Ze bleven alleen langer om al die spullen op te ruimen, we hoefde eiks niet eens te helpen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de officiële openingstijden voor bezoekers
En voor ons bleven ze toen langer.
Ik snap het eigenlijk best, want het is natuurlijk een ENORM karwei om al die honderden dieren te verzorgen en als je altijd alleen maar bezoek aan het ontvangen bent kom je nergens aan toe.
Maar ergens is het toch wel logisch ook, want anders zijn ze toch alleen maar bezoekers aan het rondleiden en thee inschenken ipv honderden dieren aan het verzorgenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ook eigenlijk![]()
Niet dat we nou voorrecht hebben of VIPs zijn, maar er zitten mensen 2 á 3 uur voor in de auto
Dan zal het wel meevallen toch? Helemaal als we ons nuttig maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Tombola, we zijn absoluut niet weggejaagd de vorige keer hoor!
Ik hoef geen rondleiding meer heur, ik vermaak me daar wel zonder leidstersquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ergens is het toch wel logisch ook, want anders zijn ze toch alleen maar bezoekers aan het rondleiden en thee inschenken ipv honderden dieren aan het verzorgen
En die dieren gaan toch voor, niet het feit of er mensen uren in de auto zitten om te komen.
Drie gangen bij de Mac!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maaruuh dan is 12 uur bij de Mac dus wel wat vroeg?
2 uur Mac-en?
Ga jij niet mee zaterdag?quote:
We hebben toen volgens mij ook helemaal niet gevraagd 'zeg, het is voor ons wat krap allemaal, mogen we om twaalf uur al?'. Misschien had zij toen helemaal niet in de gaten dat we wat langer wilden blijvenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had FIPO![]()
Is ook waar Greys, maar aan de andere kant hebben ze mee kunnen lezen dat we er weken handen vol werk aan hebben gehad en het eindbedrag was stiekem al bekend bij enkele vrijwilligers.
Dan vind ik, persoonlijk dan he...dat we best bijv. om 12 UUR al hadden mogen komen
Nou ja dat heb ik dus wel beetje, aan de ene kant zéér begrijpelijk dat ze niet zo ff die hele toko stilleggen, maar aan de andere kant is het toch wel een ploeg die volgens mij wel flink wat voor ze heeft gedaan... Een uurtje eerder oid ofzo had dan wel relaxed geweest...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had FIPO![]()
Is ook waar Greys, maar aan de andere kant hebben ze mee kunnen lezen dat we er weken handen vol werk aan hebben gehad en het eindbedrag was stiekem al bekend bij enkele vrijwilligers.
Dan vind ik, persoonlijk dan he...dat we best bijv. om 12 UUR al hadden mogen komen
Volgende meet/actie is in regio Ingetjequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Drie gangen bij de Mac!![]()
En we zijn idd niet weggejaagd de vorige keer en snap ook wel dat ze niet aan de gang kunnen blijven met bezoek. De vrijwilligers hebben ook hun werkzaamheden en in het weekend zullen ze vast ook vrije tijd willen. Dat er mensen van ver zijn gekomen is - heel hard gezegd- niet hun probleem.
Dan moet ik eerst nieuwe kaarten voor m'n TomTom kopen. Die kent alleen West-Europaquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgende meet/actie is in regio Ingetje
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik dus wel beetje, aan de ene kant zéér begrijpelijk dat ze niet zo ff die hele toko stilleggen, maar aan de andere kant is het toch wel een ploeg die volgens mij wel flink wat voor ze heeft gedaan... Een uurtje eerder oid ofzo had dan wel relaxed geweest...
Tisnie fiepen, integendeel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben toen volgens mij ook helemaal niet gevraagd 'zeg, het is voor ons wat krap allemaal, mogen we om twaalf uur al?'. Misschien had zij toen helemaal niet in de gaten dat we wat langer wilden blijven
Ik vind het stiekem een beetje jammer dat we nu zitten te fiepen over DTH![]()
![]()
Maar zij willen misschien toch zo beleefd zijn om weer thee en drinken te geven en koeken enzo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoef geen rondleiding meer heur, ik vermaak me daar wel zonder leidsters
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nieuwe kaarten voor m'n TomTom kopen. Die kent alleen West-Europa
Snap ik ook wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Drie gangen bij de Mac!![]()
En we zijn idd niet weggejaagd de vorige keer en snap ook wel dat ze niet aan de gang kunnen blijven met bezoek. De vrijwilligers hebben ook hun werkzaamheden en in het weekend zullen ze vast ook vrije tijd willen. Dat er mensen van ver zijn gekomen is - heel hard gezegd- niet hun probleem.
Wilde jij nog logeren tijdens de Alvestedetocht?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb altijd al een keer naar het buitenland gewild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |