Ik ben bang dat dat inderdaad zeer wishfull isquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Maar serieus, zo'n rechter heeft dit toch ook meegekregen hoe de verontwaardiging is in het land, die zal dan misschien om een statement te maken wel eens een wat hogere straf geven? Of is dit wishful thinking? Ja zeker?
Niessiequote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef nieslief het volgende:
Catliefje nee ik was nog niet aan douchen lushen toegekomen ga ik morgenvroeg doen.
Helemaal goed! En MrNies staat er ook niet echt afwijzend tegenover lees ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef nieslief het volgende:
Catliefje nee ik was nog niet aan douchen lushen toegekomen ga ik morgenvroeg doen.
Tot hij de cc afschrift zietquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal goed! En MrNies staat er ook niet echt afwijzend tegenover lees ik.
nee nog nooit, ik schraap altijd het vuil eraf met een raspquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je al eens onder de douche geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Die vind zowiezo al dat ik weleens wat voor mezelf mag doen eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal goed! En MrNies staat er ook niet echt afwijzend tegenover lees ik.
Ow jakkesquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Greys je Lush![]()
Goed je lege bakkies bewaren he?
Damn, ik heb net een half uur lang met een epileptisch hondje gezeten.
Echt een enge aanval had Kareltje, voor het eerst ook met kwijl, zo heftg had ie t nog niet eerder.
Ik kreeg ineens Frits flashbacks en waar ik normaal heel koelbloedig blijf en hem gewoon vastpak en tegen hem blijf praten moest ik nu ook echt ff vechten tegen mn tranen![]()
Arm ding, zo bang was ie.
En Chico meteen dr bij komen zitten heel kalm.
Zn vorige aanval was in mei, hopenlijk de volgende volgend jaar pas weer of zo.
Tssssk die Lush is ook wel een dagje uit waard hoor. Je kunt ook gewoon naar de winkel geloof ik.quote:
Mamsjequote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die vind zowiezo al dat ik weleens wat voor mezelf mag doen eigenlijk![]()
Als ik ga winkelen heb ik van alles voor hem en de jongens en vaak niks voor mij.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Greys je Lush![]()
Echt een enge aanval had Kareltje, voor het eerst ook met kwijl, zo heftg had ie t nog niet eerder.
Ik kreeg ineens Frits flashbacks en waar ik normaal heel koelbloedig blijf en hem gewoon vastpak en tegen hem blijf praten moest ik nu ook echt ff vechten tegen mn tranen![]()
Akelig hoor! Arme kleine autist.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Greys je Lush![]()
Zoals MrS heel voorzichtig zei toen ik daar Lush afleverde: 'dat is uhm... best duur he, als je dat per badbeurt terugrekent?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die vind zowiezo al dat ik weleens wat voor mezelf mag doen eigenlijk![]()
Als ik ga winkelen heb ik van alles voor hem en de jongens en vaak niks voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |