdens het koken ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
  Moderator woensdag 20 november 2019 @ 22:43:17 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190045126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:18 schreef Lot_1 het volgende:
Ik hou zo van keukens met een raam boven het aanrecht O+ Lekker naar buiten kunnen kijken tijdens het koken ^O^
Je kijkt op de oprit :+ niet heel veel te zien
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190045212
Oh dat is jammer! Ik beelden me een uitzicht op een mooie groene tuin met daarachter weilanden in ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_190045281
Mijn vorige keuken keek uit uit op een hele brede sloot met eendjes enzo. Was leuk in het voorjaar met de kuikens. Nu kijken we op de achtertuin. Ook leuk. Volgend jaar hopelijk nog wat groener.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190045357
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:18 schreef Lot_1 het volgende:
Ik hou zo van keukens met een raam boven het aanrecht O+ Lekker naar buiten kunnen kijken tijdens het koken ^O^
Eens :Y
Ik heb het nu thuis niet, en mis het ook niet heel erg tijdens het koken zelf (ik hoef maar opzij te kijken en kijk door een heel groot raam 2 meter van me vandaan, naar buiten) maar vind het met een raam boven het aanrecht toch altijd wel wat extra's hebben O+
pi_190045428
Onze keuken die dit jaar is opgeleverd, we willen waarschijnlijk in de toekomst toch nog een extra wandplank met verlichting toevoegen aan de linkerkant. Foto in het donker gemaakt zijn ook niet zo duidelijk.

pi_190049386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:18 schreef Lot_1 het volgende:
Ik hou zo van keukens met een raam boven het aanrecht O+ Lekker naar buiten kunnen kijken tijdens het koken ^O^
Ja, dat hebben wij. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')