abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:20:53 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76497810
Verder met FB en mod-zaken hier maar.
***
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:22:39 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76497894
Mooi kunnen we dan weer over naar de orde van de dag?

De dingen waarvoor dit topic gebruikt wordt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76497976
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:

Dit zijn verdorie toch ook geen zaken om in de openbaarheid te gooien.
Dit is in mijn ogen de essentie van het probleem.. Er is/was een vriendschap IRL (klinkt stom, want eigenlijk vind ik fok ook een beetje RL) en die werd te vaak naar het digitale doorgetrokken. Fok heeft een betekenis in die vriendschap gekregen, wat je/jullie niet hadden moeten laten gebeuren. Soms kun je privé gewoon beter privé laten.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 21:33:44 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76501505
Rocka die update

Dat kan egnie he?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76501543
Psies. Ik houd Fok! en RL ook liever gescheiden. Vertel liever tegen niemand dat ik hier zit.

Wilde laatst trouwens bij een vriendin ff OUD checken. Dus toen ik fo in de adresbalk van haar laptop typte, kwam er vanzelf fok.nl/keldertje te staan. Heb maar niets gezegd.
pi_76501727
Haha, dat is grappig Ssserpente.

Ik houd het redelijk gescheiden, maar goede vriendinnen weten wel dat ik hier zit. En hier zitten ook goede vriendinnen maar dan andersom.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:40:29 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76501836
Ssserpente!
***
pi_76502153
Heb wel ff d'r inlognaam onthouden en thuis d'r postgeschiedenis gecheckt, maar die was er niet. Althans, niet in de publieke topics. En ik heb geen toegang tot het keldertje.
pi_76502264
hihi wat grappig Ssserpente!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76503809
Ik heb een dubbel speeltuinbankje geopend, die mag dicht.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 22:34:20 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76504726
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef easy-going het volgende:
Ik heb een dubbel speeltuinbankje geopend, die mag dicht.

Wat een absoluut briljante manier om een tvp te krijgen in dit topic
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:24:38 #12
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76506927
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Heb wel ff d'r inlognaam onthouden en thuis d'r postgeschiedenis gecheckt, maar die was er niet. Althans, niet in de publieke topics. En ik heb geen toegang tot het keldertje.
Ik wel en ik heb nog 1 plekje in m`n pmbox
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76518029
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik wel en ik heb nog 1 plekje in m`n pmbox
Oooh, jij haalt het slechtste in me naar boven!

* Ethisch dilemma...
pi_76518149
volgens mij een btje dubbel: Ouderschapsverlof, hoe doen jullie dat?

terwijl deze er al is: Ouderschapsverlof
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76518544
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef Vicky het volgende:
volgens mij een btje dubbel: Ouderschapsverlof, hoe doen jullie dat?

terwijl deze er al is: Ouderschapsverlof
Tjee wat een muggenziften zeg.
Er zijn wel meer onderwerpen die elk half jaar met een nieuw topic terug keren in OUD. Moet altijd maar een topic van ruim een jaar oud gekickt worden? Dan zouden er 50% minder topics op heel FOK! zijn gok ik.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:53:31 #16
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_76519267
Ach ja, als je reacties wil, is het wel handig om te kijken of die in het verleden al eens gegeven zijn. Veel mensen willen best na een jaar herhalen wat ze gezegd hebben, maar dat willen ze meestal niet elk jaar. Vooral als er al veel informatie gegeven is, is het gewoon handiger om op oudere topics te zoeken.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:59:57 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76519477
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Tjee wat een muggenziften zeg.
Er zijn wel meer onderwerpen die elk half jaar met een nieuw topic terug keren in OUD. Moet altijd maar een topic van ruim een jaar oud gekickt worden? Dan zouden er 50% minder topics op heel FOK! zijn gok ik.
verkeerde been uit bed gestapt ?

Andere subforums zoals bijv seksualiteit etc. hebben centrale topics voor dit soort dingen. same thing, tis alleen hulpzaam bedoeld naar die persoon toe, en wellicht kan een mod dan verzoeken om te mergen

En BE even op je opmerking in het update topic ( wil daar niet verder offtopic gaan ) ik vind dat je wel een punt hebt, en hoe lief bedoeld, tis wel zo dat het bij de een wel gebeurt en de ander niet, dat het nogal scheef overkomt in mijn ogen naar anderen.
Ja het is heel bijzonder en goed en fijn, maar dat is het ook voor een ander.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76519531
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Tjee wat een muggenziften zeg.
Er zijn wel meer onderwerpen die elk half jaar met een nieuw topic terug keren in OUD. Moet altijd maar een topic van ruim een jaar oud gekickt worden? Dan zouden er 50% minder topics op heel FOK! zijn gok ik.
Nou ik vind het soms wel een beetje irritant.
Zo van hebben we dit weer. En we gaan wel heel vaak door op oude topics.
Ik zoek ook altijd eerst naar een oud topic en die vind ik dan vaak ook wel.
En vaak lees ik wat ik zoek dan ook precies.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:20:16 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76520168
Ik zal wel even vragen of die 2 topics gemerged kunnen worden. Kleine moeite.
***
pi_76521932
Om verdere topicvervuiling te voorkomen, de discussie niet in [OUD] Updatetopic voortgezet maar m'n reactie gewoon hier.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve meiden, hoe goed bedoeld ook. 1 keer melden dat iemand zwanger is is wel voldoende toch?
De mensen die echt geinteresseerd zijn houden vast zelf Z&G wel in de gaten voor verdere updates...

Sorry, ik zal vast wel als een ouwe chagrijn klinken, maar ik kreeg in PM al vragen van mensen waarom andere knipperende hartjes en echo's niet genoemd worden en deze wel etc. etc.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef Soneal het volgende:
Mwah, eerlijk gezegd ben ik er wel blij mee dat het hier gemeld wordt, Z&G meelezen vind ik nu even wat minder, maar juist van knipperlichtjes van dames zoals Saffier en Flugeltje word ik erg hoopvol en vrolijk.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorry Soneal, maar ik sluit me helemaal bij BE aan.
Ik vind elke zwangerschap weer een wonder en kan me er aan storen dat sommige mensen menen dat het meer bijzonder is als er een bak ellende aan vooraf is gegaan. En ik wil hiermee heus niemand kwetsen...
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik wilde het niet zeggen omdat ik niemand voor het hoofd wil stoten maar ik ben net zo blij voor ieder knipperend hartje, of daar nou een moeizame totstandkoming aan vooraf is gegaan of niet.
Tsja, zo heeft ieder z'n mening, natuurlijk is ieder knipperlichtje een feest, maar ik vind dat het in een aantal gevallen wat anders ligt, en het lijkt me dat het me vrij staat die mening te hebben.

Ik snap echter niet dat mensen een PM aan een mod gaan sturen omdat er in sommige uitzonderlijke gevallen ook een knipperlichtje in dat topic gemeld wordt, dat kan dan toch prima in FB aangekaart worden?
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:22:28 #21
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76522335
Soneal ik snap jou reactie, maar niet iedereen is even open en bloot to de tot stand koming, etc.
En dat is hun goed recht, maar dat maakt niet dat het specialer is als iemand die er wel open en bloot over is.

het feit dat er twee mensen zijn die een kinderwens hebben, en zwanger raken, en heel bewust voor dat kindje kiezen om het te zorgen en lief te hebben.Hoe die weg er naar toe totdaar is gekomen, doet daar niets aan toe of af.

En uiteraard heb je voor de een meer hoop, en gun je het de ander meer.. dat ze zwanger raken en dat het goed gaat, omdat die persoon je dichter aan je hart staat.
Maar voor een topic als het update topic zouden persoonlijke voorkeuren niet moeten mogen .
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76522438
Zeker voor flugeltje vind ik zo'n hartje wel terecht. Meer dan twee streepjes. Juist omdat zij die streepjes al vaker heeft gehad en voor haar zelf de grens van 'echt zwanger zijn' al lag bij het hartje.

Ik vind dat uitzonderingen best in het update topic mogen. Dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:30:21 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76522592
Ja maar wie bepaalt er dan wat de uitzondering is?
Om het maar even flauw te stellen? Iedereen uit het 'als zwanger worden topic'? Of alleen d emensen die daar 3 jaar lang of meer dan 60 posts hebben?

Ik snap het ookop zich wel, en het is heel goed bedoeld, maar ik snap ook dat anderen denken 'huh?'
En waar trek je dan de grens? Is het straks ook extra speciaal als we dan het geslacht weten van de speciale gevallen etc. etc. etc.
***
pi_76522600
Het heeft IMHO niets te maken met het de een meer gunnen dan de ander, dat zou immers impliceren dat het je bij sommige mensen geen bal uitmaakt of ze een knipperlichtje hebben.

Waar het wel om gaat is dat sommige mensen al zoveel hindernissen hebben moeten overwinnen dat zo'n knipperlichtje idd een groter wonder is, omdat het allemaal niet "vanzelf" gaat.

Mijn reactie is overigens vooral gebaseerd op het feit dat er kennelijk mensen zijn die de moeite hebben genomen er een PM over te sturen, daar kan ik echt niet bij, dat iemand zich druk maakt over die paar knipperlichtjes die in het topic gemeld worden, zeker als het om zulke uitzonderlijke knipperlichtjes gaat, waar idd een traject aan voorafgegaan is wat niet gelijk is aan het traject wat de meesten doorlopen hebben.
pi_76522666
Oh, ik snap allebei de kanten wel, maar euhm, het gaat maar om een updatetopic, he? Het is toch niet een enorme halszaak als we daar de touwtjes een beetje laten vieren om iets leuks te vieren?

Of: we gebruiken voor de extra extra updates lekker het 'gewenste updates-topic', maar dan met een heerlijke update mét enorm waarheidsgehalte!
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:34:20 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76522726
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, ik snap allebei de kanten wel, maar euhm, het gaat maar om een updatetopic, he? Het is toch niet een enorme halszaak als we daar de touwtjes een beetje laten vieren om iets leuks te vieren?

Of: we gebruiken voor de extra extra updates lekker het 'gewenste updates-topic', maar dan met een heerlijke update mét enorm waarheidsgehalte!
Dat vind ik een zeer goed plan

En het de een meer gunnen als de ander is misschien wat cru uitgedrukt
Maar bij iemand die ik niet zo goed ken denk ik leuk, bij iemand die waar ik om wat voor reden ook mee mee heb denk ik LEUK! het geeft zeg maar dat extra randje er aan
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:35:51 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76522772
Het was ook helemaal niet mijn bedoeling om weer een discussie te starten.
Dat vind ik ook eig. weer een soort van narig erbij.
***
pi_76522790
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar wie bepaalt er dan wat de uitzondering is?
Moet dat door iemand bepaald worden dan? Het gaat om uitzonderingen. Dus niet bij elk knipperend hartje of elke geslachtsecho, maar juist die keren dat het anders ging als normaal. En ja, niet iedereen post openlijk, dus dat kan niet bij iedereen. Dat is je eigen keuze.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_76522869
Als het dan om de speciale gevallen gaat:

Hier is ook een heel traject aan vooraf gegaan (5 jaar en 3 ivf-en zelfs) wie zet mijn knipperhartje nog even in het update topic?? En met terugwerkende kracht die van de andere dames die zwanger zijn geworden vanuit het als zwanger worden topic??

Ik snap best wat er bedoeld word, maar dan moet er 1 lijn getrokken worden en moet óf alles, of niks erin vermeld worden. Ondanks ook mijn eigen traject vind ik IEDERE zwangerschap en IEDER knipperlichtje een groot wonder.
pi_76522888
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Het was ook helemaal niet mijn bedoeling om weer een discussie te starten.
Dat vind ik ook eig. weer een soort van narig erbij.
Sorry
pi_76522957
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef Orea het volgende:
Als het dan om de speciale gevallen gaat:

Hier is ook een heel traject aan vooraf gegaan (5 jaar en 3 ivf-en zelfs) wie zet mijn knipperhartje nog even in het update topic?? En met terugwerkende kracht die van de andere dames die zwanger zijn geworden vanuit het als zwanger worden topic??

Ik snap best wat er bedoeld word, maar dan moet er 1 lijn getrokken worden en moet óf alles, of niks erin vermeld worden. Ondanks ook mijn eigen traject vind ik IEDERE zwangerschap en IEDER knipperlichtje een groot wonder.
Zie, dat bedoel ik maar, heb ik jouw knipperlichtje dus gemist

Gefeliciteerd
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:43:32 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76523012
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:36 schreef YPPY het volgende:

[..]

Moet dat door iemand bepaald worden dan? Het gaat om uitzonderingen. Dus niet bij elk knipperend hartje of elke geslachtsecho, maar juist die keren dat het anders ging als normaal. En ja, niet iedereen post openlijk, dus dat kan niet bij iedereen. Dat is je eigen keuze.
Nee, dat hoeft helemaal niet bepaald te worden, maar de definitie van uitzondering en bijzonder ligt mss nog wel eens anders, al dan niet onder invloed van hormonen.
Maar goed, er moet maar net iemand zijn die het update-waardig vindt, zo is het ook nog eens een keer. Of je moet het gewoon zelf erin kieperen.
***
pi_76528198
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef Soneal het volgende:
Om verdere topicvervuiling te voorkomen, de discussie niet in [OUD] Updatetopic voortgezet maar m'n reactie gewoon hier.
[..]


[..]


[..]


[..]

Tsja, zo heeft ieder z'n mening, natuurlijk is ieder knipperlichtje een feest, maar ik vind dat het in een aantal gevallen wat anders ligt, en het lijkt me dat het me vrij staat die mening te hebben.

Ik snap echter niet dat mensen een PM aan een mod gaan sturen omdat er in sommige uitzonderlijke gevallen ook een knipperlichtje in dat topic gemeld wordt, dat kan dan toch prima in FB aangekaart worden?
ho, k had niet meegekregen dat het hiernaartoe was meegenomen.
Ik heb in ieder geval geen PM gestuurd en ik snap je punt ook wel, het komt wat flauwig over om daar nou per PM over te gaan klagen. Maar goed, ieder zn ding daarmee.

Het staat je inderdaad vrij om een mening te hebben.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76528881
Wat een gemiereneuzel om het update topic zeg
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:32 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, ik snap allebei de kanten wel, maar euhm, het gaat maar om een updatetopic, he? Het is toch niet een enorme halszaak als we daar de touwtjes een beetje laten vieren om iets leuks te vieren?

Of: we gebruiken voor de extra extra updates lekker het 'gewenste updates-topic', maar dan met een heerlijke update mét enorm waarheidsgehalte!
Hallelujah!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:15:53 #35
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76528943
Nou, mij maakt het verder niet uit hoor of ik nou wel of niet in zo'n update-topic sta. Ik ben toch wel haske blij met het resultaat

Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat knipperende hartjes en/of 20 weken echo's die in orde zijn voor mij best in het update-topic mogen staan. Is wel zo handig bijhouden eigenlijk, het update-topic gaat sowieso al maanden mee dus die paar extra updates vallen wat mij betreft niet op... Maar zoals gezegd, is alleen maar gemak dat ik er zo over denk niet dat de 1 belangrijker zou zijn dan de ander. Daar vind ik het niet boeiend genoeg voor allemaal.

Zo, nu kruip ik weer op m'n roze wolk
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76529140
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Nou, mij maakt het verder niet uit hoor of ik nou wel of niet in zo'n update-topic sta. Ik ben toch wel haske blij met het resultaat

Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat knipperende hartjes en/of 20 weken echo's die in orde zijn voor mij best in het update-topic mogen staan. Is wel zo handig bijhouden eigenlijk, het update-topic gaat sowieso al maanden mee dus die paar extra updates vallen wat mij betreft niet op... Maar zoals gezegd, is alleen maar gemak dat ik er zo over denk niet dat de 1 belangrijker zou zijn dan de ander. Daar vind ik het niet boeiend genoeg voor allemaal.

Zo, nu kruip ik weer op m'n roze wolk
nouja dat dus. Ik verwoord het niet zo handig maar wat mij betreft mag het er allemaal wel in (mits niet té cryptisch omschreven ), maar nu is het zo'n schemergebied.

En verder wil ik niet de indruk wekken dat k er wakker van lig of dat het me enorm stoort ofzo hoor das helemaal niet t geval.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:39:44 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76529695
Dacht ook al niet dat jij jezelf er heel erg over zou opwinden huup...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Jubileum moderator donderdag 7 januari 2010 @ 17:55:39 #38
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76530240
Ik zou het update topic graag willen zien met alleen echte updates, en dan niet te cryptisch omschreven
dus niet elke cm ontsluiting maar gewoon een positieve test, een geboorte, een ziekenhuisopname etc.
De zoveelste goede echo of de 6e positieve test vind ik niet zo update-waardig, en ik vrees dan ook dat de grote nieuwtjes ondersneeuwen...
Juist het feit dat niet elke doorgekomen tand erin staat maakt dat een update ook echt belangrijk nieuws bevat.
Als ik bemieuwd ben of de baby alle tenen heeft op de echo dan lees ik uit interesse wel in het betreffende topic mee, heb ik geen update voor nodig.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76530387
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:55 schreef Lois het volgende:
Ik zou het update topic graag willen zien met alleen echte updates, en dan niet te cryptisch omschreven dus niet elke cm ontsluiting maar gewoon een positieve test, een geboorte, een ziekenhuisopname etc.
De zoveelste goede echo of de 6e positieve test vind ik niet zo update-waardig, en ik vrees dan ook dat de grote nieuwtjes ondersneeuwen...
Juist het feit dat niet elke doorgekomen tand erin staat maakt dat een update ook echt belangrijk nieuws bevat.
Als ik bemieuwd ben of de baby alle tenen heeft op de echo dan lees ik uit interesse wel in het betreffende topic mee, heb ik geen update voor nodig.
Agree.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:38:27 #40
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76531704
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef Lois het volgende:
Rocka die update

Dat kan egnie he?
heb mijn ogen heel selectief open gehad zie ik nu
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76533210
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef Orea het volgende:
Als het dan om de speciale gevallen gaat:

Hier is ook een heel traject aan vooraf gegaan (5 jaar en 3 ivf-en zelfs) wie zet mijn knipperhartje nog even in het update topic?? En met terugwerkende kracht die van de andere dames die zwanger zijn geworden vanuit het als zwanger worden topic??

Ik snap best wat er bedoeld word, maar dan moet er 1 lijn getrokken worden en moet óf alles, of niks erin vermeld worden. Ondanks ook mijn eigen traject vind ik IEDERE zwangerschap en IEDER knipperlichtje een groot wonder.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:12:22 #42
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76552403
Zonder de discussie opnieuw aan te willen wakkeren wil ik toch wat kwijt.
Hoe lief ik de update ( Webkim ) ook vind, ik vind zelf ook dat hij niet had gehoeven. Het traject vooraf maakt wmb geen fluit uit, het is elke keer, voor elke ouder, weer net zo bijzonder als er een knipperlichtje verschijnt.
Mijn verzoek; mag de discussie uit het update-topic weggehaald worden? Die hoort daar mi niet. En de update mag van mij ook weg om zo, zo veel mogelijk, een lijn te kunnen houden.

Ik heb overigens niet alle reactie's erover in fb gelezen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:03:03 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76553704
Ik heb ze weg gehaald, je hebt gelijk, sorry.
Maar ik heb de updates laten staan, die zijn hoe dan ook gewoon goed bedoeld en dan vind ik het raar ze zomaar weg te halen.
***
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:21:42 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_76556290
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:55 schreef Lois het volgende:
Ik zou het update topic graag willen zien met alleen echte updates, en dan niet te cryptisch omschreven
Dat dacht ik dus laatst ook al! Naam van de user en dan de update erbij.
Ondanks dit handige topic is er nl. nog steeds veel wat er aan me voorbij gaat, doordat er nu bijv. alleen staat: O kom er eens kijken... of iets dergelijks.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:40:57 #45
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76559111
Geen sorry nodig hoor BE Bedankt voor het opschonen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76655635
Ik kan me herinneren dat er ooit een topic was over hoe het vader-/moederschap de OUD-ers beviel. Wat er meeviel en wat er misschien ook tegenviel. Weet iemand toevallig hoe dat topic heette?
pi_76655752
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik kan me herinneren dat er ooit een topic was over hoe het vader-/moederschap de OUD-ers beviel. Wat er meeviel en wat er misschien ook tegenviel. Weet iemand toevallig hoe dat topic heette?
deze: De kleine lettertjes van zwangerschap en ouderschap... (2) ??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76659491
Volgens mij was er nog een andere, maar deze is ook top, tnx
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 januari 2010 @ 10:44:36 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76669993
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 11 januari 2010 @ 10:56:32 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_76670366
Of bedoel je dat boebiedoetopic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76691440
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:56 schreef Troel het volgende:
Of bedoel je dat boebiedoetopic
whehe, gemenerd
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76704316
Ghehe, bedankt he

Maar nee, ze zijn het beide niet... hoewel ik me nu wel begin af te vragen of ik niet gewoon een topic gefantaseerd heb.
pi_76709044
Er was ook een topic met dingen die je niet vertelt aan anderen. Of zoiets, ga er over nadenken. Taboe op de bevalling?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:18:34 #54
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76711890
Er was ook een topic over de dingen die je noooooit zou doen. Bedoel je die misschien?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76729246
Nee, allemaal nee maar ik begin steeds meer aan mezelf te twijfelen. Jullie mogen stoppen met meedenken (waarvoor veel dank), als ik het ooit vind dan zal ik het melden.
pi_76730810
Je had ook nog dat topic over: En dan heb je er 2 of 3!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76764470
Ik dacht dat er nog geen nieuw peutertopic was, maar wel dus, dus er kan er eentje dicht!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:50:24 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76765362
okidokie
I'm so glamourous I piss glitter!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 januari 2010 @ 14:19:17 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76806328
Wil iemand de TT van de SC even aanpassen? In elk geval even de naam van TF eruit halen. Tnx.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76841983
Er staat een hele ongepaste reactie van Michiel in het topic van Fuente over Haiti..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:37:01 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76842084
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Chan het volgende:
Er staat een hele ongepaste reactie van Michiel in het topic van Fuente over Haiti..
Deze
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:58:48 #62
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76845362
Is al weg zie ik
I'm so glamourous I piss glitter!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 januari 2010 @ 14:25:24 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76851076


[ Bericht 100% gewijzigd door Ynske op 15-01-2010 14:46:48 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:43:49 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76852004
Neuh, maar echt weg hoeft hij ook niet toch? Hij is nauwelijks kwetsend, hooguit gewoon een typische Maikuuul post.
Let it go, het blijft FOK, niet de EO.
***
pi_76852127
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Let it go, het blijft FOK, niet de EO.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:22:05 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_76856308
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:27:37 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76856556
Scherp!
***
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:47:55 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76886774
Is weg.
***
pi_76964151
Kan een modje een mooie op maken? Beetje kaal nu
Ik moet nu gaan, Kim is ziek.
**FOK!-Helpt Alex en de Stichting naar school in Haiti** 2
pi_76970909
Ouders van prachtige engeltjes ik ben vergeten er 19 bij te zetten in de topictitel en ik weet niet hoe ik de vlindertjes in de OT krijg, willen jullie dat doen alsjeblieft?
pi_76973449
de vlindertjes zijn inmiddels gefikst, nu alleen de 19 nog in de topictitel.

  maandag 18 januari 2010 @ 18:24:45 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76976038
Done MarMar.
***
  maandag 18 januari 2010 @ 18:27:56 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76976182
En ook het Haiti topic is gefixt.
***
pi_76979600
Ouders van Prachtige Engeltjes (19)

In de OP van dit topic staat volgens mij bij Youri bij de engeltjes de datum verkeerd. 31 en 28 zijn volgens mij verkeerd om
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 18 januari 2010 @ 19:35:42 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76979669
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef denthemen het volgende:
Ouders van Prachtige Engeltjes (19)

In de OP van dit topic staat volgens mij bij Youri bij de engeltjes de datum verkeerd. 31 en 28 zijn volgens mij verkeerd om
Nee... Youri is helaas op 28 december overleden in de buik van zijn mama maar pas op 31 december geboren.
Als ik het goed zeg. Ik moet ook altijd even denken, maar het klopt wel, zoals het er nu staat.
De eerste datum is de geboortedatum, de 2e de sterfdatum.
***
pi_76980984
Bij Ischa Gabriel is het nu omgedraaid t.o.v het vorige deel.
Daar lag de datum van overlijden toch ook voor zijn geboorte?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator maandag 18 januari 2010 @ 20:14:11 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76981662
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef easy-going het volgende:
Bij Ischa Gabriel is het nu omgedraaid t.o.v het vorige deel.
Daar lag de datum van overlijden toch ook voor zijn geboorte?
Aangepast!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76982157
thx!
pi_77042729
Thx lieve meiden, dat jullie daar ook nog aan denken X
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:53:49 #81
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77063586
Riekt naar spam?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 20 januari 2010 @ 19:03:49 #82
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77063960
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Basboussa het volgende:
Riekt naar spam?
wel een beetje ja...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77086761
Er was wel ooit een topic over zindelijk worden toch? Kan niets vinden...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 januari 2010 @ 10:01:14 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77086816
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:59 schreef DeLiedje het volgende:
Er was wel ooit een topic over zindelijk worden toch? Kan niets vinden...
deze? Zindelijkheid, tips en trucs
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77086860
Snel! Dank je!
pi_77091447
woepsie!

een simmultaan geopende dreumestopic de mijne kan weg hoor
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Jubileum moderator donderdag 21 januari 2010 @ 12:17:20 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77091714
Done
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_77213887
Bij de katoenen luiers ruikt het naar spam. De laatste reactie is door iemand zonder verdere posts maar dat ene merk gaat haar vriendin ook kopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77213964
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Bij de katoenen luiers ruikt het naar spam. De laatste reactie is door iemand zonder verdere posts maar dat ene merk gaat haar vriendin ook kopen.
Dat wilde ik ook zeggen ja...maar wel een ingevuld profiel enzo... hm...

Link: Alles over (katoenen) luiers deel 2
Lotte!
Noah!
pi_77214138
Tja, maar om je speciaal te registreren om te vertellen hoe goed dat merk luiers is. Raar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 24 januari 2010 @ 18:22:13 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77217492
Nou, het lijkt mij ook sterk als dat geen spam is hoor.
Editje gedaan dus.
***
pi_77226745
Spam!
Heb even de history bekeken en duidelijk spam

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2010 21:46:37 ]
  Jubileum moderator zondag 24 januari 2010 @ 21:59:11 #93
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77227984
Is weg tnx!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_77255532
Volgens mij spamt er iemand...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_77255679
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij spamt er iemand...
das wel heel erg duidelijk
  maandag 25 januari 2010 @ 17:17:42 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77255809
Ze moeten ons wel hebben de laatste tijd!
***
pi_77256339
Be, de naam van de winkel staat nog steeds in de tekst
Lotte!
Noah!
  maandag 25 januari 2010 @ 17:37:28 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77256485
Gemist.
Heb het nu rigoreuzer aangepakt.
***
pi_77272032
Trotse opa's en oma's # 1
De TS is tong80, maar de OP is van Doekes? Wut?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 25 januari 2010 @ 22:56:07 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77272458
Goed gespot!
Ik gok dat het iets te maken heeft met een merge ofzo. Of de oorspronkelijke OP is gedelete, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen eigenlijk.
***
  maandag 25 januari 2010 @ 23:15:42 #101
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_77273432
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Goed gespot!
Ik gok dat het iets te maken heeft met een merge ofzo. Of de oorspronkelijke OP is gedelete, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen eigenlijk.
Een merge uit 2007.
Het topic van Tong is als parent gebruikt, waardoor zijn titel, PI, topicnummer en status als opener zijn overgenomen. Alleen de post in het topic staan nog steeds in chronologische volgorde, waardoor het oudste topic (van Doekes dus) de OP is.

Dit was de OP van Tong:
Trotse opa's en oma's # 1
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_77296820
Spammerdespamspam?

Stokke tripp trapp vraagjes
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:55:25 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77297256
klinkt wel een beetje zo
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 15:25:48 #104
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_77336878
Is het een goed idee om Iemand ervaring met Joolz day? te sluiten en de vraag toe te voegen aan Wat voor soort kinderwagen deel 10! ? Ja he! (Voordat er weer allerlei gedoe over spam komt.)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:17:43 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77346336
Slotje.S
Bedankt voor het melden.
***
pi_77368038
Het kleine babytjes topic deel 19 heeft nog geen OP. Wil een modje die misschien toevoegen? ik wil ook zo graag eens bovenaan staan
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:39:20 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77370162
Ik ga even kijken!
***
pi_77372117
3 weken ongesteld

schopje LIF??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:57:20 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77372927
***
pi_77421674
Zou een modje Finn in de Lijst van de grote baby's willen plaatsen (9 juli geboren)

Alvast bedankt!
  zondag 31 januari 2010 @ 10:22:37 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_77471089
Hoe zeer ik me ook vermaak met het gehuil van draaijer, misschien wordt het tijd voor een slotje op het wat mag wel en niet topic? Het gaat werkelijk nergens meer over.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 31 januari 2010 @ 16:31:53 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77480760
Hij staat erb ij FTA.

En ik zal eens gaan kijken Memmel.
***
  zondag 31 januari 2010 @ 16:53:16 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77481334
De fun is al over geloof ik...
***
  zondag 31 januari 2010 @ 17:06:27 #114
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_77481737
Er is zelfs al een deeltje drie BE, maar ik denk dat Draaijer naar de hockey moest, want hij post niet meer.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 31 januari 2010 @ 17:08:54 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77481810
Ja, dat had ik gezien maar ik zag niet echt meer gewelles-nietes zeg maar.
***
pi_77506269
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Hij staat erb ij FTA.
Ik durf het bijna niet te vragen maar kan je ook de grote babietjes die inmiddels dreumes zijn verplaatsen?
  maandag 1 februari 2010 @ 11:51:48 #117
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77507233
Snel gedaan, Raissa
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77508395
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Snel gedaan, Raissa
hihi thanks
pi_77512950
zou iemand de link naar het kolftopic in de OP van Borstvoeding deel 63 willen wijzigen naar Het kolftopic deel 3 ?
Thx
  maandag 1 februari 2010 @ 14:56:40 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77513248
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:47 schreef mrien het volgende:
zou iemand de link naar het kolftopic in de OP van Borstvoeding deel 63 willen wijzigen naar Het kolftopic deel 3 ?
Thx
bij deze
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77541769
beetje laat misschien, maar bedankt BE!
pi_77580660
Timo en Iris mogen van het kleine babytjes topic naar het grote babytjes topic, zou iemand dat willen doen, bedankt (edit: bij de grote babytjes staan ze inmiddels al bij )

[ Bericht 26% gewijzigd door Nijna op 03-02-2010 10:15:09 ]
Mama van 2 lieve meiden :)
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 12:09:18 #123
5428 crew  miss_sly
pi_77585688
Misschien iemand even ingrijpen in de SC in de posts van lodewijk76. Weer onnodig gedoe, met naam en toenaam in dit geval.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77585689
Volgens mij hoeft dit niet open en bloot op het forum

[OUD SC] Waar we gezellig calorieën verbranden!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:09:44 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77587816
Thanks, ik heb het verwijderd.
***
pi_77587941
lekker geruimd be
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:50:07 #127
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77620786
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks, ik heb het verwijderd.

Waarom eigenlijk? Bijna niemand leest het sc-topic terug en zoals gezegd, het was toch al bekend. Waarom dan toch verwijderen?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:55:51 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77620911
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:50 schreef Grijs het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Bijna niemand leest het sc-topic terug en zoals gezegd, het was toch al bekend. Waarom dan toch verwijderen?
Omdat prive-vetes niet op het forum uitgevochten worden. Nooit.
En dus is het policy om het te verwijderen. En al helemaal als het van iemand komt die zich speciaal registreert om dat even te komen melden.
Men pakt de telefoon maar.

Waar of niet waar doet er in dit geval niet toe. Het hoort hier gewoon niet.
***
pi_77620984
ik merk dat ookal is het door een mod verwijderd, google is your friend....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:11:31 #130
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77621254
Ah, ok duidelijk .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:12:44 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77622940
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:59 schreef Ticootje het volgende:
ik merk dat ookal is het door een mod verwijderd, google is your friend....
Ja, dat hou je altijd... Daar kunnen wij verder ook niks aan doen.
***
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:38:33 #132
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_77638026
Kan/Kunnen Joshua en/ Winniedepooh niet gewoon een ban krijgen? Ze verpest/verpesten elk topic waar ze komt/komen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:54:10 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77638555
Geen idee wat dit hier doet...
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:54:32 #134
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_77638571
*Alarm*

Pedobear in het fototopic
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77638584
Eehhh.. Kinderfototopic deel 173
Niet zo grappig in het fototopic.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator donderdag 4 februari 2010 @ 19:13:03 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77639221
Gewist en genote, bedankt!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator donderdag 4 februari 2010 @ 19:27:52 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77639815
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:38 schreef Vlindur het volgende:
Kan/Kunnen Joshua en/ Winniedepooh niet gewoon een ban krijgen? Ze verpest/verpesten elk topic waar ze komt/komen
Nee want ze doet niets fout. Juist het feit dat iedereen maar blijft reageren verpest een topic.
Stop met reageren, scroll eroverheen. Openbaar forum, dus iedereen mag hier posten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_77640463
tsja. als er al in een topic over joshua gepiept wordt terwijl die er nog niet eens gepost heeft wordt de sfeer idd wel vlot verziekt ja.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:43:11 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77640499
simmu, ik heb geen idee over welk topic jij het nu hebt
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77640640
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
simmu, ik heb geen idee over welk topic jij het nu hebt
och, tis me eerlijk gezegd al een paar keer opgevallen hoor, tot en met een tijdje terug hier in de feedback in een discussie. overigens ken ik heel joshua niet, boeit die me niet, en spreek ik die nooit hoor. maar het valt me gewoon echt op. tis een beetje sneu aan het worden eigenlijk. geen idee of ik het ff vlot terugvind, ik zal eens kijken

edit; bv tijdens het gedoe met groofsken laatst in het vorige fb topic. toen kwam er ook vanuit het niets gepost over joshua. net wat ik zeg; het komt best vaak voor. ik ga niet alles afzoeken hoor, zoveel boeit het me ook weer niet. maar ik (ikke dus, geen idee hoe anderen erover denken) vind het allemaal vrij kinderachtig gedoe eigenlijk.

[ Bericht 17% gewijzigd door simmu op 04-02-2010 19:58:35 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:44:18 #141
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77643280
Gewoon niet druk over maken Doe ik ook niet maar er zijn mensen die zich er enorm aan ergeren (en dat kan ik me dan wel weer voorstellen )
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:10:44 #142
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77647641
Neem een abonnement dan kun je een aantal personen op negeren zetten. Kan een aanrader zijn!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  Jubileum moderator donderdag 4 februari 2010 @ 22:14:08 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77647829
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef Tazz het volgende:
Neem een abonnement dan kun je een aantal personen op negeren zetten. Kan een aanrader zijn!
O daarom reageer je nooit meer op mij
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:19:30 #144
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77648150
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:14 schreef Lois het volgende:

[..]

O daarom reageer je nooit meer op mij
Ik denk ik quote je even. Dan kan Tazz het ook lezen
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:47:05 #145
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77649775
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik denk ik quote je even. Dan kan Tazz het ook lezen
Tnx Rocka,
@lois, je accepteert mij ook niet op twitter, is de liefde over.. *snik*.. ;
stuur reactie maar per PM (of Rocka moet alles blijven quoten..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  Jubileum moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 07:06:57 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77657281

zal ik mijn twitter maar even uitleggen? Ik volg en accepteer niet veel mensen want anders kan ik het niet meer bijhouden. Soms valt er iemand af, heel soms komt er iemand bij. Het id voor mij een comm. Middel om met goede vrienden in contact te blijven, en als dat lijstje te lang wordt kan ik het niet meer bijhouden. Daarnaast wil ik me vrijuit kunnen uitspreken
over de dingen die me dwars zitten, over werk, fok, mijn privé. Kortom, een kliekje
Nee geen kliekje, gewoon mensen die ik irl echt goed ken, de rest van jullie spreek ik hier ook.
Betekend niet dat ik je niet graag mag, maar Twitter is Monique en Fok is Lois.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:22:47 #147
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77660624
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:06 schreef Lois het volgende:

zal ik mijn twitter maar even uitleggen? Ik volg en accepteer niet veel mensen want anders kan ik het niet meer bijhouden. Soms valt er iemand af, heel soms komt er iemand bij. Het id voor mij een comm. Middel om met goede vrienden in contact te blijven, en als dat lijstje te lang wordt kan ik het niet meer bijhouden. Daarnaast wil ik me vrijuit kunnen uitspreken
over de dingen die me dwars zitten, over werk, fok, mijn privé. Kortom, een kliekje
Nee geen kliekje, gewoon mensen die ik irl echt goed ken, de rest van jullie spreek ik hier ook.
Betekend niet dat ik je niet graag mag, maar Twitter is Monique en Fok is Lois.
Oef, jij bent serieus op de vroege ochtend...
Het is al goed hoor, dacht dat je het sarcasme wel zou herkennen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_77672572
Waarom word er zo raar op mij reageerd ineens in Z&G ?
Zo graag willen weten, wie ik wat verkeerds aangedaan zou hebben? Of wat?
pi_77674261
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef ymme het volgende:
Waarom word er zo raar op mij reageerd ineens in Z&G ?
Zo graag willen weten, wie ik wat verkeerds aangedaan zou hebben? Of wat?
omdat je van tijd tot tijd ontzettend stomme vragen stelt en zo mogelijk nog dommere opmerkingen plaatst. Jij hebt een hoge pijngrens, ik een hoge irritatiegrens, maar ook die is wel ns bereikt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 februari 2010 @ 16:33:52 #150
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_77674353
Huup shhh denk om je hart!!!
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 16:34:59 #151
5428 crew  miss_sly
pi_77674399
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

omdat je van tijd tot tijd ontzettend stomme vragen stelt en zo mogelijk nog dommere opmerkingen plaatst. Jij hebt een hoge pijngrens, ik een hoge irritatiegrens, maar ook die is wel ns bereikt.
Dit

Je zult het niet allemaal even vervelend bedoelen, ymme, maar je kunt behoorlijk ongenuanceerd overkomen en domme vragen en opmerkingen plaatsen. En soms is dat dan eventjes over.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:11:37 #152
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77675723
Wat zij zeiden
Je komt soms erg kort door de bocht en stelt vragen die mijn groep 6-er nog wel kan bedenken. Lees je in en vraag niet steeds naar de bekende weg. 'Is er iemand hier wel eens thuis bevallen?' Ik bedoel, come on!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:38:44 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77682424
Gek genoeg, aangezien ergeren echt mijn favoriete bezigheid is, erger ik me dus echt totaal niet aan haar.
Blinde vlek of zo denk ik.
***
pi_77683703
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Gek genoeg, aangezien ergeren echt mijn favoriete bezigheid is, erger ik me dus echt totaal niet aan haar.
Blinde vlek of zo denk ik.
Blinde vlek is iets anders dan die ignorefunctie van een abo, hč, BE
Eeuwig vijfentwintig
  Jubileum moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 21:06:53 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_77683779
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:04 schreef Reese het volgende:

[..]

Blinde vlek is iets anders dan die ignorefunctie van een abo, hč, BE
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:09:12 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77683898

Daar ben ik dan weer net een tikkie te nieuwsgierig voor.
Denk aan de mogelijkheid om edits te lezen. My reason for living!
***
pi_77900740
hoi modjes, rel/trol/whatever weird topicje hiero: Piercing, kan het of niet?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:16:27 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77901253
Thanks!
***
  maandag 15 februari 2010 @ 13:48:41 #159
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78016899
ik heb iets te enthousiast een nieuw deel kleuter-puber geopend. Deel 44 was nog niet vol...
Wat te doen ?
  maandag 15 februari 2010 @ 13:49:09 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78016912
ik sluit em wel
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 15 februari 2010 @ 14:14:07 #161
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78017788
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:49 schreef RockabeIIa het volgende:
ik sluit em wel
dank
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:35:33 #162
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78050734
dit topic lijkt me absoluut niet de bedoeling...

brrrr... krijg t er koud van
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:38:33 #163
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78050811
en deze lijkt mij overbodig... kan toch in het traktatietopic?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:43:06 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78050970
All taken care of! Thanks!
***
pi_78062143
Kan iemand de 2 in een deel 3 veranderen in het topic Fok helpt Alex en Haiti?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:26:51 #166
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78064377
Graag mijn topic weer open, wat is dit nu weer voor onzin

Ik moet een satirisch artikel schrijven over mensen met remsporen en wil hierbij de grap gebruiken: "ze hebben [x] aantal jaar ervaring en nog kunnen ze het niet", daarom moet ik dus weten wanneer ze ermee beginnen.

Ik heb echt geen rare fetish ofzo hoor

Vanaf welke leeftijd vegen kindere hun eigen...
Well, I can take you far away, with my mind
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:00:19 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78068091
Sorry, zo'n topic om half 4 's nachts geopend.... Kan ik echt niet serieus nemen.
En het antwoord is niet simpel te geven. De een doet het met een jaar of 3, de ander pas als ze al ruim 4 zijn.
***
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:14:11 #168
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78068613
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, zo'n topic om half 4 's nachts geopend.... Kan ik echt niet serieus nemen.
En het antwoord is niet simpel te geven. De een doet het met een jaar of 3, de ander pas als ze al ruim 4 zijn.
Ik heb delayed sleep phase syndrome en ik was me na wat zoeken ookal te weten gekomen dat het geen simpel antwoord heeft, daarom opende ik dat topic.

Of mag dat opeens niet?
Well, I can take you far away, with my mind
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:44:27 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78072992
Jawel, maar kan je het mij kwalijk nemen?
Het zou niet het eerst debiele topic zijn dat hier voorbij komt...
Ik ga hem open gooien.
***
  woensdag 17 februari 2010 @ 08:12:30 #171
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78088266
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 07:47 schreef Linda2205 het volgende:
Kinderfototopic deel 174

moet dat?
Is al weg
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78091587
Dank gij heilige Rocka
Lotte!
Noah!
pi_78092263
Er zijn twee dreumestopics geopend

Oeps
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:40:28 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78092929
Gesloten!
***
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:54:57 #175
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78112376
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Gesloten!
wel de juiste sluiten hč? Die van mij was eerder....

maar even wat anders... Twan zag net dat niet zijn volledige naam in de OP van van kleuter tot puber deel 45 staat. Zijn volledige naam is: Twan Pieter Willem. Zou één van jullie dat willen veranderen? Thnx! Ook namens Twan.
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:10:03 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78113147
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

wel de juiste sluiten hč? Die van mij was eerder....

maar even wat anders... Twan zag net dat niet zijn volledige naam in de OP van van kleuter tot puber deel 45 staat. Zijn volledige naam is: Twan Pieter Willem. Zou één van jullie dat willen veranderen? Thnx! Ook namens Twan.
Ik heb getwijfeld, maar die van Raissa had al 2 reacties. Solly!
Ga Twan's naam meteen doen!
***
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:17:02 #177
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78113543
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb getwijfeld, maar die van Raissa had al 2 reacties. Solly!
Ga Twan's naam meteen doen!
Geeft niet hoor, ik kan me er wel overheen zetten.

Dankjewel
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:47:45 #178
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_78121400
Ik sloot het zwanger en geboortetopic. Zou iemand een nieuwe willen openen? Gaat niet zo makkelijk op de foon. Dank en hulde!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_78122021
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef Fuente het volgende:
Kan iemand de 2 in een deel 3 veranderen in het topic Fok helpt Alex en Haiti?
Misschien te ongeduldig Maar ik denk dat het wellicht over 't hoofd gezien is?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:43:31 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78123691
gefixed Fuente
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78158811
ik was net te laat met het bericht over PussinBoots bij het update-topic... dat mag wel verwijderd worden...
pi_78194471
het bericht dat ik erna zette over de Evi van Masagate mag wel blijven staan. is een andere Evi dan de Evi van Pussinboots...
maar bedankt voor de snelle reactie
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:09:40 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78194769
Ik snap het niet? DIe andere post had ik al gisteren, of vanochtend ofzo weggehaald...
***
pi_78194922
ik had na de post over Pussinboots ook een post neergezet over Masagate (allebei een dochter die Evi heet toevallig) maar die latere post was ook verwijderd... dus die heb ik net weer neergezet...
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:06:14 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78196768
Ah ok. Dawassiknie. Zal wel algehele Evi verwarring geweest zijn.
***
pi_78197073
al die Evi's ook tegenwoordig...
pi_78270502
Kinderfototopic deel 174
Iemand die dit kan fixen?
  zondag 21 februari 2010 @ 19:35:01 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78273457
Gedaan.
***
pi_78294587
Sorry, ik was er gister niet. Thnx BE
Lotte!
Noah!
  maandag 22 februari 2010 @ 20:04:49 #190
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78316600
Volgens mij ........De truc met het tutje en andere slimme tips

is dit niet helemaal de bedoeling...
pi_78316622
Ja, das een trolllllllll
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 22 februari 2010 @ 20:22:39 #192
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78317488
Ik zie er weinig getrol aan behalve van anderen die het gaan hebben over andere dingen en taalgebruik...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78319492
..

[ Bericht 71% gewijzigd door McLaura op 22-02-2010 21:06:30 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78319947
Het snel weghalen van een botte reactie elke keer siert je niet, Laura. Misschien eens nadenken vóórdat je iets zegt? Op de hormonen kun je het nu niet meer steken...
pi_78320053
Niet? Ontzwangeren duurt toch 9 maanden?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78320151
Verschuil je er maar achter.
pi_78320166
Ja zeg... nu mag het nog!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 22 februari 2010 @ 21:18:18 #198
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78320286
Ik moet er al bijna van huilen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78320383
Huil je dan ook glitters? Ziet er wel gezellig uit dan!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78398471
dames mod, ik heb een heel specifieke vraag over de verloskundige nazorg na een ziekenhuisbevalling, waar kan ik die het beste stellen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:54:06 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78401245
In een nieuw topic?
Dan valt het het meeste op.
***
pi_78430217
Kan hier een slotje op: Wachten op het tweede streepje deel 165

Dubbeltopic enzo
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:51:34 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78432021
Heeft BE gedaan
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:53:20 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78432086
Oh ja sorry, vergeten te melden.
***
pi_78433726
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar het topic De truc met het tutje... lijkt mij toch echt goed bedoeld en kan ook best handig zijn. Alleen als men er in de toekomst nog naar handig tips wil zoeken, moet nu eerst 4 pagina's oeverloos geouwehoer en botte offtopic reacties doorgeworsteld worden.

Voor mij hoeft niet persé elk topic te ontaarden in een slowchat.
pi_78448280
Modjes, ik heb per ongeluk een nieuw estafette-topic geopend, maar er was er nog één

Estafette-topic deel 11 mag dus dicht
Lotte!
Noah!
  Jubileum moderator donderdag 25 februari 2010 @ 19:44:08 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78448527
Hij is dicht
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_78450013
dank je
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:42:37 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78451245
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef DeMajoor het volgende:
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar het topic De truc met het tutje... lijkt mij toch echt goed bedoeld en kan ook best handig zijn. Alleen als men er in de toekomst nog naar handig tips wil zoeken, moet nu eerst 4 pagina's oeverloos geouwehoer en botte offtopic reacties doorgeworsteld worden.

Voor mij hoeft niet persé elk topic te ontaarden in een slowchat.
Ik heb een berg zooi er tussenuit gehaald.
***
  zondag 28 februari 2010 @ 11:48:32 #210
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_78547029
Heb ik ergens een naamswijziging gemist van Madelieve? Het viel me ineens op dat ik Jasja nooit meer langs zag schuiven in het fototopic!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 28 februari 2010 @ 12:48:28 #211
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78548650
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:48 schreef Ireth het volgende:
Heb ik ergens een naamswijziging gemist van Madelieve? Het viel me ineens op dat ik Jasja nooit meer langs zag schuiven in het fototopic!
Nou echt ... ik moest gisteren in de auto ook ineens aan Madelieve denken.
pi_78584098
Ik heb de foto's van mijn zonen weer weggehaald. Draaijer heeft ze gequote en ik heb hem een pm gestuurd dus hij zal zijn post later wel wijzigen.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:57:05 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78584561
Geef even een gil als het niet gebeurd, dan kunnen wij het evt. doen.
***
  maandag 1 maart 2010 @ 14:06:22 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_78589702
Mag het Malliot topic aub hernoemd worden? Het is maillot
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 maart 2010 @ 14:16:06 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78590158
Ik geloof dat er zelfs een policy iets is dat we niet zomaar spelfouten uit TT's mogen halen tenzij de TS erom vraagt. Maar vooruit, je vraagt het netjes!
En het stoorde mij ook al tijden hoor!
***
  maandag 1 maart 2010 @ 14:19:38 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_78590319
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geloof dat er zelfs een policy iets is dat we niet zomaar spelfouten uit TT's mogen halen tenzij de TS erom vraagt. Maar vooruit, je vraagt het netjes!
En het stoorde mij ook al tijden hoor!
Ja, ik vond dat ik al best lang gewacht had met vragen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78608273
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Geef even een gil als het niet gebeurd, dan kunnen wij het evt. doen.
gil

Ik heb nog niets gehoord maar volgens mij kan draaijer zijn post nu niet meer wijzigen...
Kinderfototopic deel 175

(sorry voor de "overlast")
  maandag 1 maart 2010 @ 21:15:13 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78609806
Maakt niet uit. Het is weg.
***
  maandag 1 maart 2010 @ 21:17:28 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78609941
Heb ik ze toch nog mooi even gezien Lily!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 maart 2010 @ 21:51:54 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78612087
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 1 maart 2010 @ 22:16:32 #221
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78613800
quote:
Ja?
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 maart 2010 @ 22:37:17 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78615173
ik had wel wat duidelijker kunnen zijn sorry. user is hiervoor geregistreerd, de tekst lijkt me vertaald met google translate, precies zo'n tekst die je in een spam-mailtje verwacht, niet van een user op een forum ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_78622995
volgens mij spamt ze nog niet, maar is ze aan het onderzoeken of er vraag is naar zulke boeken voor ze daadwerkelijk wil verkopen of tijd steken in het vertalen...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 07:47:41 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78623229
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef DJMO het volgende:
ik had wel wat duidelijker kunnen zijn sorry. user is hiervoor geregistreerd, de tekst lijkt me vertaald met google translate, precies zo'n tekst die je in een spam-mailtje verwacht, niet van een user op een forum ...
Nee, dan zou je ook achterlijke woorden hebben. Nu is het alleen gebrekkig en missen er wat woorden.
Ik zie er niet veel in, maar spam is het in mijn ogen niet. Het zakt vanzelf wel weer weg toch?
***
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:24:08 #225
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78648076
Ik zag er ook weinig fout aan behalve het gebrekkige Nederlands. En als je het stukje daadwerkelijk leest ipv op de taalfouten te letten staat er nog best wat zinnigs
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:00:54 #226
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78669707


Dank jullie wel! Allemaal!
Wat zijn jullie ontzettrend lief!

Fatsoenlijke post volgt later vandaag, nu moet ik weer eens rennen.
A grand adventure has begun.
pi_78670069
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Keshet het volgende:


Dank jullie wel! Allemaal!
Wat zijn jullie ontzettrend lief!

Fatsoenlijke post volgt later vandaag, nu moet ik weer eens rennen.
Je hebt het, wat fijn
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:15:29 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78670091
Jaaaaa!!!!!!!!
***
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 09:18:49 #229
5428 crew  miss_sly
pi_78670190
Het is gearriveerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:20:31 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78670243
Voor de mensen die nu denken 'We' hebben met een hele groep meiden een kado geregeld voor Keshet, haar man/vriend en Teigetje.
Ik laat het verder aan Keshet over om de details te onthullen. Anders maai ik zo het gras voor haar voeten weg, da's ook niet leuk.

Mocht je denken 'damn, ik had ook wel mee willen doen': sorrysorrysorry we hebben geprobeerd zo compleet mogelijk te zijn in wie we allemaal een berichtje hebben gestuurd.
***
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:21:03 #231
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78670259
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Keshet het volgende:


Dank jullie wel! Allemaal!
Wat zijn jullie ontzettrend lief!

Fatsoenlijke post volgt later vandaag, nu moet ik weer eens rennen.


Hopelijk hebben jullie allemaal er veel plezier van!

en nog wat voor de voorpret die we hebben gehad en de spanning om de verloren T&T-code
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78670271
Jaaaaaa super!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78670281
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Keshet het volgende:


Dank jullie wel! Allemaal!
Wat zijn jullie ontzettrend lief!

Fatsoenlijke post volgt later vandaag, nu moet ik weer eens rennen.
YAY!!!!!! Leuk leuk leuk!!!!! Hopelijk hebben jullie er veel plezier van!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78670368
Wat fijn dat het goed is aangekomen! Geniet er maar fijn van!!
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:25:45 #235
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78670375
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef Twinkly het volgende:

[..]

YAY!!!!!! Leuk leuk leuk!!!!! Hopelijk hebben jullie er veel plezier van!!!
pi_78670443
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78670514
Joepie, jullie hebben het ! Veel plezier ermee!
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:34:05 #238
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_78670634
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78670693
Jaaa het is er
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:41:00 #240
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78670844
Oh wat fijn dat het aangekomen is (en blij ontvangen is!)
pi_78670913
Gelukkig!!
pi_78671248
Het is er
pi_78671289
Mooi dat het er is! Keshet, neem er lekker de tijd voor hoor je hebt het al druk zat
Mama van 2 lieve meiden :)
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 3 maart 2010 @ 10:11:02 #244
95752 crew  Chell
Kluns
pi_78671807
Geniet er van Keshet! Fijn dat alles goed is aangekomen
pi_78671832
veel plezier ermee!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78672079
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de mensen die nu denken 'We' hebben met een hele groep meiden een kado geregeld voor Keshet, haar man/vriend en Teigetje.
Ik laat het verder aan Keshet over om de details te onthullen. Anders maai ik zo het gras voor haar voeten weg, da's ook niet leuk.

Mocht je denken 'damn, ik had ook wel mee willen doen': sorrysorrysorry we hebben geprobeerd zo compleet mogelijk te zijn in wie we allemaal een berichtje hebben gestuurd.
Ik had ook wel mee willen doen
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:22:15 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78672152
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:20 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik had ook wel mee willen doen
Je hebt een PM-etje.
***
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:25:06 #248
100412 mefke79
komt goed!
pi_78672250
Keshet, ik weet niet wat het is, maar ht klinkt leuk!

Be, je mag mij de volgende keer ook een pm sturen
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:29:40 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78672393
Ik ga iig de lijst van nu bewaren en daar zal ik jullie bij zetten.
***
pi_78673525
Het is er! Geniet er van!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78673577
Keshet, Keshetman en Teigetje, heel veel plezier ermee!
OUD is zo mooi...
pi_78674854
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga iig de lijst van nu bewaren en daar zal ik jullie bij zetten.
Wat heerlijk, van die OUD-groepsacties

BE, mag ik ook op het lijstje
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:54:51 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78675712
***
pi_78678334
Ik wil ook heel graag op het lijstje! Had heel graag mee willen voor dat stoere, kleine vechtertje van Keshet.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78678934
kaartjes sturen kan altijd nog...toch?
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:49:10 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78680575
Wie dat nog evt. wil kan mij een PM sturen.
***
pi_78686111

uit een aspergernest
pi_78691407
Wat ontzettend lief van jullie!!! OUD is tof!!
*poef* nu is het weg
pi_78692749
hoera!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_78692780
OUD! is zeker tof!

Ik ben ook zo benieuwd naar Keshets verdere reactie, die eerste reactie met al die ... vond ik al zo gaaf
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 maart 2010 @ 18:32:32 #261
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78692953
Wil mij ook op het lijstje zetten, BE?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 3 maart 2010 @ 18:55:04 #262
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78693781
Keshet, ik hoop dat jullie alledrie zullen genieten van alle leuks! Mensen, helemaal top dit!
3!
pi_78697179
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga iig de lijst van nu bewaren en daar zal ik jullie bij zetten.
Daar mag je mij ook bijzetten dan, ik vind het een geweldig initiatief
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:16:05 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78697792
Genoteerd beide!
***
pi_78698143
Wat fijn dat het er is
Lieve Keshet en man, heel veel plezier ermee
Lotte!
Noah!
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:00:40 #266
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78700517
Welk topic mag ik misbruiken voor een foto-spam?
A grand adventure has begun.
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:06:04 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78700861
Deze, de SC, een hele nieuwe, het kleine babietjes topic. Kies maar, wij volgen je wel.
***
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:53:16 #268
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_78704063
Op dit lijstje wil ik ook wel staan
Ben hier wel niet vaak, maar via via kreeg ik dit verhaal te horen en dan is het zo mooi zoals iedereen hier de koppen bij elkaar steekt om gewoon iemand even een goed gevoel te geven, daar wil ik graag aan meedoen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Jubileum moderator woensdag 3 maart 2010 @ 21:54:34 #269
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78704166
Wat fijn dat het aangekomen is
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:56:43 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78704328
Oh trouwens... 3 keer raden wat ik vandaag in mijn jaszak vond...
***
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:58:12 #271
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78704439
Oh check ff of het aangekomen is dan!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:59:42 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78704544
***
pi_78713073
BE, zet je mij ook op de lijst?
#geen
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:27:30 #274
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78714209
Mij twee, ik wil ook wel op de lijst,... Fantastisch initiatief trouwens! Makes me happy!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 4 maart 2010 @ 07:55:32 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78717564

*mailtje naar huis stuurt...
***
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:52:31 #276
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78724336
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de mensen die nu denken 'We' hebben met een hele groep meiden een kado geregeld voor Keshet, haar man/vriend en Teigetje.
Ik laat het verder aan Keshet over om de details te onthullen. Anders maai ik zo het gras voor haar voeten weg, da's ook niet leuk.

Mocht je denken 'damn, ik had ook wel mee willen doen': sorrysorrysorry we hebben geprobeerd zo compleet mogelijk te zijn in wie we allemaal een berichtje hebben gestuurd.
Ik wil ook wel in het lijstje.. wat een super mooi idee van jullie .... OUD is zo lief voor elkaar
Be happy with the little things in life
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:11:58 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78727540
Doe ik.
***
pi_78731066
Wat een mooi gebaar! Leuk hoor!
pi_78738853
spam? !!!!!!!!!

De leukste (kinder)webwinkels 2

[ Bericht 6% gewijzigd door bodpa09 op 04-03-2010 19:15:55 ]
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:09:52 #280
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78741848
quote:
[sarcasme aan]
Nee, is gewoon iemand die zich registreerd op een forum en graag in haar eerste post wil laten dat ze begaan is met de mama's die in OUD posten..
[sarcasme uit]
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_78742083
Zeg Tazz....
je kent me niet, je sais, maar iets hoger inschatten mag wel. Wacht ff, ik maak er een uitroepteken van.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:10:18 #282
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78744782
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef bodpa09 het volgende:
Zeg Tazz....
je kent me niet, je sais, maar iets hoger inschatten mag wel. Wacht ff, ik maak er een uitroepteken van.
Ok, aangezien het weg is gehaald delen de modjes jouw mening..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:13:27 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78744928
*sim salabim*
***
pi_78762160
BE ik zou ook graag op het lijstje willen voor acties zoals die voor Keshet!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 09:34:47 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78762833
Gedaan.
***
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:56:58 #286
100412 mefke79
komt goed!
pi_78768053
Terugroepactie van de familyfix van Maxi-cosi, is dat een apart topic waard?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:58:59 #287
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78768127
Yep, kan maar het mag ook in het centrale nieuwstopic
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78768166
ik vind van wel ja.. Je hebt ook kinderzaken in het nieuws maar een terugroepactie is wel belangrijk voor vele ouders denk ik
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:20:41 #289
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_78768945
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:56 schreef mefke79 het volgende:
Terugroepactie van de familyfix van Maxi-cosi, is dat een apart topic waard?
Vind ik wel
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:28:04 #290
100412 mefke79
komt goed!
pi_78769239
zit op het werk, dus even geen tijd om me te verdiepen in een nieuwspost...dus nu maar hier neergezet. Wij hebben em gelukkig niet, lijkt me maar lastig namelijk. Wel goed dat ze meteen actie ondernemen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78810084
Tessa, dochter van mama_papa staat 2x in het lijstje in het kleine babietjestopic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zaterdag 6 maart 2010 @ 14:01:53 #292
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78812966
Tnx Vicky, ik heb het aangepast
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_78865869
hoihoi dames, mogen mijn jongens in het kleine babietjestopic er ook bij? Ravi & Kiro geboren op 19-2-2010
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 7 maart 2010 @ 22:07:42 #294
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78866019
Yep! Doe ik!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 8 maart 2010 @ 19:11:13 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78901641
verveling
Moet ff een schopje de andere kant op hebben
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 8 maart 2010 @ 19:38:59 #296
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78903109
uit het nu in de aanbieding topic : spam???
  maandag 8 maart 2010 @ 19:41:06 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78903251
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef mikoxx het volgende:
uit het nu in de aanbieding topic : spam???
is geen spam volgens mij van die user.
Maar het is geen handig linkje want je moet lid zijn van die site voor je iets kunt zien.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 maart 2010 @ 19:44:57 #298
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78903468
Oke, huup. Ik ken de user niet en vond het idd ook een vreemd linkje. Mijn excuses dan
pi_78904681
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef mikoxx het volgende:
uit het nu in de aanbieding topic : spam???
Wilde ik ook net roepen
  maandag 8 maart 2010 @ 20:16:43 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78905172
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:44 schreef mikoxx het volgende:
Oke, huup. Ik ken de user niet en vond het idd ook een vreemd linkje. Mijn excuses dan
oh ja ik ken de user ook niet echt maar ik zie haar wel vaker voorbij komen her en der dus mja ik denk niet dat t spam is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 maart 2010 @ 22:17:13 #301
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_78911565
Hm, ik ben vergeten [OUD] voor mijn Noordelijke meet topic te zetten, kan een van jullie lieftallige modjes dat even veranderen?
Dan ben ik jullie weer eeuwig dankbaar
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')