abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 maart 2000 @ 15:05:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255116
* Quenda® schaamt zich rot voor de fout in de topic naam, de D werkt bij mij niet lekker meer, en ik was, in de haast vergeten om te controleren of er geen fouten stonden in de topicnaam.

Seki gaat dagelijks zijn mening geven over de uitzending [26/3/2000 | zwager-Joop |

Seki zal na elke uitzending zijn mening geven van wat hij ervan vindt.

Hier volgt de eerste van de uitzending zaterdag 25 maart die we samen hebben gezien, waarbij hij hoofdschuddend keek.
Waar Aziz pissig over was en wat wij niet hebben gezien;

Jop, Aziz en Seki zaten in de tuin waarop het ging over het huichelen van Iwan en Tessa.
Waarop Jop zei letterlijk als Iwan met nog iets kom dan zal hij zijn kop met zijn voet platdrukken en spugen want zo'n slijmerige opstoker verdient niet beter, met hem wil ik niks te maken hebben.
Dit is op de dag dat Iwan besloot om Jop mee te nemen met zijn uitbraak, we zagen hoe blij Jop was dat Iwan hem meenam en dat was de reden dat Aziz pissig was en Seki is daarom best wel verdrietig omdat wij hem vertelde hoe hij overkwam op de tv want SBS wilde een underdog hebben en dat was Seki. Want waarom was het gal spugen van Jop niet uitgezonden en dat hij daarna leuk met Iwan meeging. Dit was ook de reden dat Aziz zo kwaad was, want als je een vent in zijn ogen was had Jop niet mee moeten gaan.
Jammergenoeg heeft Aziz niet de kracht van Sek om te zeggen waarop het staat.
Wat Seki zo pijn deed is dat hij zo is afgeschilderd en bij de anderen wordt het glad gepolijst. Jammer Seki ruwe bolster..., inderdaad je zat in het verkeerde programma.

lees ook: i/s/Forum12/HTML/000595.html

De Seki fansite is te vinden op: http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+Seki

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 26 Maart 2000).]

  zondag 26 maart 2000 @ 15:35:00 #2
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_255117
Het is te hopen dat Seki zich net zo uitlaat over de Bus en de passagiers als toen hij nog in het programma zat!
Het zal mij benieuwen wat hij van zijn mede-passagiers overlaat....... VAMOS!!!
The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_255118
Hoorde en zag Aziz toch duidelijk een paar keer tegen Jop zeggen dat "het" niet met Jop te maken had. Maar nu blijkt het dan (volgens Seki) toch om Jop's "scheinheiligheid" te gaan. Waarpm zegt Aziz dan "neeheh jop etuh heppuh niks mettuh jauw tuh makuh"??????
  zondag 26 maart 2000 @ 16:25:00 #4
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_255119
zijn het het vragent ?
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_255120
Aziz weet dat hij de volende week op de bank zal zitten. Als hij ook Jop tegen zich heeft, kan hij maandag zeker zijn tassen gaan inpakken. Zo zie je maar dat Aziz toch niet zo dom is (ahum.. wat schrijf ik nou).
Die Jop is echt een lachertje.
Jop zei letterlijk: "Als Iwan met nog iets kom dan zal hij zijn kop met zijn voet platdrukken en spugen want zo'n slijmerige opstoker verdient niet beter, met hem wil ik niks te maken hebben." Na de uitbraak met Iwan leek Jop alles maar ook alles vergeten te zijn wat hij over Iwan heeft gezegd.
Een paar dagen daarna moesten Jop, Iwan en Antonette werken. En wat gebeurde er? Precies! "Als Seki nog een keer zo'n mening geeft, zal ik de confrontatie met hem aangaan en hem zeggen waar het op staat!
(Detsmie, weet je")
Live sucks
I want to be sucked!
pi_255121
Goed nieuws Quenda Als die verslagen van Seki vanaf zijn fanpage hier dagelijks worden gecopieerd, ontstaat er wel een grappige 'samenwerking' tussen die 2 sites (als dat maar goed gaat... )

Ik vraag me alleen af of SbS/JdM Seki hier niet contractueel op aan zal vallen.
In het BB-contract heette het al:
"De Deelnemer verleent derhalve hierbij aan JDMP het recht zijn prestatie, portret en enig ander al dan niet reproduceerbaar
aspect van zijn persoon of bijdrage te exploiteren, op welke wijze heden of in de toekomst bekend, zulks uitsluitend ter beoordeling van JDMP."

Verder mochten de BB-ers met niemand praten over het programma zelf, dan uitsluitend via toestemming van JDMP.
Lijkt me sterk dat SBS6/JdMP dat punt in hun contracten voor DeBus soepeler zouden hebben opgesteld....

Enfin, zolang het duurt: Seki, vreet ze rauw, zou ik zeggen. Dit is nu precies wat we destijds van Sjoerd en Bartje gehoopt hadden, maar die hebben voor het geld gekozen...

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Maart 2000).]

  zondag 26 maart 2000 @ 19:01:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255122
Mits sbs er geen stokje voor steekt Moor...
pi_255123
quote:
op 03-26-2000 om 03:05 PM schreef Quenda® het volgende:

[26/3/2000 | Joop-zwanger |

Is Joop zwanger?! Sinds wanneer? Gefeliciteerd!

Grtz,

Meerhoerman.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')