quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hhahahahaha, kun je straks niet meer poepen.
Hoe oud ben jij eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef kitao het volgende:
mooi , zijn we de 300 al voorbij , kan ik weer veilig posten.
ik krijg trouwens honger van jullie , er is echter alleen droge crackers in huis met wat beleg....
(wanneer komt die griet nou eindelijk eens terug)
Moet je aan Ingetje vragen (vraag meteen om de foto'squote:Op woensdag 6 januari 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
Die sugarscrub was niet voor de bipsebaps he en ook niet voor m'n snufferd toch?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je aan Ingetje vragen (vraag meteen om de foto's)
Groene ok ga ik zo doen vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
Niesje, de sugarscrub (heb je de groene of de witte? maakt niet uit verder, maar gewoon nieuwsgierig!) daar moet je een stukje afbreken en als je dan aan het douchen bent stap je onder het water uit en doe je lekker (niet te hard!!!) scrubben met dat spul. Niet met dat hele ding onder de douche gaan staan want dan is hij zo weggesmolten.
Ik zou m in een plastic zakje doen, goed verpulveren, en dat in een bakkie doen, en elke keer een schepje uit het bakje nemen als je wil scrubbenquote:
HEt is al een beetje pulverquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou m in een plastic zakje doen, goed verpulveren, en dat in een bakkie doen, en elke keer een schepje uit het bakje nemen als je wil scrubben
quote:
Bipsebaps kun je ermee raggelen, maar snuffert zou ik zeker niet doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
Die sugarscrub was niet voor de bipsebaps he en ook niet voor m'n snufferd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |