abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:03:02 #51
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_76598138
De Reisbijlage van de Volkskrant bestaat uit alleen maar trein(reis)verhalen, zitten echt leuke bij o.a. in 48 uur van Utrecht naar Istanbul, hogesnelheidstrein in China, totaal 7 gevulde pagina's
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_76598605
quote:
Konden die filmpjes nog groter?

Ziet er mooi uit trouwens, volgende week wel effe kijken
pi_76599578
quote:
Klik hier voor een filmpje van een passerende trein met legervoertuigen erop.
Beetje donker omdat er niet meer licht aanwezig was op dit uiteinde van het perron.
Mooi filmpje van die voertuigen. Zie ze soms ook wel eens in Almelo staan.
Me.. me.. me.. Me too
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:51:36 #54
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76599720
Ik ga volgende week ook weer.
Ik denk dat ik dan 17.28 uit Zwd vertrek, en dan de eerste IC naar Ut neem, daar even ergens wat eten halen, en dan wat treinen erop zetten (en de Alpen Expres.)
Dit keer ook als hij binnen komt.

En ja, het filmpje is erg groot..
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:47 schreef STTSJT het volgende:

[..]

Mooi filmpje van die voertuigen. Zie ze soms ook wel eens in Almelo staan.
Dat was echt toeval, dat ik ze erop zette.
Ik stond te wachten tot de Alpen Expres zou vertrekken, en dat duurde iets langer dan ik dacht, dus kon toen mooi die voorbij komende trein met legervoertuigen filmen.
pi_76599831
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:51 schreef greavy het volgende:

Dat was echt toeval, dat ik ze erop zette.
Ik stond te wachten tot de Alpen Expres zou vertrekken, en dat duurde iets langer dan ik dacht, dus kon toen mooi die voorbij komende trein met legervoertuigen filmen.
Als nog mooi gelukt. Ook mooi stabiel
Zou later de andere filmpjes eens kijken. Moet nu gaan
Me.. me.. me.. Me too
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:56:39 #56
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76599879
Ja, ze zijn zo stabiel omdat ik met een statief werk.
Dat heeft, vind ik, vele malen voordelen bij zulke dingen, omdat je dan niet bewegende camera hebt, tenzij je hem zelf beweegt.
pi_76600080
zag trouwens gister een VIRM waar heel groot boven de cabineruit stond, met grafitie

ANGST
pi_76601888
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:58 schreef greavy het volgende:
Foto's 8-1-2010: Doel: Alpen Expres te Utrecht spotten.

Klik hier voor de foto's MET beschrijving.

"Emmen" is een de 1711 en kan alleen DDAR trekken.

wat opmerking over je album van 29-12:
"Dolfijn" is DDM-1.
De 1800 serie mag geen DD-AR trekken
en bij "DD-AR of DDM1 te Amsterdam Centraal" heb je een mDDM (met DD-AR) op de foto staan

Verder: toffe pics

[ Bericht 23% gewijzigd door Fred2 op 09-01-2010 16:11:23 ]
So we just called him Fred too
  Redactie Sport zaterdag 9 januari 2010 @ 16:28:31 #59
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_76602727
Ook maandag-woensdag nog een zoutkaartje:
quote:
Het Zoutkaartje

Het winterse weer laat in heel Europa overal z’n sporen na. Minder treinen in de spits en een tekort aan strooizout. Samen met de overheid nodigen we iedereen uit om het “Zoutkaartje” te gebruiken.

Met het “Zoutkaartje” kunt u op maandag 11, dinsdag 12 en woensdag 13 januari tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur met 40% korting reizen

Het “Zoutkaartje” is een enkele reis of retour met 40% korting. Normaal alleen te gebruiken op vertoon van een Voordeeluren- of Jaartrajectabonnement. Nu voor elke treinreiziger!

Dit treinkaartje met 40% korting is te koop in onze Webshop en in de NS-kaartautomaat op het station. U kiest dan voor enkele reis of dagretour met korting. Heeft u een OV-chipkaart met reizen op saldo? Koop dan een papieren kaartje.

http://ns.nl/cs/Satellite(...)e#het-zoutkaartje-id
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:32:03 #60
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76602830
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Cothen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Emmen" is een de 1711 en kan alleen DDAR trekken.

wat opmerking over je album van 29-12:
"Dolfijn" is DDM-1.
De 1800 serie mag geen DD-AR trekken
en bij "DD-AR of DDM1 te Amsterdam Centraal" heb je een mDDM (met DD-AR) op de foto staan

Verder: toffe pics
Zal het vanavond gaan wijzigen
Bedankt voor de info!
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 9 januari 2010 @ 16:41:15 #61
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76603073
Daar zijn we weer, het spoor-jaaroverzicht van 2009 in 12 plaatjes Beetje laat vanwege ziekenhuis en zo.

1. Berlin-Lichtenberg (Duitsland), 2 januari 2009. Een afgerangeerde diesel-hogesnelheidstrein VT 18.16 Bauart "Görlitz" staat onder een dun laagje poedersneeuw te rusten in een heerlijk winters middagzonnetje.



2. Grevenbroich (Duitsland), 21 februari 2009. Dieseltreinstellen 928 673 en 928 502 kruisen elkaar als stoptrein naar respectievelijk Neuss Hbf en Köln Messe/Deutz. De treinstellen van de Baureihe 628/928 zitten in de nadagen van hun bestaan.



3. Amersfoort, 7 maart 2009. ACTS nam een week later afscheid van zijn laatste Engelse Class 58-dieselloc. Omdat fotogeniek uitkomen met de bovenleidingpalen te veel gevraagd bleek, hier een voor-lul-plaat van een geel hesje.



4. Spontin (België), 30 april 2009. Historische motorwagens 4605 en 4333 poseren voor het stationsgebouw van Spontin aan de Chemin de Fer du Bocq in het kader van de Koninginnedagrit van de NVBS.



5. Mook-Molenhoek, 6 mei 2009. De Maaslijn is vandaag een station rijker geworden. In de vroege avond zijn de feesttenten en de bitterballen alweer weg. Een diesel-Velios rijdt binnen als stoptrein naar Nijmegen.



6. Lens (Frankrijk), 27 juni 2009. De afdankertjes waarmee in Noord-Frankrijk de kleinere lijntjes bediend worden. De linker trein is alleen een rijtuigstam, waar nog een loc achter geplaatst moet worden.



7. Puurs (België), 31 juli 2009. Puurs is het eindpunt van kantoorurenlijn 52 Antwerpen-Puurs, die in het weekend niet bediend wordt. Gelukkig paste het nog net op een vrijdagavond na het werk. Treinstel 936 (een Sprinter of "Duikbril") is net binnengelopen op weg naar Mechelen.



8. Wels Hbf (Oostenrijk), 29 augustus 2009. Een spoorstaafslijptrein is bezig met nachtelijk onderhoud aan de rails. Onder de trein sproeien de vonken. Het spoor is uiteraard buiten dienst gesteld, aangegeven door het rode sein.



9. Amersfoort, 13 september 2009. Loc 1764 staat klaar om Pimpel-Expres NS-HiSpeed InterCity Berlijn 146 naar Schiphol te brengen.



10. Newcastle (Engeland), 8 oktober 2009. Tweebaks dieseltreinstel 142 091 staat klaar om te vertrekken als stoptrein naar Carlisle.



11. Noorderkempen (België), 17 november 2009. Twee korte stammetjes M6-rijtuigen met in het midden loc 1359 verzorgen de pendeldienst tussen Antwerpen Centraal en Noorderkempen, met haltering in Luchtbal. De Belgen zijn maar vast begonnen met het in gebruik nemen van de HSL-Zuid. Dit was mijn debuut op die lijn.



12. Ede-Wageningen, 17 december 2009. Voor het eerst dit seizoen ondervindt het openbaar vervoer last van sneeuwval. Rond 9:40 loopt een treinstel V-IRM binnen vnuit Arnhem. Met deze trein keer ik terug naar Utrecht, aangezien ik onmogelijk mijn werkplek kan bereiken.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76604882
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:

4. Spontin (België), 30 april 2009. Historische motorwagens 4605 en 4333 poseren voor het stationsgebouw van Spontin aan de Chemin de Fer du Bocq in het kader van de Koninginnedagrit van de NVBS.

Het is de 4506 (de 4605 hebben ze ook, maar da's iets anders)
Verder foto's die zeker gezien mogen worden!
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 9 januari 2010 @ 17:43:56 #63
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76605206
ja, dat staat er op ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76606966
Tof overzicht Dr_Flash! Jammer dat je je jaar zo klote hebt moeten eindigen.

Wat ik me afvraag: wat is de logica achter die kameelstammen in belgie? Het lijkt mij dat een gewoon rijtuig goedkoper is dan een met stuurstand. Dan is het toch practischer om de loc aan het uiteinde van de trein te plaatsen ipv in het midden.
  Redactie Sport zaterdag 9 januari 2010 @ 18:51:51 #65
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_76607355
Er staat mij iets bij dat de ETCS van de locs niet goedgekeurd zijn en die van de stuurstanden wel
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:00:26 #66
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_76607689
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:51 schreef dennistd het volgende:
Er staat mij iets bij dat de ETCS van de locs niet goedgekeurd zijn en die van de stuurstanden wel
Ja, heeft idd met ERTMS te maken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_76607979
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:51 schreef dennistd het volgende:
Er staat mij iets bij dat de ETCS van de locs niet goedgekeurd zijn en die van de stuurstanden wel
Voglens mij hebben die locs gewoon geen ETCS?
Maar dat boeit me ook niet eigenlijk
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:31:36 #68
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_76611070
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:07 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Voglens mij hebben die locs gewoon geen ETCS?
Dat klopt. Het zit ook net wat ingewikkelder: deze treinen hadden eigenlijk met de reeks 28 moeten gaan rijden. Omdat ETCS bij die locs niet goed werkt hebben ze de kamelentrein bedacht, en daarbij boeit het verder niet wat voor loc er tussen zit dus hebben ze maar een andere gebruikt.
pi_76611166
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
1. Berlin-Lichtenberg (Duitsland), 2 januari 2009. Een afgerangeerde diesel-hogesnelheidstrein VT 18.16 Bauart "Görlitz" staat onder een dun laagje poedersneeuw te rusten in een heerlijk winters middagzonnetje.

[ afbeelding ]
Dat ding ziet er echt zó vet uit
pi_76611448
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:31 schreef ReisT het volgende:

[..]

Dat klopt. Het zit ook net wat ingewikkelder: deze treinen hadden eigenlijk met de reeks 28 moeten gaan rijden. Omdat ETCS bij die locs niet goed werkt hebben ze de kamelentrein bedacht, en daarbij boeit het verder niet wat voor loc er tussen zit dus hebben ze maar een andere gebruikt.
Ow ja, nu je het zegt gaat er inderdaad een belletje rinkelen.
Ze wouden 2801-2803 gebruiken voor deze treinen. Daarom dat het nummer van die locs niet in het midden staat zoals bij de andere.
  Redactie Sport zaterdag 9 januari 2010 @ 23:06:56 #71
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_76616258
quote:
De NS rijdt vannacht in de Kop van Noord-Holland, Noord-Nederland en de driehoek Arnhem-Deventer-Enschede door met treinen zonder passagiers. Zo worden de wissels in beweging gehouden, om te voorkomen dat ze volwaaien met sneeuw.

Vandaag kende het treinverkeer weinig problemen. Wel is er het hele weekend een aangepaste dienstregeling.

In het noorden van Nederland hebben de bussen vanavond steeds meer last van het winterse weer. Vooral in Drenthe kampen bussen met forse vertragingen en vallen veel bussen uit. In het zuiden rijden de bussen wel, maar ook daar zijn door de gladheid vertragingen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:12:50 #72
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76616461
Idioot plan, maar als dat slaagt...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:12:52 #73
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_76616462
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Ze wouden 2801-2803 gebruiken voor deze treinen.
Een woud is een flinke verzameling bomen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:23:41 #74
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_76616784
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Idioot plan, maar als dat slaagt...
Wat een raar verhaal. Als het goed is, bewegen wissels alleen als er geen trein overheen rijdt, anders heb je een groot probleem. Ik denk dat ze bedoelen dat de sneeuw door de passerende treinen een beetje uit de wissels waait ofzo, want om wissels te bewegen kan je ze beter gewoon iedere minuut omleggen ofzo.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_76616882
De kameelstammen in België heeft men ongevoerd omdat er problemen zijn met de automatische koppelingen van de reeks 27 (2742-2760) door een lok in het midden te zetten met twee stuurstanden op kop is het toch mogelijk om een trein te creëren met zowel voor als achter een automatische koppeling zodat treinen eenvoudig samen gevoegd en geslitst kunnen worden.
De andere helft van de gebruikte stammen is samengevoegd tot een aantal grotere stammen met een loc reeks 27 achterop en voorop.
Bron: spoorwegjournaal 172, België
So we just called him Fred too
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:34:15 #76
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_76617167
Vandaag mooi sneeuwweer, en het BP-kaartje van een vriend van me liep af. Dus op naar Luik, je weet wel, nieuw station, mooi en zo. Fotoreportage!

De stoppert naar Luik werd vandaag verzorgd door twee klassiekjes, en hoe! Twee motorstellen MS62 (bouwjaar tussen 1962 en 1965) staan gereed in Maastricht.



Aangekomen in Liège Guillemins valt natuurlijk de enorme stationskap op. Het geheel verraadt duidelijk de hand van de architect Santiago Calatrava (ook bekend van de bruggen in de Haarlemmermeer).



Bewijs dat oude meuk het best haalt, ondanks sneeuw:



Vier dubbeldekkerrijtuigen achter een reeks 27, waar een werkplaats een AK op heeft gehobby'd.



De achterzijde. Ik wil niemand meer horen over lelijke treinontwerpen in Nederland (FYRA uitgezonderd). Man, wat een gedrocht.



Het station staat in de wijk Guillemins, die nogal contrasteert met de het futuristische station, zoals op deze foto te zien is. Ook te zien: een reeks 13, waarvan men de kop heeft gekopieerd op het eerder zichtbare stuurrijtuig.



De trein naar Oostende kan blijkbaar wat hulp gebruiken: achterop hangt een oude reeks 23 om te boel een zet te geven (naar ik aanneem).



En van de buitenkant ziet het geheel er dus zo uit.



Aan de voorkant hangt de in dit topic eerder gemelde beamer-oplossing. Die is aan onderhoud toe.



De terugreis werd verzorgd door twee duidelijk modernere klassiekjes, waar onder de 686 (MS73, 1973-1979). Hierbij oogt Mat '64 hypermodern.



En verder terug met een e-Velios 501 via Heerlen, Plan T 519 naar Sittard en verder VIRM naar Utrecht en Gouda. Klaar!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:41:54 #77
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_76617427
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:34 schreef Duvel het volgende:
Vandaag mooi sneeuwweer, en het BP-kaartje van een vriend van me liep af. Dus op naar Luik, je weet wel, nieuw station, mooi en zo. Fotoreportage!

En verder terug met een e-Velios 501 via Heerlen, Plan T 519 naar Sittard en verder VIRM naar Utrecht en Gouda. Klaar!
Duvel op pad, tis wat! Nice!
Leuke reportage Duvel

en verder, gisterenavond weigerden 3 van de 4 slagbomen bij (Bilthoven) 1 uur lang omlaag te gaan, hier zijn regelmatig aanrijdingen geweest in het verleden.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/226218

[ Bericht 17% gewijzigd door bork op 10-01-2010 00:29:48 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_76618968
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:06 schreef dennistd het volgende:
De NS rijdt vannacht in de Kop van Noord-Holland, Noord-Nederland en de driehoek Arnhem-Deventer-Enschede door met treinen zonder passagiers.
Whoo! Eindelijk een (soort van) nachtnet buiten de zomer om hier in het oosten, nu er nog in kunnen
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef Duvel het volgende:
Een woud is een flinke verzameling bomen.
En helaas ook een door de Van Dale geaccepteerd werkwoord .
pi_76619242
Die opduwlocomotieven in Luik zie je daar wel vaker.
Zeker met dit soort weer waar er wel adhesieproblemen zullen zijn.
  zondag 10 januari 2010 @ 00:45:22 #80
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76619441
Rotterdam Centraal - 0:43

23:06 + 136 min. Amsterdam Centraal 11 Schiphol Thalys


Oeps
  zondag 10 januari 2010 @ 01:29:33 #81
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76620825
Thalys had vrijdag ook al last van vertragingen, eveneens als gister(Zaterdag). Richting Amsterdam, maar ook richting Parijs.
Gaat lekker zeg..
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 10 januari 2010 @ 09:40:45 #82
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76623952
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

Een woud is een flinke verzameling bomen.
Het geeft niet, hij komt uit België
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zondag 10 januari 2010 @ 09:45:26 #83
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_76623994
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

Een woud is een flinke verzameling bomen.
En wilden zijn mensen die tot een primitief volk behoren.... http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=wilde
quote:
wil·len wilde of wou,
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 10 januari 2010 @ 12:03:24 #84
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_76626728
En poep stinkt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 10 januari 2010 @ 12:53:03 #85
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76628711
Lief doen nu, waarde Eisenbahnknotenpunkthinundherschiebers.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 10 januari 2010 @ 13:00:56 #86
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76628976


Handig, zoveel extra treinen
  zondag 10 januari 2010 @ 13:18:18 #87
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_76629618
VIRM-IV + VIRM-VI = 10 bakken, dus tien keer in de AVT.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 10 januari 2010 @ 13:33:32 #88
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76630273
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:18 schreef Duvel het volgende:
VIRM-IV + VIRM-VI = 10 bakken, dus tien keer in de AVT.


Vond er ook nog 1 in Amsterdam, een faal:


"Geachte reizigers, Wegens een overvloed van treinen vertrekken er om 13 uur 19 9 extra treinen richting Den Helder. Deze treinen zullen stoppen te Amsterdam Sloterdijk, Haarlem en Beverwijk."


Editje: Zie net dat hij er ook al in staat om 13.49
Om 13.40 vertrekken er ook al extra treinen naar Den Helder uit Utrecht

De NS heeft wel een erge faal

[ Bericht 14% gewijzigd door greavy op 10-01-2010 13:38:45 ]
pi_76631473
Kan de ns tenminste niet zeggen dat ze niet rijden
Me.. me.. me.. Me too
  zondag 10 januari 2010 @ 14:03:16 #90
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76631675
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:59 schreef STTSJT het volgende:
Kan de ns tenminste niet zeggen dat ze niet rijden
De NS kan zeggen dat ze juist niet rijden.. Het is echt een FAAL, want er rijden niet zoveel extra treinen
Zojuist bij Den Haag de AV helemaal vol zien staan..Stond geen 1 andere trein meer tussen
pi_76631886
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:03 schreef greavy het volgende:

[..]

De NS kan zeggen dat ze juist niet rijden.. Het is echt een FAAL, want er rijden niet zoveel extra treinen
Zojuist bij Den Haag de AV helemaal vol zien staan..Stond geen 1 andere trein meer tussen
Zouden ze dan niet rijden in kader van hou de wissels schoon?
Me.. me.. me.. Me too
  zondag 10 januari 2010 @ 15:12:21 #92
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76635024
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:07 schreef STTSJT het volgende:

[..]

Zouden ze dan niet rijden in kader van hou de wissels schoon?
Nope
Lijkt me logisch, want stuk of 12 treinen tegelijk laten vertrekken vanaf 1 station, met dezelfde halteringen, klopt niet. Dit gebeurd wel vaker, dat de AV van NS een FAAL heeft. Het staat er tevens nog steeds in
pi_76635558
In plaats van 'vertraging' is 'faal' misschien leuk voor op de CTA's
  zondag 10 januari 2010 @ 15:57:37 #94
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76637236
quote:
Amsterdam Centraal - 15:52
Bekijk de voorzieningen op dit station Tijd Naar Spoor Via Reisdetails
15:49 Den Helder Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Beverwijk Intercity , Extra trein
15:49 Den Helder Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Beverwijk Intercity , Extra trein
15:49 Den Helder Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Beverwijk Intercity , Extra trein
15:49 Den Helder Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Beverwijk Intercity , Extra trein
15:49 Den Helder Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Beverwijk Intercity , Extra trein
15:49 Den Helder Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Beverwijk Intercity , Extra trein
15:49 Den Helder Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Beverwijk Intercity , Extra trein
15:49 Den Helder Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Beverwijk Intercity , Extra trein
15:49 Den Helder Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Beverwijk Intercity , Extra trein
15:53 Nijmegen 5B A'dam Amstel, Utrecht C, Veenendaal-De Kl Intercity , Extra trein
15:53 Nijmegen Amsterdam Amstel, Utrecht Centraal, Driebergen-Zeist Intercity , Extra trein
15:53 Nijmegen Amsterdam Amstel, Utrecht Centraal, Driebergen-Zeist Intercity , Extra trein
15:53 Nijmegen Amsterdam Amstel, Utrecht Centraal, Driebergen-Zeist Intercity , Extra trein
15:53 Nijmegen Amsterdam Amstel, Utrecht Centraal, Driebergen-Zeist Intercity , Extra trein
15:53 Nijmegen Amsterdam Amstel, Utrecht Centraal, Driebergen-Zeist Intercity , Extra trein
15:53 Nijmegen Amsterdam Amstel, Utrecht Centraal, Driebergen-Zeist Intercity , Extra trein
Maar uit Den Helder of Nijmegen vertrekken niet zoveel treinen. Gaan ze daar in rook op (zou je bijna denken)
als je dit letterlijk opvat, en denkt dat ze echt rijden (nu fictie dus)
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 16:33:32 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_76638762
Morgen mag k weer van Arnhem nr Utrecht, spannend!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_76639533
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:41 schreef bork het volgende:

[..]

Duvel op pad, tis wat! Nice!
Leuke reportage Duvel

en verder, gisterenavond weigerden 3 van de 4 slagbomen bij (Bilthoven) 1 uur lang omlaag te gaan, hier zijn regelmatig aanrijdingen geweest in het verleden.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/226218
Alweer? Gaat weer eens lekker.

Ik moet morgen weer terug van Nijverdal naar Bilthoven, ben benieuwd.
pi_76640720
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:57 schreef greavy het volgende:

[..]

Maar uit Den Helder of Nijmegen vertrekken niet zoveel treinen. Gaan ze daar in rook op (zou je bijna denken)
als je dit letterlijk opvat, en denkt dat ze echt rijden (nu fictie dus)
Tsja je weet maar nooit met de NS
Me.. me.. me.. Me too
pi_76640926
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Morgen mag k weer van Arnhem nr Utrecht, spannend!
Ik van Putten naar Utrecht. Moet een tentamen maken, dus hoop dat het een beetje op tijd rijd. Neem expres al een trein eerder ( 7.30 )
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_76640984
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik van Putten naar Utrecht. Moet een tentamen maken, dus hoop dat het een beetje op tijd rijd. Neem expres al een trein eerder ( 7.30 )
ligt daar dan zoveel sneeuw, dat de treinen er last van hebben?
Me.. me.. me.. Me too
pi_76641060
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:24 schreef STTSJT het volgende:

[..]

ligt daar dan zoveel sneeuw, dat de treinen er last van hebben?
Nee, maar het komt hier vaak genoeg voor dat er een sein/wissel/overwegstoring is. Met gewoon college kan ik wel te laat komen, maar nu gewoon niet.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')