abonnement Unibet Coolblue
pi_76472480
Yep, het is een herhaling. Ik zie overal wel 'threads' over ANWB rij-opleidingen, maar vooral gedateerd uit de Middeleeuwen (lees 2007) en de prehistorie.

Mocht het zo zijn dat ik hier iets fout doe, straf me gerust met een chocolade-koekje!

Maar goed, ben momenteel 21 jaar oud, rond m'n 18de levensjaar begonnen met rijlessen. Helaas moest ik tussendoor heel vaak geopereerd worden - ben zelfs vaste klant geworden bij UMC Utrecht - en keer op keer hadden die rij-instructeurs dan ook wat te zeggen;

"U heeft ruim 3 maanden geen les meer gevolgd, dus u moet uw pakket opnieuw aanschaffen."
"Helaas heb ik een nieuwe klant en is er geen tijd meer, probeer het later nog eens."



Binnenkort word ik weer een vaste klant bij UMC Utrecht, dit vanwege reconstructies, en ik vind het wel genoeg om van de ene rijschool naar de andere te hoppen als een kangaroe. Daarom zoek ik dus naar iets waardoor ik in minder dan een maand m'n rijbewijs haal, dan ben ik tenminste van m'n euro-verlies af. Helaas zie ik hier dus reacties van vroeger, en ik weet niet hoe ANWB er nu voor staat. Heb al redelijke rij-ervaring - moet ook wel, na inmiddels 59 lessen gevolgd te hebben - echter is er nog één probleem; ik ben slechthorend.

Woon zelf in omgeving Den Bosch / Eindhoven, iemand nog leuke verhalen over zulke rijscholen? En zijn ze slechthorend-vriendelijk? Heb ik ook weer meteen een nieuw woord bedacht
Hello!
pi_76473130
Ok, een samenvatting dan;

Kan ik, met m'n slechthorendheid en 50+ rijlessenervaring, proberen bij een ANWB rij-opleiding?

Snappie?
Hello!
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:17:01 #3
21636 Feestkabouter
pi_76473938
in 1991 bij VOC in Eindhoven in 2 weken gehaald, erg tevreden over. niet alleen vanwege resultaat, maar ik vond het ook echt goed georganiseerd en vriendelijk en professioneel.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:34:13 #4
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_76477308
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef Feestkabouter het volgende:
in 1991 bij VOC in Eindhoven in 2 weken gehaald, erg tevreden over. niet alleen vanwege resultaat, maar ik vond het ook echt goed georganiseerd en vriendelijk en professioneel.
En dan zeurt TS over oude topics uit 2007
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:42:45 #5
182073 invine
blablabla etc.
pi_76482651
Ik heb gelest bij de Leeuw in eindhoven, prima school maar wel erg duur helaas. Zijn wel heel vriendelijk en ik ben 3,5 jaar geleden in 1x geslaagd voor theorie en praktijk. Was wel een bak met geld kwijt.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_76495483
Even wat onzin weg gehaald en de TT iets verduidelijkt.

Ik heb ook even je topic in [Centraal] Rijbewijs/Rijlestopic #123 gezet.
Daar zitten misschien wat meer mensen die je tips kunnen geven.
pi_76495945
Zit je vaak in de UMC, vanwege je CI?

Ben zelf ook slechthorend, en ook woonachtig in de omgeving Den Bosch. Heb je toevallig ook MSN? .
pi_76513091
Nee, meer vanwege een heup / kaak-operatie, wat zeer tegenviel Later toch een CI willen nemen, mislukte het al voordat ik op een operatietafel lag

MSN heb ik, geef het alleen niet zo gauw uit aan onbekenden

Ach ja, gisteravond toch even een mailtje gestuurd naar de ANWB, tot nu toe nog geen reactie vernomen
Hello!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')