abonnement Unibet Coolblue
pi_76544509


Wie is... de mol? gaat naar Japan!

De Kandidaten



Sanne Vogel



Sanne Vogel (geb. 1984) is een toneel- en filmactrice, schrijfster en theaterregisseur. Samen met haar broer Robin Vogel ligt zij aan de basis van De Vogelfabriek, een bedrijf dat eigen theatervoorstellingen en films produceert en regisseert.
Als actrice kreeg ze naambekendheid in de film en televisieserie Het schnitzelparadijs op (BNN), en zal zij de rol van een jonge Annie M.G. Schmitd gaan spelen in de gelijknamige serie. Ook is ze vanaf Oktober te zien in de net5 serie Floor Faber.
Vanaf oktober 2008 speelt Sanne Vogel in het eigen theaterstuk Raaf op verschillende locaties in Nederland.


Manuel Vanderbos



Manuel Venderbos wilde als kind voetballer en acteur worden. Marco van Basten was zijn grote voorbeeld. Zowel voetballen als toneelspelen werden zijn grote hobby's maar hij koos uiteindelijk voor een studie commerciële economie. Na 3 jaar brak hij deze studie af en ging Journalistiek studeren. Tijdens deze studie deed Venderbos in maart 2000 mee aan een multimedia-talentenpool bij de Evangelische Omroep. Datzelfde jaar ging hij diverse radio- en tv programma's presenteren. Door zijn drukke werkzaamheden zette hij de studie journalistiek op een laag pitje maar uiteindelijk is Venderbos in 2007 toch met succes afgestudeerd.

Hind Laroussi



Hind heeft een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder.Hind kreeg voor het eerst landelijke bekendheid nadat ze mee deed aan de Soundmixshow 2002, en daarbij de landelijke tv-finale haalde , waarin ze te bewonderen was als Vanessa Williams. Hind drong door tot de halve finale van het tv-programma Idols, in 2003.
Hind werkt momenteel aan haar derde album.


Lorreta Schrijver



Loretta Maxine Schrijver (New York City, 16 mei 1956) is een Nederlandse televisiepresentatrice.
Schrijver ging na haar studies geschiedenis en vertaalkunde voor de televisie werken, waarna zij een bekende televisiepersoonlijkheid werd. Vanaf 1989 presenteerde ze, onder meer naast Jeroen Pauw, het RTL Nieuws. Bij RTL presenteerde ze verder onder meer "Nederland in het Nieuws", "Week XY", "Gezondheid" en tal van Unicef- en WNF-programma's.
in 2007 maakte ze de overstap naar omroep MAX waar ze in 2008 vertrok.


Barbara Barend



Barbara Barend (Amsterdam, 30 juni 1974) is een Nederlands sportjournaliste en presentatrice van sportprogramma's. Ze is een dochter van Frits Barend en een achternichtje van Sonja Barend. Eerder werkte ze bij AT5 en de NOS.

Eric van der Hoff



Erik van der Hoff scoorde als zanger van de voormalige schoolband Roberto Jacketti & the Scooters tussen 1984 en 1987 een aantal hits, waarvan I Save the Day de grootste was.
Hierna begon Van der Hoff met het produceren en presenteren van (jeugd)televisieprogramma's voor onder andere de NCRV (Taxi), AT5 en IdtV. Hij is ook presentator van de NET 5 woonprogramma's Het Blok, SamenWonen, Stijlloos en Ben je slimmer dan een kind?.Van der Hoff is medeoprichter van het bedrijf King Baboon, dat zich richt op het ontwikkelen van animaties en verhalen voor televisie en internet.


Frits Sissing



Frederic Renger (Frits) Sissing (Groningen, 18 september 1963) is een Nederlandse tv-presentator bij de AVRO, waarvoor hij onder andere Opsporing Verzocht presenteerde. Daarnaast presenteerde hij programma's als de Musical Sing-a-long op de Uitmarkt, het Gouden Televizier-Ring Gala, de John Kraaijkamp Musical Awards, BankGiro Loterij Restauratie, Op zoek naar ... - AVRO's musicaltalentenjacht
en In de hoofdrol (2008-heden)
Ook heeft Sissing enkele jaren op de planken gestaan bij het musicalgezelschap Star te Amsterdam, met Frank Sanders als regisseur en Jos Brink als drijvende kracht op de achtergrond.
In 2006 nam hij deel aan het populaire RTL 4-dansprogramma Dancing with the Stars en werd derde met zijn danspartner Julie Fryer.


Tim Akkerman



Tim Akkerman was van 1999 tot 2009 lead zanger van de haagse band Di-rect. In 2009 verliet hij de groep om voor zich zelf te beginnen. Tim is dit jaar vader geworden en daarnaast is hij ambasadeur van War-Child

Kim Pieters



Kim Pieters (Winschoten, 5 oktober 1979) is een Nederlands actrice, die na haar vwo een dramaopleiding heeft gevolgd bij de theaterschool in Arnhem.
Pieters is bij het grote publiek onder meer bekend door de rol van Claire Simons van 2001 tot 2004 in de televisiesoap Onderweg naar morgen, waarin ze getrouwd was met Hugo van Walsem (Robin Rienstra).
Daarnaast speelde zij de titelrol in de Net5-serie Julia's Tango.


Arjen Lubach



Arjen Henrik Lubach (Lutjegast, 22 oktober 1979) is schrijver, cabaretier en televisiepresentator.
Arjen is onder ander bekend als jurylid in de serie Lama gezocht en presenteerde BNN's de nieuwste show.
Sinds september 2009 verzorgt Lubach samen met Edo Schoonbeek de 'Rapservice' voor het AVRO-programma Koefnoen.
In augustus 2006 verscheen Lubachs debuutroman Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend en in april 2008 de roman Bastaardsuiker. Daarnaast schrijft hij voor de VPRO radio, columns voor CJP magazine, opiniestukken voor NRC next en scenario's voor film en theater.
Sinds 2001 treedt Lubach op met zijn theatergezelschap Op Sterk Water en stond daarmee o.a. op Lowlands, Hard Gelach, Laughing Matters en in theaters in Nederland en België.


Vorige Topics

[2010] Wie is... de Mol? #1

Deze OP is hier te vinden.

Vorige topics:
[2010] Wie is... de Mol? #1
Wie is... de mol? 2010 #2 Loretta O+
Wie is... de mol? 2010 #3 Final Countdown...
Wie is... de mol? 2010 #4 We zijn begonnen!

De Mol op Twitter:
http://twitter.com/ikbendemol

[ Bericht 1% gewijzigd door leukvoorlater op 07-01-2010 23:16:47 ]
pi_76544576
Ik hou het voorlopig bij Hind of Sanne. Ik zie in Barbara en Erik wel potentiële finalekandidaten.
pi_76544645
het viel me nog op dat ze bij Hind geen achternaam vermelden bij de intro. Zou dat een berkapte hin(d)t zijn? .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  ESF Reporter donderdag 7 januari 2010 @ 23:04:55 #4
87554 Cee
Welluk?
pi_76544716
tvp
Topics 2 t/m 4 staan trouwens nog niet in de OP

Mijn mol is er nog niet uit maar mijn runner-up al wel. Gaat lekker zo. En ik zat ook al panisch te doen met die rood-referenties bij Hind en het vergeten van het mollenboekje door Sanne. Maar mijn favoriete deel uit de aflevering was toch wel The return of George.

Ik mag hopen dat Hind er snel uitvliegt. Wat een nietszeggende muts vind ik dat zeg.
pi_76544727
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
het viel me nog op dat ze bij Hind geen achternaam vermelden bij de intro. Zou dat een berkapte hin(d)t zijn? .
Dat zouden ze bij Gordon ook niet doen.
Willem-Jan van Puffelen
pi_76544760
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
Ik mag hopen dat Hind er snel uitvliegt. Wat een nietszeggende muts vind ik dat zeg.
Ze heeft een vervelende irritante slis .
Willem-Jan van Puffelen
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:06:02 #7
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_76544777
In de Avrobode van deze week staat dat er in dit jubileumjaar ook knipogen naar hoogtepunten uit het verleden langskomen. George was de eerste knipoog. Ben benieuwd welke knipogen er nog zullen volgen. Daar moet vast ook ergens een hint inzitten.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:06:09 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_76544782
Vind het moeilijk hoor..Maar wel leuk dat WIDM weer begonnen is.
  ESF Reporter donderdag 7 januari 2010 @ 23:06:29 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_76544799
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
het viel me nog op dat ze bij Hind geen achternaam vermelden bij de intro. Zou dat een berkapte hin(d)t zijn? .
Ik vind het een hautain genoeg kreng om te denken dat ze geen verdere introductie nodig heeft.
pi_76544843
Ik heb 't vanavond gemist, en het staat ook nog niet op uitzendinggemist.nl
helaas
 2011 13" i5 ...
pi_76544854
Ik zie Tim als een soort Dennis. Iets te fanatiek bezig met het winnen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_76544869
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:07 schreef AskMe het volgende:
Ik heb 't vanavond gemist, en het staat ook nog niet op uitzendinggemist.nl
helaas
http://player.omroep.nl/?aflID=10492431
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_76544880
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik vind het een hautain genoeg kreng om te denken dat ze geen verdere introductie nodig heeft.
Ach mens, die eeuwige haat
pi_76544933
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
tvp
Topics 2 t/m 4 staan trouwens nog niet in de OP

Gefixt.
pi_76544940
Arjen Lubach op z'n best!

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:09:45 #16
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_76544946
Wat mij ook erg opviel was dat iemand heel erg haar best deed om als 1 na laatste in de rij te staan, dan wil je volgens mij niet opvallen dat je helemaal rechts staat, of er was al een duidelijkheid in vriendschappen...
  ESF Reporter donderdag 7 januari 2010 @ 23:09:56 #17
87554 Cee
Welluk?
pi_76544956
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:08 schreef Oidale het volgende:

[..]

Ach mens, die eeuwige haat
Nee hoor, duurt pas 5 jaar en het is meer afkeer.

Ik besef me nu pas dat ik een kans van 2 op 9 heb dat ik de afgelopen twee weken oog in oog heb gestaan met De Mol. Arjen of Frits.
pi_76544964
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Cee het volgende:


Ik mag hopen dat Hind er snel uitvliegt. Wat een nietszeggende muts vind ik dat zeg.


Da's volgens mij voor het eerst dat we het niet eens zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_76544970
quote:
mijn dank is groot
 2011 13" i5 ...
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:10:55 #20
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_76545006
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
Sissing is de mol.
Zeg me............dat het................niet......zo...........is......
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_76545013
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee hoor, duurt pas 5 jaar en het is meer afkeer.
Ik weet het
pi_76545017
Twitter van de mol mag ook wel in de OP. http://twitter.com/ikbendemol
Willem-Jan van Puffelen
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:12:06 #23
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_76545064
"Niemand is te vertrouwen en niets is wat het lijkt." Zo mag ik het graag horen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:12:16 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76545070
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeg me............dat het................niet......zo...........is......
Een mol met autocue.... zou wel humor zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_76545076
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:11 schreef Rauzer het volgende:
Twitter van de mol mag ook wel in de OP. http://twitter.com/ikbendemol
Gedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')