abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_255023
DE BUS IS VAMOS.

Seki, onze verlosser heeft volgens de Bus-site de Bus verlaten. Gaat het hier om het einde van de Sekologie of slechts om een wederopstanding? Gaat onze profeet zijn eigen uitbraak regelen en zo de wereld in?

Ik persoonlijk als Sekologisch dominee kan me niet indenken dat hij zijn volgers zo hard laat vallen.

VAMOS.

Grtz,

Meerhoerman.
Updates over dit verhaal zijn hier meer dan welkom, of op de enige ECHTE Sekologische site: http://www.sekologie.tsx.org

  zaterdag 25 maart 2000 @ 19:48:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_255024
Hij gaat wellicht zijn volgelingen mobiliseren om een heilige oorlog tegen de oprukkende kontkusserij te beginnen. Het sekologisch instituut ontkent nog bevestigt dit gerucht. Is er al iemand opgeroepen voor de 'Seki-jihad'?
pi_255025
Ja, hij vroeg mij of ik zin had. Nou nee geen tijd, maar heb hem wel gewezen op een artikel in de Heilige Sgrift waarin werd beschreven hoe je door 7 dagen rond een stad te lopen - Jericho meen ik - de boel in mekaar kon laten donderen. Eens kijken een stad van 3,4 miljard ton in 7 dagen, dan wordt dat voor een dubbeldekker van 15 ton eh, 3 onthouden....een fluitje van een cent!
Hij bedankte me en ging zijn weegs. En overal waar hij liep groeiden krokussen.
Het zou me niks verbazen als HIJ de macht heeft om bijvoorbeeld de tijd een uur naar voren te verplaatsen om maar iets geks te noemen.... Nee dat kan ie niet...


Je weet het vaak soms nooit

  zaterdag 25 maart 2000 @ 21:27:00 #4
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_255026
Dus dat hele geintje met die zomertijd gaat niet door dit jaar? Nou lekkah hoah

heb je trouwens bij je berekening wel rekening gehouden met Aziz en het exponentieel toenemend gewicht van Tessaars?

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter (Datum 25 Maart 2000).]

  zaterdag 25 maart 2000 @ 21:41:00 #5
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255027
Er komt vanzelf een moment dat ze de "waddenzee-rollen"ontdekken.

  zondag 26 maart 2000 @ 00:56:00 #6
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_255028
quote:
op 03-25-2000 om 07:35 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
DE BUS IS VAMOS.

Seki, onze verlosser heeft volgens de Bus-site de Bus verlaten.
Ik persoonlijk als Sekologisch dominee kan me niet indenken dat hij zijn volgers zo hard laat vallen.

VAMOS.

Grtz,

Meerhoerman.
Updates over dit verhaal zijn hier meer dan welkom, of op de enige ECHTE Sekologische site: http://www.sekologie.tsx.org


Wellicht was het tijd voor een nieuwe Leider.Alleen..wie zou dat moeten zijn? Komt er nu Tessalogie ?

pi_255029
Kunnen jullie niet met het collecteschaaltje rondgegaan? Dan offert Juffrouw Jannie zichzelf wel op om Seki's woord verder te verkondigen in de bus!

VAMOS

Van alles is weer waardeloos

pi_255030
Juf J.
Ha partido!

Y para mañana. por allí va!

Vamos es finito !!

Ik geef een tientje.

pi_255031
quote:
op 03-26-2000 om 01:17 AM schreef Coos het volgende:
Ik geef een tientje.


IK ACCEPTEER ALLEEN ZWART GELD, EN HET MAG STINKEN OOK

echo echo echo

VAMOS

Van alles is weer waardeloos

  zondag 26 maart 2000 @ 03:32:00 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_255032
Trainspotter maakt bij deze van elke ton die hij verdient met duistere zaakjes in de haven duizend hele pieken over aan het Seki-goodwill-fonds. Voor wat hoort wat natuurlijk.

VAMOS

pi_255033
HET DOET MIJN HART GOED ZULKS EEN WAAR SEKOLOGEN TE ZIEN.

Als het goed is wordt iedereen volgende week opgeroepen om mee te doen met de Seki-Jihad (De Balkan-Tijgers) om de Filistijnse hoofdstad (Den Haag) te doen beven op zijn grondvesten. Van wat ik van de profeet heb mogen ontvangen op een lokaal hunebed was zijn heilige plan om eerst zijn onbevlekte moeder (Willeke) in veiligheid te brengen om vervolgens zelf deze moeilijke boetedoening aan te gaan.

NIETS ZAL BLIJVEN STAAN!

En iedereen die de Sekologie goed heeft aangehangen zal het overleven. Sekologen die woonachtig zijn in deze zondige stad kunnen zichzelf in veiligheid brengen door een Sekologische autosticker boven de deurpost te plakken en het liefst ook zelf ten strijde te trekken. Uw huis zal mogelijk dan blijven staan, maar als de profeet met een bulderend gelazer langs het huis loopt garanderen wij niets.

Succes en bovenal:

VAMOS!

Grtz,

Meerhoerman.

  zondag 26 maart 2000 @ 18:27:00 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_255034
NEDERLAND MAG GEEN ZOUT MEER OP ZIJN EITJE!

We gaan hier even op door, gezien ik in een andere topic geen zinnig antwoord erop kon krijgen. Het gaat hierbij om de volgende signalen van onze profeet die we zeker niet mogen ontkennen, denk erom het zijn slechts fragmenten, dus de omliggende gedeelten zijn weg gelaten:

1. '....en dan moet je niet de boel gaan verdraaien!'

2. 'Maar dat is geen excuus!'

En bovendien:

3. 'Ik wil je maatje helemaal niet worden.'

Dit samengevoegd met de volgende woorden:

4. 'Ik heb geen zin in een groepsgesprek!' (Deze kwamen hem de gezalfde oren uit.)

En vervolgens verbaasde de profeet ons door de bus te verlaten! Ik twijfelde geen moment en ben dagenlang gaan mediteren op een nabijgelegen hunebed en kwam tot de volgende conclusie:

Seki weg, alles weg. Het wordt nu dus echt volledig een vieze softe weeige ripp-off van Big Brother.

De verlepte afgesompte goedkope Hoer van SBS 6, die een gore nasmaak tot diep achterin de keel achterlaat en je bijna doet denken dat je een Donut, die ver achter de kast voor 6 jaar lag vescholen bij de verhuizing hebt opgegeten. De natte krant van de televisie, het kleffe eitje van de beeldbuis, zonder zout welliswaar want die heeft Seki meegenomen.

NEDERLAND MAG DUS GEEN ZOUT MEER OP ZIJN EITJE.

En wij zullen moeten vasten tot zijn terugkomst op de buis. Bedankt SBS, je mag dan wel de verlosser hebben gebracht, je hebt hem ook gekruisigd.

Grtz,

Meerhoerman.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_255035
Gezien de jongste ontwikkelingen -
Seki doet op zijn FanPage commentaren op de dagelijkse uitzendingen (totdat JdM hem hierop juridisch aanvalt) -

stel ik met grote spoed een nieuwe zaligverklaring voor, ditmaal met de toevoeging van M*M* achter de profeet's naam, oftewel: Seki Media-Martelaar !

Liefst met onmiddellijke inwerking-treding, MirrorMan, zodat wij - als gebruikelijk - de "vijand" weer een slagje vóór zijn en den volke het grote nieuws niet onthouden wordt !

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Maart 2000).]

pi_255036
quote:
op 03-26-2000 om 08:20 PM schreef Moor het volgende:
Gezien de jongste ontwikkelingen -
Seki doet op zijn FanPage commentaren op de dagelijkse uitzendingen (totdat JdM hem hierop juridisch aanvalt) -
stel ik met grote spoed een nieuwe zaligverklaring voor, ditmaal met de toevoeging van M*M* achter de profeet's naam, oftewel: Seki Media-Martelaar !
Liefst met onmiddellijke inwerking-treding, MirrorMan, zodat wij - als gebruikelijk - de "vijand" weer een slagje vóór zijn en den volke het grote nieuws niet onthouden wordt !

Hehehehe Media-Martelaar is wel erg cool ja Heb je een link van die page waar die dat commentaar op gooit? Dan link ik die illegaal door....

Grtz,

Meerhoerman.

  maandag 27 maart 2000 @ 09:35:00 #16
2465 De Parasiet
How about no?
pi_255038
Hij komt u halen, zondaars !! En samen zullen jullie collectieve sektezelfmoord plegen. vamos !
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_255039
Op dit bijzondere moment, laat in de nacht, waarbij gevoelens van rauwe gebelgdheid,
gelaten berusting en rouw, fierheid op Seki's grootse gebaar, ontroering over de beelden van zijn thuiskomst, allemaal tegelijk door mij heen spelen, de laatste beelden van Seki voor zijn raam thuis op mijn netvlies gebrand,

wil ik hier een passende geluids-link plaatsen om eraan uitdrukking te geven: http://people.a2000.nl/mvdlooij/eden.mp3

misschien kan je 'm overnemen op de Sekologische Page, MirrorMan.

pi_255040
quote:
op 03-28-2000 om 04:14 AM schreef Moor het volgende:
Op dit bijzondere moment, laat in de nacht, waarbij gevoelens van rauwe gebelgdheid,
gelaten berusting en rouw, fierheid op Seki's grootse gebaar, ontroering over de beelden van zijn thuiskomst, allemaal tegelijk door mij heen spelen, de laatste beelden van Seki voor zijn raam thuis op mijn netvlies gebrand,

wil ik hier een passende geluids-link plaatsen om eraan uitdrukking te geven: http://people.a2000.nl/mvdlooij/eden.mp3 misschien kan je 'm overnemen op de Sekologische Page, MirrorMan.


Mooie ode.... Heb hem geplaatst.... Ik baal echt als een stekker dat Seki eruit is.... Denk eerlijk gezegd ook dat ik een stuk minder zal kijken.... Suxx gewoon.

Grtz,

Meerhoerman.
Had net zoiets geweest als Ruud die BB had verlaten, die bracht ook leven in de brouwerij, op een andere manier welliswaar.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')