abonnement Unibet Coolblue
pi_255216
Heb je een vraag, vraag het de BUS!
datum: Zondag 26 maart 19:10
bron: Internetredactie
Je kan voor de live-uitzending van aanstaande maandagavond nu al je vragen die je zou willen stellen aan de passagiers doormailen naar de redactie. En wie weet, kiezen wij jouw vraag uit. De origineelste en leukste worden morgen live op SBS6 door Sylvana voorgelegd aan de passagiers. Je e-mailtje kan je sturen naar redactie@debusop6.nl. Succes!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 26 maart 2000 @ 23:30:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_255217
Ik heb de volgende vragen alvast even door het 'Snolvana-filter' gehaald:

Vraag 1: "Aziz, jij zei in een gore achterbakse roddelbui met Seki dat je Iwan terug op z'n plaats wou zetten. Kun je dit een beetje nader toelichten?".

Vraag 2: "Jop, als je nu moest kiezen tussen Antonette als maatje of die dikke pad van een Aziz, wie zou je dan kiezen, en kun je dat ook een beetje toelichten?".

Vraag 3: "Bullent, jij twijfelde ook even om er uit te gaan he? Heeft Esmeralda jouw soms in de douche op andere gedachten gebracht?".

Vraag 4: "Esmeralda, (Esmeralda, je moet me wel aankijken hoor), heb jij je vrouwelijke charmes in de strijd gegooid om Bullent in de bus te houden (Esmeralda, ik hoor geen motivatie)?".

Vraag 5: "Tessa, ga je nu het vrouwen-roddelclubje tegen Aziz opstoken, en kun je dat ook een beetje nader toelichten?"

etc.

pi_255218
"Iwan.... Iwan, kijk me eens aan.... Iwan ! ... (niet tussen je tanden, nee, gewoon antwoorden).... Iwaaahaaan....

och laat ook maar....volgende vraag..."

  maandag 27 maart 2000 @ 17:32:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_255219
Heeft er nu echt niemand vragen voor Snolvana? Dan moeten jullie natuurlijk niet gek opkijken als ze bovenstaande vragen gaat stellen!
  maandag 27 maart 2000 @ 20:20:00 #5
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_255220
Bulent,

Wat weet jij over de WERKELIJKE reden van Seki's vertrek?

  maandag 27 maart 2000 @ 21:53:00 #6
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')