abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:38:27 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_76504935


Hallo fans. Dit is alweer deel 12 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11

Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan
  • Zwak
  • Slecht
  • Teleurstellend
  • Rotzooi
  • Waardeloos
  • Bagger
  • Zonde van m'n tijd
  • Slaan op mijn longen
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL ([/sub]op alfabetische volgorde van username van de bedenker)[/sub]:

    Van Apuleius
    Joop wil eens écht enorm lekker uitslapen, neemt een vrije dag op en zet zijn 12-uurs systeem wekker op snooze functie zodanig dat hij om 13.45 uur wakker zou moeten worden. Gaat 's nachts om 04.34 uur zijn mobiele telefoon af. Het is Jeroen die vraagt waar Joop blijft, want ze zouden gaan nachtvissen.


    Van HappyGirl91
    Een meisje loopt op straat - plotseling ontdekt ze dat ze helemaal niet loopt maar dat ze d'r hele leven al kruipt en dat ze dacht dat dat lopen was. Wat een noob

    Op een dag besluit een man zijn nagel eraf te bijten. Plotseling bijt de nagel de man eraf ipv andersom. You Damn FOOL! roept het nog

    Dus een visje zwemt in de zee en hij blaast soms zomaar belletjes in het water - I know, weird toch? - maar dus op een mistige ochtend in Kansas City kwam zo'n bel onder hem terecht en die knockte zn face helemaal up. Nee, er komt geen clou. Dit was het


    Van Larry91
    Een straatwerker is de dorpsstraat aan het betegelen. Op een gegeven moment gaat hij terug naar de schaftkeet om zn lunch op te eten, hij staat op maar struikelt dan over een losliggende tegel en valt voorover met zn gezicht in het zand. Hij staat op en zn collega zegt HAHAHAAH je gezicht zit onder zand.


    Van Precizionist
    Een man had aids.
    Hij ging naar de dokter.
    De man zei : ik heb aids.
    Waarop de dokter zei : Maak er een topic over.


    Van runselpink
    WIlfred en Wouter zitten bij een voetbalwedstrijd.
    Vraagt Wilfred aan Wouter: '' Wat is nou eigenlijk het nut van een voetbalwedstrijd?''
    Wouter: '' Zo kunnen die overgewaardeerde jongetjes hun energie kwijt''.
    Wilfred: '' En waarom komen er dan zoveel mensen kijken ''?
    Wouter: '' Gewoon, omdat het kan! ''

    Mevrouw Haagsma en haar zoon Yorick zitten op de bank. Yorick staat de hele tijd spelletjes te spelen op zijn PS3, nu speelt hij GTA 4.
    Mevrouw Haagsma: '' Yorick, houd er toch eens mee op: er zijn belangrijkere dingen in het leven dan GTA 4!!''
    De volgende komt Yorick bij zijn moeder en zegt hij: ''Ik heb erover nagedacht en je hebt gelijk hoor met wat je gister zei. Eigenlijk zijn Call of Duty 4 en Fifa '10 veel belangrijker dan GTA 4.''


    Van Shreyas
    Een Nederlander die jaren geleden is geëmigreerd naar Engeland komt voor de Kerstdagen toch maar weer even terug naar Nederland. Eenmaal aan het auto rijden schrikt hij direct van de haast die mensen hebben in het verkeer. Iemand zit hem te bumperkleven en hij wordt er helemaal gek van.
    Als hij eenmaal voor het stoplicht staat, zit die auto wel erg dicht achter hem. Wanneer het groen wordt laat de man zijn motor afslaan, echter de auto achter hem heeft dat te laat door en rijdt tegen hem aan.
    Die man in die auto komt woedend zijn auto uit gestormd: ''Wat ben je in Godsnaam aan het doen, waarom laat je de motor afslaan!. Die Nederlander uit Engeland: "Sorry man, ik was helemaal de clutch kwijt."


    Van sjoemie1985
    komt een man bij een helderziende.
    die helderziend: wat komt u doen.
    die man zo van ik dacht dat u dat wel wist.

    Jantje zit zo in de bus naar Amsterdam.
    Doet zijn moeder in eens de deksel open en zegt dat hij er uit moet komen.
    Bleek jantje in een melk bus te zitten en de bus naar Amsterdam al vertrokken te zijn..

    Jantje gaat naar de verjaardag van pietje.
    Komt jantje bij pietjes huis en belt aan.
    Pietje doet dus open en laat jantje binnen met zijn cadeau.
    Ze gaan naar de woonkamer en nemen een drankje.
    Jantje kijkt een beetje rond en ziet verder nog niemand voor de verjaardag.
    Dus jantje denkt, het is vast nog vroeg en de rest komt straks wel.
    En jantje geeft pietje dus een hand en feliciteerd hem.
    Zegt pietje zo van: maar ik ben pas volgende maand jaig.
    Jantje zo van:


    Van TNA
    Een man koopt zoals altijd in de afgelopen 26 jaar een Staatslot bij zijn vaste tabakswinkeltje en kijkt 's avonds naar de trekking. Na 26 jaar is het zover: hij heeft de jackpot gewonnen. Binnen vijf minuten staan er cameraploegen op de stoep en vertelt hij dat hij er nog een nachtje over slaapt wat hij met zijn prijzengeld gaan doen. De volgende dag wandelt hij weer zijn vaste tabakswinkeltje binnen, waar de eigenaar hem uiterst stoïcijns begroet. Verbaasd vraagt de prijswinnaar aan de eigenaar: "Ben je niet benieuwd wat ik met het geld ga doen?" Zegt de eigenaar: "Nee, ik bekommer me niet om jouw lot."

    Marcel en Peter fietsen naar de supermarkt. Plotseling zegt Marcel: "Ik heb nog een raadsel voor je!" "Nou," zegt Peter, "kom maar op!" Marcel gaat wat langzamer fietsen en zegt: "Wat strooien Marokkanen op straat om te voorkomen dat hun stoep bevriest?". Peter remt af, denkt en even na, en zegt na een tijdje: "Zout?". Zegt Marcel: "Ja".


    Van Wombcat
    Zegt de een "pf, deze koffie is niet zo sterk, kijk maar het lepeltje blijft er niet in staan."
    Zegt de ander: "maar goed dat er een kopje omheen zit dan."

    "Ja, want anders zou het lepeltje eruit vallen"


    HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
    Een echtpaar is tien jaar getrouwd en viert dus hun zilveren huwelijk. Het feest vindt plaats in een grote zaal met een enorme dansvloer. Ze hebben een organist uitgenodigd die de hele avond speelt, en vooral bedoeld is als ondersteuning van het dansen. Maar de dansvloer blijft maar leeg. Dus die organist speelt gewoon door, maar op een gegeven moment is hij alweer drie uur aan het spelen zonder dat er ook maar iemand de dansvloer op is gekomen.
    Zegt die organist op een gegeven moment door zijn microfoon: "Dames en heren, changer alstublieft."

    Twee mannen lopen op vrijdag 11 december 2009 jongstleden door Amsterdam. Zien ze een man lopen met een lange baard.
    Zegt een van die mannen: Kijkt, dat getuigt van karakter. Die man is gestopt met scheren toen Gilette zich terugtrok als sponsor van Tiger Woods."

    Vraagt een man in een tuincentrum: "Hebben jullie ook garantie op de tuinkabouters?"
    Dus die verkoper vraagt zo: "Garantie dat ze stukvallen ofzo?"
    Zegt die man: "Ja."
    Zegt die verkoper: "Ja, die garantie geef ik u."

    Vier mannen gaan klaverjassen.
    Dus Jan is de kaarten aan het schudden en die zegt van: "Dit spel is overcompleet."
    Dus zijn overbuurman Henk zegt tegen Marten, die naast hem zit, op afwezige toon: "Wat zegt 'ie nou?"
    Zegt Marten: "Hij zegt dat het spel overcompleet is."
    Zegt Henk: "Nou, wat maakt dat nou uit."
    Zegt Jan, terwijl hij twee keer de harten aas omhoog houdt: "Hier, kijk dan!"

    Drie mannen praten over beroemde personen en op welke vruchten die lijken.
    Zegt de eerste: "Ik vind dat Bert, uit Sesamstraat, op een banaan lijkt"
    Zegt de tweede: "Ik vind dat Chuck Norris op een ei lijkt."
    Dus die derde begint te lachen en zegt: "Ja, inderdaad!"

    Een jongen komt te laat de klas binnen en de leraar vraagt hem meteen om zijn huiswerk in te leveren.
    Zegt die jongen: "Sorry meneer, maar De Hond heeft mijn huiswerk opgegeten."
    Dus de hele klas begint te lachen.
    Zegt de leraar: "Wat een slecht excuus zeg. Kun je niks beters verzinnen?"
    Zegt die jongen: "Nee, het is echt waar. Kijk maar."
    Dus die jongen pakt zijn telefoon en opent een filmpje. Je ziet een schrift op tafel liggen en opeens komt er een hond aanlopen. Dus die hond begint op zijn akkertje het huiswerk op te eten.
    Zegt die leraar: "Nou, nu sta ik wel even met mijn mond vol tanden."

    Martin solliciteert als ober bij een restaurant. Een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Dus om 15.00 uur 's middags vindt het assessment plaats, na het eerste selectiegesprek. Martin wordt naar een soort eetzaal gebracht waar allemaal mensen zitten te dineren. Het is een soort rollenspel, waarbij hij moet reageren op de 'gasten'. Kees en Frank, de twee mannen die de selectiegesprekken voeren, nemen plaats aan de zijkant. Dus Martin begint.
    Hij loopt door het restaurant en een vrouw die hij passeert, zegt: "Meneer, deze biefstuk is een beetje taai."
    Zegt Martin: "Geen probleem mevrouw, ik los het meteen voor u op."
    Kees en Frank kijken elkaar tevreden aan en Kees zegt: "Ja, dit is een goeie hoor."
    Martin loopt door en vervolgens zegt er iemand: "Ik ben ontzettend boos."
    Zegt Martin: "Dat kan ik me voorstellen, meneer. Ik begrijp dat u boos bent."
    Kees en Henk zijn opnieuw tevreden.
    Vervolgens loopt Martin langs een tafel waar een 'collega-ober' eten aan tafel staat te bereiden. Dus op een gegeven moment begint die ober te flamberen.
    Dus Martin duikt in paniek op de grond.
    Zeggen Kees en Frank na het gesprek: "Wat gebeurde er nou op het eind joh?"
    Zegt Martin: "Ik schrok me rot. Ik dacht dat er brand uitbrak."

    Een man is aan het bergbeklimmen. Op een gegeven komt er een lawine en daar wordt hij onder bedolven. Zijn been wordt beklemd door een grote tak. Na een tijdje wordt hij gevonden door een Prins Bernhardhond, die zo'n tonnetje met sterkedrank erin om zijn nek heeft hangen. Dus die man pakt dat tonnetje en drinkt het leeg. Maar die hond loopt weg.
    Zegt die man: "Aaah, lekker hoor, effe zo'n hartverzakkertje."

    Bert is een jongen van 12 die heel irritant is. Zijn ouders hadden dat ook wel verwacht want zijn vader was vroeger ook zo dus het zat erin. Dus hij is op een gegeven moment met vrienden sneeuwballen naar elkaar aan het gooien.
    Zegt een oud vrouwtje tegen een ander oud vrouwtje: "Staat 'ie weer te klieren hoor. Het is ook altijd hetzelfde liedje."
    Zegt dat andere vrouwtje: "Ja, inderdaad. Ze zeggen dat zijn moeder destijds zelfs een abertus heeft overwogen."

    Henk en Klaas, twee politieagenten, rijden over een viaduct. Op een gegeven moment zie Henk dat er twee jongens stenen van het viaduct laten vallen.
    Dus hij draait het raampje open en hij zegt: "Zeg jongens, willen jullie daar onmiddellijk mee ophouden?"
    Dus die jongens druipen af.
    Zegt Klaas: "Jij bent nooit jong geweest hè, Henk."

    Een man heeft twee cavia's. Ze heten Onno en Mario. Op een gegeven moment zitten ze allebei op zijn schoot met elkaar te spelen Maar opeens bijt Mario in Onno's oor.
    Zegt die man: "Nee, Mario, dat is niet correct."

    Twee Nederlandse mannen gaan naar het US Open golftoernooi in Amerika. Ze staan bij de eerste hole en op een gegeven moment roepen er een paar mensen heel hard "Tiger! Tiger!"
    Dus die mannen zetten het op een lopen en ze rennen terug naar de parkeerplaats.
    Blijkt achteraf dat het ging om Tiger Woods (bekende golfer).

    Het is 23 december 2009. Henk zit op zijn werk. Hij belt zijn collega Wim op die naar huis is gegaan terwijl Henk pauze had, dus ze hadden elkaar geen gedag kunnen zeggen.
    Zegt Henk op een gegeven moment: "Wanneer ben jij er weer?"
    Zegt Wim: "Oh, morgen gewoon."
    Zegt Henk: "Oké, nou, fijne kerstdagen en tot morgen."

    Jan studeert parttime filosofie aan de UvA en vraagt een vriend van hem, Klaas-Henk of die zin heeft om mee te gaan naar een avondcollege. Dus zo gezegd zo gedaan.
    Dus die hoogleraar begint met zijn college: "Het heden is nu, het verleden is geweest en de toekomst is wat nog moet gebeuren."
    Zegt Klaas-Henk tegen Jan: "Wat een dom geouwehoer zeg."

    Jan werkt als medewerker bij Shell. Op een gegeven moment heeft hij een meisje aan de telefoon dat bij een ander bedrijf werkt. Ze lijkt hem erg aardig.
    Dus hij zegt op een gegeven moment: "Ik ben de langste medewerker van Shell."
    Zegt dat meisje: "Oh, dat klinkt goed, want ik hou van lange mannen.''
    Ze spreken af maar dan valt het het meisje toch wel tegen en ze zegt: "Hoe lang ben jij joh, 1.75 m?"
    Zegt Jan: "1.73 m."
    Zegt dat meisje: "Huh, en jij bent de langste? Werken er bij jullie dan allemaal midgets ofzo?"
    Zegt Jan: "Nee, ik bedoel dat ik er het langst werk."

    Een man belt op Tweede Kerstdag een vriend van hem op en hij zegt: "Ik ben me net een partij onderuit gegaan op straat joh!"
    Zegt die vriend: "Hoe krijg je dat voor elkaar joh? Er ligt toch helemaal geen sneeuw of ijs meer!"
    Zegt die man: "Nee, klopt, ik keek gewoon niet uit waar ik liep."

    Frans gaat met zijn opa en oma naar de bioscoop, naar de film Avatar. Frans is na de film dolenthousiast, maar zijn opa niet.
    Zegt zijn opa: "Mwa, ik vond de VOC niet goed."
    Zegt Frans: "Wow, opa, u bent goed op de hoogte! Is VOC een soort opvolger van CGI, iets van Voice Operated Control ofzo?"
    Zegt opa: "Verenigde Oostindische Compagnie."

    Een jongen van zeven met progeria gaat naar McDonald's. Dus die medewerkster zegt zo: "Goedemiddag meneer, wat mag het zijn?"
    Dus die jongen doet zijn bestelling en als hij zich aan zijn tafeltje heeft geïnstalleerd belt hij zijn moeder en zegt hij van: "Mam, ze zei meneer tegen me."

    Jantje zit in groep 8.
    Zegt de juf: "Jongens en meisjes, het schoolreisje is dit jaar op 24 mei. Noteren jullie die datum in je agenda?"
    Zegt Jantje: "Juf, die datum staat er al in."

    Een man wordt onwel tijdens een receptie. Dus er roept iemand: "Is er een dokter in de zaal."
    Even later roept een man: "Ja, ik. Geef me even wat ruimte mensen."
    Dus die man loopt naar de onwel geworden man toe en begint een soort hartmassage bij hem te geven maar het ziet er allemaal buitengewoon klunzig uit.
    Zegt de man die riep om een dokter: "U zei toch dat u dokter bent."
    Zegt die andere man geïrriteerd: "Ja, doctor, in de Nederlandse taal, gepromoveerd op de ontwikkeling van het betrekkelijk voornaamwoord in de periode 1960-1985."

    Een man loopt op straat en spreekt een straatkranverkoper aan.
    Dus hij zegt: "Zeg, ik heb thuis een zak staan met allemaal rotzooi erin en ik doe er niks meer mee. Heb jij er misschien interesse in?"
    Dus die straatkrantverkoper bloeit helemaal op en zegt: "Ja, zeker meneer. Dank u wel, dank u wel. Ik ben echt overal blij mee."
    Dus die man vindt het een beetje raar maar hij denkt 'Zal wel goed zijn.' Hij gaat naar huis, pakt de volle vuilniszak met het huisvuil van die week, loopt terug naar de straatkrantverkoper en geeft hem die zak.

    Twee mannen praten met elkaar over het feit dat de overheid steeds meer inbreuk maakt op de privacy van mensen.
    Zegt de een: "Als je tegenwoordig 'Allah', 'bom' of 'wapen' zegt, wordt je meteen gevlagd door de CIA."
    Zegt die ander lachend: "Ja, dat vind ik altijd zo stom; dan zeg je toch gewoon 'Benny Hill' in plaats van 'bom'."
    Zegt de een: "Als je 'Benny Hill' zegt, geldt dat ook hoor; dan vlagt de CIA je ook."
    Zegt de ander: "Ja, oké, dat is dan een slecht voorbeeld maar je begrijpt wat ik bedoel."

    Een man vertelt iets aan een vriend van hem.
    Zegt die vriend van hem op een gegeven moment: "Sorry, ik ben er niet helemaal bij. Ik heb maar de helft gehoord van wat je zei."
    Zegt die man: "Oké, welke helft?''

    Een man wordt gebeld door een vriendin van hem.
    Ze vraagt: "Gaat onze afspraak nog door?"
    Zegt hij zo: "Nee, sorry, ik lig al sinds gister de hele dag op bed. Ben de deur nog niet uit geweest. Ben echt doodziek."
    Zegt die vriendin: "Huh, maar ik zag je een kwartier geleden nog op straat lopen en je liep heel enthousiast met iemand te praten."
    Zegt hij: "Klopt, maar ik voel me knap beroerd."

    Een vrouw belt maandagochtend om 09.30 uur naar Albert, de bezorgservice van Albert Heijn, en zegt: "Goeiemorgen, ik vier vanmiddag mijn verjaardag en ik heb nog een aantal flessen wijn, stokbroden en wat kaas nodig. Kunnen jullie dat bezorgen."
    Zegt die man: "'Tuurlijk mevrouw, geen enkel probleem. Komt voor elkaar."
    Maar 's middags om 14.30 uur heeft ze nog niemand gezien dus ze denkt van ik bel maar even om te vragen waar het blijft.
    Zegt die man die ze die ochtend had gesproken: "Ja, mevrouw, we komen pas donderdag. Je moet altijd drie werkdagen optellen bij de besteldatum. Ik nam aan dat u dat wel wist."

    Een man loopt over straat en iet en groepje van vijf jongens van rond de 25 die een jongen van een jaar of 15 aan het treiteren zijn.
    Dus die man roept boos naar die jongens: "Kunnen jullie wel!"
    Roept een van die jongens: "Ja hoor, gaat prima."


    DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
    Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
    Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
    Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
    Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
    Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


    DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
    Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
    Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
    Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
    Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
    Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
    Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
    Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


    EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE GRAP ALLER TIJDEN:
    Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


    MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
    Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


    EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VAN ALLE DELEN TOT NU TOE::

    Van diamondstor2
    Komt een smurf bij de bakker.
    (die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
    begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
    die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 08-01-2010 20:00:52 ]
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 6 januari 2010 @ 22:47:32 #2
    282507 Lysdexie
    Vieze gek! Vieze gluurder!
    pi_76505324
    Liepen 2 Chinezen over straat in Kaapstad.
    Op den duur kwamen ze 2 Eskimo's tegen. Aangezien Eskimo's net zulke spleetvormige kijkers hebben als Chinezen, konden ze het goed met elkaar vinden. Opeens komt er een frisse neger aanrennen. Hij trekt zijn veel te grote regenjas open, en tovert op die manier een reus van een joekel van een anaconda-look-a-like olifantenslurf tevoorschijn. waarop de volgende reactie volgt van die Chinezen:

    WOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIE PIEMEL HAHA NET EEN DRAAK KIJK MAN
    Zegt die Eskimo; HAHA KUTCHINEES ZO KLEIN IS MIJN PIEMEL ALS IK HET KOUD HEB IN DE WINTER OP DE NOORDPOOL !!!!
      woensdag 6 januari 2010 @ 22:53:20 #3
    176939 porsche1
    - Meneer in de jurrek.
    pi_76505605
    Die over die smurfen op het laatste. _________!
    Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
    Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
      woensdag 6 januari 2010 @ 22:59:51 #4
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76505886
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 22:53 schreef porsche1 het volgende:
    Die over die smurfen op het laatste. _________!
    Die is goed hè? Ik moet elke keer als ik hem lees weer lachen. Dat is gewoon het ijkpunt voor de slechte zelfbedachte grap. Diamondstor2 is de Roger Federer van de slechte zelfbedachte grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 6 januari 2010 @ 23:01:09 #5
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76505954
    Weet iemand hoe ik die afbeelding van die poll terug krijg? Neem aan dat de code niet klopt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76506410
    Komt een man bij de dierenarts met z'n goudvis.
    Zegt de dierenarts: "Ik zie het al, uit de kom..."
    Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
      woensdag 6 januari 2010 @ 23:18:16 #7
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76506658
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 23:11 schreef Aarsjeuk het volgende:
    Komt een man bij de dierenarts met z'n goudvis.
    Zegt de dierenarts: "Ik zie het al, uit de kom..."
    Het idee is slechte zelfbedachte grappen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 6 januari 2010 @ 23:24:50 #8
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76506936
    Jongens, als jullie dit deel nou even volspammen dan kunnen we naar deel 13.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76506977
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Het idee is slechte zelfbedachte grappen.
    Oh
    Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
      woensdag 6 januari 2010 @ 23:34:37 #10
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76507324
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 23:25 schreef Aarsjeuk het volgende:

    [..]

    Oh
    Geeft niet. Welkom in elk geval.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76507746
    Er was ooit eens iemand, en die vond de grappen in dit topic leuk.

    Dat was em, snap je hem?
      woensdag 6 januari 2010 @ 23:54:51 #12
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_76507969
    Komt een negert bij de bakker, vraagt ie zo van 'Heb je ook brood ?'
    Zegt die bakker zo van 'Ik zal even kijken !'
    En die bakker die loopt naar het achterkamertje, gooit zijn televisie het raam uit, en loopt weer terug naar de toonbank.
    'Sorry meneer, we hebben geen brood !' zegt de bakker.
    Zegt die negert zo van 'godverdomme' en die gaat weer naar huis.
    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
      donderdag 7 januari 2010 @ 00:07:56 #13
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76508371
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
    Komt een negert bij de bakker, vraagt ie zo van 'Heb je ook brood ?'
    Zegt die bakker zo van 'Ik zal even kijken !'
    En die bakker die loopt naar het achterkamertje, gooit zijn televisie het raam uit, en loopt weer terug naar de toonbank.
    'Sorry meneer, we hebben geen brood !' zegt de bakker.
    Zegt die negert zo van 'godverdomme' en die gaat weer naar huis.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 00:08:47 #14
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76508386
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef ShiroYasha het volgende:
    Er was ooit eens iemand, en die vond de grappen in dit topic leuk.

    Dat was em, snap je hem?
    Ja, ik snap hem, want ze zijn helemaal niet leuk. Ja, behalve die smurfengrap van diamondstor2 dan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76508529
    Een man zit in de trein en opeens gaat die trein vliegen, back to the future style, er komen mooie dames langs in strakke pakjes die de man de lekkerste hapjes en meest frisse drankjes aanbieden. De man pakt een biertje maar morst een beetje over z'n mond. Plots schrikt hij wakker, hij was aan het dromen en een treinzwerver heeft net in z'n bek liggen pissen. whahaha kut zeg.
    <hr>
      donderdag 7 januari 2010 @ 08:55:44 #16
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76512172
    In Amersfoort staat een groot bejaardentehuis. Het is een tehuis voor bejaarde mensen die niet meer zelfstandig kunnen wonen. Twee bejaardenverzorgsters hebben het over Henk, die al 101 is, en die verliefd is op Anna, die 78 is.
    Zegt een van die bejaardenverzorgsters: "Ja, een ouwe geit lust nog best een groen blaadje.'
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76512360
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
    In Amersfoort staat een groot bejaardentehuis. Het is een tehuis voor bejaarde mensen die niet meer zelfstandig kunnen wonen. Twee bejaardenverzorgsters hebben het over Henk, die al 101 is, en die verliefd is op Anna, die 78 is.
    Zegt een van die bejaardenverzorgsters: "Ja, een ouwe geit lust nog best een groen blaadje.'
      donderdag 7 januari 2010 @ 09:24:58 #18
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76512682
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 09:07 schreef Apuleius het volgende:

    [..]




    Zag je de slechte zelfbedachte tussengrap?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 10:21:03 #19
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76514044
    Een man en een vrouw hebben een afspraakje en gaan lekker eten in een gezellig restaurant. De vrouw neemt vis en de man bestelt een steak (spreek uit: stiek). Dus op een gegeven moment wordt het eten gebracht. Dus die man pakt die steak met zijn handen op en begint hem op te eten.
    Zegt die vrouw: "Sorry, maar heb je geen tafelmanieren ofzo."
    Zegt die man: "Nou, ik eet gewoon graag lekker bourgondisch."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76515062
    jantje zit krijgt voor het eerst rekenles op school.
    hij krijgt zo een rekenboek van de meester en opent hem.
    en zegt tegen de meester dat er een probleem is.
    de meester vraagt zo: wat is het probleem dan jantje?
    en jantje zo er staat hier dat niets uit deze uitgave mag worden vermenigvuldigd zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_76515073
    deze mag weg, perongeluk op verkeerde knop gedrukt toen ik iets wou aanpassen aan de andere
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_76515603
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 09:24 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]



    Zag je de slechte zelfbedachte tussengrap?
    1: Groot bejaardentehuis. Het is een tehuis voor bejaarde mensen.
    2: Henk, die al 101 is, en die verliefd is op Anna, die 78 is. ²
    3: Ja, een ouwe geit lust nog best een groen blaadje. ³
    4: Combinatie 2 & 3: x ²

    Wereldse grap. Zéér slecht bedacht ook! En ik heb toch geen zak inspiratie meer de laatste tijd, maar dat komt wel weer.
      donderdag 7 januari 2010 @ 11:46:16 #23
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76516860
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 10:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
    jantje zit krijgt voor het eerst rekenles op school.
    hij krijgt zo een rekenboek van de meester en opent hem.
    en zegt tegen de meester dat er een probleem is.
    de meester vraagt zo: wat is het probleem dan jantje?
    en jantje zo er staat hier dat niets uit deze uitgave mag worden vermenigvuldigd zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur.
    Die is wel fantastisch hoor. Heb je die zelf bedacht?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 11:46:44 #24
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76516871
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 11:10 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    1: Groot bejaardentehuis. Het is een tehuis voor bejaarde mensen.
    2: Henk, die al 101 is, en die verliefd is op Anna, die 78 is. ²
    3: Ja, een ouwe geit lust nog best een groen blaadje. ³
    4: Combinatie 2 & 3: x ²

    Wereldse grap. Zéér slecht bedacht ook! En ik heb toch geen zak inspiratie meer de laatste tijd, maar dat komt wel weer.
    Heel goed, ging vooral om 1 en 3.

    Weet jij toevallig hoe ik die afbelding van die poll terugkrijg in de OP?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 11:52:09 #25
    166265 Acinonyx
    Deutschland über alles ~ !
    pi_76517062
    Loopt een kip tegen de muur, flikkert die muur om

    Drive few cars and far more unicorns.
    .
    Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
    ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
    pi_76517714
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Heel goed, ging vooral om 1 en 3.

    Weet jij toevallig hoe ik die afbelding van die poll terugkrijg in de OP?
      donderdag 7 januari 2010 @ 12:29:47 #27
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76518410
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef Apuleius het volgende:

    [..]


    Nee, was serieus...hoe krijg ik hem terug?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76518534
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 12:29 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Nee, was serieus...hoe krijg ik hem terug?
      donderdag 7 januari 2010 @ 12:34:34 #29
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76518588
    Een volle lijnbus rijdt over een provinciale weg in Amersfoort. Het is heel rustig op de weg. Opeens begint er een fietser die in de tegelgestelde richting rijdt enorm enthousiast te zwaaien naar die buschauffeur.
    Zegt die buschauffeur even later door de microfoon: "Dames en heren, de chauffeur van deze bus weet niet wie dat was. Ik wil nu graag even alleen zijn. Bedankt voor uw begrip."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 12:39:19 #30
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76518752
    lang niet gezien deze, tvp !
    The Outside Agency
    pi_76518791
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Die is wel fantastisch hoor. Heb je die zelf bedacht?
    Niet helemaal, de mop op zich heb ik wel bedacht alleen de grap op zich dus het gedeelt dat gaat over: dat niets mag worden vermenigvuldigd zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur komt van oorsprong uit een theatershow van herman finkers.
    Dat stuk met die papegaai uit "geen spatader veranderd "
    dus een beetje van mij zelf en een beetje van herman finkers.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_76518845
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 10:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
    jantje zit krijgt voor het eerst rekenles op school.
    hij krijgt zo een rekenboek van de meester en opent hem.
    en zegt tegen de meester dat er een probleem is.
    de meester vraagt zo: wat is het probleem dan jantje?
    en jantje zo er staat hier dat niets uit deze uitgave mag worden vermenigvuldigd zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur.
    Wat begrijp je niet aan ZELF BEDACHT?

    Beetje Herman Finkers quoten
    pi_76518933
    ik dacht ik gebruik zijn grap in een mop.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_76518943
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 12:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
    dus een beetje van mij zelf en een beetje van herman finkers.
    Jij hebt alleen de papegaai vervangen door Jantje, de rest is tot op elk woord precies hetzelfde
    pi_76519005
    maar het blijft een goeie grap
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_76519129
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 12:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
    maar het blijft een goeie grap
    Beter goed gejat dan slecht bedacht, he?
      donderdag 7 januari 2010 @ 12:52:48 #37
    286187 Handdoekje
    Hiphop Hitler.
    pi_76519244
    Mijn buurman ging eens naar een helderziende. Daar eenmaal aangekomen klopt hij aan en hoort vragen: wie is daar? Waarop mijn buurman antwoord; laat maar zitten....

    Een echte dijenkletser al zeg ik het zelf
      donderdag 7 januari 2010 @ 14:34:20 #38
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76522725
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 12:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
    maar het blijft een goeie grap
    Nee, probeer ze zelf te verzinnen. Tenzij het bagger is, kun je het hier beter slecht verzinnen dan goed jatten. Het topic is zoals je weet bedoeld voor slechte grappen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 14:35:27 #39
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76522760
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef Handdoekje het volgende:
    Mijn buurman ging eens naar een helderziende. Daar eenmaal aangekomen klopt hij aan en hoort vragen: wie is daar? Waarop mijn buurman antwoord; laat maar zitten....

    Een echte dijenkletser al zeg ik het zelf
    Hij is leuk, ware het niet dat hij ook al in de OP staat:

    Van sjoemie1985
    komt een man bij een helderziende.
    die helderziend: wat komt u doen.
    die man zo van ik dacht dat u dat wel wist.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 14:41:32 #40
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76522949
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 12:40 schreef sjoemie1985 het volgende:

    [..]

    Niet helemaal, de mop op zich heb ik wel bedacht alleen de grap op zich dus het gedeelt dat gaat over: dat niets mag worden vermenigvuldigd zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur komt van oorsprong uit een theatershow van herman finkers.
    Dat stuk met die papegaai uit "geen spatader veranderd "
    dus een beetje van mij zelf en een beetje van herman finkers.
    Dat is niet zelfbedacht. Als de kern van de grap niet van jezelf is, is hij niet van jezelf wat mij betreft. En als je er een slechte zelfbedachte tussengrap in zet die leuker is dan de gejatte grap dan is de gejatte grap niet nodig.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 07-01-2010 14:49:19 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76524543
    Komt een giraf bij de bakkert.
    Zegt die giraf zo "Ik wil graag een brood"
    Vraagt dn bakker "Wil je wit of bruin brood?"
    Antwoord die giraf "Tsja maakt niet uit, ik ben toch op de fiets..,,


    Dr zitten twee pinguins op de koelkast. Zegt de een tegen de ander "Zou ik je der af duwen?" Zegt die ander; "Nee"
      donderdag 7 januari 2010 @ 16:17:43 #42
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_76526710
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef Acinonyx het volgende:
    Loopt een kip tegen de muur, flikkert die muur om


    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_76528849
    Staan twee koeien in de wei.
    Zegt de ene tegen de andere: "Weet je hoe een koe een haas vangt?"
    "Nee" zegt de andere.
    Doet de ene het geluid na van een krop sla.
    Er komt een haas aan en de koe vangt hem.
    Zegt de andere koe: "Ja leuk, maar wat is hier de clou van?"
    "Nou," zegt de ene koe "Dat een haas het verschil niet hoort tussen een krop sla van mij of van de C1000"
    Zegt de haas: "Ja hoor, hun sla is verser"
    Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
      donderdag 7 januari 2010 @ 17:14:32 #44
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76528892
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 15:22 schreef Snotterkop het volgende:
    Komt een giraf bij de bakkert.
    Zegt die giraf zo "Ik wil graag een brood"
    Vraagt dn bakker "Wil je wit of bruin brood?"
    Antwoord die giraf "Tsja maakt niet uit, ik ben toch op de fiets..,,


    Dr zitten twee pinguins op de koelkast. Zegt de een tegen de ander "Zou ik je der af duwen?" Zegt die ander; "Nee"
    zelfbedacht meneer ?
    The Outside Agency
      donderdag 7 januari 2010 @ 17:35:59 #45
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76529577
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 15:22 schreef Snotterkop het volgende:
    Komt een giraf bij de bakkert.
    Zegt die giraf zo "Ik wil graag een brood"
    Vraagt dn bakker "Wil je wit of bruin brood?"
    Antwoord die giraf "Tsja maakt niet uit, ik ben toch op de fiets..,,


    Dr zitten twee pinguins op de koelkast. Zegt de een tegen de ander "Zou ik je der af duwen?" Zegt die ander; "Nee"
    Ja, hier hebben we er inderdaad al een stuk of twintig van gehad. Is het echt zo moeilijk om iets origineels te bedenken?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 17:39:38 #46
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76529690
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 17:35 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, hier hebben we er inderdaad al een stuk of twintig van gehad. Is het echt zo moeilijk om iets origineels te bedenken?
    ik vind het wel lastig om een 'goede' slechte grap te bedenken
    The Outside Agency
    pi_76529771
    Wat is groen en kan skiën?

    Een skiwi!

    Haha!
    Haha!
    Haha!
    Hahahaha!
    Hahahaha!
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      donderdag 7 januari 2010 @ 17:54:16 #48
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76530191
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef haakon het volgende:

    [..]

    ik vind het wel lastig om een 'goede' slechte grap te bedenken
    We slepen je er doorheen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 17:57:45 #49
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76530324
    Een man belt naar KPN nummerinformatie voor 1,30 euro per gesprek en zegt: "Wat is het nummer van 0900 - 9292?"
    Zegt die vrouw een beetje kortaf: "Ja, dat is 0900 - 9292."
    Zegt die man: "Is dat alles? Krijg ik verder geen service ofzo?"
    Zegt die vrouw: "Nee."
    Zegt die man: "Nou, lekker dan."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 18:01:13 #50
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_76530434
    Op een groot evenement worden bepaalde filmpjes afgespeeld. Zoals nu van Kabouter Wesley.

    KW: '' Haha, ik ga op u muil slaan!''
    Kijkt zo'n dikke gothic daar: '' Wat een stomme Kabouter zeg, hij blehrt alleen maar''.
    Zegt zn Mattie: '' Nou, ik vind 'm wel grappig hoor''
    Die gothic weer: '' Oh kut, ik sta in brand. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 7 januari 2010 @ 21:39:56 #51
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_76539965
    Jim en Rambo zitten op het Fok!forum. Op het slechte zelfbedachte grappentopic van Federer-fan.
    Zegt Jim zo: '' Hoe kun je nou iets slecht bedenken? ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:02:10 #52
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76541277
    Een blinde man komt een kledingwinkel binnen en zegt: "Goeiemiddag, ik wil graag een rode wollen muts."
    Dus die verkoper pakt een groene wollen muts en geeft die aan die man, die blij is, afrekent en weggaat.
    Zegt een collega van die verkoper tegen die verkoper: "Wat doe je nou joh? Hij wilde toch een rode?"
    Zegt die verkoper: "Wat maakt dat nou uit."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:03:34 #53
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_76541349
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
    Een blinde man komt een kledingwinkel binnen en zegt: "Goeiemiddag, ik wil graag een rode wollen muts."
    Dus die verkoper pakt een groene wollen muts en geeft die aan die man, die blij is, afrekent en weggaat.
    Zegt een collega van die verkoper tegen die verkoper: "Wat doe je nou joh? Hij wilde toch een rode?"
    Zegt die verkoper: "Wat maakt dat nou uit."
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:04:11 #54
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76541379
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef Runselpink het volgende:

    [..]


    Wat gaan we nou krijgen. Niet leuk?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76541416
    Als ik eerlijk ben vindt ik ze best wel leuk ;-)
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:07:59 #56
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76541616
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef daveyv12345 het volgende:
    Als ik eerlijk ben vindt ik ze best wel leuk ;-)
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:14:36 #57
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_76542026
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Wat gaan we nou krijgen. Niet leuk?
    Ik vind 'm wel grappig, maar ik vind 't zielig voor die meneer
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:23:00 #58
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_76542554
    Obama is in discussie met een burger uit Amerika.
    Zegt die burger: '' Haha, je ken er niets van ''
    Obama: '' Pardon,ik ben anders wel de President van Amerika ''
    Die Burger: '' Maar alsnog ken je er niks van!''
    Obama: '' Ik laat mij niet beledigen, ik stel direct een wet in tegen negers!''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:32:01 #59
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76543081
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Ik vind 'm wel grappig, maar ik vind 't zielig voor die meneer
    Dit is wel heel goed hoor. Zelfs in slechte zelfbedachte grappen je niet afsluiten voor onrechtvaardigheid.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:32:46 #60
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76543119
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef Runselpink het volgende:
    Obama is in discussie met een burger uit Amerika.
    Zegt die burger: '' Haha, je ken er niets van ''
    Obama: '' Pardon,ik ben anders wel de President van Amerika ''
    Die Burger: '' Maar alsnog ken je er niks van!''
    Obama: '' Ik laat mij niet beledigen, ik stel direct een wet in tegen negers!''

    Laat die laatste zin weg en hij is weer van ouderwetse klasse.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76543311
    Komt een vrouw bij een therapeute... ze is de dag ervoor verkracht geweest..

    De therapeute pakt haar gitaar en begint te zingen!!!

    Hier heb je een letter E,
    plak die voor de V.
    En je kan weer even mee.


    pi_76543459
    Bij de Burger King nemen ze alleen nog maar hoeren aan..
    Omdat ze zo goed burgers klaar kunnen maken!
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:43:29 #63
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76543642
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef LangeJan het volgende:
    Komt een vrouw bij een therapeute... ze is de dag ervoor verkracht geweest..

    De therapeute pakt haar gitaar en begint te zingen!!!

    Hier heb je een letter E,
    plak die voor de V.
    En je kan weer even mee.



    Grappen over verkrachting…het is niet mijn humor zal ik maar zeggen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:43:57 #64
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_76543665
    jullie hebben ook niet gezien dat er al een deel 12 is?
    Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:44:18 #65
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76543685
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef LangeJan het volgende:
    Bij de Burger King nemen ze alleen nog maar hoeren aan..
    Omdat ze zo goed burgers klaar kunnen maken!
    Die is wel leuk! Zelf bedacht?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:44:47 #66
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76543708
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:43 schreef Muchachooo het volgende:
    jullie hebben ook niet gezien dat er al een deel 12 is?
    Wat bedoel je, een tweede deel 12?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:50:23 #67
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_76544000
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Laat die laatste zin weg en hij is weer van ouderwetse klasse.
    Je hebt gelijk, dan is ie best leuk
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 7 januari 2010 @ 22:53:25 #68
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_76544157
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Wat bedoel je, een tweede deel 12?
    nee eentje die er eerder was dan deze
    al is het niet helemaal serieus...

    slechte zelfbedachte grappen, deel 12
    Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
    pi_76547394
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Die is wel leuk! Zelf bedacht?
    pi_76548359
    quote:
    Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef haakon het volgende:

    zelfbedacht meneer ?
    Naja die eerste is van een maat van me, de tweede inderdaad zelf bedacht. Ik heb alleen deel 12 van de slechte moppen gelezen dus sorry als ik een andere mop herhaal. Moet zelf altijd gniffelen op de stommigheid ervan, dus ik dacht ik gooi t op fok
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:45:47 #71
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76554967
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 00:34 schreef Snotterkop het volgende:

    [..]

    Naja die eerste is van een maat van me, de tweede inderdaad zelf bedacht. Ik heb alleen deel 12 van de slechte moppen gelezen dus sorry als ik een andere mop herhaal. Moet zelf altijd gniffelen op de stommigheid ervan, dus ik dacht ik gooi t op fok
    die 2e is hetzelfde als de vele 'zitten 2 ijsberen op een ijsberg, zegt de 1: zou ik je deraf drukken? zegt de ander: nee.

    maar hij blijft stiekem wel grappig
    The Outside Agency
      vrijdag 8 januari 2010 @ 18:50:55 #72
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76573616
    Twee mannen solliciteren naar dezelfde functie als vertegenwoordiger van een evenementenbureau. Dus de eerste kandidaat is Jan de Vries. Hij voert zijn sollicitatiegesprek met twee mannen.
    Zegt die gespreksleider: "Wie is Jan van Veen?"
    Zegt die sollicitant: "Ja, ik ben Jan van Veen" en vervolgens krijgt hij een dommige vragende glazigheid over zich.
    Even later nemen ze afscheid van Jan, wensen ze hem veel succes met zijn verdere sollicitaties en is de tweede kandidaat aan de beurt, Fons de Vries.
    Zegt die gespreksleider: "Wie is Fons de Vries?"
    Zegt die sollicitant: "Fons de Vries is een man die aan de frontlinie staat. Het is een man met ideeën, maar ook met de durf om draagvlak voor die ideeën te creëren. Teamplayer, maar zeker ook een solist. Fons de Vries staat voor zijn bedrijf. Hij is een man met een gevoelige antenne maar ook iemand die stevig in zijn schoenen staat. Fons de Vries verkoopt geen product. Fons de Vries verkoopt emoties. Over vijf jaar ziet hij zichzelf als manager in deze dynamische organisatie en ik raad jullie aan om Fons de Vries aan te nemen omdat hij de man is met de juiste bagage voor deze functie."
    Dus die gespreksleider kijkt zijn collega aan. Ze knikken naar elkaar. De gespreksleider steekt zijn hand uit naar Fons en zegt: "Gefeliciteerd, je bent aangenomen."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 8 januari 2010 @ 19:02:57 #73
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76574043
    Wat zei Batman tegen Robin voordat ze in de Batmobiel stapten ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    The Outside Agency
      vrijdag 8 januari 2010 @ 19:25:10 #74
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76574967
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 19:02 schreef haakon het volgende:
    Wat zei Batman tegen Robin voordat ze in de Batmobiel stapten ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



    Ik heb twee kleine suggesties:
    - Van zei in de vraag zou ik zegt maken en stapten zou ik vervangen door stappen.
    - En van de clou zou ik maken:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ben je het met me eens?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76575316
    Bob is een behoorlijk lange man en fietst als een razende op een kinderdriewielertje heen en weer door de straat. Zegt 1 van zijn buren tegen 'm dat die fietsjes niet bestand zijn tegen een dergelijk gewicht.

    Waarop Bob opmerkt: "Sugguraat je nu dat ik dik zou zijn?"
      vrijdag 8 januari 2010 @ 19:55:53 #76
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76576146
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef Apuleius het volgende:
    Bob is een behoorlijk lange man en fietst als een razende op een kinderdriewielertje heen en weer door de straat. Zegt 1 van zijn buren tegen 'm dat die fietsjes niet bestand zijn tegen een dergelijk gewicht.

    Waarop Bob opmerkt: "Sugguraat je nu dat ik dik zou zijn?"
    Bob is een behoorlijk lange man en hij fietst dan ook als een razende op een kinderdriewielertje heen en weer door de straat. Zegt 1 van zijn buren tegen 'm dat die fietsjes niet bestand zijn tegen een dergelijk gewicht.
    Zegt Bob: "Oh nee, en al die kinderen met obesitas dan!"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76576359
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Bob is een behoorlijk lange man en hij fietst dan ook als een razende op een kinderdriewielertje heen en weer door de straat. Zegt 1 van zijn buren tegen 'm dat die fietsjes niet bestand zijn tegen een dergelijk gewicht.
    Zegt Bob: "Oh nee, en al die kinderen met obesitas dan!"
    Welke buur bedoel je precies?
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:02:01 #78
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76576392
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 19:25 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]



    Ik heb twee kleine suggesties:
    - Van zei in de vraag zou ik zegt maken en stapten zou ik vervangen door stappen.
    - En van de clou zou ik maken:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ben je het met me eens?
    aan de ene kant wel, maar dan heb je ook zoiets:

    Wat zei Hitler toen ie een tank ging kopen ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    maar daar kun je ook neer zetten: Wat zegt Hitler als hij een tank gaat kopen?
    maar dan vind ik hem weer minder leuk
    The Outside Agency
    pi_76576560
    Josephone zegt tegen Mandyrine dat ze zelf drop gaat maken. Zegt Mandyrine: "Joh, da's zo'n gedoe allemaal, koop gewoon drop, dat kost geen drol."

    Zegt Josephone: "Nee hoor, dan moet ik helemaal naar de winkel en daar heb ik geen zin in."
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:08:10 #80
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76576680
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:01 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Welke buur bedoel je precies?
    Dezelfde als die jij bedoelde. Wat vind je van mijn veranderingen?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:08:41 #81
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76576708
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:02 schreef haakon het volgende:

    [..]

    aan de ene kant wel, maar dan heb je ook zoiets:

    Wat zei Hitler toen ie een tank ging kopen ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    maar daar kun je ook neer zetten: Wat zegt Hitler als hij een tank gaat kopen?
    maar dan vind ik hem weer minder leuk
    Heb je die zelf bedacht, over Hitler? Ik vind hem leuk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76576865
    Kees gaat naar een pas geopende bouwmarkt om een elektrische schroevendraaier te kopen. Hij kan niet kiezen uit het enorme aanbod en vraagt een medewerker om een goed, edoch betaalbaar merk.

    Zegt de medewerker, die een opleiding van 6 maanden achter de rug heeft, voordat ie aan de slag mocht tegen Kees: "Oh, meneer is te belazerd om zelf z'n handjes te laten wapperen."
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:12:55 #83
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76576910
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Heb je die zelf bedacht, over Hitler? Ik vind hem leuk.
    Ja, k was toevallig een stuk over hitler aan het lezen

    WO II interesseert me enorm
    The Outside Agency
    pi_76577020
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dezelfde als die jij bedoelde. Wat vind je van mijn veranderingen?
    Hmm, de linkerbuur dus. Voor de kijkers lezers dan. Jouw veranderingen zie ik als een verbetering. Met name door de toevoeging 'dan ook' en obesitas. Dat surrogaat was wel erg flauw.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:19:48 #85
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76577216
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef haakon het volgende:

    [..]

    Ja, k was toevallig een stuk over hitler aan het lezen

    WO II interesseert me enorm
    Je kennis ervan is inderdaad verbluffend.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:20:57 #86
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76577268
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef Apuleius het volgende:
    Kees gaat naar een pas geopende bouwmarkt om een elektrische schroevendraaier te kopen. Hij kan niet kiezen uit het enorme aanbod en vraagt een medewerker om een goed, edoch betaalbaar merk.

    Zegt de medewerker, die een opleiding van 6 maanden achter de rug heeft, voordat ie aan de slag mocht tegen Kees: "Oh, meneer is te belazerd om zelf z'n handjes te laten wapperen."
    Geweldig, vooral dat woord belazerd erin. Ik moest hardop lachen. Heerlijke grap.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:23:02 #87
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76577354
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Hmm, de linkerbuur dus. Voor de kijkers lezers dan. Jouw veranderingen zie ik als een verbetering. Met name door de toevoeging 'dan ook' en obesitas. Dat surrogaat was wel erg flauw.
    Oke, bedankt. Dan ook vond ik zelf ook wel aardig gevonden.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:23:44 #88
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76577379
    Dit gaat trouwens goed! We zijn twee dagen bezig en dit topic is al voor bijna een derde vol.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:26:48 #89
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_76577481
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
    Dit gaat trouwens goed! We zijn twee dagen bezig en dit topic is al voor bijna een derde vol.
    Ho ho, niet te optimistisch worden he. We dachten immers ook van die terroristen af te zijn.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Runselpink op 08-01-2010 20:33:25 ]
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:29:54 #90
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76577621
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Je kennis ervan is inderdaad verbluffend.


    ik moest hardop lachen
    The Outside Agency
    pi_76577627
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:20 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Geweldig, vooral dat woord belazerd erin. Ik moest hardop lachen. Heerlijke grap.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Jawel, maar de jouwe klinkt zo nieuwerwets.
    pi_76577640
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Je kennis ervan is inderdaad verbluffend.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:32:32 #93
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76577720
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef haakon het volgende:

    [..]



    ik moest hardop lachen
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef Apuleius het volgende:

    [..]


    Klasse dit weer, heren. Ik moest er zelf ook om lachen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76577852
    Zit een man zich een beetje te vervelen in de Death Row wegens tijd teveel. Mag ie van zijn vrouw iets uitzoeken waar hij écht iets om geeft en dan laat die vrouw dat door de FED bezorgen. Zegt ie: "Nou, zo'n elektrische stoel lijkt me wel wat."
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:35:50 #95
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76577866
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Jawel, maar de jouwe klinkt zo nieuwerwets.
    Ik had eerst maar maar dat is te modern, edoch edoch is wat te ouderwets, doch doch is een mooie middenweg.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_76577965
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ik had eerst maar maar dat is te modern, edoch edoch is wat te ouderwets, doch doch is een mooie middenweg.
    Dat ik daar zelf niet op kom hè! Doch doch maakt het helemaal af.
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:39:54 #97
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_76578012
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:38 schreef Apuleius het volgende:

    [..]

    Dat ik daar zelf niet op kom hè! Doch doch maakt het helemaal af.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:40:43 #98
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76578047
    Tijdens een harde onweersbui zegt de moeder van Jantje tegen hem:"Wat onweren, ofniet Jantje?"
    Jantje:"Ja, donders."
    Moeder:"En bliksems, Jantje, en bliksems."
    The Outside Agency
    pi_76578234
    Een stotteraar blijft maar "erb, erbarm erbbbb, erbarrr omssss, omsttt.... herhalen. Zijn vriend zegt op een gegeven moment: "Bedoel je erbarmelijke omstandigheden?"

    1: Zegt die stotteraar in vloeiend Spaans: "Ik heb daar zo'n hekel aan als je mijn zinnen af denkt te kunnen maken!"
    2: Zegt die stotteraar: "Nee, ik denk dat ik moet niezen."
      vrijdag 8 januari 2010 @ 20:50:24 #100
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_76578458
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 20:45 schreef Apuleius het volgende:
    Een stotteraar blijft maar "erb, erbarm erbbbb, erbarrr omssss, omsttt.... herhalen. Zijn vriend zegt op een gegeven moment: "Bedoel je erbarmelijke omstandigheden?"

    1: Zegt die stotteraar in vloeiend Spaans: "Ik heb daar zo'n hekel aan als je mijn zinnen af denkt te kunnen maken!"
    2: Zegt die stotteraar: "Nee, ik denk dat ik moet niezen."
    allebei top
    The Outside Agency
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')