Waarom niet het via een torrent ofzo? Dat gaat net zo makkelijk en de kwaliteit is ook veel beter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:53 schreef trovey het volgende:
Ben nu bezig om de laatste Dr.Who aflevering van 1/1/2010 van You Tube te downloaden maar daaaaat treeeeekt miiiiiiijjjjjjjjn cooooooompuuuuuuuuuteeeeeeeer niiiiiiiiiiiiiet zooooooooooo.
Einde van het vorige topic?quote:
Hoewel hetquote:
Die Lapo-val bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom niet het via een torrent ofzo? Dat gaat net zo makkelijk en de kwaliteit is ook veel beter.
ja, maar het werd je niet in dank afgenomen dat je ons saai noemde en daarna meteen verdween!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die Lapo-val bedoel je?
Ik vind de Lapo hebben niet erg hoor... het is je vergeven
Doodsimpel, als je weet hoe het moet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel simpel....ik snap nog steeds niet hoe het downloaden van een torrent gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
* kijkt links...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Bel 'm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:25 schreef trovey het volgende:
Fijn....mobieltje ook al niet te vinden
...laatste dat ik weet is dat ik hem op de salontafel heb gelegd....netjes het hangkoord er omheen heb gedaan....ben bang dat mijn broer weer eens de boel heeft verplaatst zonder dat ik het weet....zucht
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt links...
* kijkt rechts...
Cat is er niet!
Oh JJH!?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt links...
* kijkt rechts...
Cat is er niet!
Oh JJH!?Je dacht, ik doe het 2x?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt hoor... de hele tijd komt hier in 20 minuten geen antwoord, en als ik een foutje maak ben je er meteen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bel 'm.
[..]
[..]
Je dacht, ik doe het 2x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Zal hij leuk vinden....over drie uur moet hij al weer op...die slaapt al urenquote:
Geef eens effe een link voor zo'n programmaatjequote:Op woensdag 6 januari 2010 02:22 schreef JJH het volgende:
Doodsimpel, als je weet hoe het moet.
Het enige wat je nodig hebt is een programmaatje om ze down te loaden en klaar.
Misschien bedoelt hij dat je je mobiel moet bellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal hij leuk vinden....over drie uur moet hij al weer op...die slaapt al uren
Die mobiele telefoon, niet je broer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal hij leuk vinden....over drie uur moet hij al weer op...die slaapt al uren
Ik denk dat mijn broer bellen meer succes zal hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij dat je je mobiel moet bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |