abonnement Unibet Coolblue
pi_255352
Zag vanmorgen op de stream om een uur of 9 Aziz stofzuigen!
Volgens de regels mogen de bussagiers alleen tussen 11 en 12 stofzuigen!
Ik hoorde Aziz mompelen tegen zichzelf toen hij klaar was met stofzuigen: "oh ja, dat mag pas om 11 uur. Nou, jah"
Hij was zo slim om dit te constateren toen hij al klaar was.
Te laat!
Lijkt me een duidelijke gele kaart!
Freestyle
  maandag 27 maart 2000 @ 13:27:00 #2
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255353
Ik vind het een beetje naief om te denken dat gele kaarten daadwerkelijk worden uitgedeeld om dit soort regeltjes te handhaven. Jop kreeg er ook geen toen hij over de hekken aan het schreeuwen was naar zijn ouders. De kaarten zijn een machtinstrument van de redactie om er uit te sturen wie ze er uit willen hebben. Ik weet zeker dat ze Seki hebben voorgehouden dat hij er volgende week nog een zou krijgen als hij niet 'vrijwillig' zou opstappen. Als het bus-scenario wil dat Aziz de volgende is, dan krijgt hij er een. Maar tegen die tijd bedenken ze wel iets om er hem een aan te smeren.
pi_255354
quote:
op 03-27-2000 om 01:27 PM schreef Meister het volgende:
Ik vind het een beetje naief om te denken dat gele kaarten daadwerkelijk worden uitgedeeld om dit soort regeltjes te handhaven. Jop kreeg er ook geen toen hij over de hekken aan het schreeuwen was naar zijn ouders. De kaarten zijn een machtinstrument van de redactie om er uit te sturen wie ze er uit willen hebben. Ik weet zeker dat ze Seki hebben voorgehouden dat hij er volgende week nog een zou krijgen als hij niet 'vrijwillig' zou opstappen. Als het bus-scenario wil dat Aziz de volgende is, dan krijgt hij er een. Maar tegen die tijd bedenken ze wel iets om er hem een aan te smeren.

In de bus zijn er behalve persoonlijke gele kaarten ook gele kaarten die gelden voor heel de groep.
Zo kregen de bussagiers in de eerste week al een gele kaart omdat Willeke met haar schoenen aan in de slaapkamer was geweest.
Ook heel flauw, maar die regels zijn nou eenmaal verzonnen door de redactie.
Dat Aziz aan het stofzuigen was buiten de tijd die hiervoor staat zou normaal gesproken een gele kaart op moeten leveren.
Voor mij hoeft het ook niet hoor, die flauwe regels.
Ik vind ze kinderachtig en geen waarde aan het programma toevoegen.

Freestyle
  maandag 27 maart 2000 @ 15:12:00 #4
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255355
Oh ok. Die gele kaarten voor de hele groep waren mij, mede door het Seki-echec (he goed woord), ontgaan. Ja absoluut straffen die handel. Jullie mogen twee dagen niet meer naar het toilet!!!!!
pi_255356
Ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die denken dat SBS de boel loopt te manipuleren.

Ik ben ervan overtuigd dat alles er eerlijk aan toe gaat, want als uitkomt dat SBS ons loopt te neppen, bijvoorbeeld dat seki door de redactie er is uitgepest, dan kijkt niemand meer, en verliest SBS haar geloofwaardigheid.
Ik denk dat ze dat risico niet durven te nemen. Ok, hier en daar zijn ze in de marge ietwat bezig met oneerlijke praktijken, maar niet over het hele front.
Wat die Meister loopt te beweren vind ik dan ook zoeken naar iets dat er niet is.

gratis en voor niet
  maandag 27 maart 2000 @ 17:47:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_255357
quote:
op 03-27-2000 om 04:31 PM schreef TomBombadil het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat alles er eerlijk aan toe gaat,...

Hey Tom, kun je er voortaan wat meer smileys bij doen? Nu kan het misverstand ontstaan dat je ECHT denkt dat er eerlijk aan toe gaat.

  maandag 27 maart 2000 @ 17:58:00 #7
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255358
TomB: ik hoop van harte voor je dat dit ironisch bedoeld is. Als je niet ziet, dat de redactie je voortdurend probeert te manipuleren (door bijvoorbeeld fragmenten van 2 gesprekken op twee verschillende tijdstippen, door elkaar heen te versnijden om te suggereren dat ze iets met elkaar te maken hebben) en duidelijk bezig is een eigen 'verhaal' te vertellen door zeer selectief beelden aan elkaar te monteren, zou ik voorstellen dat je snel dat bord voor je kop weghaalt

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 27 Maart 2000).]

  dinsdag 28 maart 2000 @ 13:00:00 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_255359
Ik zie de ironie druipen...... Daar zijn geen smailedingetjes voor nodig.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')