abonnement Unibet Coolblue
pi_255124
Ik wil Seki terug op de buis want ik wil hem geen dag meer missen.
Wie heeft er goede ideeen om hem terug op de buis te krijgen.
Zelf heb ik al een email naar SBS6 gestuurd en geeisd dat hij terug op de buis komt omdat ik anders hun site opblaas.
Helpt dat niet, dan trek ik mijn ninja pak aan en blaas de bus zelf op, eens kijken of ze dan willen luisteren.
pi_255125
GET A LIFE
  zondag 26 maart 2000 @ 17:33:00 #3
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_255126
seki is wel lache.
vincent, ik ben benieuwd of het je lukt succes!
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
  zondag 26 maart 2000 @ 21:41:00 #4
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_255127
print een foto van hem uit , dan kun je die kop de hele dag zien zonder dat ik er last van heb.
pi_255128
quote:
Zelf heb ik al een email naar SBS6 gestuurd en geeisd dat hij terug op de buis komt omdat ik anders hun site opblaas.

WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Stoere praat hoor... daarvan zullen ze onder de indruk zijn...
en btw, het is ge-eisT..

Greetinx

BT

pi_255129
Ik vind het niet zo erg dat Seki weg is. Laat hij eerst maar eens ergens leren communiceren en zichzelf ter discussie stellen. Wat ik veel erger vind, is dat we voortdurend door de regie en de redactie van de bus gemanipuleerd worden en niets te zien krijgen van wat er in de bus gebeurt.
Tip voor Seki: ga mens erger je nieten, want dan speel je alleen tegen de rest. Dit is eerder monopoly, waarbij je ook moet samenwerken met anderen.
  zondag 26 maart 2000 @ 22:51:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_255130
* cynix werkt bij monopoly ook nooit samen met anderen.
pi_255131
Het is te hopen dat ook Seki bij Barend en van Dorp komt morgen, net als bij BB. Ze zijn pas weer gestart. Als zij met hun 'doorzeiken' Seki onderhanden nemen zal hij best wel (per ongeluk?) vertellen wat de ware reden is en wat het hen evt. heeft opgeleverd.
  zondag 26 maart 2000 @ 23:19:00 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_255132
Ik denk dat Seki pas dinsdag bij Barend en Van Dorp zit. De gasten voor maandag liggen al vast. Bovendien gaat Seki er morgen pas 'live' uit!
pi_255133
Ja, ja LIVE
pi_255134
Nee joh, morgen krijgt hij live een gele kaart, dinsdag loopt hij daar nog van te balen en pas woensdag stapt hij spontaan op. Zodat hij dinsdag bij B&vD te zien zal zijn
pi_255135
Donderdagochtend met Hans (zonnenbank) v. Wilgenburg wat opdrukoefeningetjes doen, beiden eerst vakkundig ingevet door Mireille, Vrijdag bij TV Rijnmond het Feijenoord vlag incident bespreken en Zaterdag tosties maken bij Cas Spijkers, o nee, dat is Iwan's culinaire hoogstandje, dan kan het haast niet anders of 't wordt een tuinhuisje, jazekers van de Formido, plaatsen in Rob's eigen Tuin.
Zondag rustdag des Seki's
pi_255136
Ja die tuinhuisjes van Formido die moet je dus niet hebben, dat is wel gebleken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')