de klassieke English joke of de American gag ????
En dan bedoel ik niet momenteel maar over het algemeen
Persoonlijk vind ik de toestroom van slechte Amerikaanse comedyseries onuitstaanbaar
[Dit bericht is gewijzigd door ThreeLionsHooligan op 03-05-2002 23:23]
Meestal is de droge engelse humor leuker om te zien en horen. VS maakt er al snel een soap met vleugje humor van, zie Friends bijv.
Vroeger had je All in the family, Fawlty towers etc.
Tegenwoordig al die fotomodellen tussen de reclames door.
It sucks.
Chef
Word u al geholpen
that's army
John Cleese
Lenny henry
Cart,
quote:Die is idd geweldig. Hele serie roelt.
Op vrijdag 03 mei 2002 23:12 schreef Sitethief het volgende:
Ik kijk altijd Wordt u al geholpen ?? op RTL5
das echt Britse Humor , nog met een homo erbij ook .
Engelse programma's vind ik daarentegen wel geweldig, daar kan ik nou echt om lachen. Ik kan irl ook altijd wel lachen met Engelsen, maar dat zal wel komen omdat ze altijd dronken zijn
quote:ja, Seinfeld is de uitzondering die de regel bevestigd
Op vrijdag 03 mei 2002 23:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een van de weinige amerikaanse series die ik wel leuk vind is seinfeld. Maar da's echt een uitzondering.
De genoemde Engelse comedys zijn idd beter, maar dat wil zeggen dat er geen slechte zijn hè.
South Park is natuurlijk ook Amerikaans Niet echt politiek correct altijd toch?
quote:'t ging toch over comedies?
Op zaterdag 04 mei 2002 22:05 schreef mandark2000 het volgende:
Moet je full house oid maar eens zien).
de Nederlandse comedies zijn te gespeeld, flauw, te emotioneel... de amerikaanse comedies zijn te traag met hun grappen en vinden het ook nodig om sentiment in hun comedies te stoppen... en daar zijn comedies imo niet voor bedoeld...
de enige leuke Amerikaanse comedies die ik ken zijn Rosanne (totdat pa (Goodman) stierf) en een paar naked-gun achtige comedies... maar die halen het niet bij de Britten... denk maar aan Black Adder of Keeping Up Appearances...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |